Lords of Hellas (Adam Kwapiński)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8806
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2712 times
Been thanked: 2400 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Curiosity »

Karty wydarzeń są losowe. Ich efekty też. Karty walki/polowań mogą mieć różne wartości. Co to za różnica, czy ktoś wyrzuci na kości wynik 1 czy 5, czy też zagra kartę podwyższającą jego atak o tyle?

Gra ma wyraźny klimat i dużą dozę interakcji miedzy graczami. Nie budujesz tu silniczka, bo trudno za taki uznać wzrost doświadczenia bohatera. Poszczególni bohaterowie/armie różnią się między sobą, gra każdą frakcją będzie inna.

Wiadomo, że figurki już od dawna nie są wyznacznikiem czegokolwiek.
mat_eyo pisze:Nigdzie nie napisałem, że euro, tylko najbardziej eurowata.
Masz rację, przepraszam za nadinterpretację.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5617
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 810 times
Been thanked: 1263 times
Kontakt:

Re: Lords of Hellas

Post autor: mat_eyo »

Wiesz, wszystko zależy od proporcji. Rzuty kostką i losowe karty masz w A Feast for Odin, ale chyba nie nazwiesz tego grą ameri? ;) Dla mie podczas partii w LoH decyzji do podjęcia w zestawieniu z losowością jest na tyle dużo, że gra mi pachnie euro. Jasne, to nie jest sucharek ze stajni Felda czy Rosenberga, ale na pewno bliżej jej do takich gier jak Eclipse i Blood Rage niż Zakazane Gwiazdy, Rebelia czy Chaos.
Awatar użytkownika
raj
Administrator
Posty: 5230
Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 287 times
Been thanked: 901 times
Kontakt:

Re: Lords of Hellas

Post autor: raj »

Jednym z powodów sukcesu LoHa jest to, że jest on udaną hybrydą, która oferuje dostatecznie dużo eurowatości aby zainteresować eurograczy i klimatu żeby przyciągnąć resztę. :)
I nie lekceważcie figurek, bo gdyby nie one, gdyby na ich miejscu były klocki czy piony, to gra miałaby wielokrotnie mniejsze powodzenie. :)
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."

Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 795
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 74 times
Been thanked: 113 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: pavel »

Dziwne, że nikt nie wspomniał o Kemet.
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2506
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 189 times
Been thanked: 168 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Pan_K »

raj pisze:Jednym z powodów sukcesu LoHa jest to, że jest on udaną hybrydą, która oferuje dostatecznie dużo eurowatości aby zainteresować eurograczy i klimatu żeby przyciągnąć resztę. :)
I nie lekceważcie figurek, bo gdyby nie one, gdyby na ich miejscu były klocki czy piony, to gra miałaby wielokrotnie mniejsze powodzenie. :)
No - chciałbym zobaczyć ile zebrałaby wersja ze znacznikami w kształcie różnokolorowych kosteczek lub meepli :roll: :D Nawet przy zachowaniu tej samej planszy...
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 795
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 74 times
Been thanked: 113 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: pavel »

raj pisze:Jednym z powodów sukcesu LoHa jest to, że jest on udaną hybrydą, która oferuje dostatecznie dużo eurowatości aby zainteresować eurograczy i klimatu żeby przyciągnąć resztę. :)
I nie lekceważcie figurek, bo gdyby nie one, gdyby na ich miejscu były klocki czy piony, to gra miałaby wielokrotnie mniejsze powodzenie. :)
Sukcesem będzie druga kampania na KS. Klimat w tej grze robi wykonanie moim zdanie. Przez te eleganckie i po prostu wykonanie na mega poziomie co jest ogromną zaletą tej gry, reszta jest nie współmierna. Co nie znaczy, że jej nie chce.
IseeWinner
Posty: 245
Rejestracja: 12 lut 2013, 10:14
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Lords of Hellas

Post autor: IseeWinner »

