Strona 70 z 96

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 08:55
autor: szczudel
Nie wiem ile będzie jej tych kart w decku. Swoją dorgą, jakie są najfajniejsze nie-elitarne miniony do przejęcia?

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 09:50
autor: Ayaram
To już drugie podejście do "korzystania z niebezpiecznych mocy" i bardzo podoba mi się to jak autorzy bawią się tym konceptem. Czyli Scarlet czerpała siłę z encounter card, natomiast pheonix ma efekty kart znane również z encounter decku. I to też sprawia, że jest "jakaś" ;)

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 10:06
autor: c08mk
szczudel pisze: 15 lip 2022, 08:55 Nie wiem ile będzie jej tych kart w decku. Swoją dorgą, jakie są najfajniejsze nie-elitarne miniony do przejęcia?
Te silniejsze non-elite mogą mieć 3 THW lub ATK. Jak dla mnie to cenniejszy minion byłby z dużym HP żeby bronić ataki. Ogólnie to za 4 zasoby można zagrać już całkiem przyzwoitego sojusznika, a dobry minion nie zawsze się trafi gdy karta kontroli nad minionem będzie w ręce. Wstępnie karta wydaje się mocno sytuacyjna.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 10:06
autor: szczudel
Ayaram pisze: 15 lip 2022, 09:50 ...natomiast pheonix ma efekty kart znane również z encounter decku. I to też sprawia, że jest "jakaś" ;)
Nie wiem co tu chciałeś przekazać, ale drobny boost do kart jak się jest w "niebezpiecznej" formie to trochę za mało aby postać była klimatyczna. Owszem, przejmowanie Minionów to rzeczywiście dobry patent w duchu umiejętności postaci, ale gdzie jakies lepsze uzycie mocy? JG pozwalala X-menom nawiązywać łączność telepatyczną. To mógł być jakiś dobry boost dla grupy. Gdzie to jest się pytam :P

Te karty co pokazali są moim zdaniem nijakie. Widmo Mrocznej Phoenix moglo być encounter setem a nie wpięte w postać. To nie argument w rozważaniu o postaci.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 13:57
autor: brazylianwisnia
c08mk pisze: 15 lip 2022, 10:06
szczudel pisze: 15 lip 2022, 08:55 Nie wiem ile będzie jej tych kart w decku. Swoją dorgą, jakie są najfajniejsze nie-elitarne miniony do przejęcia?
Te silniejsze non-elite mogą mieć 3 THW lub ATK. Jak dla mnie to cenniejszy minion byłby z dużym HP żeby bronić ataki. Ogólnie to za 4 zasoby można zagrać już całkiem przyzwoitego sojusznika, a dobry minion nie zawsze się trafi gdy karta kontroli nad minionem będzie w ręce. Wstępnie karta wydaje się mocno sytuacyjna.
Nawet przecie hydra soldeir to nie tylko ally z 4hp i 2atk ale też brak minioną z takimi etatami. Nie trzeba mu zadać tego dmg i na koniec nie trzeba wziąć encountera po ubicu więc w takim przypadku taki "Ally" zada 8dmg + 4dmg które zamiast w niego pójdzie w villaina + nie dobieramy encountera..
W pojedynku np z zola zdjęcie miniona z 2-3 attachmentami..
Poza opłacalnością jest to fajna mechanika tworząca nowe interakcje.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 15 lip 2022, 15:33
autor: c08mk
brazylianwisnia pisze: 15 lip 2022, 13:57 ...
Nawet przecie hydra soldeir to nie tylko ally z 4hp i 2atk ale też brak minioną z takimi etatami. Nie trzeba mu zadać tego dmg i na koniec nie trzeba wziąć encountera po ubicu więc w takim przypadku taki "Ally" zada 8dmg + 4dmg które zamiast w niego pójdzie w villaina + nie dobieramy encountera..
W pojedynku np z zola zdjęcie miniona z 2-3 attachmentami..
Poza opłacalnością jest to fajna mechanika tworząca nowe interakcje.
Jeżeli będzie 2-3 takie karty w talii to wtedy powinno dać się w pełni wykorzystać potencjał. Jeżeli jest tylko jedna to karta jest mocno sytuacyjna. Zakładając, że akurat mam kartę na ręce to na stole musi być minion. Musi być non-elite. Jeżeli minion już wcześniej był w grze to mógł już trochę oberwać i nie mieć pełnego HP (co się przełoży na jego użyteczność jako ally). Z kolei ally o koszcie 4 zawsze już będzie mieć jakąś dobrą umiejętność (Falcon, Goliath, Jack Flag, Iron Fist, itd.). W zasadzie użyteczność takiego sojusznika można porównać do powyższego równania 8+4.
Karta jest na tyle dobra, że warto będzie się zastanowić czy przejąć miniona ale też jej nie gloryfikuję jako game changer (no chyba, że minion będzie z attachmentami, wtedy się nie będzie nad czym zastanawiać :) ).

