Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 06 lut 2021, 21:07
autor: SwistakCZC
Udało mi się przejść w końcu podstawową kampanię Kości Arnoru. Czy też uważacie, że tytuły to niepotrzebne rozwadnianie talii i jeśli to ma być nagroda za wykonane zadanie poboczne to lepiej ich nie robić? Niektóre są ewentualnie ok, ale część najchętniej bym wyrzucił, choć niestety chyba gra nie daje możliwości zarządzania tytułami.
Druga sprawa czy Legolasem zabija się za łatwo w stosunku do innych bohaterów? Do tego mam wrażenie że Beravora Tropiciel daje taką mobilność że mapy się wydają małe. Więcej w spoilerze. Rozkminiałem już postacie z cienistych ścieżek i też jest sporo mocnych połączeń, zwłaszcza jak się pozmienia im ekwipunek, ale nie wiem czy aż tak mocnych.
Muszę spróbować zagrać innymi postaciami, albo zwiększyć poziom trudności bo:
Spoiler:
właśnie Legolas - kapitan + Beravora - tropiciel sprawiły że dowolnego potwora w tym main bossów zabija się w moment, a eksploracja jest mega szybka.
Legolas z extra ruchem za 1 natchnienie, walczy bardzo mocno na dystans i jako kapitan pozwala manipulować taliami (np. odrzuć kartę na początku tury i wykonaj zwiad 3 + przedmiot książka która wzmacnia zwiad itd)
Beravora jak przygotuje sporo kart z biegiem to czerpie z tego bardzo dużo korzyści - bieg sam w sobie jest mocny bo sprzyja szybkiej eksploracji, dodatkowo daje jej to zwiad 1 itd jest karta która pozwala na dodanie 1 sukcesu za każdą przygotowaną kartę z biegiem, a w przygotowywaniu ich pomagał kapitan. Co więcej daje ona kartę tajemne ścieżki czyli teleportacje drugiego bohatera co potrafi bardzo namieszać, a jest to bazowa karta, można się rozdzielić a potem szybko być w jednym miejscu blisko siebie i pozabijać potwory czerpiąc z buffów kapitana.
A jakie Wy macie komba postaci/klas?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 07 lut 2021, 17:37
autor: VivoBrezo
SwistakCZC pisze: ↑06 lut 2021, 21:07
Udało mi się przejść w końcu podstawową kampanię Kości Arnoru. Czy też uważacie, że tytuły to niepotrzebne rozwadnianie talii i jeśli to ma być nagroda za wykonane zadanie poboczne to lepiej ich nie robić? Niektóre są ewentualnie ok, ale część najchętniej bym wyrzucił, choć niestety chyba gra nie daje możliwości zarządzania tytułami.
Druga sprawa czy Legolasem zabija się za łatwo w stosunku do innych bohaterów? Do tego mam wrażenie że Beravora Tropiciel daje taką mobilność że mapy się wydają małe. Więcej w spoilerze. Rozkminiałem już postacie z cienistych ścieżek i też jest sporo mocnych połączeń, zwłaszcza jak się pozmienia im ekwipunek, ale nie wiem czy aż tak mocnych.
Muszę spróbować zagrać innymi postaciami, albo zwiększyć poziom trudności bo:
Spoiler:
właśnie Legolas - kapitan + Beravora - tropiciel sprawiły że dowolnego potwora w tym main bossów zabija się w moment, a eksploracja jest mega szybka.
Legolas z extra ruchem za 1 natchnienie, walczy bardzo mocno na dystans i jako kapitan pozwala manipulować taliami (np. odrzuć kartę na początku tury i wykonaj zwiad 3 + przedmiot książka która wzmacnia zwiad itd)
Beravora jak przygotuje sporo kart z biegiem to czerpie z tego bardzo dużo korzyści - bieg sam w sobie jest mocny bo sprzyja szybkiej eksploracji, dodatkowo daje jej to zwiad 1 itd jest karta która pozwala na dodanie 1 sukcesu za każdą przygotowaną kartę z biegiem, a w przygotowywaniu ich pomagał kapitan. Co więcej daje ona kartę tajemne ścieżki czyli teleportacje drugiego bohatera co potrafi bardzo namieszać, a jest to bazowa karta, można się rozdzielić a potem szybko być w jednym miejscu blisko siebie i pozabijać potwory czerpiąc z buffów kapitana.
A jakie Wy macie komba postaci/klas?
