Rising Sun (Eric M. Lang)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 424 times
Been thanked: 261 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: mmag »

A tak serio to sg, jak sg ale liczę na to, że wkrótce udostępnią też instrukcję. Biorąc pod uwagę nacisk na sojusze, jestem ciekaw w jaki sposób (i czy w ogóle) gra radzi sobie przy nieparzystej liczbie graczy...
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: rastula »

no to już odblokowane 4 ekskluzywne "potwory" i sporo upgradów wersji retail...

https://www.kickstarter.com/projects/co ... ts/1825409
Awatar użytkownika
Swawolny_Pionek
Posty: 290
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 93 times
Been thanked: 8 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Swawolny_Pionek »

Już są, ten locked, już też chyba nie jest.

01. Obrazek
02.Obrazek
03.Obrazek
04.Obrazek
05.Obrazek
06.Obrazek
07.Obrazek
08.Obrazek
09.Obrazek
10.Obrazek
11.Obrazek
12.Obrazek

Ks exclusives jak na mój gust takie sobie, czekam na więcej. Tak, wsparte.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: rastula »

już unlocked...
Awatar użytkownika
Swawolny_Pionek
Posty: 290
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 93 times
Been thanked: 8 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Swawolny_Pionek »

rastula pisze:już unlocked...
:mrgreen:

13.Obrazek
14.Obrazek

14stka przemawia do mojej dziewczyny. Misiu dla Misia. :lol:
Amholen
Posty: 113
Rejestracja: 22 mar 2006, 17:00
Has thanked: 5 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Amholen »

kung fu panda
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: AkitaInu »

mmag pisze:A tak serio to sg, jak sg ale liczę na to, że wkrótce udostępnią też instrukcję. Biorąc pod uwagę nacisk na sojusze, jestem ciekaw w jaki sposób (i czy w ogóle) gra radzi sobie przy nieparzystej liczbie graczy...
Poruszyles bardzo wazna kwestie, tez chcialbym to wiedziec :)

Wysłane z telefonu
verminaard
Posty: 31
Rejestracja: 06 sty 2010, 20:12

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: verminaard »

Osobiście jestem zawiedziony. Gra za 140 dolkow a graficznie prezentuje się słabo. W komentarzach piszą ze to spójne z duchem feudalnej Japonii, ale dla mnie to po prostu nie wyglada dobrze, ascetyzm kart do przesady. Skoro BR do mnie nie przemówił, to RS pewnie tez nie - liczyłem na coś innego niż podrasowany BR. Filmik z gry mało emocjonujący. Póki co wycofałem pledge (brak EB tez na minus) - może zmienię zdanie po czasie jak wyjdzie instrukcja i jakiś ciekawszy filmik.
Awatar użytkownika
Swawolny_Pionek
Posty: 290
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 93 times
Been thanked: 8 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Swawolny_Pionek »

15.Obrazek
16.Obrazek

Ciekawe kiedy w tym tempie skończą się progi...
Awatar użytkownika
Bea
Posty: 4478
Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
Been thanked: 6 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Bea »

Rozumiem, że to co jest oznaczone Kickstarter Exclusive nie będzie potem dostępne poza kickstarterem. A stretch goale? To co zostanie odblokowane teraz będzie można potem kupić w sklepie?
Awatar użytkownika
Swawolny_Pionek
Posty: 290
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 93 times
Been thanked: 8 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Swawolny_Pionek »

Bea pisze:Rozumiem, że to co jest oznaczone Kickstarter Exclusive nie będzie potem dostępne poza kickstarterem. A stretch goale? To co zostanie odblokowane teraz będzie można potem kupić w sklepie?
W ich wypadku jest tak samo. Jeśli przy którymś jest "Kickstarter Exclusive", to jest to dostępne tylko w podstawkach kupionych przez KS. Z dodatkami: "optional buys" jest identycznie.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2017, 23:57 przez Swawolny_Pionek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: rastula »

streachgole to każdy zwykły bądź ekskluzywny dodatek odblokowany wraz z wpłatami.

sg może być ulepszeniem gry "sklepowej" (nowe rzeźby, tekturowe elemnty, plastikowe monety), ekskluziwem (tu dotychczas kilka potworów) albo nawet płatnym dodatkiem (ufunduje się np 6 klan... jak 5 w blood rage).

zgodnie z opisem ufundowały się już wszystkie ulepszenia wersji sklepowej (więc z grubsza wiemy co wypuści portal)... teraz już tylko ks exclusive i ew. platne dodatki.
Awatar użytkownika
Swawolny_Pionek
Posty: 290
Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 93 times
Been thanked: 8 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Swawolny_Pionek »

Kolejne.

17.Obrazek
18.Obrazek
Awatar użytkownika
mmag
Posty: 1162
Rejestracja: 02 lut 2016, 18:08
Has thanked: 424 times
Been thanked: 261 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: mmag »

Co do rozgrywek z nieparzystą liczby graczy...
Nothing really changes in the rules between odd or even numbered groups. It's just the dynamics and strategies that shift according to the player count.
oraz:
"Well, if you're playing three players and two of them decide, for whatever reason, they never want to break Alliance, ever, then the third player is going to have some very interesting options.
Obviously their clan can impact things, but the immediate two that come to mind are the Betrayal and Harvest mandates. If you're "soloed" out of an Alliance constantly, you really have no risk of playing this card, meaning each time you do you'll be exchanging two models on the board with two of your own, thus stretching both opponent's thin.

