Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
gogovsky
Posty: 2490
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 517 times
Been thanked: 583 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: gogovsky »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 14:55
gogovsky pisze: 28 paź 2022, 14:53 Korytarze techniczne rozwiązują Twój problem pozdrawiam.
Nieprawda, bo tylko niektóre postacie mogą z nich korzystać. Dla części graczy gra się kończy, chociaż rozgrywka nadal się toczy.
każdy może wejść do korytarza technicznego w pomieszczeniu z wejściem do niego i dociąga kartę korytarza technicznego. I wychodzi w dowolnym korytarzu technicznym. Badanie krwi plus korytarze to koszt z przesyłką koło 20 zł a ile Wam frustracji zaoszczędzi i paralizow decyzyjnych.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9145
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3041 times
Been thanked: 2657 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Curiosity »

gogovsky pisze: 28 paź 2022, 14:56 każdy może wejść do korytarza technicznego w pomieszczeniu z wejściem do niego i dociąga kartę korytarza technicznego. I wychodzi w dowolnym korytarzu technicznym.
instrukcja, strona 18:
Zarówno wejścia do korytarzy technicznych (znajdujące się w niektórych
pomieszczeniach), jak i specjalne pole korytarzy technicznych są
niedostępne dla postaci graczy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
gogovsky
Posty: 2490
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 517 times
Been thanked: 583 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: gogovsky »

Korytarze techniczne oficjalne rozszerzenie do gry. Nie wiem czy trollujesz czy co Curiosity serio.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
arian
Posty: 934
Rejestracja: 26 sty 2016, 22:38
Has thanked: 325 times
Been thanked: 692 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: arian »

japanczyk pisze: 28 paź 2022, 14:45
Curiosity pisze: 28 paź 2022, 14:43 Problemem jest nie fakt, że możesz zginąć (nie dla mnie w każdym razie), tylko możliwy paraliż decyzyjny. Sytuacja, w której każda decyzja, jaką można podjąć wydaje się być zła. Iść dalej? Źle. Zostać? Źle. Oczywiście, zwykle idziesz dalej i klniesz pod nosem. Nie zrobiłeś żadnego błędu, grałeś ostrożnie, a i tak wpadłeś w sytuację bez wyjścia.
No ok, ale co w tym złego z perspektywy samej rozgrywki? IMHO cos takiego buduje klimat - Nemesis to nie euro, jest tu sporo losowości, nie wszystko mozesz zmitygowac czy zrobic jakis optimal play
Właśnie to jest chyba problemem, że buduje klimat, ale to jest klimat w kórym nieważne są decyzje gracza. Po prostu gra się w pewien sposób toczy, a gracz może często liczyć tylko na szczęście. Raz wszystko się udaje, by innym razem wpaść w lawinę nieszczęść. Piszę o pierwszym Nemesis. Mnie się na początku ta gra nie podobała, z czasem nawet się do niej przekonałem, ale podchodzę z założeniem, że i tak niewiele ode mnie zależy. Bo jak będę miał pecha, to co bym nie zrobił i jak optymalnie nie grał, to nie mam żadnych szans na realizację celu. Więc czasami decyduję się pomóc drugiemu graczowi, a czasem mu przeszkadzać, niezależnie od mojej karty celów.

W sumie to mam wrażenie, że gra łączy ciasnotę niektórych euro z losowością ameri. Jest mało akcji, mało "surowców", na nic nie ma czasu i trzeba wybierać co jest bardziej optymalne. Super, taka krótka kołderka. ;) Tylko w pewnym momencie wpada losowość i ci tę kołderkę dziurawi, przez co co byś nie zrobił, to i tak się nie przykryjesz. Obmyślasz sobie plan, akcji powinno wystarczyć, ale plan nagle się sypie, bo pomieszczenie się psuje, wybucha pożar, a pomiędzy tobą a silnikami stoi obcy. I już wiesz, że nie zdążysz dotrzeć tam gdzie zaplanowałeś, a do końca jeszcze kilka tur, w których równie dobrze możesz od razu pasować.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9145
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3041 times
Been thanked: 2657 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Curiosity »