Edycja
"Warrior of the Great Web" - nowa karta paczce Spider-Ham, którą można dołączyć do dowlonego "pająka". Dzięki niej podstawowy Spider-Man czy Spider-Woman mogą dostać traita Web Warrior.
Wstępnie Spider-Świnka wygląda fajnie ale też wydaje się że nie ma za dużej siły w ataku. Jak trochę pogram będzie można coś więcej napisać o tej postaci.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 16 lip 2022, 07:39
autor: Ayaram
szczudel pisze:Nie wiem co tu chciałeś przekazać, ale drobny boost do kart jak się jest w "niebezpiecznej" formie to trochę za mało aby postać była klimatyczna. Owszem, przejmowanie Minionów to rzeczywiście dobry patent w duchu umiejętności postaci, ale gdzie jakies lepsze uzycie mocy? JG pozwalala X-menom nawiązywać łączność telepatyczną. To mógł być jakiś dobry boost dla grupy. Gdzie to jest się pytam :P
Zależy co masz na myśli. Jeśli to, że Pheonix nie jest nie wiadomo jaka pod względem klimatu i mechaniki to tak. Jeśli to, że się wyróżnia negatywnie pod tym względem w porównaniu do reszty ekipie to zdecydowanie nie. Swoją drogą to pamiętam jak przy zapowiedziach CSa byłem zachwycony Iron Manem i Czarną panterą myśląc sobie, "jak w CSie są takie cuda, hand size 1 zależny od czegoś itp. to ale ta gra będzie zwariowana pod kątem mechaniki potem!" a potem się mocno uspokoiło i wychodzą postacie schematyczne jak...
:arrow: 1 Ally powiązany z głównym mechaniką
:arrow: Jedna ofensywna zdolność powiązana - z małym smaczkiem związanym z mechaniką (psychic blast u pheonix)
:arrow: jedna thwart umiejętność - z małym smaczniem związanym z mechaniką (telepathic trickery)
:arrow: jedna defensywna umiejętność (telekenetic shield)
:arrow: jedna karta support z zdolnością na alter ego pod ekonomię (dobierz kartę/wtasuj kartę/dodaj countery związane z postacią itd. itp) (White Hot room)
:arrow: generatory zasoby/zasoby - o, tu na razie nie mamy i chyba po numerkach mieć nie będziemy ;) Doszukać się można Pheonix FireBird podobieństw małych, ale..

I jak przelecimy to wszystko to zostaje nam miejsce na 2-3 karty, czasami coś "schematycznego" wywalą czy dadzą w mniejszej ilości kopii, więc najczęściej zostaje nam miejsca na 2-6 kart które są dopiero ciekawe (Mind Control) ;)

[quote-"c08mk"]Wstępnie Spider-Świnka wygląda fajnie ale też wydaje się że nie ma za dużej siły w ataku. Jak trochę pogram będzie można coś więcej napisać o tej postaci./quote]

Ja tam tylko czytam wszędzie od wczoraj, że świniak na liderce totalnie OP, poziom Stranga, Ronan pada jak mucha itd. itp ;)

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 17 lip 2022, 10:15
autor: KajmanxD
Mam kolejne pytanka :

-Jeśli chodzi o dokupowanie dodatków to dobrze myśle, że lepiej kupić te większe dodatki później scenario packi a w kolejnej kolejności hero packi ?

- macie może jakieś propozycje na przegrody do pudełka ?