Harvest also becomes an option that only benefits you and you alone, whereas if you team up- sure, you both get the bonuses, but we need to remember that there is only 1 winner in the end.
During War Time it also gets very interesting, as if two (of three) players are constantly in an Allience their units aren't going to fight each other... But someone is going to win that providence in the end... So if your Ally just happens to keep positioning themselves to win... Well, how long should they continue to be your Ally?

Meanwhile, the player -not- in an Alliance is actively fighting and, if they lose, are going to be gaining Coin at a much more rapid pace than the other two players, meaning the later fights in that Season will heavily favor them, so if they are clever in their board positioning they can manipulate it and end up with much more claimed Providences by the end of the game (which are where your primary points are going to come from).

Speaking of points- most of the Virtue cards revolve around combat (not all, but enough) and, as previously mentioned, if you aren't fighting, you aren't gaining those bonuses.

So really, in the end, the dynamics of the game change when you're running with 3 players (or any odd number, for that matter) as whomever isn't in an alliance can now explore new options that they would otherwise be restricted from doing.

This is just a brief summary, of course, there are tons more strategies. This would just be my general thoughts on "I'm playing with two people who will never break alliance with each other."
Osobiście jak na razie jestem średnio przekonany i powiedzmy, że stoję w pewnym rozkroku - z jednej strony tematyka, wschodni klimat, figurki, polityczna walka - to wszystko przemawia za. Jednak jeśli już zagłębić się w ujawnione detale rozgrywki... Cóż nie jestem już taki pewien jak to wszystko zagra w graniu ;)
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: AkitaInu »

Hmm jeżeli rzeczywiście wyglądało by tak że gracz bez sojuszu miałby też benefity równoważące benefity sojuszu to szczerze mówiąc podoba mi się to :)

Nie wiem czy były takie zabiegi poczynione w innych grach ale ja napewno takiej nie mam ... ;)
Wincenty Jan
Posty: 1862
Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: Wincenty Jan »

https://youtu.be/90ow77yMSTA Dla wielu to pewnie oczywistość ale może ktoś się ucieszy. Rising Sun po polsku
Awatar użytkownika
bogas
Posty: 2806
Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 361 times
Been thanked: 639 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: bogas »

Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai :shock: WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi. :twisted:
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: rastula »

bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai :shock: WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi. :twisted:

Usagi Yojimbo przemówił - wątek antropologiczny uważam za otwarty...:)
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: kwiatosz »

Ja wsparłem, bo na wycofanie się jest dużo czasu. A jak się nie wycofam, a gra będzie słaba, to najwyżej sprzedam z przebitką sporą (jeśli wydanie KS będzie wyraźnie lepsze).
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: AkitaInu »

bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai :shock: WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi. :twisted:
No bez przesadu :) Co jest złego w tych nazwach? Albo co dziwnego?

Co do gry to jest gameplay, brakuje instrukcji która ma się pojawić.

Z gameplaya wiesz więcej niż o połowie gier które są na kicku ;)
kali
Posty: 489
Rejestracja: 01 mar 2011, 13:18
Lokalizacja: Łódź

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: kali »

bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai :shock: WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi. :twisted:
Chciałbym w grze klan Sushi.
Żyjemy po to, żeby wytwarzać łupież.
Awatar użytkownika
bogas
Posty: 2806
Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Has thanked: 361 times
Been thanked: 639 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: bogas »

kali pisze:
bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai :shock: WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi. :twisted:
Chciałbym w grze klan Sushi.
:lol: "You make my day"
schizofretka
Posty: 4360
Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 6 times

[KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: schizofretka »

bogas pisze:
kali pisze: Chciałbym w grze klan Sushi.
:lol: "You make my day"
W końcu to 'duchowy nastpca' BR... Gdy przedstawiam BR od razu mówię, że to gra o amerykańskich/hollywoodzkich wikingach. Po CMoN nie spodziwam się gry historycznej, ani nawet z minimalnymi śladami wiedzy o prezentowanej tematyce. Jeśli historia lub geografia nie pasuje do ich wyobrażeń, tym gorzej dla nich - oni swojego zdania nie zmienią, a już na pewno nie będą brudzić rąk nauką.

Zazwsze się na to zrzymałem przy filmowych superprodukcjach, że więcej realizmu jest we władcy pierścieni niż historic flicks, teraz już tylko ze zrezygnowaniem przewracam oczyma.

Czy jeśli to -'następca BR', to również gra beędzie skromna w dodatkach (jak na CMoN)? Ja jestem all-in, ale wolałbym, żeby to było małe 'all'. Na razie chyba rekord ich kampanii? Ja takiego tempa spodziewałem sie po 7 sins, ale nie miało porównywalnego wzięcia.
Jestem 10K wspierającym! Oo
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: rastula »

chyba rekord...ale wartości porównywalne do Zombicide BP

zapewne na tyle jest skalkulowana biznesowo...ca. 4000K $

http://www.kicktraq.com/projects/coolmi ... ck-plague/


Blood Rage przy 900K miał 27 celów odblokowanych

ZBP ponad 63 albo 69 ( nie pamiętam) ....


Przy RS wyżej ustawili progi ( w tej chwili co 80K, ale zapewne dojdzie i do 100K) - zakładam że mają jakieś 40-50 SG przygotowanych , więc nie jesteśmy jeszcze na półmetku nawet.

oczywiście kwestia czy będę płatne rozszerzenia...
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

Post autor: AkitaInu »

Kolejne stretche :)

Co myślicie o plastikowych kartach zamiast normalnych? Ja do końca nie jestem pewien. Niby spoko ale się nie wytrą te grafiki/malunki?

A smok (godzilla) zajebisty :)
ODPOWIEDZ