Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 14 lis 2015, 14:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 56 times
- Been thanked: 20 times
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Wrath of the Righteous było dla nas trochę trudniejsze jedynie na początku, potem bohaterowie już tak mocne dopałki dostają, że ciężko z czymkolwiek przegrać . No chyba, że mieliśmy jakiś mocno przegięty team, w co w sumie wątpię (Alain + Imrijka). Wydaje mi się, że takie najbardziej równe pod względem poziomu trudnoście były Skull & Shuckles, też nie było jakoś specjalnie wysoko, ale przynajmniej bitwy okrętów potrafiły być jakimś wyzwaniem. Ciężkie może być też Mummy's Mask choć to pewnie zależy od wybranych postaci, grając w 2 osoby prowadziłem Estrę, która szczerze mówiąc w żadnym momencie gry nie miała jakichkolwiek problemów, ale to jest postać tak bardzo uniwersalna, że aż sam byłem zaskoczony. Nie mniej kampania ma znacznie większy nacisk na pułapki niż jakakolwiek inna, co może być dla niektórych drużyn wyzwaniem.
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Zmodyfikujcie to. Na BGG jest pełno modyfikacji.maciejo pisze:Własnie dziś po raz 3 przeszliśmy z synem grę
Jak zwykle jedynym wyzwaniem był ostatni Boss 4 podejścia.
Reszta przygód za pierwszym razem.
Mam pytanie,czy istnieją jakieś fanowskie scenariusze w formie np 7 przygody Czy ewentualnie jakieś trudniejsze pojedyńcze przygody
Tak tylko dodam od siebie Mój syn (13 lat,zaczęliśmy jak miał 10) stwierdził że to jego ulubiona gra i w nic nigdy tak się nie wciągnął jak Patfindera.
Polecam zdecydowanie jako grę ojciec,syn
Zabawa w chodzenie po lokacjach, czyli mapa lokacji, zamiast skakanie między nimi dowolnie.
https://boardgamegeek.com/thread/113267 ... nt-variant
Albo wiele różnych tweaków fajnych:
https://boardgamegeek.com/thread/110139 ... ks-more-gr
czyli dodatkowe właściwosi dla scenariuszy czy powolne dodawanie kart do puli dostępnych.
Np w pierwszym intro scenariuszy, używamy tylko:
Brigandoom!
Monsters – Bugbear x2, Enchanter x2, Hill Giant, Mercenary x4, Ogre x2, Scout x2, Sneak x2, Traitor, Warlord x2, Werewolf
Barriers – Ambush x3, Battered Chest x2, Locked Passage, Pit Trap x2, Treasure Map
Weapons – all weapons with the "Basic" trait
Spells – all spells with the "Basic" trait
Armor – all armor with the "Basic" trait
Items – all items with the "Basic" trait
Allies – all allies with the "Basic" trait
Blessings – Blessing of the Gods x32, all other "B" set blessings x1 each
i jewszcze kilka innych zmian.
Rebel 6% (trójmiasto)
- maciejo
- Posty: 3370
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 126 times
- Been thanked: 131 times
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Ciekawe, dziękiSarseth pisze:Zmodyfikujcie to. Na BGG jest pełno modyfikacji.maciejo pisze:Własnie dziś po raz 3 przeszliśmy z synem grę
Jak zwykle jedynym wyzwaniem był ostatni Boss 4 podejścia.
Reszta przygód za pierwszym razem.
Mam pytanie,czy istnieją jakieś fanowskie scenariusze w formie np 7 przygody Czy ewentualnie jakieś trudniejsze pojedyńcze przygody
Tak tylko dodam od siebie Mój syn (13 lat,zaczęliśmy jak miał 10) stwierdził że to jego ulubiona gra i w nic nigdy tak się nie wciągnął jak Patfindera.
Polecam zdecydowanie jako grę ojciec,syn
Zabawa w chodzenie po lokacjach, czyli mapa lokacji, zamiast skakanie między nimi dowolnie.
https://boardgamegeek.com/thread/113267 ... nt-variant
Albo wiele różnych tweaków fajnych:
https://boardgamegeek.com/thread/110139 ... ks-more-gr
czyli dodatkowe właściwosi dla scenariuszy czy powolne dodawanie kart do puli dostępnych.
Np w pierwszym intro scenariuszy, używamy tylko:
Brigandoom!
Monsters – Bugbear x2, Enchanter x2, Hill Giant, Mercenary x4, Ogre x2, Scout x2, Sneak x2, Traitor, Warlord x2, Werewolf
Barriers – Ambush x3, Battered Chest x2, Locked Passage, Pit Trap x2, Treasure Map
Weapons – all weapons with the "Basic" trait
Spells – all spells with the "Basic" trait
Armor – all armor with the "Basic" trait
Items – all items with the "Basic" trait
Allies – all allies with the "Basic" trait
Blessings – Blessing of the Gods x32, all other "B" set blessings x1 each
i jewszcze kilka innych zmian.
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Wydaje mi się że widziałem na bgg fanowski wariant grania kolejnych 6 scenariuszy po Rise od the Runelords.
Co do trudności to wystarczy dołożyć 1-2 lokacje więcej (czyli jak gracie we 2 to weźcie lokacje dla 3 graczy).
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Co do trudności to wystarczy dołożyć 1-2 lokacje więcej (czyli jak gracie we 2 to weźcie lokacje dla 3 graczy).
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
- fantazyn
- Posty: 311
- Rejestracja: 05 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: nad - Warszawa
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 7 times
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Gra jest świetna - dziwię, że pomimo takiej ilości wersji tej gry, dodatków, systemu RPG jest tak mało znana u nas.
Na początku zagrałem w apkę... i jakoś mnie nie przekonało (karty i kości).
Teraz zdobyłem pełną "kartonową" podstawkę ze scenariuszami... i gra się jak w prawdziwą kampanię RPG : ), wymiana ekwipunku, pomaganie sobie, 11 różnorodnych postaci, zapisywanie postępów postaci - super! : )
Tylko nie wiem czy mogę grać z synem - chyba za dużo jest tu zabijania : )
Na początku zagrałem w apkę... i jakoś mnie nie przekonało (karty i kości).
Teraz zdobyłem pełną "kartonową" podstawkę ze scenariuszami... i gra się jak w prawdziwą kampanię RPG : ), wymiana ekwipunku, pomaganie sobie, 11 różnorodnych postaci, zapisywanie postępów postaci - super! : )
Tylko nie wiem czy mogę grać z synem - chyba za dużo jest tu zabijania : )
- Deem
- Posty: 1222
- Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 402 times
- Been thanked: 270 times
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Najnowszej - Mummy’s Mask. Zrównoważony poziom trudności i doszlifowane mechanizmy.
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
-
- Posty: 1826
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 37 times
Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords
Ktoś ma jakieś braki w dodatkach? Mam nówki, karty w foliach 4 dodatków:
Ultimate Wilderness
Skull & Shackles Character add on
Skull & Shackles Adventure Deck 3 - Tempest Rising
Class deck Sorcerer
Potem usunę post
Ultimate Wilderness
Skull & Shackles Character add on
Skull & Shackles Adventure Deck 3 - Tempest Rising
Class deck Sorcerer
Potem usunę post
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%