Pozdrawiam

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 17 lip 2022, 11:20
autor: everan
KajmanxD pisze: 17 lip 2022, 10:15 -Jeśli chodzi o dokupowanie dodatków to dobrze myśle, że lepiej kupić te większe dodatki później scenario packi a w kolejnej kolejności hero packi ?
Nie ma jakiejś magicznej poprawnej kolejności, kupuj jak ci się podoba. Zgadza się, campaign boxy mają najwięcej zawartości w przeliczeniu na cenę, ale bierz po prostu na co masz akurat ochotę: chcesz pograć daną postacią, to bierz daną postać, scenariusz wygląda ci interesująco - to kupuj. Model MC jest taki, że naprawdę nie trzeba posiadać wszystkiego - możesz z tego cyklu wziąć produkt X, z innego Y oraz Z, z trzeciego nic - gra i tak będzie śmigała. Bez spiny.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 17 lip 2022, 12:37
autor: c08mk
everan pisze: 17 lip 2022, 11:20
KajmanxD pisze: 17 lip 2022, 10:15 -Jeśli chodzi o dokupowanie dodatków to dobrze myśle, że lepiej kupić te większe dodatki później scenario packi a w kolejnej kolejności hero packi ?
Nie ma jakiejś magicznej poprawnej kolejności, kupuj jak ci się podoba. Zgadza się, campaign boxy mają najwięcej zawartości w przeliczeniu na cenę, ale bierz po prostu na co masz akurat ochotę: chcesz pograć daną postacią, to bierz daną postać, scenariusz wygląda ci interesująco - to kupuj. Model MC jest taki, że naprawdę nie trzeba posiadać wszystkiego - możesz z tego cyklu wziąć produkt X, z innego Y oraz Z, z trzeciego nic - gra i tak będzie śmigała. Bez spiny.
Co do zasady się zgadzam, że Marvel Champions jest tak zaprojektowany, że nie ma przymusu kupowania w jakiejś kolejności ale jeżeli ktoś chce bardziej zoptymalizować zakup to jednak lepiej trzymać się cyklów. Cykle są przeważnie budowane na trait, które znajdują się na rożnych kartach. Jeżeli się nie ma wszystkiego co wychodzi to optymalnie jest mieć więcej kart z jednym traitem, bo można na nim złożyć więcej combosów np. Avengers Tower będzie lepiej działać z avengerowymi Ally.
Druga uwaga to aspekty. Jeżeli się nie ma wszystkiego co wyszło to lepiej zainwestować w 1 lub 2 aspekty (na początek bym polecał Justice i Leadership). Aggression do grania jednoosobowo dopiero się zaczyna rozkręcać i do grania solo paczki z tym aspektem najlepiej zostawić na koniec listy zakupowej. Jaki aspekt jest w danej paczce i jakie są karty można podglądnąć na marvelcdb.

Edycja
Ayaram pisze: 16 lip 2022, 07:39 ...
Ja tam tylko czytam wszędzie od wczoraj, że świniak na liderce totalnie OP, poziom Stranga, Ronan pada jak mucha itd. itp ;)
Świnka faktycznie jest OP. Karty niby niepozorne, bo bazują na żetonach, które zbiera za otrzymane obrażenia ale tych żetonów szybko się robi dużo. W dodatku te żetony można używać jako wild resource. Chyba jeszcze nigdy się tak nie ucieszyłem z encountera assault i gang-up :D

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 18 lip 2022, 14:50
autor: KajmanxD
Macie może jakiś link do plików na przegródki podpisane ? Widziałem, ze niektórzy maja takie ale nie wiem gdzie je zakupić albo gdzie znaleść plików do druku(jeśli są).

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 18 lip 2022, 15:22
autor: Gromb
Na BGG w sekcji files znajdziesz do wyboru do koloru. Na etsy.com są nawet plastikowe od naszych sąsiadów Czechów, ale cenowo wychodzi drogo taka zabawa.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 20 lip 2022, 21:19
autor: sebol89
KajmanxD pisze: 18 lip 2022, 14:50 Macie może jakiś link do plików na przegródki podpisane ? Widziałem, ze niektórzy maja takie ale nie wiem gdzie je zakupić albo gdzie znaleść plików do druku(jeśli są).
ja osobiście korzystam z tych -> https://dividerscentral.com/dividers

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 21 lip 2022, 08:16
autor: Ayaram
KajmanxD pisze: 18 lip 2022, 14:50 Macie może jakiś link do plików na przegródki podpisane ? Widziałem, ze niektórzy maja takie ale nie wiem gdzie je zakupić albo gdzie znaleść plików do druku(jeśli są).
Na grupie na FB chłopaki robią dobro robotę i ogarniają tematy custom contentu/przegródek/alternatywnych art kart itp. Polecam, szczególnie jak ktoś jest taka nogą w te rzeczy jak ja :wink:

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 21 lip 2022, 11:09
autor: tomp
Jak ktos nie potrzebuje dedykowanych przegródek to można kupić uniwersalne.
Korzystam z gamegenic dividers, nie są idealne, ale do tego co potrzebuje wystarczają. Na przegródkę na nakleiłem "yellow-sticker" i dalem opis. Dla mnie wystarczy.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 23 lip 2022, 08:47
autor: Ayaram
następna część powolnego ogrywanka ;)


Dalsze testowanie kart z agresji od Rocketa. Mieszane uczucia na razie do archetypu minion slayerów. Chyba raczej nie dla mnie z uwagi na to, że raz siada jak złoto, a na inny scenariusz jest katorgą. Wole chyba jednak decki w miarę uniwersalne na solo niż granie w scenariusze dopasowane do swojej talii.

W między czasie domówiłem brakującą Valkyrie, Visiona, Prosiaka i SP/DR tym sam prócz Kanga jest komplet. Może wlatywać recesja, inflacja, bezrobocie co tam chcecie. Grania na dekadę jest :lol:

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 29 lip 2022, 07:28
autor: tomp
Gdyby ktoś się zastanawiał jak wygląda gra w 4 osoby => Marvel Champions: The Card Game - GameNight! Se10 Ep11

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 29 lip 2022, 07:55
autor: MowMiStefan
tomp pisze: 29 lip 2022, 07:28 Gdyby ktoś się zastanawiał jak wygląda gra w 4 osoby => Marvel Champions: The Card Game - GameNight! Se10 Ep11
Zawsze kiedy chce wciagnac znajomych w gry planszowe, boje sie, ze zaczna cos szukac na sieci i zamiast na Rodneya trafia na Game Night BGG… i ta czworke nerdow….

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 29 lip 2022, 07:56
autor: SoAmazinglyBad
Ayaram pisze: 21 lip 2022, 08:16
KajmanxD pisze: 18 lip 2022, 14:50 Macie może jakiś link do plików na przegródki podpisane ? Widziałem, ze niektórzy maja takie ale nie wiem gdzie je zakupić albo gdzie znaleść plików do druku(jeśli są).
Na grupie na FB chłopaki robią dobro robotę i ogarniają tematy custom contentu/przegródek/alternatywnych art kart itp. Polecam, szczególnie jak ktoś jest taka nogą w te rzeczy jak ja :wink:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... ZdpSveH0lA

Tu są dostępne te rzeczy co MBPRINT drukuje w ramach co kilku miesięcznych zbiórek

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 20:22
autor: venomik
Zagrałem ostatnio w końcu w MC i naprawdę mi siadło. Piszę 'w końcu', bo gra była na moim radarze od dawna, ale nie kupowałem bez sprawdzenia, bo w mało co chętnie gram solo (istnieją 2-3 takie gry). Na szczęście MC podpasowało mi mocno także w trybie solo.

Wstępnie wyselekcjonowałem taki zestaw:
MC base game
Rise of red skull
Hero packi pogrupowane po typie:
Aggression: Thor
Leadership: Cpt. America, Ant-man
Justice: Scarlet Witch, Venom
Protection: Strange, Quicksilver

Dlaczego tak:
1. Wybierałem postacie, które lubię z filmów/seriali/komiksów (szczególne uwzględnienie komiksów - moze docenię więcej smaczków, grafik czy nawiązań)
2.Dobierałem postacie z pierwszych dwóch cykli. Sześć z siedmiu postaci jest właśnie z nich. Zgodnie z sugestiami wyżej, że łatwiej budować na nich sprawne decki. Wyjątkiem jest Venom, ale:
- jak ktoś spojrzy na mój nick to może sie domyślać dlaczego ;)
- poza tym przejrzałem jego talię i umiejętność, pozwala mu posiadać w grze wiecej kart Upgrade z słowem Restricted. Bazując na marvelcdb Venom ma dostęp jeszcze do 3 takich kart we wszystkich innych dodatkach: 1 karta Thora (którą i tak będę miał), jedna karta z Galaxy's Most Wanted oraz jedna od Gamory. Wszystkie z Aggression, więc i tak mało uzyteczne (o czym zaraz).
- pozostaje kwestia tego, że Venom szybciej wykłada i może używać więcej razy wszystkich weapon upgrade. Ale tych też jest śladowa ilość w dodatkach.
3. Nie jestem fanem gry aggression (mówię ogólnie, nie tylko bazując na skromnej wiedzy o MC), dodatkowo czytałem co tutaj jest pisane o aggression pod true solo. Grając sam mogę nawet nigdy nie sięgnąć po ten aspekt, zostawiam go pod grę na 2-3 osoby, albo jeśli koniecznie będę chciał zagrać Thorem - dlatego tylko jego wziąłem jako postać z większa ilością kart aggression.

