Strona 78 z 80

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 17 lip 2024, 09:32
autor: walkingdead
Fajnie, ze w srodowisku dzieje się sporo:


Info z:

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 17 lip 2024, 14:23
autor: garg
To ja już nie rozumiem - Portal kończy wspierać NH, czy nie kończy?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 17 lip 2024, 14:25
autor: osimaru
Nie kończy. Strach jak widać zadziałał motywująco na community i hajs najwyraźniej zaczął się zgadzać 😉

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 17 lip 2024, 15:37
autor: mikolajl
"Przemowa Ignacego w styczniu opłaciła się jak widac" ;)

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 17 lip 2024, 16:19
autor: Furan
mikolajl pisze: 17 lip 2024, 15:37 "Przemowa Ignacego w styczniu opłaciła się jak widac" ;)
Jeżeli taki knajacki język jest przemową, to jest wielu wybitnych mówców w okolicach wolskich sklepów monopolowych. :twisted: :lol:

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 25 lip 2024, 22:37
autor: osimaru
Jest jeszcze jakiś sposób aby zdobyć żeton „Hak” Iron Gang? Hexogłówek, z którymi był dostępny już nie idzie kupić w sklepach.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 10:00
autor: Tomzaq
osimaru pisze: 25 lip 2024, 22:37 Jest jeszcze jakiś sposób aby zdobyć żeton „Hak” Iron Gang? Hexogłówek, z którymi był dostępny już nie idzie kupić w sklepach.
Proszę :D
https://mgla.pl/index.php?p=14&id_p=19841

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 10:54
autor: osimaru
Tomzaq pisze: 26 lip 2024, 10:00
osimaru pisze: 25 lip 2024, 22:37 Jest jeszcze jakiś sposób aby zdobyć żeton „Hak” Iron Gang? Hexogłówek, z którymi był dostępny już nie idzie kupić w sklepach.
Proszę :D
https://mgla.pl/index.php?p=14&id_p=19841
Dzięki! Ten hak jest grany w Iron Gangu na turniejach?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 11:01
autor: Tomzaq
Tak. Hak jest widywany jak ktoś gra Iron Gangiem. Niestety nie jest to częsta armia na turniejach, aczkolwiek niektórzy nią grają.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 15:50
autor: osimaru
Tomzaq pisze: 26 lip 2024, 10:00
osimaru pisze: 25 lip 2024, 22:37 Jest jeszcze jakiś sposób aby zdobyć żeton „Hak” Iron Gang? Hexogłówek, z którymi był dostępny już nie idzie kupić w sklepach.
Proszę :D
https://mgla.pl/index.php?p=14&id_p=19841
Zamówione, jeszcze raz dzięki. Swoją drogą to jakiś Twój lokalny sklep? Nigdy w życiu sam bym tam nie trafił :P

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 22:43
autor: Tomzaq
W iszopie się pojawił

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 26 lip 2024, 23:04
autor: Beskid
HeroinHeart pisze: 08 lip 2024, 11:21 https://neuroshimahex.pl/dl/neuroshima- ... ustyni.pdf

Pojawiła się instrukcja do nowej armii.
A kiedy w sklepach, coś ktoś?

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 27 lip 2024, 10:59
autor: Tomzaq
5 września premiera

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 24 sie 2024, 06:16
autor: psia.kostka
Jako, ze na nocnej zmianie bluesa ogladam ptv piatkowe, to daje wam cynk, ze do wtorku jest promo na armie hex po 25ziko, corebox za 100
https://sklep.portalgames.pl/promocje/1/phot
(czy pudelko 01 Stalowej Policji ma juz logo pasujace do reszty, to nie wiem :lol: )

Nowa armia w preorderze za 30
https://sklep.portalgames.pl/neuroshima ... ert-tribes