gogovsky pisze: 28 paź 2022, 15:05 Korytarze techniczne oficjalne rozszerzenie do gry. Nie wiem czy trollujesz czy co Curiosity serio.
Edytowałeś swoją wypowiedź, dodając dopisek o dodatku później (w trakcie, jak pisałem odpowiedź). Tak że z tym trollowaniem to chyba trochę na odwrót 8)
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 12721
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3712 times
Been thanked: 3897 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: japanczyk »

arian pisze: 28 paź 2022, 15:07 Właśnie to jest chyba problemem, że buduje klimat, ale to jest klimat w kórym nieważne są decyzje gracza. Po prostu gra się w pewien sposób toczy, a gracz może często liczyć tylko na szczęście. Raz wszystko się udaje, by innym razem wpaść w lawinę nieszczęść. Piszę o pierwszym Nemesis. Mnie się na początku ta gra nie podobała, z czasem nawet się do niej przekonałem, ale podchodzę z założeniem, że i tak niewiele ode mnie zależy. Bo jak będę miał pecha, to co bym nie zrobił i jak optymalnie nie grał, to nie mam żadnych szans na realizację celu. Więc czasami decyduję się pomóc drugiemu graczowi, a czasem mu przeszkadzać, niezależnie od mojej karty celów.
No... bo tak jest :D
Kazdy kto nie zaakceptuje tej cechy nemesisa to nie ma co do niej siadac
to doświadczenie, a nie gra per se, w ktorej grasz zeby wygrac
gogovsky
Posty: 2490
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 517 times
Been thanked: 583 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: gogovsky »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:08
gogovsky pisze: 28 paź 2022, 15:05 Korytarze techniczne oficjalne rozszerzenie do gry. Nie wiem czy trollujesz czy co Curiosity serio.
Edytowałeś swoją wypowiedź, dodając dopisek o dodatku później (w trakcie, jak pisałem odpowiedź). Tak że z tym trollowaniem to chyba trochę na odwrót 8)
Dopisałem tylko o 20 zł :p miałeś napisane że ciągniesz kartę z decku korytarzy przecież, nvm serio polecam dodatek.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9145
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3041 times
Been thanked: 2657 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Curiosity »

@japanczyk uświadomił mnie w jednej kwestii, a mianowicie w kwestii mini dodatku "Korytarze techniczne". Ja w pierwszym momencie nie wyłapałem, że chodzi o dodatek, bo go nie znam. I pewnie o to Ci chodziło w pytaniu, czy trolluję. Nie, nie trollowałem 8)

Ale w takim razie kolejny kamyczek do ogródka dla Kwapińskiego: skoro powstał taki dodatek, to autor pewnie zdawał sobie sprawę, że jest problem z poruszaniem się po bazie. To dlaczego nie zaimplementował tego jako osobna mechanika w Lockdoownie?
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 295
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 310 times
Been thanked: 67 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: brutusss »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:24 @japanczyk uświadomił mnie w jednej kwestii, a mianowicie w kwestii mini dodatku "Korytarze techniczne". Ja w pierwszym momencie nie wyłapałem, że chodzi o dodatek, bo go nie znam. I pewnie o to Ci chodziło w pytaniu, czy trolluję. Nie, nie trollowałem 8)

Ale w takim razie kolejny kamyczek do ogródka dla Kwapińskiego: skoro powstał taki dodatek, to autor pewnie zdawał sobie sprawę, że jest problem z poruszaniem się po bazie. To dlaczego nie zaimplementował tego jako osobna mechanika w Lockdoownie?
W lockdownie masz windę która ułatwia poruszanie się po bazie i jest jedno pomieszczenie którym można się poruszać korytarzami technicznymi.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9145
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3041 times
Been thanked: 2657 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Curiosity »

brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:26 W lockdownie masz windę która ułatwia poruszanie się po bazie i jest jedno pomieszczenie którym można się poruszać korytarzami technicznymi.
Wiem, ale u nas zasilanie padło zanim do niej doszliśmy. Wszyscy zaczynaliśmy na samej górze.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 295
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 310 times
Been thanked: 67 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: brutusss »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:27
brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:26 W lockdownie masz windę która ułatwia poruszanie się po bazie i jest jedno pomieszczenie którym można się poruszać korytarzami technicznymi.
Wiem, ale u nas zasilanie padło zanim do niej doszliśmy. Wszyscy zaczynaliśmy na samej górze.
Woźny jeździ bez prądu i może wszystkich zabrać ;)
Awatar użytkownika
lukkk
Posty: 447
Rejestracja: 21 gru 2017, 00:49
Has thanked: 96 times
Been thanked: 99 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: lukkk »

brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:31
Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:27
brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:26 W lockdownie masz windę która ułatwia poruszanie się po bazie i jest jedno pomieszczenie którym można się poruszać korytarzami technicznymi.
Wiem, ale u nas zasilanie padło zanim do niej doszliśmy. Wszyscy zaczynaliśmy na samej górze.
Woźny jeździ bez prądu i może wszystkich zabrać ;)
Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
Awatar użytkownika
brutusss
Posty: 295
Rejestracja: 06 lis 2019, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 310 times
Been thanked: 67 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: brutusss »

lukkk pisze: 28 paź 2022, 15:44
brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:31
Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:27
Wiem, ale u nas zasilanie padło zanim do niej doszliśmy. Wszyscy zaczynaliśmy na samej górze.
Woźny jeździ bez prądu i może wszystkich zabrać ;)
Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
W szkole woźna też mogła wszystko :D
Awatar użytkownika
Shodan
Posty: 1340
Rejestracja: 24 cze 2017, 20:15
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 520 times
Been thanked: 484 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Shodan »

lukkk pisze: 28 paź 2022, 15:44
Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
Bo to nie jest taki woźny w sensie: sprzątacz, tylko raczej konserwator, złota rączka.
Awatar użytkownika
vektor
Posty: 97
Rejestracja: 06 maja 2020, 18:36
Has thanked: 13 times
Been thanked: 42 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: vektor »

gogovsky pisze: 28 paź 2022, 15:05 Korytarze techniczne oficjalne rozszerzenie do gry. Nie wiem czy trollujesz czy co Curiosity serio.
Uwielbiam, jak ludzie się mędrkują w zasadach pewnie nawet nie czytając dokładnie instrukcji.
Owszem, korytarze techniczne są już oficjalnym dodatkiem, ale do Nemesis. A tu jest mowa o Lockdown z którym nie powinno się grać tym dodatkiem (nigdzie w instrukcji nie jest to powiedziane) Po to mamy windę, żeby kombinować z zasilaniem i móc jakoś się szybciej przemieścić pomiędzy piętrami, dodatkowo postać Ocalała ma kartę "Szyby wentylacyjne" którą pozwala na przemieszczenie się szybami ale w zamian dobierasz kartę ataku intruza (atakuje jako dorosły). Jej skill byłby o kant *****, gdyby każdy mógł korzystać z kart korytarzy technicznych. Korzystanie z windy byłoby równie bez sensu. Po co kombinować jak 1 kartą skoczę do pomieszczenia niemal gdziekolwiek w bazie.
Fenrisek83
Posty: 817
Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
Has thanked: 120 times
Been thanked: 93 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Fenrisek83 »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:24 @japanczyk uświadomił mnie w jednej kwestii, a mianowicie w kwestii mini dodatku "Korytarze techniczne". Ja w pierwszym momencie nie wyłapałem, że chodzi o dodatek, bo go nie znam. I pewnie o to Ci chodziło w pytaniu, czy trolluję. Nie, nie trollowałem 8)

Ale w takim razie kolejny kamyczek do ogródka dla Kwapińskiego: skoro powstał taki dodatek, to autor pewnie zdawał sobie sprawę, że jest problem z poruszaniem się po bazie. To dlaczego nie zaimplementował tego jako osobna mechanika w Lockdoownie?
Jest pomieszczenie w nemesisis lockdown które pozwala na takie przemieszczanie się oraz jest chyba taka karta przedmiotu.

