Horror w Arkham: Gra karciana / Arkham Horror: The Card Game LCG (N. French, M. Newman)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Maxxx76
Posty: 4007
Rejestracja: 22 lip 2013, 00:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Maxxx76 »

Na pewno ktoś wyjaśni :-) Polecam jednakże umieścić owe pytania w wątku z zasadami
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4784
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1040 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Trolliszcze »

Ależ miałem dzisiaj dwa frustrujące podejścia do scenariusza "The House Always Wins", grając Daisy solo. Talia, która sprawdzała się w kampanii z podstawki, tutaj kompletnie nie daje rady. Inna rzecz, że nie bardzo mam pomysł, jak ją ulepszyć...
Strasznie ciasno jest w tym scenariuszu. Jeśli się nie ma dobrych statystyk pod ucieczkę (Wendy), to wrogowie dopadają bardzo szybko i nie wiadomo, co z nimi zrobić. Co więcej, atut Daisy (wysoki intelekt) jest prawie kompletnie bez znaczenia, a ona innych atutów nie ma. Grałem ten scenariusz jako drugi, więc czasu cholernie mało i każda stracona runda bardzo boli. Nie wiem, czy to był pech, czy po prostu Daisy wybitnie tu nie pasuje... Na dodatek oprychy O'Baniona biją mocno, a ona ma mało zdrowia. Właściwie wszystko przeciwko niej. Mam wrażenie, że powinienem grać ten scenariusz jako pierwszy, a dopiero potem Uniwersytet, gdzie nie potrzebuję jako Daisy aż tak dużo czasu, bo wskazówki zdobywam szybko.
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Zorak »

Grajac jako 2gi faktycznie jest ciezko ale
-duzy spojler-
Spoiler:
Pamietam jak gralem Agnes poerwszy raz, latarka, rite of seeking na start wbiegam zajarany ze szybko przeszukam lokacje a tu zonk.
Grajac solo Daisy i robiac ten scenariusz zrobilbym to co w spojlerze
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
marcin8509
Posty: 161
Rejestracja: 10 lis 2014, 12:58
Has thanked: 97 times
Been thanked: 13 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: marcin8509 »

AFrO pisze:Witam serdecznie. Od razu zaznaczę - jestem nowy w świecie karcianek - ale jako fan gier planszowych z serii Eldritch/ Arkham Horror, Posiadłość Szaleństwa, Znaki Starszych Bogów (bo pomimo obecności samych kart z których buduję się m. in. planszę nie można jej nazwać grą karcianą) - nie mogłem obok najnowszej propozycji ze stajni FFG przejść obojętnie. Udało mi się też już zagrać dwie partię z przyjaciółmi i muszę przyznać, że gra jest bardzo klimatyczna równocześnie oferując bardzo grywalną mechanikę (zdaję sobie z tego sprawę, że ocenę dokonałem na podstawie znikomego doświadczenia w tym gatunku gier). I pomimo tego, że instrukcję przeczytałem oraz przewertowałem kilkukrotnie mam nadal wątpliwości stad ten wpis i próba zaczerpnięcia wiedzy u bardziej doświadczonych graczy.

Pytanie pierwsze. Rozumiem, że grając pojedynczy scenariusz, budując talię danej postaci mogę dobrać karty zarówno o zerowym poziomie, jak i piątym? Oczywiście zgodnie z zasadami tworzenia talii na odwrocie postaci. I równocześnie dobrze interpretuję instrukcję; podejmując całą kampanię talię kart mogę rozpocząć budować z wykorzystaniem tylko i wyłącznie kart z poziomem zero?