Co istotne: lubię gry w budowanie talii, także przed grą, lubię sobie próbować różne zestawy i tworzyć postać na różne sposoby. Dlatego też nie zdecyduję się na samą podstawkę, ale chcę mieć trochę więcej możliwości kombinowania z tą samą postacią w tym samym aspekcie. Stąd od razu myślę nad podstawką, dużym dodatkiem plus garścia hero packów.
I tutaj pojawił się pewien problem. Chciałem sobie zrobić krótką rozpiskę ile kart każdego aspektu (oraz ile unikalnych kart każdego aspektu) będzie w wybranych dodatkach. Bazowałem sobie dla wygody na hallofheroeslcg.com oraz oczywiście na marvelcdb.com.
Przeszedłem do pierwszego dodatku, patrzę na karty aggression, które nie są przypisane do konkretnej postaci i widzę, że są takie:
- Spider girl (Anya Corazon)
- Combat training x2
- Tac team x2
- Press the advantage x3
- Piercing strike x3
Link
Natomiast jak patrzę na marvelcdbg i wyświetlam wszystkie karty z dodatku Rise of red skull to widzę zaledwie trzy karty Aggression nieprzypisane do żadnej postaci, Piercing strike, Press the advantage oraz Spider-Girl.
Link
Czy ja czegoś nie rozumiem tutaj czy może marvelcdbg jest dziurawe już na poziomie pierwszego dużego dodatku? Bo biorę sobie pierwszy z brzegu Unboxing dodatku i widzę, że taka karta jak Combat Training tam się po prostu znajduje. To kwestia, że te karty są powielone względem podstawki?

Generalnie chciałem sobie sprawdzić ile kart i ile unikalnych kart każdego aspektu będę miał w ramach wybranych dodatków, bo przecież różnie się to wszystko rozkłada.
Stąd kilka kwestii:
- co myślicie o takim rozłożeniu dodatków? Coś usunąć/dodać/zastąpić?
- czy moje powody do takiego rozlozenia dodatków mają sens czy może jednak podejmowałem decyzję bazując na niewiedzy i warto to poprawić?
- skąd te problemy z kartami, które występują w dodatku, ale nie ma ich w bazie marvelcdbg?
- może do jakiegoś hero packu konieczny jest inny dodatek by bohater mogl sensownie działać?

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 20:54
autor: c08mk
venomik pisze: 31 lip 2022, 20:22 ...
Co istotne: lubię gry w budowanie talii, także przed grą, lubię sobie próbować różne zestawy i tworzyć postać na różne sposoby. Dlatego też nie zdecyduję się na samą podstawkę, ale chcę mieć trochę więcej możliwości kombinowania z tą samą postacią w tym samym aspekcie. Stąd od razu myślę nad podstawką, dużym dodatkiem plus garścia hero packów.
I tutaj pojawił się pewien problem. Chciałem sobie zrobić krótką rozpiskę ile kart każdego aspektu (oraz ile unikalnych kart każdego aspektu) będzie w wybranych dodatkach. Bazowałem sobie dla wygody na hallofheroeslcg.com oraz oczywiście na marvelcdb.com.
Przeszedłem do pierwszego dodatku, patrzę na karty aggression, które nie są przypisane do konkretnej postaci i widzę, że są takie:
- Spider girl (Anya Corazon)
- Combat training x2
- Tac team x2
- Press the advantage x3
- Piercing strike x3
Link
Natomiast jak patrzę na marvelcdbg i wyświetlam wszystkie karty z dodatku Rise of red skull to widzę zaledwie trzy karty Aggression nieprzypisane do żadnej postaci, Piercing strike, Press the advantage oraz Spider-Girl.
Link
Czy ja czegoś nie rozumiem tutaj czy może marvelcdbg jest dziurawe już na poziomie pierwszego dużego dodatku? Bo biorę sobie pierwszy z brzegu Unboxing dodatku i widzę, że taka karta jak Combat Training tam się po prostu znajduje. To kwestia, że te karty są powielone względem podstawki?