Karty korytarzy technicznych to zbytnie ułatwienie moim zdaniem. ;)

Mam ten dodatek i tylko raz został użyty przez nas w nemesisie tak jak karty badania krwi. Może Cie zaskocze ale o dziwo da się grać bez nich i wygrywać. Ale do tego trzeba poznać dobrze grę. :)

Jak więcej po gracie to zrozumiecie o co chodzi w wariancie semi-cooperacyjnym. Po twoim opisie rozgrywki nie dziwię się, że pisząc kolokwialnie ze@#ało się u was tak szybko. ;)
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 9145
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 3041 times
Been thanked: 2657 times
Kontakt:

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Curiosity »

W Nemesis to ja grałem dużo i wiele razy wygrałem. Natomiast chciałem traktować Lockdown jako "edycję drugą poprawioną" i na razie nie bardzo mogę. Mam nadzieję, że to kwestia ogrania, poznania postaci i planszy.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
gogovsky
Posty: 2490
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 517 times
Been thanked: 583 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: gogovsky »

vektor pisze: 28 paź 2022, 16:11
gogovsky pisze: 28 paź 2022, 15:05 Korytarze techniczne oficjalne rozszerzenie do gry. Nie wiem czy trollujesz czy co Curiosity serio.
Uwielbiam, jak ludzie się mędrkują w zasadach pewnie nawet nie czytając dokładnie instrukcji.
Owszem, korytarze techniczne są już oficjalnym dodatkiem, ale do Nemesis. A tu jest mowa o Lockdown z którym nie powinno się grać tym dodatkiem (nigdzie w instrukcji nie jest to powiedziane) Po to mamy windę, żeby kombinować z zasilaniem i móc jakoś się szybciej przemieścić pomiędzy piętrami, dodatkowo postać Ocalała ma kartę "Szyby wentylacyjne" którą pozwala na przemieszczenie się szybami ale w zamian dobierasz kartę ataku intruza (atakuje jako dorosły). Jej skill byłby o kant *****, gdyby każdy mógł korzystać z kart korytarzy technicznych. Korzystanie z windy byłoby równie bez sensu. Po co kombinować jak 1 kartą skoczę do pomieszczenia niemal gdziekolwiek w bazie.
Aha czyli mając alternatywę które przedstawili chłopaki, czyli stanie w miejscu, albo pójście na pewną śmierć i patrzenie 1.5 h jak gra reszta, a skorzystania z korytarza technicznego, to zostajemy przy agonii i siedzeniu na telefonie, bo ocalała się obrazi? Przecież można wyłożyć dodatek ktoś jak Fenrisek woli bez, bo daje mu to satysfakcje to nie użyje, ktoś w gównianej/patowej sytuacji sobie uzyje i bedzie grał dalej i dobrze sie bawił to chyba dobrze? Plus ocalała dostaje wybór atak dorosłego w ciemności czy ryzykowanie np dostanie larwy przykładowo.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Fenrisek83
Posty: 817
Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
Has thanked: 120 times
Been thanked: 93 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Fenrisek83 »

Curiosity pisze: 28 paź 2022, 16:33 W Nemesis to ja grałem dużo i wiele razy wygrałem. Natomiast chciałem traktować Lockdown jako "edycję drugą poprawioną" i na razie nie bardzo mogę. Mam nadzieję, że to kwestia ogrania, poznania postaci i planszy.
Jak grałeś dużo w nemesisa to powinieneś wiedzieć, że to kwestia ogrania, poznania postaci, kart przedmiotów, pomieszczeń i nowych mechanik. :)

Trzeba ogarniać prąd i światło. Ważne jest tutaj to zniknie szmerów w oświetlonych pomieszczeniach i to, że wydarzenia i spotkaniaz obcym są mniej "straszne". Mi dopiero za 5 podejściem udało się wykonać cel i przeżyć w nemesisie lockdown. Ba zaczynam uważać, że jest nawet łatwiejszy niż zwykły nemesis. Muszę i tak jeszcze więcej po grać aby go dobrze ocenić. :)