Przykłady Scythe, Blood Rage czy Loh pokazują, że euro coraz mocniej sięga w stronę ameri-trashowej otoczki. Czy jest to coś dobrego czy nie, trudno ocenić. Z jednej strony wytrawny euro-sucharzysta zazwyczaj zadowala się tekturowym znacznikiem, drewnianym bloczkiem, przeciętną szatą graficzną i byle jakim tłem fabularnym (bo to zazwyczaj nie ma przełożenia na samą mechanikę a euro-sucharzysta i tak nie wczuwa się w grę) więc nie będzie dla niego wielkiej różnicy (może poza samą ceną produktu tak nadbudowanego). Gorzej dla osób skierowanych na ameri, które widząc te wszystkie wspaniałości liczą na tonę klimatu, dodatkowych opisów fabularnych i jakiejś tam dozy nieprzewidywalności powodowanej przez losowe zdarzenia (które rozwinięta wyobraźnia może pięknie tłumaczyć) a dostają rozgrywkę całkowicie niewspółmierną do swoich oczekiwań, suchą jak pieprz i oderwaną od całej tej z pozoru "epickości" wykonania i tematu gry.
Ziemowit
Posty: 62
Rejestracja: 04 gru 2017, 16:08

Re: Lords of Hellas

Post autor: Ziemowit »

Ktostam pisze:Wiesz, wszystko zależy od proporcji. Rzuty kostką i losowe karty masz w A Feast for Odin, ale chyba nie nazwiesz tego grą ameri? ;) Dla mie podczas partii w LoH decyzji do podjęcia w zestawieniu z losowością jest na tyle dużo, że gra mi pachnie euro. Jasne, to nie jest sucharek ze stajni Felda czy Rosenberga, ale na pewno bliżej jej do takich gier jak Eclipse i Blood Rage niż Zakazane Gwiazdy, Rebelia czy Chaos..
Czyli, że Zakazane to takie bardziej ameri? :( Nie grałem nigdy, a chcę szybko kupić, zanim zniknie z rynku i zaczną się używki po 500 zł.

Tak swoją drogą ja nie udaję, że nie lecę na wykonanie - bo lecę. Na te przezajebiste figurki, monumenty i inne. Po prostu mnie to jara, jestem estetą; w BR tak uwielbiam grać m.in. dlatego, że są te figurki i b. ładna plansza, czyli kolory, które mam ciągle przed oczyma, jak wspominam grę. Oczywiście bez odpowiedniej mechaniki to nie ma sensu, nienawidzę tępych losowych gier (np. Cry Havoc ma dla mnie za dużo losowości - tzn zdzierżyłbym ją, gdyby nie fakt, że gra się kończy tak szybko), ale jak dochodzi dobra mechanika (ludzie się jarają LoH) i do tego TAKIE wykonanie (BR się chowa), to już naprawdę...
KrzysiekL
Posty: 1180
Rejestracja: 22 gru 2015, 10:20
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 28 times
Been thanked: 53 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: KrzysiekL »

Ziemowit pisze:[CIACH] ale jak dochodzi dobra mechanika (ludzie się jarają LoH) i do tego TAKIE wykonanie (BR się chowa), to już naprawdę...
Z tym chwaleniem wykonania, to poczekałbym jednak trochę do produkcyjnych kopii, bo figurki raczej będą gorsze w plastiku niż w żywicy...
Golin
Posty: 329
Rejestracja: 13 paź 2016, 20:04
Has thanked: 17 times
Been thanked: 32 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Golin »

Spoiler:
jest i zdjęcie kopi produkcyjnej bez sundropa
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 13:18 przez Golin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pan_K
Posty: 2506
Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 189 times
Been thanked: 168 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Pan_K »

Post nieaktualny.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 13:05 przez Pan_K, łącznie zmieniany 3 razy.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”

Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Awatar użytkownika
Muad'Dib
Posty: 1563
Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 66 times
Been thanked: 107 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Muad'Dib »

Wygląda ładnie ale bym prosił o schowanie tego w opcję spoiler bo rozwala układ strony przy ładowaniu :)
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
tejot
Posty: 354
Rejestracja: 25 lip 2012, 12:37
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: tejot »

Golin pisze:
Spoiler:
jest i zdjęcie kopi produkcyjnej bez sundropa
Jaram się :-D