Graliśmy jakiś czas już, więc napiszę ogólnie, ale fakt jak dobrze pokminisz z kartami i przedmiotami, to od połowy nie mieliśmy żadnych problemów z misją. Graliśmy na średnim poziomie, następną kampanię chyba zrobimy na trudnym
Co do tytułów to czasem z nich korzystaliśmy, potem liczy się już tylko jak najwięcej sukcesów w talii. Tym niemniej misje poboczne robiliśmy, bo nigdy nie wiesz czy tam jakiś przedmiot nie czeka, a przedmioty akurat dają całkiem sporo.
Spoiler:
Legolasem mocno skombiłem serię (lepszy łuk plus jakieś karty dające więcej sukcesów przy ataku) i grupy przeciwników padały jak muchy. Czesto korzystałem z dodatkowego ruchu, a dzięki bardowi odzyskiwałem żeton natchnienia.
Kolega miał całkiem niezłe kombo Gimlim. Już nie pamiętam na czym to polegało, ale potrafił 3x atakować w jednej turze, przez co nawet nie zdążyliśmy się porządnie za bossa, a ten już umierał. Dodatkowo potrafił cofać jedną kartę na wierzch deku, więc w kolejnym ataku miał przynajmniej jeden sukces.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 08 lut 2021, 15:11
autor: Crowmaster
Irr3versible pisze: ↑28 sty 2021, 00:45
Nie widzę przecieków na temat dodatku 2021, wrzucam zatem w spoiler (nie tłumaczyłem, wrzutka za BGG).
Informację wyciągnięte podobno z aplikacji na steam.
TITLE & DESCRIPTION
Spreading War
The mighty kingdoms of Rohan and Gondor have long been allies against the forces that stand opposed to the Free Peoples. But mercenary forces are forever testing the borders for weakness. From the coast of Umbar to the mysterious depths of Fangorn Forest, the foe has many ways to strike at the heart of such an alliance. Will you aid these two kingdoms in the approaching battles, or will they fall together at the hands of a hidden enemy?
HEROES & THEIR SKILLS (not complete)
Beorn (new race: Beorning)
The Day Will Come
Beast Tongue
Friend of Bees
The First Beorning
Fréahild
Cavalry Combat
Faithful Companion
Renirien
Grey Haven Craft
Mischief
Boromir
Fierce Resolve
Overpower
Born to Lead
Calaminth Took
Hobbit-Sense
Drinking Ditty
Dwalin
Stirring Performance
Ancestral Grudge
ROLES
Provisioner
Shield Maiden
Soldier
Lorekeeper
Guide
Trickster
* Each of these roles has also listed at least 6 of their skill names available for each role. I can post a complete list if people are interested but it's just the skill names.
ITEMS (ones that seem Level I / basic)
Mace
Short Bow
Spear
Plate Armor
Padded Armor
Provisions
Waterskin
* There's around 60 new items (some that seem to be upgrades of older items, like the shield) listed. I can post a complete list if people are interested but it's just fancy names.
MOUNTS
Pack Mule
Friendly Pony
War Charger
Traveller's Horse
Swift Steed
Grumble Bum
Meadow Heart
Witness of Maranwë
Quickbeam
Snowbright
TITLES
Friend of Rohan
Friend of Gondor
Beast Singer
TERRAIN
Barricades: Heroes and enemies cannot move into this space (unless they can ignore impassable barriers).
Chests: Test ; 2. PASS,Finally your dilligence pays off!Lore increases by 4.
Fences: When you would move through a fence, you must first test ; 1. If you fail, forfeit that movement instead. After an enemy moves through a fence, their movement immediately ends (even if this prevents reaching their target).
Trench: After a hero moves through a trench, they suffer 2 facedown . After an enemy moves through a trench, apply 2 hits to that enemy.
Fountain: If you would suffer while in a space with a fountain, that is suffered facedown. If you test to negate or while in a space with a fountain, you may reveal 1 additional card.
Ponds: If you start your turn in a space with a pond, gain 1 inspiration. After you move into a space with a pond, test ; 2. If you fail, you cannot move out of that space this turn.
o Panie, zrobiłeś mi dzień super się zapowiada
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
SwistakCZC pisze: ↑06 lut 2021, 21:07
Udało mi się przejść w końcu podstawową kampanię Kości Arnoru. Czy też uważacie, że tytuły to niepotrzebne rozwadnianie talii i jeśli to ma być nagroda za wykonane zadanie poboczne to lepiej ich nie robić? Niektóre są ewentualnie ok, ale część najchętniej bym wyrzucił, choć niestety chyba gra nie daje możliwości zarządzania tytułami.
