Strona 70 z 80

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 11 maja 2021, 19:29
autor: ArkadS
Grzess0 pisze: 11 maja 2021, 18:27 Generalnie to jest to samo tylko w takiej kolekcjonerskiej edycji delux.
OK czyli wystarczy kupić Rok Molocha i potem to już same dodatki, armie itp. można dokupywać normalnie.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 20 maja 2021, 11:09
autor: Matti_C
ArkadS pisze: 11 maja 2021, 19:29 OK czyli wystarczy kupić Rok Molocha i potem to już same dodatki, armie itp. można dokupywać normalnie.
Tak, Rok Molocha zawiera tylko 4 podstawowe armie i resztę armii możesz sukcesywnie/jednorazowo dokupić.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 cze 2021, 23:35
autor: Czarnyx
Zastanawiające jest dla mnie to jak bardzo odmienne są moje gusta w stosunku do większości osób na tym forum. Wczoraj wieczorem stwierdziłem, że w "Santiago de Cuba" lepiej mi się gra we 3 niż we 2 graczy, choć inni forumowicze twierdzili, że ta gra najlepiej działa na 2. Dzisiaj natomiast po raz pierwszy postanowiłem zagrać w NH na 3 graczy (w wariancie "każdy na każdego"), czego wcześniej nie robiłem z powodu opinii w tym temacie, że jest to gra najlepiej skrojona na 2. I o dziwo w tym przypadku rozgrywka we 3 również spodobała mi się o wiele bardziej niż dotychczasowe we 2. Mam z tego przynajmniej jedną nauczkę - najlepiej samemu wszystkiego spróbować :D

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 cze 2021, 01:36
autor: woytas
Czarnyx pisze: 26 cze 2021, 23:35 ...Dzisiaj natomiast po raz pierwszy postanowiłem zagrać w NH na 3 graczy (w wariancie "każdy na każdego"), czego wcześniej nie robiłem z powodu opinii w tym temacie, że jest to gra najlepiej skrojona na 2. I o dziwo w tym przypadku rozgrywka we 3 również spodobała mi się o wiele bardziej niż dotychczasowe we 2...
Też uważam, że NH fajnie działa na 3 graczy.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 cze 2021, 05:44
autor: tomb
Fajnie tak, ale czy lepiej, niż na dwójkę?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 cze 2021, 09:12
autor: RUNner
Działać działa, fajna odmiana, ale na 2 osoby jest lepiej wg mnie.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 cze 2021, 09:59
autor: woytas
Zgadzam się, gra najlepiej działa na 2 graczy, ale w 3 osoby też grało mi się bardzo dobrze.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 cze 2021, 22:28
autor: Czarnyx
Oczywiście szanuję wasz pogląd, że gra najlepiej działa na 2 osoby, mimo że go nie podzielam. :wink:

Dzisiaj natomiast przetestowałem wariant "gra wieloosobowa na punkty", również na 3 graczy. Muszę przyznać, że rozgrywka w tym wariancie również wygląda mega ciekawie. Wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że gracz A chronił sztab gracza B przed jednostką/-ami gracza C, po to by przeszkodzić temu ostatniemu w zdobyciu zbyt wielu punktów. Tym którzy jeszcze nie testowali tego wariantu gorąco polecam to zrobić! :mrgreen: Osobiście zamierzam ogrywać ten wariant, naprzemiennie z wariantem "każdy na każdego", ale najpierw mam w planach przetestowanie wariantów drużynowych.

Wydaje mi się, że teraz rzadko będę ogrywał tę grę we 2. :D

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 28 cze 2021, 08:46
autor: Grellenort
Częściej w NH grywam w składzie 3-4 niż we dwójkę, i choć bardzo sobie ją taką chwalę, to jednak uczciwie przyznaję, że w większym gronie (a już zwłaszcza trzyosobowym) boleśnie można doświadczyć efektu punktowej przewagi. Ktoś, komu poszło trochę zbyt dobrze, zostaje przez pozostałych srodze wybatożony niemal na śmierć, a jeśli przeżyje, to w ramach litości przez kilka następnych tur traktowany jest jak maskotka, a nie istotne zagrożenie. Jest to niemal standardowy scenariusz w takim składzie i ratuje przed nim tylko cichociemne trzymanie się peletonu. Tyle że w grze czysto taktycznej bez możliwości planowania działań daleko naprzód to przeważnie kiepski sposób na zwycięstwo :P

