Re: [KS] Gloomhaven - nowa gra autora Forge War
: 09 kwie 2017, 11:02
Gry nie są od tego by były wieczne. Jakbym chciał planować czy zagram w coś za 5 lat nie kupiłbym PC i konsol, bo za 5 lat będzie lepsza grafika, VR itp rzeczy. Gry, filmy, książki mają dawać nam radość teraz, a czy przetrwają próbę czasu? Czy to tak ważne? Przecież za 5 lat będą nowe i nie będzie czasu/ochoty, by wrócić do staroci (poza perełkami).
GH wygląda na tytuł bardzo dobry. Niczego nie ukrywa. Wiemy, że to kampania składająca się z misji polegających na taktycznej walce, rozwoju postaci i binarnych wydarzeń. Wiemy, że fabuła jest ciekawa, walka wymagająca i całkiem przeliczalna. Wiemy, że walka może się ciągnąć, że cele nie są bardzo zróżnicowane, a gra jest "jednorazowa" jeśli chcemy wykorzystać element legacy bez używania zastępników. Ale z drugiej strony jaka inna gra daje nam tyle potencjalnej rozrywki za te pieniądze? Ja widzę w GH przede wszystkim bardzo spójną wizję i pasję autora, szczera pasję, a nie lukrowane marketingiem slogany i dlatego chcę dać mu szansę.
PS Artur Schopenhauer powiedziałby jeszcze "za 5 lat, to możesz nie żyć
"
GH wygląda na tytuł bardzo dobry. Niczego nie ukrywa. Wiemy, że to kampania składająca się z misji polegających na taktycznej walce, rozwoju postaci i binarnych wydarzeń. Wiemy, że fabuła jest ciekawa, walka wymagająca i całkiem przeliczalna. Wiemy, że walka może się ciągnąć, że cele nie są bardzo zróżnicowane, a gra jest "jednorazowa" jeśli chcemy wykorzystać element legacy bez używania zastępników. Ale z drugiej strony jaka inna gra daje nam tyle potencjalnej rozrywki za te pieniądze? Ja widzę w GH przede wszystkim bardzo spójną wizję i pasję autora, szczera pasję, a nie lukrowane marketingiem slogany i dlatego chcę dać mu szansę.
PS Artur Schopenhauer powiedziałby jeszcze "za 5 lat, to możesz nie żyć
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)