Zagraliśmy w 4 graczy (każdy pierwszy raz w LoR) i rozgrywka nie zakończyła się Ragnarokiem a jeden z graczy miał nawet szansę wygrać na trzy krainy. Ostatecznie wygrał inny na świątynie choć Ragnarok też wisiał w powietrzu.
Niestety świątynie (terrain pack) na planszy giną w tłumie i już padł pomysł żeby przemalować je na biało.
Generalnie jest za mało jednostek żeby bronić terenów i jednocześnie podbijać nowe i było tak, że zwycięzca przejął kontrolowany opuszczony region (bez wojska, które poszło pod Yggdrasil licząc na Ragnarok) ze świątynią wygrywając tym samym grę.
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 19 lip 2024, 17:27
autor: bdm
Zagraliśmy ponownie w 4 graczy i znów wygrana na świątynie. Komuś się w ogóle udało wygrać w inny sposób poza świątyniami i ragnarokiem?
Moim zdaniem plansza jest bardzo nieczytelna. Krainy i regiony powinny być całe w kolorze coś na wzór planszy Spirit Island. Do tego figurki bohaterów są zbyt podobne kolorystycznie do figurek potworów. O świątyniach pisałem w poprzednim poście.
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 19 lip 2024, 23:30
autor: Hoppy
bdm pisze: ↑19 lip 2024, 17:27
Zagraliśmy ponownie w 4 graczy i znów wygrana na świątynie. Komuś się w ogóle udało wygrać w inny sposób poza świątyniami i ragnarokiem?
Moim zdaniem plansza jest bardzo nieczytelna. Krainy i regiony powinny być całe w kolorze coś na wzór planszy Spirit Island. Do tego figurki bohaterów są zbyt podobne kolorystycznie do figurek potworów. O świątyniach pisałem w poprzednim poście.
Ja wygrałem na trzy sposoby. Jedynie Ragnaroku nikt nie wygrał, chociaż w jednej rozgrywce podczas Ragnaroku zostały przejęte świątynie. Generalnie jednak widzę trend, że na świątynie wygrywa się najczęściej i najłatwiej.
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 20 lip 2024, 09:20
autor: bdm
Na potwory można się napakować mądrością i zbierać karty walki ale jak wygrać na krainy przy tylko 6 jednostkach to naprawdę nie wiem. Musieliby chyba rywale spać przy planszy.
Pierwsze (i zarazem ostatnie) wrażenia z rozgrywki:
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 24 gru 2024, 17:31
autor: Urkeith
Leviathan pisze: ↑24 gru 2024, 11:28
Pierwsze (i zarazem ostatnie) wrażenia
I już człowiek nie musi oglądać bo wie czego się spodziewać
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 26 gru 2024, 12:01
autor: Hoppy
Leviathan pisze: ↑24 gru 2024, 11:28
Pierwsze (i zarazem ostatnie) wrażenia z rozgrywki:
Tak jak skomentowałem pod filmem te minusy w mojej ocenie wynikają z niezrozumienia gry. Moim zdaniem są bardzo krzywdzące dla tego tytułu bo z mojego doświadczenia wynika, że to właśnie warunek Ragnaroku jest najtrudniejszy do osiągnięcia i jedynie popycha graczy do odważniejszego rozgrywania swojej strategii. Każdy z podstawowych warunków zwycięstwa byłem w stanie osiągnąć o ile się na nich skoncentrowałem i oczywiście udało mi się przechytrzyć współgraczy.
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 26 gru 2024, 20:19
autor: gregoff
To jest rozbudowane Makao a ja lubię rozbudowane Makao ;D
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 01 lut 2025, 17:06
autor: Pompa85
Część, jako ocenianie LoR po roku? Gra dalej ląduje na stole czy poszła na sprzedaż?
Re: Lords of Ragnarok (Adam Kwapiński)
: 01 lut 2025, 17:14
autor: Board Games Dev
Uważam że system akcji gry i tematyka jest super, na stole też pięknie wygląda. Jeden home rule wystarczy żeby gre mocno poprawić / główny problem w opiniach które są w internecie na swingy koniec gry.
Polecam zamienić win condition z posiadania 5 świątyń w dowolnym momencie na 4 ale tylko na początku tury