Druga sprawa czy Legolasem zabija się za łatwo w stosunku do innych bohaterów? Do tego mam wrażenie że Beravora Tropiciel daje taką mobilność że mapy się wydają małe. Więcej w spoilerze. Rozkminiałem już postacie z cienistych ścieżek i też jest sporo mocnych połączeń, zwłaszcza jak się pozmienia im ekwipunek, ale nie wiem czy aż tak mocnych.
Muszę spróbować zagrać innymi postaciami, albo zwiększyć poziom trudności bo:
Spoiler:
właśnie Legolas - kapitan + Beravora - tropiciel sprawiły że dowolnego potwora w tym main bossów zabija się w moment, a eksploracja jest mega szybka.
Legolas z extra ruchem za 1 natchnienie, walczy bardzo mocno na dystans i jako kapitan pozwala manipulować taliami (np. odrzuć kartę na początku tury i wykonaj zwiad 3 + przedmiot książka która wzmacnia zwiad itd)
Beravora jak przygotuje sporo kart z biegiem to czerpie z tego bardzo dużo korzyści - bieg sam w sobie jest mocny bo sprzyja szybkiej eksploracji, dodatkowo daje jej to zwiad 1 itd jest karta która pozwala na dodanie 1 sukcesu za każdą przygotowaną kartę z biegiem, a w przygotowywaniu ich pomagał kapitan. Co więcej daje ona kartę tajemne ścieżki czyli teleportacje drugiego bohatera co potrafi bardzo namieszać, a jest to bazowa karta, można się rozdzielić a potem szybko być w jednym miejscu blisko siebie i pozabijać potwory czerpiąc z buffów kapitana.
A jakie Wy macie komba postaci/klas?
Graliśmy jakiś czas już, więc napiszę ogólnie, ale fakt jak dobrze pokminisz z kartami i przedmiotami, to od połowy nie mieliśmy żadnych problemów z misją. Graliśmy na średnim poziomie, następną kampanię chyba zrobimy na trudnym
Co do tytułów to czasem z nich korzystaliśmy, potem liczy się już tylko jak najwięcej sukcesów w talii. Tym niemniej misje poboczne robiliśmy, bo nigdy nie wiesz czy tam jakiś przedmiot nie czeka, a przedmioty akurat dają całkiem sporo.
Spoiler:
Legolasem mocno skombiłem serię (lepszy łuk plus jakieś karty dające więcej sukcesów przy ataku) i grupy przeciwników padały jak muchy. Czesto korzystałem z dodatkowego ruchu, a dzięki bardowi odzyskiwałem żeton natchnienia.
Kolega miał całkiem niezłe kombo Gimlim. Już nie pamiętam na czym to polegało, ale potrafił 3x atakować w jednej turze, przez co nawet nie zdążyliśmy się porządnie za bossa, a ten już umierał. Dodatkowo potrafił cofać jedną kartę na wierzch deku, więc w kolejnym ataku miał przynajmniej jeden sukces.
Też robię misje poboczne, bo lubię, zbiera się wiedza tajemna i mogą wypaść spoko przedmioty, a na tytuły mam home rule, że możemy się nimi dzielić, bo doszło do tego że miałem pięć a współgracz 0
Spoiler:
Yup, Pedolas OP, ale żeby nie powtarzać co kampanię tego samego, bo zaczynamy Cieniste Ścieżki, tooo przyjrzałem się innym postaciom.
Jeszcze z ciekawych kombinacji to jak dla mnie DIS jest mocną postacią, umiejętność wydawania symboli (nie żetonów) natchnienia by wrócić kartę na początek decku, bardzo mocna. Do tego klasa Mąciwoda, manipulująca talią i mająca więcej sukcesów do kupienia co w połączeniu z tym że po teście sobie może je wrócić na górę to znaczy praktycznie wszystko zdaje... plus topór który podnosi limit natchnienia (DIS ma 3), do tego kolczuga (na III poziomie podnosi zręczność). Fluffowo wziąłem do pary krasnoluda - Balina, średni, ale jako podróżnik daje do tego duetu mobilność. Wyposażony w kostur, bo od II poziomu walczy duchem, którego ma 4.