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: AkitaInu »

A ja wlasnie po pierwszej partii :) wrazenia jutro, najprawdopodobniej.
wirusman
Posty: 1981
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 88 times
Been thanked: 28 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: wirusman »

AkitaInu pisze:A ja wlasnie po pierwszej partii :) wrazenia jutro, najprawdopodobniej.
Że jak?
kwiatech
Posty: 542
Rejestracja: 03 gru 2014, 14:49
Lokalizacja: Zabrze
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Lords of Hellas

Post autor: kwiatech »

wirusman pisze:
AkitaInu pisze:A ja wlasnie po pierwszej partii :) wrazenia jutro, najprawdopodobniej.
Że jak?
No tak, ze juz pewnie gral z Sanexem :)
https://youtu.be/yg4rJ-rXTiA
Inglorion
Posty: 48
Rejestracja: 24 lip 2013, 18:52
Has thanked: 33 times
Been thanked: 1 time

Re: Lords of Hellas

Post autor: Inglorion »

Czym się różnią dwie strony mapy?
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1163
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 424 times
Been thanked: 261 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: mmag »

Inglorion pisze:Czym się różnią dwie strony mapy?
Jeśli dobrze pamiętam jedna strona miała być dedykowana do trybu solo. Jeżeli coś pomieszałem to proszę o korektę...
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: AkitaInu »

mmag pisze:
Inglorion pisze:Czym się różnią dwie strony mapy?
Jeśli dobrze pamiętam jedna strona miała być dedykowana do trybu solo. Jeżeli coś pomieszałem to proszę o korektę...
Tak, tamta plansza jest do trybu solo. Który ma zaskakująco długą instrukcję bo jest tam kampania na 3 akty - wygląda to na jeden z bardziej rozbudowanych trybów solo jakie widziałem :)
Awatar użytkownika
Gromb
Posty: 2835
Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 849 times
Been thanked: 364 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Gromb »

Akitalnu...lotrze, a starałem się podejść do tego tytułu z dystansem i na chłodno. Nie ułatwiasz.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Rocy7 »

Zgodze sie z Mateyo, iz przeliczalnosc pewnych elementow czyni z gry dosc eurowaty tytuł,z drugiej jednak strony mechanika wygranej i pewne losowe elementy ciagnie Hellas w stronę ameri. Najbardziej na dluższą metę martwi mnie przeliczalność walki, gdyż to m.in. ten aspekt dla mnie finalnie sprawił, iż Blood Rage aktualnie kurzy się na półce.

Na szczęscie Hellas ma błogoslawienstwa i artefakty oraz ciekawszy mechanizm mapy/zwycięstwa niż BR.

Jeśli chodzi o to ile klimatu można wycisnać z LoH zapraszam do mojej relacji z rozgrywki http://www.gamesfanatic.pl/2017/06/12/l ... rozgrywki/

Porównując gre z Zakazanymi, tutaj tak naprawdę kryterium powinnnen być czas na grę. Gdybym mial czas na granie w obie, chcialbym miec obie w kolekcji. Zakazane Gwiazdny to inna gra, pod pewnymi względami bardziej złożona z dużo ciekawszą (dla mnie) mechaniką walki i rozwoju jednostek (dlatego do Hellas brałem Troje choc i tak ZG nadal wygrywaja w tym aspekcie). Jest to gra jednak, dłuższa ze sporym downtime w czasie walki.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: AkitaInu »

Rocy7 pisze:Zgodze sie z Mateyo, iz przeliczalnosc pewnych elementow czyni z gry dosc eurowaty tytuł,z drugiej jednak strony mechanika wygranej i pewne losowe elementy ciagnie Hellas w stronę ameri. Najbardziej na dluższą metę martwi mnie przeliczalność walki, gdyż to m.in. ten aspekt dla mnie finalnie sprawił, iż Blood Rage aktualnie kurzy się na półce.

Na szczęscie Hellas ma błogoslawienstwa i artefakty oraz ciekawszy mechanizm mapy/zwycięstwa niż BR.