~~
A dla fanbojow swiata neuro, powstal wlasnie nowy dodatek Moskwa, pod premiere Resurgence. Pisany byl przez Trzewika niedawno, wiec moze byc podlany dobra dawka aktualnej geopolityki (if you know what i mean :mrgreen: )
https://sklep.portalgames.pl/kategoria/ ... aze/1/phot

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 05 wrz 2024, 08:56
autor: HeroinHeart
Posiadacze nowej armii skarżą się, że grubość hexów jest większa niż w poprzednich armiach, przez co nie mieszczą się w insertach xd portal w formie

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 05 wrz 2024, 09:05
autor: osimaru
Dobrze, że jeszcze insertu nie zdążyłem kupić :lol: tak z ciekawości, te cztery podstawowe armie z roku molocha też są grubsze. One wchodzą normalnie do insertu? (Pytam o insert do roku molocha).

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 05 wrz 2024, 09:16
autor: AkitaInu
osimaru pisze: 05 wrz 2024, 09:05 Dobrze, że jeszcze insertu nie zdążyłem kupić :lol: tak z ciekawości, te cztery podstawowe armie z roku molocha też są grubsze. One wchodzą normalnie do insertu? (Pytam o insert do roku molocha).
Na zdjeciach widac ze sie miesci :) to trzeba bedzie trzymacw 2 przegrodkach, na szczescie jest ich za duzo i tak :)

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 09 wrz 2024, 09:14
autor: BOLLO
HeroinHeart pisze: 05 wrz 2024, 08:56 Posiadacze nowej armii skarżą się, że grubość hexów jest większa niż w poprzednich armiach, przez co nie mieszczą się w insertach xd portal w formie
Cienkie nie dobrze, grube jeszcze gorzej....ohhhh ciężki jest żywot wydawcy :wink:
A tak swoją drogą to już ktoś ogrywał te 3 najnowsze armie? Ja zatrzymałem się bodajże na 8 pozycji...

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 09 wrz 2024, 09:52
autor: osimaru
BOLLO pisze: 09 wrz 2024, 09:14 Cienkie nie dobrze, grube jeszcze gorzej....ohhhh ciężki jest żywot wydawcy :wink:
Wiesz, kupiłem miesiąc temu edycję Rok Molocha z myślą, że kupię sobie na święta insert, który mi pomieści wszystkie armie za zapasem na 10 najbliższych lat czy coś. Dobrze, że insertu od razu nie kupiłem, bo jak widać i tak będę musiał to trzymać w woreczkach strunowych :lol: Można się zirytować lekko.

Nie zmienia to faktu, że armię i tak pewnie kupię bo pozostałe mam.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 09 wrz 2024, 09:58
autor: AkitaInu
Czemu w woreczkach? przeciez (o ile wiem) grubosc zetonu jest inna, nie szerokosc. Do przegrodki wejdzie pewnie wiekszosc kafli, dwa trzeba bedzie trzymac w innej przegrodce. Wiem ze to nie wygodne, ale generalnie da sie zyc ;)

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 10 wrz 2024, 12:36
autor: osimaru
AkitaInu pisze: 09 wrz 2024, 09:58 Czemu w woreczkach? przeciez (o ile wiem) grubosc zetonu jest inna, nie szerokosc. Do przegrodki wejdzie pewnie wiekszosc kafli, dwa trzeba bedzie trzymac w innej przegrodce. Wiem ze to nie wygodne, ale generalnie da sie zyc ;)
Skoro nie wygodne to trochę przeczy idei kupowania insertu moim zdaniem, zwłaszcza że najpewniej kolejne armie też będą grubsze.
BOLLO pisze: 09 wrz 2024, 09:14 A tak swoją drogą to już ktoś ogrywał te 3 najnowsze armie? Ja zatrzymałem się bodajże na 8 pozycji...

