Strona 63 z 80
Re: Neuroshima Hex
: 03 gru 2016, 21:25
autor: sajmon
Hej
Niestety nie grywam w Neuroshimę Hex i stąd wynika pewien nietypowy problem:
dostałem do rozwiązania zadanie polegające na policzeniu obrażeń, które otrzyma każdy se sztabów w podanym ułożeniu. Wgryzłem się w instrukcję, jednak nie posiadając gry (a nawet nie mając z nią nigdy styczności) liczenie jest trudne, a ja nie jestem pewien wyniku...
Czy ktoś z wyjadaczy jest w stanie pomóc?
Zagadka poniżej:
Z góry dzięki za pomoc
Re: Neuroshima Hex
: 03 gru 2016, 21:55
autor: raphaell7
sajmon pisze:Hej
Niestety nie grywam w Neuroshimę Hex i stąd wynika pewien nietypowy problem:
dostałem do rozwiązania zadanie polegające na policzeniu obrażeń, które otrzyma każdy se sztabów w podanym ułożeniu. Wgryzłem się w instrukcję, jednak nie posiadając gry (a nawet nie mając z nią nigdy styczności) liczenie jest trudne, a ja nie jestem pewien wyniku...
Czy ktoś z wyjadaczy jest w stanie pomóc?
Zagadka poniżej:
Z góry dzięki za pomoc
Chętnie pomogę, wrzuć tylko obrazek (link nie działa).
Re: Neuroshima Hex
: 03 gru 2016, 22:20
autor: sajmon
Re: Neuroshima Hex
: 03 gru 2016, 23:00
autor: raphaell7
- Inicjatywa 4
- górny Szpon (jednostka Borgo) zadaje 1 obrażenie dla HQ Molocha oraz 1 obrażenie dla Juggernauta (j. Molocha)
- Inicjatywa 3
- dolny Szpon (j. Borgo) zabija obie Hybrydy (j. Molocha)
- dolna Hybryda (j. Molocha) zadaje 1 obrażenie dla HQ Borgo
- druga Hybryda (j. Molocha) zabija Gangera (j. Hegemonii)
- Ganger (j. Hegemonii) zabija Siłacza (j. Borgo)
- Uniwersalny Żołnierz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie dla HQ Molocha
- Inicjatywa 2
- Super-sieciarz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie dla HQ Borgo
- Bydlak (j. Hegemonii) zadaje 2 obrażenia dla HQ Borgo oraz zabija Szerszenia (j. Molocha)
- Biegacz (j. Hegemonii) zadaje 1 obrażenie Super-mutantowi (j. Borgo)
- Super-mutant (j. Borgo) zabija Uniwersalnego Żołnierza (j. Hegemonii) oraz zadaje 2 obrażenia dla HQ Hegemonii
- Inicjatywa 1
- Juggernaut (j. Molocha) zabija Super-mutanta (j. Borgo)
- Inicjatywa 0
- HQ Molocha zabija Biegacza (j. Hegemonii) oraz Szpona (j. Borgo)
- HQ Borgo zabija Super-sieciarza (j. Hegemonii), Bydlaka (j. Hegemonii), Opancerzonego Łowcę (j. Molocha) oraz Mózg (moduł Molocha)
Podsumowując:
- pomijając sztaby, po Bitwie na planszy zostaje:
- Zwiadowca (moduł Borgo)
- Juggernaut (j. Molocha) z 1 obrażeniem
- dolny Szpon (j. Borgo)
- Obrażenia otrzymane przez sztaby:
- Borgo: 4
- Moloch: 2
- Hegemonia: 2
Re: Neuroshima Hex
: 03 gru 2016, 23:47
autor: sajmon
Dziękuję za pomoc. Z taką rozpiską wszystko jest prostsze

Re: Neuroshima Hex
: 07 gru 2016, 16:40
autor: Muad'Dib
Czy ktoś wie kiedy się odbywają Mistrzostwa Polski? Byłem przekonany, że na Pionku, jak w zeszłym roku, a teraz widzę, że odbywają się kolejne eliminacje.
Re: Neuroshima Hex
: 07 gru 2016, 20:31
autor: dicer
Muad'Dib pisze:Czy ktoś wie kiedy się odbywają Mistrzostwa Polski? Byłem przekonany, że na Pionku, jak w zeszłym roku, a teraz widzę, że odbywają się kolejne eliminacje.
W styczniu 2017 na Portalkonie.
Re: Neuroshima Hex
: 08 gru 2016, 09:31
autor: Muad'Dib
@dicer
Dzięki
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Re: Neuroshima Hex
: 05 sty 2017, 12:18
autor: Muzyk
Cześć! Mam podstawkę Neuroshimy Hex 3.0. Dopiero zaczynamy grać, kilka partii za nami. Czy te podstawowe armie są wyważone dobrze? Zdarza nam się grać we trójkę, w wariancie alternatywnym, że każdy zaczyna z ilością punktów 0 i każdy strzał w Sztab dodaje nam jeden punkt i tak do 20. Czy wtedy są jakieś kombinacje armii które się nie sprawdzają? Grając Borgo vs Posterunek (1vs1) Posterunek został zmieciony, bo Borgo ma bardzo dużo jednostek, czy to wynika z małego doświadczenia, czy armia jest trochę lepsza? Grając we trójkę postanowiliśmy Borgo odrzucić i gramy pozostałymi trzema armiami, czy sensownie?
Re: Neuroshima Hex
: 05 sty 2017, 12:20
autor: tomb
Re: Neuroshima Hex
: 05 sty 2017, 12:44
autor: Muzyk
Dzięki za tekst, przy następnej rozgrywce odblokujemy Borgo, zobaczymy co się stanie.
Re: Neuroshima Hex
: 21 sty 2017, 14:57
autor: dave8
Przebrnąłem przez kilkanaście ostatnich stron wątku ale nie znalazłem odpowiedzi.
Które najlepiej dodatki kupić? (mowa o wersji 3.0).
Powiedzmy nie więcej niż 8 szt. - które byście wybrali i dlaczego?
Re: Neuroshima Hex
: 21 sty 2017, 15:01
autor: Kal-El83
Jeżeli pod pojęciem dodatki kryją sie następne armie, to chcąc kupić 8 będziesz miał prawie wszystkie