Drugie pytanie, ostatnie, dotyczy „fazy” pomiędzy poszczególnymi scenariuszami w danej kampanii. „Faza” ta nazywa się bodajże „fazą doświadczenia”. Nie ma jej, kiedy gramy w pojedynczy scenariusz, to chyba oczywiste, ale kiedy jest to „faza” pomiędzy np. pierwszym i drugim scenariuszem kampanii co dokładnie się w niej dzieje? Rozdanie doświadczenia – czyli rozwój kart. Tu wydaje mi się, pomiędzy słowami, kryje się równocześnie odpowiedź na moje pierwsze pytanie – kampanię zaczynamy z zerowym poziomem kart, aby potem je logicznie rozwijać. Zaczynając, jak wskazuje druga strona postaci, z danymi kartami postaci (klasą?) o poziomie 0-5 (dla przykładu 5-tym) nie mamy potem czego za bardzo rozwijać... Potem usuwamy rany i traumę, a jeśli postać zginęła od obrażeń, lub traumy to otrzymuje stały, ujemny modyfikator startowy analogicznie ran, lub traumy. Potem ponownie otrzymujemy pięć zasobów (zasoby z poprzedniego scenariusza nie przechodzą dalej?) – i teraz najważniejsze - oraz pięć kart na rękę z talii postaci, która ponownie została potasowana, odrzucone/ zużyte również trafiają do tej talii, a te karty które udało nam się wyłożyć na stół (atuty, umiejętności, przedmioty, ekwipunek) nadal zostają wyłożone na stole przy postaci, czy podobnie wracają do talii trzydziestu paru kart postaci? Dotąd ponownie je odkładaliśmy, ponieważ nigdzie w instrukcji nie jest napisane, aby je zachować, choć nurtuje mnie to bardzo, ponieważ nie jest też napisane, aby je wtasować ponownie. Wraz z postępem kampanii oraz nowymi wyzwaniami (talia kart spotkań) przeciwnicy oraz zadania są już z początkiem drugiego, a tym bardziej trzeciego scenariusza niezwykle trudni (zwłaszcza na wyższych poziomach trudności) a my stoimy de facto „na golasa” z początkiem „misji”, mimo że jeszcze „przed chwilą”, w poprzednim scenariuszu byliśmy szczęśliwymi posiadaczami noża, latarki, itd.
Czy jest zatem szansa, że ktoś serdeczny wyjaśni mniej doświadczonemu koledze, jak poprawnie powinien cieszyć się tą grą? W zgodzie z zasadami, bo muszę przyznać, że na moje oko instrukcja do tej gry zawiera kilka „martwych punktów”;)
Z góry dziękuje i serdecznie pozdrawiam;)
Polecam przeczytać instrukcję, większkość Twoich pytań wyjaśnia właśnie ona :)

http://galakta.pl/gry/gry-karciane/horr ... postTabs=3
:), ach ta cenzura.
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4784
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1040 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Trolliszcze »

Zorak pisze:Grajac jako 2gi faktycznie jest ciezko ale
-duzy spojler-
Spoiler:
Pamietam jak gralem Agnes poerwszy raz, latarka, rite of seeking na start wbiegam zajarany ze szybko przeszukam lokacje a tu zonk.
Grajac solo Daisy i robiac ten scenariusz zrobilbym to co w spojlerze
Że konsekwencji nie ma strasznych, to już wiem, bo w końcu dwa razy przegrałem ;) Jasne, najprościej byłoby po prostu poddać, ale jednak kusi, żeby szukać lepszego rozwiązania. Mam kilka pomysłów, będę je testować - zobaczymy, co z tego wyjdzie. Mam wrażenie, że bez towarzysza do poświęcenia i urżnięcia się przy barze szanse marne.
Zorak
Posty: 613
Rejestracja: 02 lip 2008, 01:22
Has thanked: 42 times
Been thanked: 49 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Zorak »