Ja grałem nieco piratami i miałem sporo funu. Bardzo mi się podobało dryfowanie sztabem i wybranymi jednostkami poza planszą, jest to nieco odświeżające. Dla mnie to jest super, że po tylu latach tej gry na rynku nadal ludzie potrafią zrobić armie z czymś świeżym ;) Desert Tribes również wydaje się być również dość odświeżająca, wprowadza kilka rzeczy i wykorzystuje istniejące w nowy sposób.

Jak wasze wrażenia jeśli chodzi o Desert Tribes (pomijając już temat grubości żetonów :lol:)? Był ktoś na turnieju pre-release?

PS. Mamy tu jakichś hexiarzy z okolicy Grodziska Mazowieckiego? :D

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 10 wrz 2024, 13:11
autor: strzewka
Nie jestem z Grodziska ale na turnieju byłem. DT to fajna armia też coś innego przez możliwość ukrywania się i związanymi z tym innymi możliwościami jak zasadzki czy wzmocnienie innej jednostki (nomad). Wymaga główkowania, ma duże możliwości działania na planszy, dzięki posiadaniu przez wiele jednostek miotania może atakować nie podchodząc pod przeciwnika i niejako przeciskając się poprzez obronę. Było trochę dyskusji nad niektórymi sytuacjami czy niuansami w starciu przeciw innym armiom ale to się musi ograć aby te wszystkie pytania wyszły.
Zagrałem cztery rundy z czego dwie grałem armią DT a dwie przeciwko niej no i te które grałem DT wygrałem a te, które grałem przeciwko przegrałem. Jestem dość nowym graczem więc nie jest to miarodajne ale na całym spotkaniu chyba wyszło tak 50% wygranych tą armią.
Jest to coś nowego i czekam na następny sezon turniejowy aby móc pograć tą armią turniejowo może być ciekawie.
Piraci aż tak mocno na turnieje chyba nie weszły, nie jestem na wielu turniejach więc ciężko mi to dokładnie ocenić. Natomiast gildia kupców zaskoczyła i jest nią grane też fajna armia z czymś nowym choć wydaje się być dość losowa ze względu na gamble.

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 11 wrz 2024, 09:30
autor: Tomzaq
Tu właściwie wszystko jest wyjaśnione, nic tylko czytać :D .Pozdrowienia dla autora tego przecudnego dokumentu :D

https://drive.google.com/file/d/1lbBrn4 ... TO6Mb48gTw

Odnośnie Ludzi Pustyni brakuje tylko informacji czy można ukryć żeton z cechą robala pod zasieciowaną/zamackowaną jednostką. Otóż autorzy dodatku twierdzą, że można. Więc można :D

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 11 wrz 2024, 23:53
autor: azazelmo
Hej, odebrałem nowy dodatek i jestem po pierwszej, zapoznawczej partii. Jak dotąd (po jednej partii) bardzo mi się podoba. Nowa zdolka - rewelacja, wydaje się, że można nieźle kombinować, wystawiając nomadę, wiedząc, że zostanie zniszczony po swojej akcji i wtedy odkryć gościa z pod spodu z niższą inicjatywą (chyba można tak zrobić?). Spoko grafiki - sami Indianie ok, ale symbole i kolorystyka bardzo ładne ./ Wydaje się, że kolor nie będzie się mieszał z inną armią na planszy. Wykonanie jest jak dotąd najlepsze ze wszystkich armii. Co to znaczy? Grubość żetonów wzrosła o kilka milimetrów w stosunku do poprzednich. Przyjemnie się nimi operuje, ale ciągle nie jest to poziom np. żetonów ze starego Survive! Ale np. bardzo dobrze widać kiedy Nomada stoi na podłożu, nie trzeba dodatkowego znacznika. Jednak dla mnie ta cecha jest o tyle zaskakująca, że nowa armia nigdzie mi się nie mieści. Ani do wydrukowanych "mobilnych" pudełek:
Spoiler:
ani do pojemnika w którym zwykle trzymamy armie w domu:
Spoiler:
nawiasem mówiąc, chciałem polecić takie pudełko wcześniej - mieszczą się w kartonie i można wybrać sobie kila armii i zabrać na wyjazd, ale przy nowej grubość, sam już nie wiem. 20 kilka złotych na allegro lub amazon.