Odrzucić możesz ddm (ciężko dostać i w turniejach nie gra), co do reszty to kwestia tego jak i z kim grasz.
Ciekawe armie z mojego ounktu widzenia to: stalowa policja, misissippi, smart.
Słabo mamograne uranopolis więc się nie wypowiem na jej temat, a z najniwszą frakcją nie miałem doczynienia

Re: Neuroshima Hex
: 21 sty 2017, 15:58
autor: Deathhammer
Wszystkie dodatki są warte uwagi, aczkolwiek najmniej podoba mi się Dancer(wydaje się przekombinowany, niby to samo można zarzucić Mephisto ale w robaku urzeka mnie klimat całości) i Vegas(za mało własnych jednostek). Uprzedzam, że obiema armiami jeszcze nie grałem i może to być tylko wrażenie.
Spośród 5 dodatków które na ten moment posiadam najprzyjemniejsze wydają mi się Sharrash(ogrom możliwości psucia planów przeciwnika), Nowy Jork(wyrzutnia rakiet!!!) i Uranopolis(ciekawie się ich prowadzi i wymagają sporo kombinowania).
Re: Neuroshima Hex
: 21 sty 2017, 20:43
autor: tekknoboy
A jak tam zombiaki się sprawdzają?
Po informacji o braku druku w wersji 2,5 powiedzialem sobie ze moje neuro już kompletne, bo nie chce mieszać. Ale kurde, to w końcu Nowa armia. Ciekawa w dodatku.
Łamać się czy nie ma po co?
Re: Neuroshima Hex
: 23 sty 2017, 14:08
autor: Vaquero90
8 armii (kolejnosc nieprzypadkowa): Sharrash, Smart, Stalowa Policja, Death Breath, Misisippi, Nowy Jork, Uranopolis, Mephisto.
A co do Death Breath: po pierwszych ok. 20-30 partiach wydaje sie byc zdecydowanie najmocniejsza armia, co niespecjalnie dobrze wrozy mistrzostwom. Niszcza wszystkich jak leci
Re: Neuroshima Hex
: 23 sty 2017, 21:31
autor: Tygrys69
tekknoboy pisze:A jak tam zombiaki się sprawdzają?
Po informacji o braku druku w wersji 2,5 powiedzialem sobie ze moje neuro już kompletne, bo nie chce mieszać. Ale kurde, to w końcu Nowa armia. Ciekawa w dodatku.
Łamać się czy nie ma po co?
Nie przejmuj się. Ważne, że hexy mieszczą się na planszy. Ja mam w pudełku od 2.5 całą wersję 1 gry + 2 + kilka armii w 3 wersji... Teraz kupuje wersję 3 podstawki, żeby całość pomieścić no i zrobić bitwę: Moloch vs Moloch vs Moloch !:)
Re: Neuroshima Hex
: 24 sty 2017, 08:23
autor: Pixa
Gralem przeciwko DB trzy razy, wszystkie wygralem. Nie wydaje mi sie przegieta frakcja, no ale taka ilosc gier to zaden wyrok. Trzeba sie bedzie blizej przyjzec.
Z army-packow na plus dla mnie: Sharrash, Missisipi, Stalowa, Smart
Najslabsze moim zdaniem: Dancer i Vegas.
A i Borgo jest do pokonania, szczegolnie Molochem i Hege

Najtrudniej ich zmiesc Posterunkiem, ale tez sie da.
Re: Neuroshima Hex
: 24 sty 2017, 19:44
autor: Robert3511
Gdzie najlepiej ustawiać sztab Nowego Jorku? Gra ktoś na środku?
Re: Neuroshima Hex
: 24 sty 2017, 19:50
autor: Pixa
Dla mnie Nowy Jork to tpowy bunkier w rogu, ale sa tacy, co stawiaja na srodku.
Re: Neuroshima Hex
: 24 sty 2017, 20:44
autor: Deathhammer
Ja stawiam w tym wewnętrznym pierścieniu, fajnie można wtedy obunkrować wyrzutnię rakiet jeśli ma się odrobinę farta.
Re: Neuroshima Hex
: 24 sty 2017, 20:47
autor: Robert3511
Przeciwko jakim armiom? Np. Missispi po prostu wypycha sztab N.J.
Re: Neuroshima Hex
: 25 sty 2017, 07:37
autor: Vaquero90
Pixa pisze:Gralem przeciwko DB trzy razy, wszystkie wygralem. Nie wydaje mi sie przegieta frakcja, no ale taka ilosc gier to zaden wyrok. Trzeba sie bedzie blizej przyjzec.
A jakimi armiami grales przeciwko nim?
Re: Neuroshima Hex
: 25 sty 2017, 08:23
autor: Pixa
Dwa razy Borgo i raz Stalowa.
Re: Neuroshima Hex
: 27 sty 2017, 13:12
autor: Pixa
Wczoraj sie udalo pyknac kolejna partie DB vs Borgo i tym razem srogo dostalem. Zobaczymy co dalej, ale DB po ograniu moze byc jedna z silniejszych ekip.