Jeśli chodzi o to ile klimatu można wycisnać z LoH zapraszam do mojej relacji z rozgrywki http://www.gamesfanatic.pl/2017/06/12/l ... rozgrywki/

Porównując gre z Zakazanymi, tutaj tak naprawdę kryterium powinnnen być czas na grę. Gdybym mial czas na granie w obie, chcialbym miec obie w kolekcji. Zakazane Gwiazdny to inna gra, pod pewnymi względami bardziej złożona z dużo ciekawszą (dla mnie) mechaniką walki i rozwoju jednostek (dlatego do Hellas brałem Troje choc i tak ZG nadal wygrywaja w tym aspekcie). Jest to gra jednak, dłuższa ze sporym downtime w czasie walki.
Jeżeli chodzi o walkę to mamy jednak też karty bitew, one mają sporo ciekawych zagrywek.

I tak jak Rocy pisał, mamy artefakty i blessingi, sporo dają naprawde.

Do tego dodatek który da nam zróżnicowanie armii i kolejne monumenty z nowymi blessingami i nowymi mocami - tutaj myślę że będzie dobrze :)


No a teraz wrażenia z gry 3 osobowej bo taką rozegraliśmy wczoraj :)

1. Wykonanie

- tektura i karty są jak najbardziej w porządku, tektura jest fajna i dość gruba a karty co prawda bez linen finish ale też nie ma na co narzekać. Ultra Pro Pro fit pasują idealnie i mieszczą się do insertu :) Na mniejsze karty wrzuce maydaya mini euro.
- plansza też porządna, nie ma się do czego doczepić.
- kostka stworów i znaczniki ran są z przezroczystego plastiku, wygląda to całkiem spoko i pasuje do futurystycznych wstawek w grze
- znaczniki kontroli regionów. Błyszcza się i są wyraźnie z innego plastiku. Ale są naprawde spoko i dobrze je widać na planszy
- szkoda że znaczniki glory token nie są też z plastiku, troche tego nie rozumiem :) Są poprawne i tyle.
- insert. DO DUPY.... no naprawde. Karty duże ledwo się mieszczą w koszulkach ale w koszulkach napewno się nie zmieszczą. Karty małe raczej się nie zmieszczą. Same figurki wchodzą do insertu spoko. Ale nie ma np. miejsca specjalnego na figurki bohaterów. Trzeba je wrzucić w dziury tam gdzie inne figurki. Ale NAJWIĘKSZA WADA INSERTU to to, że po włożeniu figurek np. głowa cerbera wystaje ponad poziom na którym kładziemy plansze. Inaczej mówiąc, plansza na insercie nie leży płasko ale opiera się na 2 bądź 3 figurkach. Ktoś coś spier .... i tak wyszło słabo.
- figurki. Jednostki i bohaterowie są spoko (perseusz pomimo ze nie ma skrzydeł jest najfajniejszą figurką :)). Monumenty są też bardzo fajne ale czasami są zbyt duże nadlewki i części pasują do Siebie z trudem. Nie ma oczywiście tragedii ale fajnie by było troche przypiłować. Jako że to (jak dla mnie) pierwsza taka próba stworzenia wieloczęściowych figurek to troche przymykam na to oko.
- Miasta i świątynie - kto nie zamówił niech żałuje. Przejrzystość gry jest dużo mniejsza niż z figurkami miast i świątyń, Trzeba bardzo pilnować żeby ten jeden hoplita stał w odpowiednim miejscu a żetony świątyń są po prostu średnie ...


2. Setup i zasady

- zasady są dobrze napisane, chociaż miałem jeden zgryz bo nie umiałem czegoś znaleźć. Czegoś co okazało się że jest po prostu w innej części instrukcji.
- setup przebiega mega szybko, kilka talii, figurki, questy i potwory i jedziemy :)
- zasady są naprawde proste i to jest niewątpliwy plus tej gry. Nie ma miejsca na wyjątki i kruczki. To napewno na plus.

