Re: The Witcher: Adventure Game (Ignacy Trzewiczek)
: 19 lip 2015, 18:11
Aż tak źle to nie jest. Gra ogólnie działa, przez pierwsza godzinę jest nawet całkiem fajnie. Potem wieje nudą, kolejki się przeciągają a losowość kart bardzo irytuje.crsunik pisze:Aż tak źle? Nie ma jakichś home rules, które sprawiałyby, że gra byłaby bardziej znośna by nie powiedzieć, ze działająca?
W ramach home rule proponowałbym grę do 2 wykonanych misji oraz możliwość wyboru jednej z 3 (a nie 2) misji głównych. Na pewno skróci to rozgrywkę i uczyni ją bardziej znośną.
EDIT:
Drugi Home Rule:
Z talii śledztwa usuwamy wszystkie karty "Niepowodzenie"
Home rule nr 3:
Z talii złego losu usuwamy następujące karty:
"Uff!" x4
"Wojna puka do drzwi" x4
"Zamieć"
'Rozwścieczona ciżba"
"Dręczący lęk"
"Dezerterzy"
W/w karty albo nie robią nic albo nakręcając tylko żetonologię. W praktyce wymieniają one żeton zagrożenia na żeton zagrożenia.
Home rule nr 4:
Tylko ciężkie rany uniemożliwiają korzystanie z kacji. Pozostawia to element zarządzania ranami, ale nie karze tak mocno i daje większe pole manewru.
Mam nadzieję że powyższe zmiany wprowadzą bardziej sensowny balans do gry i ograniczą nieco chaos.