Trolliszcze pisze:
Zorak pisze:Grajac jako 2gi faktycznie jest ciezko ale
-duzy spojler-
Spoiler:
Pamietam jak gralem Agnes poerwszy raz, latarka, rite of seeking na start wbiegam zajarany ze szybko przeszukam lokacje a tu zonk.
Grajac solo Daisy i robiac ten scenariusz zrobilbym to co w spojlerze
Że konsekwencji nie ma strasznych, to już wiem, bo w końcu dwa razy przegrałem ;) Jasne, najprościej byłoby po prostu poddać, ale jednak kusi, żeby szukać lepszego rozwiązania. Mam kilka pomysłów, będę je testować - zobaczymy, co z tego wyjdzie. Mam wrażenie, że bez towarzysza do poświęcenia i urżnięcia się przy barze szanse marne.
IMO troche tu szcześcia potrzeba z gra w kasynie , sojusznikiem i szybkim znalezieniem loży dla VIPów. Grajac solo jako 2gi scenariusz brakuje czasu na blędy, nieodpowiedni potwór albo wydarzenie sprawia że tracisz go masę.
Spoiler:
Horror w Arkham LCG na FB https://www.facebook.com/groups/1656455741348152/
Horror w Arkham LCG na Discord https://discord.gg/AEbARQx
TTR_1983
Posty: 3950
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 89 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: TTR_1983 »

Pierwszy mały dodatek wg FFG za kilka dni pojawi się w sklepach. Ciekawe co na to Galakta?
Ascalogan
Posty: 280
Rejestracja: 21 lip 2015, 14:45
Lokalizacja: Łaziska Górne
Has thanked: 4 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Ascalogan »

TTR_1983 pisze:Pierwszy mały dodatek wg FFG za kilka dni pojawi się w sklepach. Ciekawe co na to Galakta?
Znaczy się za dwa tygodnie? :)
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Bary »

TTR_1983 pisze:Pierwszy mały dodatek wg FFG za kilka dni pojawi się w sklepach. Ciekawe co na to Galakta?
Galakta na to pierwszy kwartał. :)
W poniedziałek trzeba ich podpytać.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
TTR_1983
Posty: 3950
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 89 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: TTR_1983 »

Premiera małego dodatku 16.02.2017r.
Awatar użytkownika
premek
Posty: 362
Rejestracja: 05 lis 2012, 14:23
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: premek »

A gdzie znalazłeś takie info? Na stronie Galakty nie widziałem nigdzie.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Bary »

premek pisze:A gdzie znalazłeś takie info? Na stronie Galakty nie widziałem nigdzie.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Najprawdopodobniej na fb napisali.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
TTR_1983
Posty: 3950
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
Has thanked: 2 times
Been thanked: 89 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: TTR_1983 »

FFG podało taką datę, a skoro wszystko wychodzi równoległe to stąd mój wpis.
Awatar użytkownika
premek
Posty: 362
Rejestracja: 05 lis 2012, 14:23
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: premek »

Pozostaje czekać na potwierdzenie z Galakty.
pan_slaw
Posty: 219
Rejestracja: 04 maja 2012, 10:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: pan_slaw »

premek pisze:Pozostaje czekać na potwierdzenie z Galakty.
http://galakta.pl/plany-wydawnicze/plan ... e-nowosci/
Awatar użytkownika
premek
Posty: 362
Rejestracja: 05 lis 2012, 14:23
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: premek »

pan_slaw pisze:
premek pisze:Pozostaje czekać na potwierdzenie z Galakty.
http://galakta.pl/plany-wydawnicze/plan ... e-nowosci/
To wiem, ale tam jest I kwartał a kolega pisał o konkretnym dniu - 16.02
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Bary »

Tak sobie myślałem ostatnio o tych błędach w książeczce scenariuszy, a także tych wszystkich akapitach w stylu "nie czytaj tego aż" i zamarzyla mi się apka pełniąca rolę takiej książki. Łatwo można byłoby poprawiać wszelkie typo, używanie jej byłoby wygodne i nie narażało na przeczytanie ustępów nie przeznaczonych w danej chwili dla naszych oczu. Efekty dźwiękowo-wizualne byłyby jedynie wisienką na torcie. Oczywiście wersja papierowa dla konserwatystów mogłaby pozostać.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
Trolliszcze
Posty: 4784
Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
Has thanked: 69 times
Been thanked: 1040 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Trolliszcze »

Dzisiaj kampania podstawki, grając Zoey i sukces w pierwszym podejściu (tym razem przez ubicie Umordotha). Dwa strzały ze śrutówki = 12 obrażeń :)