Drugi jeszcze do przetestowania to Arwena podróżnik z laską i mieczem (testują mądrość, więc może dość mocno uderzać), podróżnik dla mobilności, może leczyć, a do tego Bilbo bo jemu się przyda leczenie i podoba mi się myk włamywacza, można dać mu procę, a bronie dystansowe tutaj są bardzo spoko, bo potwory bez broni dystansowej nie oddają, a do tego chyba jest też parę kart w niej albo podróżniku co ładują żetony natchnienia a Bilbo może mieć 7, ale to jeszcze do przetestowania przed nami w następnej kampanii.
Ogólnie, dobrze mieć hittera i drugą postać mobilną albo zapewniającą mobilność. Klasy supportowe, zwłaszcza te działające na bohatera na tym samym kafelku, się nie sprawdzają, bo najlepiej się rozłączać i chodzić osobno.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Yup, Pedolas OP, ale żeby nie powtarzać co kampanię tego samego, bo zaczynamy Cieniste Ścieżki, tooo przyjrzałem się innym postaciom.
Jeszcze z ciekawych kombinacji to jak dla mnie DIS jest mocną postacią, umiejętność wydawania symboli (nie żetonów) natchnienia by wrócić kartę na początek decku, bardzo mocna. Do tego klasa Mąciwoda, manipulująca talią i mająca więcej sukcesów do kupienia co w połączeniu z tym że po teście sobie może je wrócić na górę to znaczy praktycznie wszystko zdaje... plus topór który podnosi limit natchnienia (DIS ma 3), do tego kolczuga (na III poziomie podnosi zręczność). Fluffowo wziąłem do pary krasnoluda - Balina, średni, ale jako podróżnik daje do tego duetu mobilność. Wyposażony w kostur, bo od II poziomu walczy duchem, którego ma 4.
Drugi jeszcze do przetestowania to Arwena podróżnik z laską i mieczem (testują mądrość, więc może dość mocno uderzać), podróżnik dla mobilności, może leczyć, a do tego Bilbo bo jemu się przyda leczenie i podoba mi się myk włamywacza, można dać mu procę, a bronie dystansowe tutaj są bardzo spoko, bo potwory bez broni dystansowej nie oddają, a do tego chyba jest też parę kart w niej albo podróżniku co ładują żetony natchnienia a Bilbo może mieć 7, ale to jeszcze do przetestowania przed nami w następnej kampanii.
Ogólnie, dobrze mieć hittera i drugą postać mobilną albo zapewniającą mobilność. Klasy supportowe, zwłaszcza te działające na bohatera na tym samym kafelku, się nie sprawdzają, bo najlepiej się rozłączać i chodzić osobno.
Legolasem grałem pierwszą kampanie. Strasznie dla mnie nudna postać. Przepakowany, ale brakowało mi jakiegoś większego rozkminiania.
Na drugą kampanie (DLC) wziąłem Bilbo Włamywacza. Matko, jak ja uwielbiam tę postać
Spoiler:
Uniki ciągle, skille przygotowane tak, że praktycznie jestem nie do tknięcia, a jak jeszcze w 2 przygodach na start weszła karta, która daje dobicie w trakcie gdy masz unik - no to wombo combo od pierwszego ruchu
Obecnie zastanawiam się czy brac ulepszenie do broni która obniża życie do 2 (sztylet któryś) ;p Ale chyba byłoby to już lekkie przegięcie, nawet jak dla niego.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 11 lut 2021, 23:40
autor: _leigam_
Bilbo jest najlepszy, też nim grałem i dawał dużo radochy Nie wiem tylko czemu u współgraczy wzbudzał antypatie i nikt inny nie chciał go wybrać.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 18 lut 2021, 09:34
autor: JKM
SwistakCZC pisze: ↑06 lut 2021, 21:07
Druga sprawa czy Legolasem zabija się za łatwo w stosunku do innych bohaterów?
PS do tego w spoilerze
Spoiler:
Przedostatnia misja pierwszej kampanii, walka z Gulgotarem i jego pomagierami, w tym dopakowanym upiorem.
1 runda: Legolas zabija łucznika po drugiej stronie strumienia, po czmy oboje z Beravorą przeskakują wodę.
2 runda: Beravora cuci Halbarada, Legolas strzela do zbliżającego się upiora. na kartach tylko pięć "listków", ale w wyposażeniu ten sprzęt, który pozwala odrzucić przygotowaną kartę, by zamienić wszystkie liście na sukcesy. 10 obrażeń bazowo, 2 z atutu Śmiałość, który zdobyłem, przebicie - i mniejszy boss schodzi nim się do nas zbliżył.
