drzewko pisze: ↑22 lis 2022, 09:05
Niektórych to naprawde mocno boli, że inni wspierają
Czemu zawsze jest ten argument podnoszony jak ktoś się negatywnie wypowie o danym tytule? Zobacz chociażby posty goldsuna. Użytkownik przeanalizował kampanię, oglądał prototyp, przeczytał instrukcje, śledzi co się dzieje i wypisuje swoje spostrzeżenia bardziej lub mniej trafnie. Czuć, chyba każdy w sumie czuje, że coś tu nie gra, bo kurde. W wywiadzie twórcy mówią o przemodelowaniu walki, a w kampanii nawet nie zlinkują do tego. Trzeba na własną rękę szukać informacji, bo na stronie kampanii jest masło maślane. Nie rzutuje to dobrze.
drzewko pisze: ↑22 lis 2022, 09:05
Jeśliby tak ślepo słuchać Gambita to ludzie by w Eclipsa nie grali - a to jest genialna gierka.
Jeśliby tak słuchać do końca to zawsze jest dodane przez niego żeby nie opierać się wyłącznie na jego opinii, sprawdzić inne źródła, a przede wszystkim samemu przetestować.
drzewko pisze: ↑22 lis 2022, 09:05
(...) jeśli coś lżejszego wyciągne herosy albo nowego wieśka który wydaje się grą podobnego kalibru (lub nawet prostszy)
No i okej, każdy gra w to co lubi. Heroes stoi na podwalinach walki PvE/PvP, a twórca mówi, że walkę trzeba przemodelować. W przypadku wieśka musielibyśmy usłyszeć, że deckbuilding, deck i hand management wymaga przemodelowania, co moim zdaniem stawiałoby wiedźmina w złym świetle, bo dla mnie jak leży rdzeń rozgrywki to co by do niego nie dolepić żeby wyglądało pięknie, to nadal pod koniec dnia ważne jest aby mechanicznie to śmigało.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.