![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Testy odbywały się na planszy narysowanej na arkuszu bristolu - grałem testowo kilka razy i skupiałem się na mechanice. Zakładałem, że będzie jakiś czas na ocenę rozwiązań graficznych (a chyba go nie było).
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Może Ignacy zacząłby wpadać do nas do Monsoona na spotkania?paweln pisze:Czy jest jakiś próbny egzemplarz dostępny na którym testerzy mogliby się poznęcać? Mst, czy jak testujecie grę to zgłaszacie tego typu problemy np. brak informacji na planszy ile pól jest dostępnych w zależności od ilości graczy?
Zdecydowanie uważam, że tak właśnie jest.paweln pisze:Fajnym pomysłem jest udostępnienie instrukcji / planszy przed wydrukiem dla ogółu, co pozytywnie wpływa na jakość.
Dobra gra to dopiero bedzie - na razie wydany zostal prototyp raczej. Jak slusznie zauwazyl mst - uwagi bazika dotycza literalnie wydanej wersji. I sa sluszne. Co nie zmniejsza faktu, ze to wydanie potraktowane dobra wola daje swietna pozycje. Jak juz pisalem - ja czekam na kolejne, pozadne wydanie - moze byc nawet angielskie na Essenmst pisze:Jak rozumiem, wydanie PaP było kompletnym wariactwem jeśli chodzi o terminy. Myślę, że dla wszystkich - łącznie z Autorem - było sporym zaskoczeniem, że "na zlecenie" powstała tak dobra gra.
Moim skromnym zdaniem można i całość sprawdzić 10x przed wydrukiem, a i tak wszystkich błędów się nie wyłapie. Taka natura ludzka. Nie wyłapią ich na pewno testerzy, którzy mają już duży bagaż doświadczeń z grą i skrzywioną psychikępaweln pisze:A czy nie ma możliwości tuż przed wydrukiem całej partii sprawdzić jeszcze raz całość projektu. Wtedy można by wyłapać pomyłki w kolorach na planszy i "upiory". Czy jest jakiś próbny egzemplarz dostępny na którym testerzy mogliby się poznęcać? Mst, czy jak testujecie grę to zgłaszacie tego typu problemy np. brak informacji na planszy ile pól jest dostępnych w zależności od ilości graczy?
Fajnym pomysłem jest udostępnienie instrukcji / planszy przed wydrukiem dla ogółu, co pozytywnie wpływa na jakość.
Wiem. Bawiłem się w testowanie instrukcji (do gier) i trochę w życiu instrukcji napisałem i procedur (produkcyjnych)ragozd pisze:
Najgorzej wlasnie w instrukcji zawrzec te oczywistosci
Trzewik bardzo proszę podaj czy planowane jest wydanie kart z ikonkami (w wersji sprzedawanej lub do ściągnięcia z sieci).trzewik pisze:Dziękuję za uwagi.
Proszę - jeśli to możliwe - o podanie błędów w instrukcji, które umknęły wydawcy - wprowadzimy je do pliku, by w przypadku ew. dodruku gry było bez błędów. Oczywiście natychmiast przygotujemy plik FAQ. Dziękuję za pomoc.
A sprawdzaliście czy nie ma wszczepionego mikroprocesoraRyu pisze:100% zgody z Shevą....
Z Mst grasz tak: patrzysz - ma zwykłych pracowników i budynki. W zasadzie możesz twierdzić że masz fajniejszych od NiegoGracie dalej... Okazuje się że pomocnicy Mst są zaje...ści
Mst wygrywa...
Gracie drugi raz: bierzesz pracowników którymi grał Mst ostatnio. Budynki to samo. W głowie pojawia się myśl że teraz się uda. Mst bierze innych pomocników i budynki. Znowu ma fajniejsze. Znowu wygrywa...
I tak w kółko