Rising Sun (Eric M. Lang)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
A tak serio to sg, jak sg ale liczę na to, że wkrótce udostępnią też instrukcję. Biorąc pod uwagę nacisk na sojusze, jestem ciekaw w jaki sposób (i czy w ogóle) gra radzi sobie przy nieparzystej liczbie graczy...
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
no to już odblokowane 4 ekskluzywne "potwory" i sporo upgradów wersji retail...
https://www.kickstarter.com/projects/co ... ts/1825409
https://www.kickstarter.com/projects/co ... ts/1825409
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Już są, ten locked, już też chyba nie jest.
01.
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
11.
12.
Ks exclusives jak na mój gust takie sobie, czekam na więcej. Tak, wsparte.
01.
02.
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
11.
12.
Ks exclusives jak na mój gust takie sobie, czekam na więcej. Tak, wsparte.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
rastula pisze:już unlocked...
13.
14.
14stka przemawia do mojej dziewczyny. Misiu dla Misia.
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Poruszyles bardzo wazna kwestie, tez chcialbym to wiedziecmmag pisze:A tak serio to sg, jak sg ale liczę na to, że wkrótce udostępnią też instrukcję. Biorąc pod uwagę nacisk na sojusze, jestem ciekaw w jaki sposób (i czy w ogóle) gra radzi sobie przy nieparzystej liczbie graczy...
Wysłane z telefonu
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 sty 2010, 20:12
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Osobiście jestem zawiedziony. Gra za 140 dolkow a graficznie prezentuje się słabo. W komentarzach piszą ze to spójne z duchem feudalnej Japonii, ale dla mnie to po prostu nie wyglada dobrze, ascetyzm kart do przesady. Skoro BR do mnie nie przemówił, to RS pewnie tez nie - liczyłem na coś innego niż podrasowany BR. Filmik z gry mało emocjonujący. Póki co wycofałem pledge (brak EB tez na minus) - może zmienię zdanie po czasie jak wyjdzie instrukcja i jakiś ciekawszy filmik.
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Rozumiem, że to co jest oznaczone Kickstarter Exclusive nie będzie potem dostępne poza kickstarterem. A stretch goale? To co zostanie odblokowane teraz będzie można potem kupić w sklepie?
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
W ich wypadku jest tak samo. Jeśli przy którymś jest "Kickstarter Exclusive", to jest to dostępne tylko w podstawkach kupionych przez KS. Z dodatkami: "optional buys" jest identycznie.Bea pisze:Rozumiem, że to co jest oznaczone Kickstarter Exclusive nie będzie potem dostępne poza kickstarterem. A stretch goale? To co zostanie odblokowane teraz będzie można potem kupić w sklepie?
Ostatnio zmieniony 07 mar 2017, 23:57 przez Swawolny_Pionek, łącznie zmieniany 1 raz.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
streachgole to każdy zwykły bądź ekskluzywny dodatek odblokowany wraz z wpłatami.
sg może być ulepszeniem gry "sklepowej" (nowe rzeźby, tekturowe elemnty, plastikowe monety), ekskluziwem (tu dotychczas kilka potworów) albo nawet płatnym dodatkiem (ufunduje się np 6 klan... jak 5 w blood rage).
zgodnie z opisem ufundowały się już wszystkie ulepszenia wersji sklepowej (więc z grubsza wiemy co wypuści portal)... teraz już tylko ks exclusive i ew. platne dodatki.
sg może być ulepszeniem gry "sklepowej" (nowe rzeźby, tekturowe elemnty, plastikowe monety), ekskluziwem (tu dotychczas kilka potworów) albo nawet płatnym dodatkiem (ufunduje się np 6 klan... jak 5 w blood rage).
zgodnie z opisem ufundowały się już wszystkie ulepszenia wersji sklepowej (więc z grubsza wiemy co wypuści portal)... teraz już tylko ks exclusive i ew. platne dodatki.
- Swawolny_Pionek
- Posty: 290
- Rejestracja: 29 cze 2016, 10:43
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 93 times
- Been thanked: 8 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Co do rozgrywek z nieparzystą liczby graczy...
oraz:Nothing really changes in the rules between odd or even numbered groups. It's just the dynamics and strategies that shift according to the player count.
Osobiście jak na razie jestem średnio przekonany i powiedzmy, że stoję w pewnym rozkroku - z jednej strony tematyka, wschodni klimat, figurki, polityczna walka - to wszystko przemawia za. Jednak jeśli już zagłębić się w ujawnione detale rozgrywki... Cóż nie jestem już taki pewien jak to wszystko zagra w graniu"Well, if you're playing three players and two of them decide, for whatever reason, they never want to break Alliance, ever, then the third player is going to have some very interesting options.
Obviously their clan can impact things, but the immediate two that come to mind are the Betrayal and Harvest mandates. If you're "soloed" out of an Alliance constantly, you really have no risk of playing this card, meaning each time you do you'll be exchanging two models on the board with two of your own, thus stretching both opponent's thin.
Harvest also becomes an option that only benefits you and you alone, whereas if you team up- sure, you both get the bonuses, but we need to remember that there is only 1 winner in the end.
During War Time it also gets very interesting, as if two (of three) players are constantly in an Allience their units aren't going to fight each other... But someone is going to win that providence in the end... So if your Ally just happens to keep positioning themselves to win... Well, how long should they continue to be your Ally?
Meanwhile, the player -not- in an Alliance is actively fighting and, if they lose, are going to be gaining Coin at a much more rapid pace than the other two players, meaning the later fights in that Season will heavily favor them, so if they are clever in their board positioning they can manipulate it and end up with much more claimed Providences by the end of the game (which are where your primary points are going to come from).