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 06 sie 2021, 16:49
autor: GrzeL
Portal opublikował instrukcję do Bestii.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 sie 2021, 09:49
autor: japanczyk
Poprawcie mnie jesli sie myle - czy w zapowiedziach nie bylo, ze insert edycji jubileuszowej bedzie posiadał miejsca na kolejne armie?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 sie 2021, 10:09
autor: skiba
japanczyk pisze: 27 sie 2021, 09:49 Poprawcie mnie jesli sie myle - czy w zapowiedziach nie bylo, ze insert edycji jubileuszowej bedzie posiadał miejsca na kolejne armie?
Mi też się takie coś o uszy obiło!

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 11:59
autor: RUNner
Ktoś ma już egzemplarz tej edycji? Jest git? ;)

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 12:33
autor: RUNner
No to niezła wtopa. Portal mógłby sobie darować te nowe armie, przynajmniej na jakiś czas, żeby to duże pudło miało sens. Albo powinien uwzględnić nowe armie, choć to już trochę trudniejszy temat.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 13:10
autor: gotrek992
Zostaje poczekać na dedykowany wkład do nowego pudła, co by wszystko dotychczas wydane pomieścił, a Portalową wypraskę do śmieci.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 14:07
autor: _leigam_
Obrazek

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 15:41
autor: Atk
japanczyk pisze: 27 sie 2021, 09:49 Poprawcie mnie jesli sie myle - czy w zapowiedziach nie bylo, ze insert edycji jubileuszowej bedzie posiadał miejsca na kolejne armie?
Nie mam gry, nie jestem też wielkim fanem na tyle żeby śledzić ten tytuł przy każdej okazji no i mam duże dziury w głowie, ale z tego co mi się kojarzy mówił, że będzie miejsce na 20+ armii (chyba tyle ile było przy przedsprzedaży) resztę będzie trzeba trzymać w workach bo w planie jest 24 armie? Coś takiego, mogłem również pomieszać z czymś te informacje
Była gdzies o tym mowa albo w planszówkitv albo w dzień molocha.
Nie wie czemu teraz takie zdziwienie jak wyraźnie to było powtarzane

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 16:40
autor: RUNner
Ja się dziwię, bo robienie czegoś na pół gwizdka lub byle jak, nosi znamiona amatorszczyzny. Edycja jubileuszowa powinna być zamkniętym produktem i absolutnie wyjątkowym. Kilka nowych armii w woreczku? Super to wygląda. Serio ;)

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 18:04
autor: gotrek992
Pytanie do posiadaczy NH Rok Molocha, czy w waszych egzemplarzach książeczka z kampanią nie ma okładki, tylko zaczyna się od ściany tekstu? Jeśli tak miało być, to moim zdaniem słabo wyszło. Zwłaszcza, że na materiałach promocyjnych jest widoczna okładka.

Obrazek

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 20:37
autor: tomb
@Atk
Zdziwienie stąd, że nie każdy śledzi każdy kanał. Zresztą ja pamiętam zapewnienie, że będzie miejsce na przyszłe armie.

24 armie i koniec? Nawet jeśli gdzieś padła taka informacja to za pewnik bym jej nie brał. Plany Portalu to ... plany Portalu. A zapewnienia Prezesa są tylko tak długo aktualne, jak długo Prezes je wypowiada.

Myślałem, że ten Box będzie mieścił wszystko. Wszystko! A tak nie jest, więc chyba dam sobie spokój, zwłaszcza za tę cenę.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 21:02
autor: Atk
tomb pisze: 02 wrz 2021, 20:37 @Atk
Zdziwienie stąd, że nie każdy śledzi każdy kanał. Zresztą ja pamiętam zapewnienie, że będzie miejsce na przyszłe armie.