Generalnie chciałem sobie sprawdzić ile kart i ile unikalnych kart każdego aspektu będę miał w ramach wybranych dodatków, bo przecież różnie się to wszystko rozkłada.
Stąd kilka kwestii:
- co myślicie o takim rozłożeniu dodatków? Coś usunąć/dodać/zastąpić?
- czy moje powody do takiego rozlozenia dodatków mają sens czy może jednak podejmowałem decyzję bazując na niewiedzy i warto to poprawić?
- skąd te problemy z kartami, które występują w dodatku, ale nie ma ich w bazie marvelcdbg?
- może do jakiegoś hero packu konieczny jest inny dodatek by bohater mogl sensownie działać?
(Edycja: w sumie porównując oba linki to faktycznie jest różnica i teraz trudno mi powiedzieć która wersja jest poprawna marvelcd czy hallofheros).
Jeżeli chodzi o powielanie kart z podstawki (lub rozszerzeń) to tak, są kolejne kopie. Energy, Genius, Strength jest już pewnie z 15 kopii każdego. Karty podstawowe-wypełniacze jak Combat Training też się powtarzają (już pewnie z 6-8 będzie).

Postacie same z siebie raczej mają dobrego kopa (niektóre nawet są OP), a zestawy przeważnie mają dobre karty. U Thora największą wadą jest ręka hero i na to warto zwrócić uwagę przy tej postaci. Z jednym z obniżaczem kosztów, który masz w innej paczce powinien sobie radzić, a aggression można też wykorzystać w solo ze Spider-Woman. Venom jako postać spoza Avengerów jest dobrym wyborem zarówno jako postać jak i paczka kart.

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 22:06
autor: venomik
c08mk pisze: 31 lip 2022, 20:54 W przypadku Rise of Red Skull w pudełku jest postać Spider-Woman, która jest dwuaspektowa i stąd jest większa mieszanka kart aspektów.
Albo czegoś nie rozumiem, albo to kompletnie nie tłumaczy tego o czym piszę.

Wg unboxingu oraz jednej strony dwie karty występują w tym dodatku, wg marvelcdb ich tam nie ma. Zarówno jak patrzę na spis wszystkich kart w danym dodatku to jej tam nie widzę, podobnie jak wyszukuję kartę po nawie to widzę jej kopie w 4 miejscach, ale w tym dodatku nie.
To nawet nie jest karta z talii Spider-Woman, te wykluczyłem od razu, bo jako Venom nie mógłbym ich używać i tak, prawda?

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 22:14
autor: venomik
c08mk pisze: 31 lip 2022, 20:54 (Edycja: w sumie porównując oba linki to faktycznie jest różnica i teraz trudno mi powiedzieć która wersja jest poprawna marvelcd czy hallofheros).
Nie zauważyłem edycji odpisując :)
Siłą rzeczy poprawne powinno być hallofheros, bo tam te karty są i również w unboxingu je widziałem. Ale jak człowiek nie zna gry to zawsze nie wie czy to nie jest kwestia wersji dodatków albo innych powodów dla których karty nie są wymieniane.

Czyli poki co nie ma zastrzeżeń do tego co wybrałem do kupna? :)

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 22:42
autor: Ayaram
Na pewno bym dorzucił coś do agresji. Agresja przez długi czas była mocno kiepskawa i dopiero późniejsze dodatki ja poprawiły. Z samym Thorem będzie mocno odstawała od reszty aspektów IMO

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

: 31 lip 2022, 23:04
autor: c08mk
venomik pisze: 31 lip 2022, 22:06 Albo czegoś nie rozumiem, albo to kompletnie nie tłumaczy tego o czym piszę.
...
To ja nie zrozumiałem i dopiero jak się przypatrzyłem linkom to zaskoczyłem o co chodzi. :)
venomik pisze: 31 lip 2022, 22:14 ...
Siłą rzeczy poprawne powinno być hallofheros, bo tam te karty są i również w unboxingu je widziałem.
...
Prawdopodobnie tak. Jeszcze można przeliczyć karty dla danej postaci. Przeważnie talie mają po 40 kart (karty przypisane hero + aspekt). Hallofheros pokazuje 40 kart więc to wydaje się poprawne (a zawsze marvelcdb wydawał mi się lepszą bazą danych :) ).
venomik pisze: 31 lip 2022, 22:14 ...
Czyli poki co nie ma zastrzeżeń do tego co wybrałem do kupna? :)
Ogólnie to Thor będzie najcięższy w graniu ale na Justice czy Leadership to chyba każda postać da radę solować.