Speaking of points- most of the Virtue cards revolve around combat (not all, but enough) and, as previously mentioned, if you aren't fighting, you aren't gaining those bonuses.
So really, in the end, the dynamics of the game change when you're running with 3 players (or any odd number, for that matter) as whomever isn't in an alliance can now explore new options that they would otherwise be restricted from doing.
This is just a brief summary, of course, there are tons more strategies. This would just be my general thoughts on "I'm playing with two people who will never break alliance with each other."
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Hmm jeżeli rzeczywiście wyglądało by tak że gracz bez sojuszu miałby też benefity równoważące benefity sojuszu to szczerze mówiąc podoba mi się to
Nie wiem czy były takie zabiegi poczynione w innych grach ale ja napewno takiej nie mam ...
Nie wiem czy były takie zabiegi poczynione w innych grach ale ja napewno takiej nie mam ...
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
https://youtu.be/90ow77yMSTA Dla wielu to pewnie oczywistość ale może ktoś się ucieszy. Rising Sun po polsku
- bogas
- Posty: 2806
- Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Has thanked: 361 times
- Been thanked: 639 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi.
Usagi Yojimbo przemówił - wątek antropologiczny uważam za otwarty...
- kwiatosz
- Posty: 7874
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 417 times
- Kontakt:
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Ja wsparłem, bo na wycofanie się jest dużo czasu. A jak się nie wycofam, a gra będzie słaba, to najwyżej sprzedam z przebitką sporą (jeśli wydanie KS będzie wyraźnie lepsze).
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
No bez przesadu Co jest złego w tych nazwach? Albo co dziwnego?bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi.
Co do gry to jest gameplay, brakuje instrukcji która ma się pojawić.
Z gameplaya wiesz więcej niż o połowie gier które są na kicku
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Chciałbym w grze klan Sushi.bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi.
Żyjemy po to, żeby wytwarzać łupież.
- bogas
- Posty: 2806
- Rejestracja: 29 paź 2006, 00:17
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Has thanked: 361 times
- Been thanked: 639 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
"You make my day"kali pisze:Chciałbym w grze klan Sushi.bogas pisze:Zazdroszczę wam tej "młodzieńczej" spontaniczności. Ja już chyba za długo gram, żeby rzucać się na zestaw figurek za 100$, bo o samej rozgrywce wiadomo na razie niewiele. A to co wiadomo nie brzmi dobrze. No i te nazwy: klan lotosu, klan bonsai WTF?! Nic tylko czekać na dodatek z klanem origami i klanem sushi.
-
- Posty: 4360
- Rejestracja: 13 mar 2010, 17:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 6 times
[KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
W końcu to 'duchowy nastpca' BR... Gdy przedstawiam BR od razu mówię, że to gra o amerykańskich/hollywoodzkich wikingach. Po CMoN nie spodziwam się gry historycznej, ani nawet z minimalnymi śladami wiedzy o prezentowanej tematyce. Jeśli historia lub geografia nie pasuje do ich wyobrażeń, tym gorzej dla nich - oni swojego zdania nie zmienią, a już na pewno nie będą brudzić rąk nauką.bogas pisze:"You make my day"kali pisze: Chciałbym w grze klan Sushi.
Zazwsze się na to zrzymałem przy filmowych superprodukcjach, że więcej realizmu jest we władcy pierścieni niż historic flicks, teraz już tylko ze zrezygnowaniem przewracam oczyma.
Czy jeśli to -'następca BR', to również gra beędzie skromna w dodatkach (jak na CMoN)? Ja jestem all-in, ale wolałbym, żeby to było małe 'all'. Na razie chyba rekord ich kampanii? Ja takiego tempa spodziewałem sie po 7 sins, ale nie miało porównywalnego wzięcia.
Jestem 10K wspierającym! Oo
Ja bym chciał do ciemnej nocki tak układać z wami razem,
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
Ale dajcie nowe klocki, albo zmieńcie ten obrazek!
Mogę przynieść
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
chyba rekord...ale wartości porównywalne do Zombicide BP
zapewne na tyle jest skalkulowana biznesowo...ca. 4000K $
http://www.kicktraq.com/projects/coolmi ... ck-plague/
Blood Rage przy 900K miał 27 celów odblokowanych
ZBP ponad 63 albo 69 ( nie pamiętam) ....
Przy RS wyżej ustawili progi ( w tej chwili co 80K, ale zapewne dojdzie i do 100K) - zakładam że mają jakieś 40-50 SG przygotowanych , więc nie jesteśmy jeszcze na półmetku nawet.
oczywiście kwestia czy będę płatne rozszerzenia...
zapewne na tyle jest skalkulowana biznesowo...ca. 4000K $
http://www.kicktraq.com/projects/coolmi ... ck-plague/
Blood Rage przy 900K miał 27 celów odblokowanych
ZBP ponad 63 albo 69 ( nie pamiętam) ....
Przy RS wyżej ustawili progi ( w tej chwili co 80K, ale zapewne dojdzie i do 100K) - zakładam że mają jakieś 40-50 SG przygotowanych , więc nie jesteśmy jeszcze na półmetku nawet.
oczywiście kwestia czy będę płatne rozszerzenia...
- AkitaInu
- Posty: 4060
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)
Kolejne stretche
Co myślicie o plastikowych kartach zamiast normalnych? Ja do końca nie jestem pewien. Niby spoko ale się nie wytrą te grafiki/malunki?
A smok (godzilla) zajebisty
Co myślicie o plastikowych kartach zamiast normalnych? Ja do końca nie jestem pewien. Niby spoko ale się nie wytrą te grafiki/malunki?
A smok (godzilla) zajebisty