Trolliszcze pisze:detrytusek pisze:ja też nie rozumiem czemu ładne grafiki mają być tylko w ameri, a jak są w euro to są zmarnowane?!?
Przecież to dobrze, że euro zaczyna zwracać uwagę na klimat i grafiki. Jeśli komuś się wydawało po tym co zobaczył, że to musi być kolejna banalna rozwałka to to nie jest problem gry.
Spoko, rattkin lubi wykładać swoje teorie, które w wielu przypadkach po prosty się nie sprawdzają...
To taka forumowa wyrocznia: skoro rattkin mówi, że
Scythe po polsku nie wyjdzie, to warto się uzbroić w cierpliwość i trochę poczekać, bo pewnie już za jakiś czas ukaże się zapowiedź

Spoko, Trolliszcze absolutnie nie umie czytać ze zrozumieniem, to taka forumowa wyrocznia, kiedy Trolliszcze coś mówi, pozostali traktują to jak reklamę sponsorowaną i omijają wzrokiem.
Inteligentni na pewno przeczytali literki, które składały się w słowa "na obecną chwilę" i zrozumieli co one znaczą. Gra wyjdzie dopiero za rok, jak to już ktoś wcześniej napisał, i nie wiadomo w jakim nakładzie. Chłonność polskiego rynku powyżej pewnych kwot jest niewielka, a gra nie kosztuje mało. Moja teoria może nie sprawdzić się w rzeczywistości, ale myślę, że trudno odmówić jej podstaw. "Napalanie się" na grę na forum, bo ładne grafiki to jedno, a wyrzucenie $70 - $100 to drugie. Wtedy zaczynają się argumenty, porównywanie, szukanie plusów i minusów i nagle może się okazać, że już podobne gry są, a kosztują mniej. I tak dalej.
Wracając do samej gry, bo widzę, że zrobiła się tu jakaś dziwna nagonka: to, że ktoś się zawiódł na tym, jak gra wygląda vs jak gra działa, nie znaczy, że gra ostatecznie będzie do kitu. To było tylko demo i na prototypie. Dokładniej rozgrywkę opisał Yosz. Myślę, że nikt źle tutaj tytułowi nie życzy. Sam chętnie w to zagram, kiedy już wyjdzie w wersji finalnej, ale po wstępnej demonstracji, nie znalazłem tam niczego na tyle ciekawego, by rozważać grę do zakupu. Tylko tyle i aż tyle. A że hype był duży? No cóż, takie prawa marketingu.