3 runda: Gulgotar przy Beraworze. Legolas oddziałuje na te goblińskie proce i zadaje Dużemu 5 obrażeń + strzaskanie. Potem strzela. Sukcesy + żetony natchnienia + Śmiałość i Gulgotar umiera.
Koniec. Ani razu nie zostaliśmy nawet zaatakowani, żeby o ranach nie mówić.
A Bibo (w innej kampanii) bardzo fajna postać.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 cze 2021, 17:08
autor: Yuri
Chyba szykuje się nowy, duży dodatek z jakąś ciekawą mechaniką:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 cze 2021, 17:18
autor: VivoBrezo
Wieża oblężnicza przepiękna
Kurde, ogrywam właśnie 2 kampanię. Ta gra jest tak średnia, mimo to tak ją lubię, więc niestety, ale znowu wydam pieniądze
Szybki google translator i wychodzi że tytuł dodatku to Wiatry (wichry?) Wojny.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 cze 2021, 19:40
autor: jediwolf
Kurde chciałem kupić tę grę, bo wygląda super, ale dużo czytałem, że gra jest zbyt prosta. A ja lubię wymagające gry. I chyba ostatecznie wejdę w Sword and Sorcery.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 cze 2021, 20:04
autor: pan_satyros
jediwolf pisze: ↑26 cze 2021, 19:40
Kurde chciałem kupić tę grę, bo wygląda super, ale dużo czytałem, że gra jest zbyt prosta. A ja lubię wymagające gry. I chyba ostatecznie wejdę w Sword and Sorcery.
W S&S więcej turlania i obsługi gry, niż czegokolwiek co można by nazwać wymagającym nie żeby była jakoś słaba, ale to czystej krwi ameri.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 cze 2021, 21:12
autor: Haloon
jediwolf pisze: ↑26 cze 2021, 19:40
Kurde chciałem kupić tę grę, bo wygląda super, ale dużo czytałem, że gra jest zbyt prosta. A ja lubię wymagające gry. I chyba ostatecznie wejdę w Sword and Sorcery.
Z jednego bagienka wskakujesz w inne. Innymi słowy jak chcesz coś wymagającego to odpuść sobie S&S.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
jediwolf pisze: ↑26 cze 2021, 19:40
Kurde chciałem kupić tę grę, bo wygląda super, ale dużo czytałem, że gra jest zbyt prosta. A ja lubię wymagające gry. I chyba ostatecznie wejdę w Sword and Sorcery.
Z jednego bagienka wskakujesz w inne. Innymi słowy jak chcesz coś wymagającego to odpuść sobie S&S.
Ja też podtrzymuje tę opinię. Szczególnie, że polska edycja jest tak opieszale wydawana, że już dziesiątki razy można było ograć i ukończyć angielską pierwszą i drugą część...
Poza tym w Nieśmiertelnych duszach (nie wiem jak w drugiej części, ale pewnie podobnie), jest od groma mikro zarządzania, które w połączeniu z taką sobie fabułą finalnie daję średni efekt.
Ja byłem też napalony na tę grę, ale jak pograłem i przeszedłem to zmieniłem o niej zdanie. Szału ni ma, tyłka nie urywa.
Co do Podróży, to nie wiem jak można dowalić wieżę oblężniczą większą od mumakila...
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 28 cze 2021, 07:10
autor: VivoBrezo
Jakby ktoś był jeszcze sceptyczny, co do prawdziwości tego przecieku, to na facebooku Andrzej z Rebela napisał, że będą trzymali się oficjalnej daty premiery, a ta ma nadejść całkiem niedługo .
Coś czuję, że Hiszpański wydawca ma teraz trochę ciepło pod tyłkami
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 08 lip 2021, 17:23
autor: Pomelo
Hej,
W razie co jest oficjalna zapowiedź nowego dodatku, ruszyła przedsprzedaż: https://www.wydawnictworebel.pl/games/w ... -5117.html
Wygląda bardzo ciekawie, liczę na trochę mniej wyścigu z grą, a więcej taktyki/wyborów/klimatu.
EDIT: Czy tylko mi Beorn w formie niedźwiedzia przypomina dziką świnie?
EDIT 2: Podpytałem ekipę Rebela odnośnie stwierdzenia "Finałowe starcie" i dostałem odpowiedź od Aftara: "Na razie nie ma w planach kolejnych dużych dodatków." Co oczywiście niczego pewnie nie przesądza, ale może będzie to ostatni duży dodatek.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 08 lip 2021, 20:07
autor: M_T
strid3rr pisze: ↑26 cze 2021, 22:14
[Co do Podróży, to nie wiem jak można dowalić wieżę oblężniczą większą od mumakila...