W domu gram niemal codziennie z prawie sześcioletnim synem. Ogrywamy tez nowe armie (aktualnie mamy wszystkie):

Gildia Kupców jest bardzo ok - trudno nią wygrać, ale miniekonomia powoduje, że gra się nią bardzo przyjemnie. Często ich biorę, kiedy mam zbyt dobrą passę, ale ostatni też nimi wygrywam.
Piraci - mechanicznie i graficznie bardzo dobra, niestety mam w domu głównie customowe, małe plansze i przez to, rzadko wyciągamy. Jest też trochę jałowego suwania żetonów, ale znośnie.
Bestie - mechanicznie są bardzo ciekawe (agonia i ataki samobójcze), ale grafiki są brzydkie, że aż zęby cierpną. Czasem się przełamuję i biorę.
Trogodyci - też dobre. Kanibalizowanie własnych jednostek, które stoją nagle bez celu (bo np. cel zniszczyły w poprzedniej bitwie) jest satysfakcjonujące i eleganckie - nie ma zbędnych żetonów.
Sandrunners - niby ok, ale nie trafiają za często na stół.
Iron Gang - Mechanicznie znów ciekawie, ale trochę zależy od dociągu. Graficznie - brzydkie jak noc.
Death Breath - super, podobnie Uranopolis. Tymi ostatnimi ostatnio zacząłem wygrywać. A Death Breath (syn) stoczył epicki pojedynek z Mephisto (ja), gdzie początkowo Robal dominowął plaszę, ale Zombie zaczeły sie szerzyć jak zaraza (sic!) i niemal dogoniły punktami. Zombiaki, to chyba aktualnie ulubiona armia małego. Minus, to pula zombie, która zajmuje dodatkowe miejsce na planszy, więc nie zabieramy jej w teren.

Skoro już się rozpisałem to polecę też planszę na Hexa to wydruku, ale w TPU. Jest dzięki temu elastyczna i niełamliwa, można ją wszędzie nosić. Do tego dwie armie w tych mobilnych pudełka, dwie kostki k20 i można grać na stoliku w samolocie (jednak kostki się tu nie sprawdzają przy turbulencjach). Model planszy przerobiłem minimalnie, podwyższając ścianki. Trzeba go drukować na 102%, bo inaczej wchodzi na ścisk:
Spoiler:
Link z thingverse:
https://www.thingiverse.com/thing:4932167

Re: Neuroshima Hex! (Michał Oracz)

: 12 wrz 2024, 00:08
autor: psia.kostka
Ponoc zmieniono fabryke ("china"), stad inna grubosc. Mieli (ponoc) dotrzymac specyfikacji, wyszlo jak wyszlo. No ok, ale co teraz? :P Reszta armii robiona bedzie "po nowemu"? Czy DT bedzie rodzynkiem, a kolejne printy zunifikuja, w tym dodruki starych armii?

Jesli grube hexy nie mieszcza sie w rynience z insertu Rok Molocha, to moglby byc trop, ze beda chcieli wrocic do cienszych. Z drugiej strony RokMolocha jest raczej tabu przez srednie sprostanie oczekiwaniom. Z trzeciej strony, jesli zakopia temat RokuMolocha, to nigdy sie tego nie pozbeda z magazynu, wiec chyba powinni ciut isc w kompatybilnosc nowych printow z insertem w RM

Tyle pytan, zero odpowiedzi :lol: Bo przeciez Grzegorz P sam nie wie, co bedzie i jak wyjdzie za rok z kolejna armia (tzn jakiej grubosci) ;) Lajf

(pisze czysto teoretycznie, jedynie ze slyszenia, bo nigdy nie gralem :mrgreen: , ani insertu do RM nie macalem)