3. Rozgrywka.

- mamy naprawde 4 proste akcje i kilka specjalnych. Proste wybory ale nie prostackie. trzeba sobie jakiś cel obrać, granie na pałe "a nóż coś się ułoży" nic nam nie da. Tutaj duży plus
- Trzeba kontrolować przeciwników i sprawdzać ile mają do warunków zwycięstwa. Jest to dość krytyczne
- walki z potworami. U nas zaczęliśmy od tego i mieliśmy wrażenie że jest troche za łatwo. Tłukliśmy całkiem nieźle te potworki, pomimo że nie mieliśmy specjalnie bonusów do hunta. Potem było już łatwiej, ja zbudowałem herosa na polowanie na potworów i przed walką zadawałem dwa hity potworowmi, odrzucałem karte zeby zadac 3 hita a potem 4 karty z siły i było pozamiatane. Bonusy dodane z polowania (priest bądź artefakt) są super, może nawet wydają się troche za mocne.
- questy - nie zrobiliśmy ani jednego !! nie wiem dlaczego, skupiliśmy się na czymś innym po prostu.
- interakcja - nie biliśmy się ani razu, tylko zimna wojna i zajmowanie pojedyńczych regionów ale bez bitki. Było to całkiem ciekawe i po mojej turze widziałem że moja Żona szykuje się do bitki ale zdążyłem ubić 3 potwora więc do bitki nie doszło ;) Troche szkoda że się nie tłukliśmy ale mam nadzieje że to przez to że to pierwsza gra i graliśmy zachowawczo.
- na 3 graczy jeden z regionów (niebieski) nie liczy się do zwycięstwa - dziwne to troche bo to region na środku który ciężko utrzymać. Zamiast tego powinni szary z troją zrobić - stwierdziliśmy wszyscy razem
- akcje specjalne - naprawde fajny mechanizm, dają mocną różnorodność, w trakcie gry czułem że podejmuje świadome i trudne decyzje co zrobić. Jedyne co tak naprawde czasami może być średnie to to że robimy jedną akcję specjalną w turze i tyle. Nie zawsze opłaca się ruszać hoplitami i herosem
- mapa - tutaj jest bardzo dobrze, fajnie połaczone regiony itp itd.
- monumenty - budowaliśmy i też było spoko :)
- warunki zwycięstwa - zmieniono warunek dotyczący monumentów. Po 3 turach od wybudoiwania monumenty ten kto kontroluje teren z monumentem wygrywa. Nie wiem co jeżeli są dwa skończone, nie znalazłem tego w instrukcji :D W naszej grze skończyło się na utłuczeniu 3 potworków. Żon była bliska zajęcia 2 regionów a kumpel chciał iść w monumenty ale za mało mimo wszystko ich budowaliśmy.

4. Podsumowanie

Jestem bardzo zadowolony z gry, już teraz pokazuje że można się świetnie bawić. Podejrzewam że dorzucając jeden dodatek albo mechanike z jakiegoś dodatku to zrobi nam się z tego naprawde fajna gierka. Choć nie brakuje jej fajności w podstawce :)
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 09:28 przez AkitaInu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Rocy7 »

AkitaInu pisze:Jeżeli chodzi o walkę to mamy jednak też karty bitew, one mają sporo ciekawych zagrywek.
to, iz czesc kart daje jakies dodatkowe opcje zamiast / oprocz wartosci liczbowej nie zmienia dla mnie większej przelidzalności decku od kości;)
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4061
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: AkitaInu »

Rocy7 pisze:
AkitaInu pisze:Jeżeli chodzi o walkę to mamy jednak też karty bitew, one mają sporo ciekawych zagrywek.
to, iz czesc kart daje jakies dodatkowe opcje zamiast / oprocz wartosci liczbowej nie zmienia dla mnie większej przelidzalności decku od kości;)
Zgadza się w 100% :)

Chciałem jedynie napisać że pomimo że walka może być w pewnym sensie policzalna to i tak można pokombinować :)
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Lords of Hellas

Post autor: Rocy7 »

AkitaInu pisze: Chciałem jedynie napisać że pomimo że walka może być w pewnym sensie policzalna to i tak można pokombinować :)
tu sie obaj zgodzimy;)
ODPOWIEDZ