Dokładnie jak napisał Yawi. O ile masz jakąkolwiek broń białą np. maczetę w plecaku, to możesz jeszcze zagrać obronę i wymienić posiadany sprzęt, ale to się wiąże z:
1. Stratą 1 starcia na zmianę sprzętu.
2. Stratą 2 przewagi za zagranie obrony, no i potencjalnie można jeszcze dostać hita jak się obronę zagrało (choć szansa jest mała, bo przeciwnik traci 2 kości).
Rycerze Pustkowi
- middlekilla
- Posty: 343
- Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46
- middlekilla
- Posty: 343
- Rejestracja: 01 lut 2005, 00:46
Re: Rycerze Pustkowi
Uznaliśmy, że metoda walenia z pięści jest mało skuteczna przeciwko stworom lub gangom symbolizowanym przez karty pustkowi. Takie założenie. W grze jest sporo broni do walki wręcz plus metody na manipulowanie zasięgiem. Jest też bagnet, który z każdej giwery robi broń do walki wręcz co w połączeniu z premią do obrażeń może spowodować wrzucenie 1-2 ran przy zwarciu. Przynajmniej taki był zamysł.
Pozdrawiam,
Marek Mydel
Marek Mydel
Re: Rycerze Pustkowi
Witam
Mam takie pytania do Rycerze Pustkowi - edycja pierwsza:
1. Czy ukazały się do tej pory obiecane dodatkowe scenariusze do RP, jeżeli tak to gdzie mogę je znaleźć?
2. Czy jest gdzieś jakaś ogólna zasada, która została przyjęta/wymyślona itd. do naprawy/zmiany dalekiego zasięgu/snajperki?
3. Czy scenariusz dla 3 graczy i więcej, można jakoś dostosować do gry 2 osobowej?
Pozdrawiam
Mam takie pytania do Rycerze Pustkowi - edycja pierwsza:
1. Czy ukazały się do tej pory obiecane dodatkowe scenariusze do RP, jeżeli tak to gdzie mogę je znaleźć?
2. Czy jest gdzieś jakaś ogólna zasada, która została przyjęta/wymyślona itd. do naprawy/zmiany dalekiego zasięgu/snajperki?
3. Czy scenariusz dla 3 graczy i więcej, można jakoś dostosować do gry 2 osobowej?
Pozdrawiam