NO I NAJWAŻNIEJSZE NIE KRĘCIĆ SIĘ W KÓŁKO BEZ CELU BO TYLKO NAROBICIE SZMERÓW I SZYBKO DOSTANIECIE W PAPE OD OBCEGO. ROZWNIENICIEM TEGO JEST WSPÓŁPRACA POCZĄWSZY OD PORUSZANIA SIĘ GĘSIEGO NAWET WE DWOJE ABY OGRANICZYĆ SZMERY NAWET W SEMI-COOPERACJI. OCZYWIŚCIE TRZEBA MIEĆ NA UWADZE, ŻE MOŻESZ ZOSTAĆ WYKOLEGOWANY PRZEZ INNEGO GRACZA BO TO TY MOŻESZ BYĆ JEGO CELEM MISJI.
ALE TO JUŻ BYŁO W PIERWSZYM NEMESISIE. ;)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2022, 17:08 przez Fenrisek83, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vektor
Posty: 97
Rejestracja: 06 maja 2020, 18:36
Has thanked: 13 times
Been thanked: 42 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: vektor »

gogovsky pisze: 28 paź 2022, 16:44
Spoiler:
Aha czyli mając alternatywę które przedstawili chłopaki, czyli stanie w miejscu, albo pójście na pewną śmierć i patrzenie 1.5 h jak gra reszta, a skorzystania z korytarza technicznego, to zostajemy przy agonii i siedzeniu na telefonie, bo ocalała się obrazi? Przecież można wyłożyć dodatek ktoś jak Fenrisek woli bez, bo daje mu to satysfakcje to nie użyje, ktoś w gównianej/patowej sytuacji sobie uzyje i bedzie grał dalej i dobrze sie bawił to chyba dobrze? Plus ocalała dostaje wybór atak dorosłego w ciemności czy ryzykowanie np dostanie larwy przykładowo.
Ja tu pisze o grze zgodnie z zasadami. Jeśli ktoś ma ochotę, to może nawet stwierdzić ze w bazie jest w ciule prądu bo Mati się zatroszczył o węgiel i przez całą grę wszędzie jest zasilanie :) Nikt nikomu nie broni grać z home rulami, ale jeśli ktoś pisze zeby luzem grać w Lockdown z korytarzami technicznymi bo jest to oficjalny dodatek to mówię basta, bo jest to niezgodne z zasadami i bardzo kastruje postać ocalałej która ma takiego skilla. Po coś ma tę kartę, po coś zaczyna z wiedzą na 3 i po coś nie posiada za bardzo przedmiotów startowych. Jak chcesz to graj z koryrzami i innym też nie bronię, ale mówcie ze jest to homerule bo potem ludzie łapią jak pelikany i miliard pytań o to czy tak można, bo kiedyś ktoś tak mówił ze mozna. To samo w ostatniej rozgrywce pogramyTV. Film super, ale podczas gry narobili tyle baboli ze głowa mała w żaden sposób tego nie prostując i ludzie potem tak grają.
Awatar użytkownika
Van
Posty: 1064
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:10
Lokalizacja: Rybnik
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Van »

lukkk pisze: 28 paź 2022, 15:44
brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:31
Curiosity pisze: 28 paź 2022, 15:27
Wiem, ale u nas zasilanie padło zanim do niej doszliśmy. Wszyscy zaczynaliśmy na samej górze.
Woźny jeździ bez prądu i może wszystkich zabrać ;)
Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
Lepszą zagadką jest czemu zapomniał gdzie się znajdują konkretne pomieszczenia w bazie (tak samo, jak strażnik i reszta załogi zaczynającej w magazynie) :D
Van_Hoover
#Lista gier
Fenrisek83
Posty: 817
Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
Has thanked: 120 times
Been thanked: 93 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Fenrisek83 »

Van pisze: 28 paź 2022, 17:04
lukkk pisze: 28 paź 2022, 15:44
brutusss pisze: 28 paź 2022, 15:31

Woźny jeździ bez prądu i może wszystkich zabrać ;)
Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
Lepszą zagadką jest czemu zapomniał gdzie się znajdują konkretne pomieszczenia w bazie (tak samo, jak strażnik i reszta załogi zaczynającej w magazynie) :D
Włączył się alarm i poszli do magazynu po sprzęt. A co do pomrocznosci jasnej to nie wiem jak to wytłumaczyć może "chorobą filipińską" powodujacą amnezje? xD
Awatar użytkownika
lukkk
Posty: 447
Rejestracja: 21 gru 2017, 00:49
Has thanked: 96 times
Been thanked: 99 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: lukkk »

Fenrisek83 pisze: 28 paź 2022, 17:14
Van pisze: 28 paź 2022, 17:04
lukkk pisze: 28 paź 2022, 15:44