A czemu miałoby być inaczej? Jakaś mikro-wieża?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 09 lip 2021, 20:55
autor: SwistakCZC
Wygląda bardzo ciekawie, ale ja chyba pass i swoje egzemplarze odsprzedam. Gra jest całkiem fajna, ale gdzieś w połowie trzeciej kampanii zaczęła nużyć- fabuła nie jest zbyt głęboka, wyborów nie ma wiele, czuć trochę powtarzalność. Do tego kafle terenu są tak bardzo nijakie (zwłaszcza w porównaniu do Posiadłości), zlewają się ze sobą, mapy potyczki to też tylko dwie opcje, bardzo mi się przez to ta gra opatrzyła co wpływa na znudzenie nią. Do tego mam wrażenie, że postacie są dość nierówne i pewnych w ogóle nie biorę pod uwagę i też zaczęły mi się kończyć w miarę fajne opcje.
Nie chcę nikogo zniechęcać, ale jak dla mnie te 3 kampanie to max (dokupiłem DLC) i na 4tą nie mam ochoty. Generalnie jak dla mnie podstawka + 1 dodatek jest bardzo spoko i polecam bo się dobrze bawiłem, a ten nowy wygląda na to że ma potencjał, ale granie którejś pod rząd kampanii mnie już nie bawi więc chyba sprzedaję. Co ciekawe partyjki w Posiadłość nie odmówię i chętnie dokupię kolejny dodatek, nie do końca wiem z czego to wynika, być może jest lepiej fabularnie i większa różnorodność, chociaż np system walki w Podróżach jest bardziej elegancki, bez kości, nie trzeba się wczytywać w opisy, żeby wiedzieć co testować, jest prosto, wpisuje się sukcesy i hej.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Generalnie z najciekawszych rzeczy to fakt, że owszem, jest to ostatni duży dodatek, ale mają jeszcze w planach jakiś content do tej gry. Figurki prezentują się lepiej niż na renderach, co mnie cieszy, bo niedźwiedź mi dziwnie wyglądał, ale jak go zobaczyłem z innej perspektywy to już jest lepiej.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 13 sie 2021, 09:30
autor: steemm
dwa duże dodatki i koniec? Troszkę słabo.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 13 sie 2021, 09:47
autor: sqb1978
Strzelam, że już nie będą pojawiać się kolejne kafle planszy, których jest dość dużo i dostaniemy tylko karty i figurki. Poza tym klasycznie podział na mniejsze części, które można wydawać częściej i drożej. Do tego płatne DLC.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 13 sie 2021, 12:04
autor: polwac
Ja to bym chciał jednak dostać nowe kafle potyczki. Te z podstawki są nudne jak flaki z olejem.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 23 sie 2021, 00:07
autor: Aftar2
takie są plany, ale wiecie.... za rok uderzy serial, trzymajmy tylko kciuku i niech będzie dobry.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 sie 2021, 15:47
autor: Gribbler
W grze przytrafiło mi się coś takiego:
Spoiler:
"Zawiesiłem" planszówkę?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 26 sie 2021, 16:03
autor: aeiou871
Gribbler pisze: ↑26 sie 2021, 15:47
W grze przytrafiło mi się coś takiego:
Spoiler:
"Zawiesiłem" planszówkę?
Raczej nie. Rozpatrując "Udręczonego" odkrywasz losowo kartę obrażeń i od razu ją rozpatrujesz. Jeśli odkrytą kartą obrażeń jest "Wstrząśnięty", odkrywasz kartę strachu - jeśli nie masz innej karty strachu niż "Udręczony", nie robisz nic - i zakrywasz "Wstrząśniętego", po czym wracasz do "Udręczonego" i zakrywasz także tę kartę.
Z FAQ:
Rules Reference, page 11, Damage and Fear: Section 22.8
should read, “When a game effect instructs a hero to flip one
or more damage () or fear () faceup, that hero selects those
cards at random from among all of their facedown damage or
fear cards. Then, that hero flips each of those cards faceup and
resolves its ability.
When flipping multiple damage and fear, the hero flips each
damage and fear one at a time, flipping and resolving one card
completely before flipping and resolving the next card.”
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
: 24 sty 2022, 16:25
autor: REBEL.pl
Dla czekających na polską edycję "Zarzewia wojny" informacja:
Premiera odbędzie się 28.01.2022, wysyłka startuje w środę 26.01.2022.