Rozegrałem już łącznie ponad 40 partii i muszę powiedzieć, że nie taki straszny diabeł, jak go malują. Z początku ostatni scenariusz wydawał mi się bardzo trudny, a tymczasem z dwoma podstawkami i kartami z Dunwich na pięć ostatnich podejść trzy pełne sukcesy
Spoiler:
Niewątpliwie ułatwia sprawę większa pula kart, ale w równym stopniu (a może nawet większym) poznanie na pamięć talii Mitów poszczególnych scenariuszy. Dziś wypróbowałem nowe podejście: stworzyłem na dwa pierwsze scenariusze talię Zoey pod w miarę wydajne (jak na nią) zbieranie wskazówek i nie wydałem po pierwszym scenariuszu ani jednego punktu doświadczenia. Talię zacząłem zmieniać dopiero przed scenariuszem trzecim, mając do dyspozycji 18 punktów doświadczenia. Dzięki temu udało mi się wywalić wszystkie karty wspomagające śledztwo (przy taktyce na ubicie Umordotha są zbędne) i zastąpić je kartami do walki i zdawania testów z talii Mitów (czyli takie dające ikony woli i zręczności). Polecam wypróbować taką strategię, bo moim zdaniem w większości przypadków nie ma konieczności ulepszania talii pod scenariusz drugi, a tymczasem w scenariuszu trzecim trzeba przyjąć bardzo konkretną taktykę i wymienić jak najwięcej kart, które tę taktykę wspierają.
Awatar użytkownika
rattkin
Posty: 6518
Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 382 times
Been thanked: 930 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: rattkin »

Trolliszcze pisze: Rozegrałem już łącznie ponad 40 partii i muszę powiedzieć, że nie taki straszny diabeł, jak go malują. Z początku ostatni scenariusz wydawał mi się bardzo trudny, a tymczasem z dwoma podstawkami i kartami z Dunwich (...)
Też mam takie wrażenie. Drugi coreset dla mnie dramatycznie wyprostował grę, z frustrującej do sensownej. Karty z Dunwich tylko dodatkowo jeszcze pomogły. Teraz dopiero czuję, że mam kontrolę nad tym co się dzieje. Choć deckbuilding wciąż jest ubożuchny, to jednak jest i ma znaczenie. Ostatnio solo Rolandem (na którego stękałem na początku, z racji niskiego horroru), bez większego problemu dojechałem w #3 do najlepszego rozwiązania.

Co ciekawe, lepiej zrobiło się też gdy zmieniłem metodę losowania żetonów. Oczywiście, to absurdalne, żeby to wiązać, ale od czasu jak przesypałem z worka do miseczki (losuję nie patrząc w jej zawartość), wyniki mają rozkład bardziej zbliżony do normalnego - macka zdarzyła się raz czy drugi, w ostatnich paru grach, ale nie 4 razy w jednej, jak poprzednio. Może jednak coś w tym było, że losowanie z (dość ciasnego) worka było obciążone błędem, wynikającym z mechanicznej obsługi (np. żetony w worku zbijały się w kupki i ściągane były tylko z ich początku, czy końca... ).
Awatar użytkownika
niwgnip
Posty: 330
Rejestracja: 03 lut 2009, 01:19
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 52 times
Been thanked: 16 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: niwgnip »

Trolliszcze pisze:Dzisiaj kampania podstawki, grając Zoey i sukces w pierwszym podejściu (tym razem przez ubicie Umordotha). Dwa strzały ze śrutówki = 12 obrażeń :)
[...] Dzięki temu udało mi się wywalić wszystkie karty wspomagające śledztwo (przy taktyce na ubicie Umordotha są zbędne) i zastąpić je kartami do walki i zdawania testów z talii Mitów (czyli takie dające ikony woli i zręczności).
Mógłbyś następnym razem sposób zakończenia scenariusza dać w spoiler?;) Z góry dzięki ;p
Sarseth
Posty: 725
Rejestracja: 22 kwie 2016, 10:31
Has thanked: 32 times
Been thanked: 42 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Sarseth »