Swoją drogą zastanawia mnie, jak to jest w grze wytłumaczone? :) Woźny to nie tylko woźny ale spec od wind i generowania przenośnej energii? To tak z ciekawości pytam :)
Lepszą zagadką jest czemu zapomniał gdzie się znajdują konkretne pomieszczenia w bazie (tak samo, jak strażnik i reszta załogi zaczynającej w magazynie) :D
Włączył się alarm i poszli do magazynu po sprzęt. A co do pomrocznosci jasnej to nie wiem jak to wytłumaczyć może "chorobą filipińską" powodujacą amnezje? xD
Czyżby pierwsza w historii gra, wiernie oddająca stan delirium tremens? ;)
Fenrisek83
Posty: 817
Rejestracja: 30 maja 2018, 10:35
Has thanked: 120 times
Been thanked: 93 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: Fenrisek83 »

lukkk pisze: 28 paź 2022, 17:35
Fenrisek83 pisze: 28 paź 2022, 17:14
Van pisze: 28 paź 2022, 17:04

Lepszą zagadką jest czemu zapomniał gdzie się znajdują konkretne pomieszczenia w bazie (tak samo, jak strażnik i reszta załogi zaczynającej w magazynie) :D
Włączył się alarm i poszli do magazynu po sprzęt. A co do pomrocznosci jasnej to nie wiem jak to wytłumaczyć może "chorobą filipińską" powodujacą amnezje? xD
Czyżby pierwsza w historii gra, wiernie oddająca stan delirium tremens? ;)
Kac morderca nie ma serca. xD
gogovsky
Posty: 2490
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 517 times
Been thanked: 583 times

Re: Nemesis Lockdown (Adam Kwapiński)

Post autor: gogovsky »

vektor pisze: 28 paź 2022, 17:03
gogovsky pisze: 28 paź 2022, 16:44
Spoiler:
Aha czyli mając alternatywę które przedstawili chłopaki, czyli stanie w miejscu, albo pójście na pewną śmierć i patrzenie 1.5 h jak gra reszta, a skorzystania z korytarza technicznego, to zostajemy przy agonii i siedzeniu na telefonie, bo ocalała się obrazi? Przecież można wyłożyć dodatek ktoś jak Fenrisek woli bez, bo daje mu to satysfakcje to nie użyje, ktoś w gównianej/patowej sytuacji sobie uzyje i bedzie grał dalej i dobrze sie bawił to chyba dobrze? Plus ocalała dostaje wybór atak dorosłego w ciemności czy ryzykowanie np dostanie larwy przykładowo.
Ja tu pisze o grze zgodnie z zasadami. Jeśli ktoś ma ochotę, to może nawet stwierdzić ze w bazie jest w ciule prądu bo Mati się zatroszczył o węgiel i przez całą grę wszędzie jest zasilanie :) Nikt nikomu nie broni grać z home rulami, ale jeśli ktoś pisze zeby luzem grać w Lockdown z korytarzami technicznymi bo jest to oficjalny dodatek to mówię basta, bo jest to niezgodne z zasadami i bardzo kastruje postać ocalałej która ma takiego skilla. Po coś ma tę kartę, po coś zaczyna z wiedzą na 3 i po coś nie posiada za bardzo przedmiotów startowych. Jak chcesz to graj z koryrzami i innym też nie bronię, ale mówcie ze jest to homerule bo potem ludzie łapią jak pelikany i miliard pytań o to czy tak można, bo kiedyś ktoś tak mówił ze mozna. To samo w ostatniej rozgrywce pogramyTV. Film super, ale podczas gry narobili tyle baboli ze głowa mała w żaden sposób tego nie prostując i ludzie potem tak grają.
w podstawce mechanik też ma skilla i nigdy nie słyszałem bez sensu dodatek mój skill bezużyteczny, to raczej oh no anyway I dont care :D Przeczytałem opinie graczy za trudno/paraliże decyzyjne/ nie mam się gdzie ruszyć znalazłem proste rozwiązanie ktoś chce to skorzysta, będzie rulesowym nazistą jak Ty nie użyje proste :)
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
ODPOWIEDZ