24 armie i koniec? Nawet jeśli gdzieś padła taka informacja to za pewnik bym jej nie brał. Plany Portalu to ... plany Portalu. A zapewnienia Prezesa są tylko tak długo aktualne, jak długo Prezes je wypowiada.

Myślałem, że ten Box będzie mieścił wszystko. Wszystko! A tak nie jest, więc chyba dam sobie spokój, zwłaszcza za tę cenę.
No ja akurat śledzę jak nie zapomnę o czymś ale jak coś kupuję to jednak staram się coś o tym przedmiocie dowiedziec, a nie kupować na hura. Tym bardziej, że nie była to informacja ukrywana.

Na moje źle coś kojarzysz, bo jak nic Prezes mówił właśnie nowych armiach trzymanych w workach. Nie mówię, że to super rozwiązanie, nie chwalę portalu za to rozwiązanie, bo też uważam, że lepiej byłoby zrobić tak żeby wszystko pasowało, ale uważam że wieszanie na na nich psów po fakcie jest również słabe. Szkoda, że się scena Neuro nie ocknęła w porę, może zmieniliby projekt. Teraz to trochę słabo wygląda tak samo jak sama wypraska.

Może zakładali podczas planowania, że armii będzie x ale w między czasie powstały nowe pomysły i nowe plany, a projekt już był problem zmienić. Szczerze nie wiem co mogło kierować portalem tak to rozwiązując, bo nikt kto wie, że będzie potrzebował x miejsca w pudle nie robi wielkości mniejszej od x.

Widzisz piszesz sam "myślałem, że..." Ale myśleć można o wszystkim, a sprawdzić jak jest to inna sprawa. Ogółem zawsze mnie dziwi jak ludzie wydają nie małe pieniądze w ciemno, bez sprawdzenia co kupują.

Co do 24 armii to coś mi tak świta, nie bral bym tego za pewnik, ale tak jak mówisz, prezes lubi mówić jedno w danej chwili robić co innego w drugiej. Z drugiej strony jakby miało powstać armii nie wiadomo ile to tym bardziej wypraske nie wiadomo na ile trzeba byłoby robić. zrobiłoby na 30 armii wydali 24 juz widzę ten kwik ludzi, że miejsca więcej niż armii (co akurat jest w drugą stronę). Gra nie jest zakończona armii może przybywac i przybywać, koniec końców każdy insert mógłby kiedyś być za mały. Może ograniczyla ich po prostu wielkość samego pudła? Nie wiem

Na koniec zadam tylko pytanie Czy scena Neuro wolałaby, żeby armii było tyle co miejsca w wyprawce i więcej nie powstało, bo miejsca nie ma i w workach trzeba trzymać? Czy lepiej trzymać w workach i mieć więcej i więcej i więcej i nie ograniczać wydawcy?

Żeby nie było w ekipie nie mamy tylko bestii, które czekają w sklepie na odbiór, a tak jest wszystko chyba co się dało. (Właściciel Neuro jest fanem tej gry) Sry z wyjątkiem oczywiście BB

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 21:26
autor: tomb
Ja nie kupiłem boxa. Rozważałem to, ale jeśli tak wygląda sprawa to chyba zostanę przy pudełku od podstawki z drewnianym insertem, w którym mam wszystko i jeszcze kilka slotów miejsca.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 21:48
autor: RUNner
Wg mnie edycja 3.0 powinna zostać zamknięta tym specjalnym boxem. Kolejne armie? Spoko, robimy wersję 4.0 z przedrukiem starych armii plus coś nowego. Wszyscy by byli zadowoleni.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 21:54
autor: tomb
No nie wiem. Ja wolałbym, żeby 3.0 była wersją ostateczną.

Nowe armie mile widziane, ale coraz trudniej je tworzyć, bo muszą być balansowane względem wszystkich poprzednich, czyli będzie coraz trudniej.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 02 wrz 2021, 21:58
autor: RUNner
Też bym wolał, ale czy edycji 2.5 czegoś brakowało że powstała 3.0? Podejrzewam że pomysł na 4.0 się kiedyś pojawi.