Bary pisze:Tak sobie myślałem ostatnio o tych błędach w książeczce scenariuszy, a także tych wszystkich akapitach w stylu "nie czytaj tego aż" i zamarzyla mi się apka pełniąca rolę takiej książki. Łatwo można byłoby poprawiać wszelkie typo, używanie jej byłoby wygodne i nie narażało na przeczytanie ustępów nie przeznaczonych w danej chwili dla naszych oczu. Efekty dźwiękowo-wizualne byłyby jedynie wisienką na torcie. Oczywiście wersja papierowa dla konserwatystów mogłaby pozostać.
https://play.google.com/store/apps/deta ... uide&hl=en
Takie coś? Ja z tego korzystam w sumie od początku :P Nie ma otoczki, ale nie muszę w ogóle używać scenario instrukcji.
Tylko eng jest natomiast (chyba)
Rebel 6% (trójmiasto)
Awatar użytkownika
Bary
Posty: 3064
Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Has thanked: 73 times
Been thanked: 47 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Bary »

Newsy od Galakty:
Premiera pierwszego małego dodatku (Zestawu Mitów) będzie miała miejsce na przełomie lutego oraz marca.
@Sarseth: Coś w tym stylu, tylko z ładniejszą oprawą, po polsku i z tekstami fabularnymi. :)
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy

Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Awatar użytkownika
siekan
Posty: 425
Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: siekan »

Ja dopiero zaczynam przygodę z Arkham LCG, ale od trzech dni gram tylko w pierwszy scenariusz solo i bawię się fantastycznie. Dla mnie rozgrywka znacznie fajniejsza od LOTRA.
To co jest u mnie na plus:
- niesamowity, fantastycznie oddany klimat na kartach. Bardzo podoba mi się zaimplementowany system poruszania się po lokacjach z oznaczeniem lokacji swoją miniaturką. Wreszcie gdzieś faktycznie się znajdujemy i to czuć. A to dopiero pierwszy scenariusz :)
- system obrażeń. Mi osobiście się nie podobało w LOTR, że większość rozgrywek polegało na wystawieniu multum mięsa armatniego, dokoksowania bohatera a później wędrówka jak przez masło. Tu jesteśmy klimatycznie ograniczeni poprzez przedmioty zajmujące pewne sloty
- karty fantastycznie dobrane do senariusza
Spoiler:
Na minus:
- w sumie jedyne do czego mógłbym się przyczepić to wciąż kiepsko rozwiązany system sojuszników. Jakoś do mnie nie przemawia że siedzimy zamknięci w pokoju bez klamek a nagle dołącza do nas jakiś profesor ;p

Generalnie fantastyczna gra. Jestem kupiony i na pewno dodatki pójdą w ruch po porządnym ograniu podstawki różnymi postaciami :)
Awatar użytkownika
Quba40
Posty: 734
Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 155 times

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Quba40 »

siekan pisze: Na minus:
- w sumie jedyne do czego mógłbym się przyczepić to wciąż kiepsko rozwiązany system sojuszników. Jakoś do mnie nie przemawia że siedzimy zamknięci w pokoju bez klamek a nagle dołącza do nas jakiś profesor ;p
Wszystko zależy od interpretacji i podejścia do gry. W tym wypadku profesor mógł Ci towarzyszyć od początku ale np. był zbyt przerażony aby działać i po wystawieniu go do gry w końcu się otrząsnął i jest gotowy do działania ;)
Zagrywane przedmioty z talii mogły być znalezione w nowej lokacji albo badacz mógł je mieć od początku ale nie wydały mu się potrzebne na tę chwilę, traktuj grę trochę jak byś oglądał klimatyczny film lub czytał książkę ;) Np. badacz walczył przez cały czas nożem a potem zagrał pistolet, bo np. nie było czasu aby go przeładować albo stary szmelc mu się zaciął i w końcu znalazł czas aby go odblokować. Praktycznie każdą kartę da się dobrze zinterpretować, wystarczy użyć trochę wyobraźni i będzie dobrze :)
Maciej_Cz
Posty: 12
Rejestracja: 25 lip 2016, 16:40
Lokalizacja: Lublin

Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)

Post autor: Maciej_Cz »

ODPOWIEDZ