Re: Golden Geek 2019 – Kontrowersje
: 13 maja 2020, 19:02
Też pozgłaszałem posty Trolliszcze jako a) nie na temat b) wykluczające z dyskusji innych użytkowników forum, bo "nie mają na to papierów" lub odpowiedniej liczby nabitych postów.
Zwłaszcza ten drugi argument jest tak absurdalny, że aż nie warto tego komentować. Liczę na moderatorów, nie da się tego czytać.
Może wrócimy do dyskusji nad samą nagrodą i tym, co wywołało te kontrowersje, czyli "Na skrzydłach" jako zwycięzca w kilku kategoriach, w których być nie powinien?
Dla mnie można nie lubić tej gry, ale jestem w stanie zrozumieć wygraną w większości z tych kategorii. Mam pewne zgrzyty zwłaszcza z innowacyjnością - chciałbym, by w poszczególnych kategoriach był oceniany tylko ten aspekt, nie gra jako całość. Czyli przykładowo nie oceniamy w kategorii "artwork", czy zwycięzca jest dobrą grą, czy tragiczną mechanicznie. Oceniamy TYLKO I WYŁĄCZNIE grafiki. Tak samo z innowacyjnością - zostawmy artwork, oceńmy czystą mechanikę, czy jest tu coś, czego nigdzie indziej nie widzieliśmy, albo nie połączone w taki sposób etc. Tutaj problem jest taki, że ocenie w danej kategorii została poddana każda gra (i jej popularność) jako całość, bez tego nacisku na ten jeden aspekt gry, stąd zwycięstwo jednej gry w tylu kategoriach, a tak być IMO nie powinno.
Zwłaszcza ten drugi argument jest tak absurdalny, że aż nie warto tego komentować. Liczę na moderatorów, nie da się tego czytać.
Może wrócimy do dyskusji nad samą nagrodą i tym, co wywołało te kontrowersje, czyli "Na skrzydłach" jako zwycięzca w kilku kategoriach, w których być nie powinien?
Dla mnie można nie lubić tej gry, ale jestem w stanie zrozumieć wygraną w większości z tych kategorii. Mam pewne zgrzyty zwłaszcza z innowacyjnością - chciałbym, by w poszczególnych kategoriach był oceniany tylko ten aspekt, nie gra jako całość. Czyli przykładowo nie oceniamy w kategorii "artwork", czy zwycięzca jest dobrą grą, czy tragiczną mechanicznie. Oceniamy TYLKO I WYŁĄCZNIE grafiki. Tak samo z innowacyjnością - zostawmy artwork, oceńmy czystą mechanikę, czy jest tu coś, czego nigdzie indziej nie widzieliśmy, albo nie połączone w taki sposób etc. Tutaj problem jest taki, że ocenie w danej kategorii została poddana każda gra (i jej popularność) jako całość, bez tego nacisku na ten jeden aspekt gry, stąd zwycięstwo jednej gry w tylu kategoriach, a tak być IMO nie powinno.