Strona 9 z 54

Re: Braki w grach - co robić

: 13 maja 2012, 10:48
autor: dustptb
Ode mnie również duży plus dla Rebela - w K2 trafiły się dwa te same gładkie namioty w jednym z kolorów (zamiast jeden gładki a jeden karbowany). Odpowiedź na maila po kilku minutach, a po niecałej godzinie przesyłka już była do mnie wysłana! Chyba nigdy nie dostałem jednego drewnianego malutkiego elementu tak solidnie zapakowanego :)

Re: Braki w grach - co robić

: 18 maja 2012, 12:05
autor: Visar
Ja również muszę pozytywnie zaopiniować wydawnictwo Rebel. Kupiłem w sobotę w sklepie w centrum handlowym Eclipse i okazało się, że brakuje niebieskiego myśliwca. Po rozmowie ze sprzedawcą napisałem do Rebela o problemie i następnego dnia myśliwiec wyleciał poleconym. Dzisiaj wylądował. Po otwarciu bąbelkowej koperty, rozdarciu tekturowej wkładki, odwinięciu folii bąbelkowej, rodzarciu dodatkowej folii, ujrzałem w woreczku strunowym myśliwca w stanie nienaruszonym.

Re: Braki w grach - co robić

: 22 cze 2012, 00:45
autor: szutek
berni pisze:Jeśli chodzi o uzupełnianie braków w grach, to Lacerta jest pod tym względem wspaniała.
Nie robią żadnego problemu, po prostu dosyłają brakujące elementy!
Mi od nowości brakuje jednego budynku w Puerto Rico,co dosyć znacząco wpływa na rozgrywkę. Niestety od 2 tygodni brak odpowiedzi na maila, także osobiście to daleki jestem od chwalenia Lacerty.

Z kolei OGROMNY PLUS dla AEG. W kupionym przeze mnie Nightfallu: Martial Law kilka egzemplarzy kart było bardzo ciemno wydrukowanych. Na maila odpisali od razu, poprosili o zdjęcia po czym....wysłali mi kolejny egzemplarz Nightfall: Martial Law w folii :o :o :o . A ja chciałem wymienić tylko kilka kart :P

Re: Braki w grach - co robić

: 22 cze 2012, 11:02
autor: szutek
Wysłałem jednego. Skoro tak mówisz to wyślę kolejnego :mrgreen:

Lacerta - podziękowanie

: 30 sie 2012, 20:39
autor: Harun
Kupiłem polską wersję Goa, brakowało w niej jednego żetonu przypraw.

Zwróciłem się bezpośrednio do wydawcy z pytaniem, czy otrzymam brakujący żeton. Żeton jest już u mnie.

Dziękuję lacercie za profesjonalne podejście do mnie jako klienta :D

Re: Lacerta - podziękowanie

: 03 wrz 2012, 16:55
autor: blazej
I bez problemu wymienili? Trochę mnie to zdziwiło, bo jak mi brakowało w Ora et Labora żetonu relikwii to dostałem odpowiedź, że to niemożliwe z technologicznego punktu widzenia.

Re: Lacerta - podziękowanie

: 03 wrz 2012, 17:17
autor: zephyr
Przy relikwii musiałaby wypaść z wypraski pomiędzy produkcją a wrzuceniem jej do pudełka... i to jeszcze tylko jeden konkretny żeton... W teorii może się zdarzyć, ale brzmi bardzo dziwnie. Bardziej spodziewałbym się uszkodzonego arkusza wypraski niż jednego brakującego żetonu. Pomyłka w odliczeniu jakiejś ilości drewnianych elementów wydaje się dużo bardziej prawdopodobna, może dlatego.

Re: Lacerta - podziękowanie

: 06 wrz 2012, 22:41
autor: bart8111
No ale Harun pisał właśnie, że mu żeton dosłali (jak rozumiem z wypraski).

Re: Lacerta - podziękowanie

: 07 wrz 2012, 06:39
autor: vaski
Mi Lacerta przysyła znacznik zboża już około pół roku i jeszcze nie dotarł ;)

Re: Lacerta - podziękowanie

: 07 wrz 2012, 06:51
autor: mig
vaski pisze:Mi Lacerta przysyła znacznik zboża już około pół roku i jeszcze nie dotarł ;)
bo żniwa dopiero w sierpniu się skończyły. bądź cierpliwy ;)

Re: Braki w grach - co robić

: 07 wrz 2012, 08:03
autor: Veridiana
Dwukrotnie kontaktowałam się z Ravensburgerem w sprawie uzupełnienia zagubionych elementów gry. Nawet nie odpisali, oprócz automatycznie genereowanego maila, ze sie skontaktuja...
Ravensburger sucks?

Re: Braki w grach - co robić

: 11 paź 2012, 15:28
autor: szon
Jak to robicie, że Lacerta uzupełnia Wam braki? 20 września pisałem im maila, że kupiłem Agricolę z brakującym jednym elementem (niebieskiego ogrodzenia) i do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Na ten adres piszecie? kontakt@lacerta.pl

Re: Braki w grach - co robić

: 11 paź 2012, 21:32
autor: Harun
A może zadzwoń?

Re: Braki w grach - co robić

: 12 paź 2012, 08:49
autor: szon
Brakujące ogrodzenie zaoferował uzupełnić Adam z planszostrefa.pl (nie kupowałem u nich). Z czego się cieszę, dziękuję i nie zostaje mi nic innego jak polecić ich sklep :)

Re: Braki w grach - co robić

: 12 paź 2012, 09:15
autor: Veridiana
Czy ktoś kiedykolwiek uzyskał jakąś pomoc od Ravensburgera?

Re: Braki w grach - co robić

: 16 paź 2012, 15:06
autor: Borric
To ja opiszę sytuację z Egmontem.
Kupiłem ich kolejny produkt poprzez sklep interenetowy, tym razem Piraci Karaibska flota. Po raz pierwszy w ich grach pojawił mi się brak, a raczej niedokładnie wykonana podstawka do postaci. Pojechałem z tym elementem i dostałem wymianę od ręki.
To się nazywa super podejście do klienta.

Re: Braki w grach - co robić

: 19 paź 2012, 15:34
autor: mig
I znowu Rebel.
Kupiłem w Rebelu "Pulili podziemi". Podczas wypychania żetonów z wyprasek okazało się, że niektóre są słabo nacięte i ostatecznie dwa z nich się naddarły. Sprawa zgłoszona Rebelowi i dobre żetony po 2 dniach, czyli dziś wyciągnąłem ze skrzynki pocztowej.
Dzięki :)

Re: Braki w grach - co robić

: 20 paź 2012, 22:45
autor: Monk
Ja dziś odkryłem braki w moim Caylusie (kilka drewien) i jestem w trakcie reklamowania sprawy. Jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Wczesniej w tym sklepie w ktorym kupowalem nie robili problemow przy tego typu dytuacji, mam nadzieje ze i tym razem bedzie git. Najsmieszniejsze, ze gre kupilem juz kilka dobrych miesiecy temu, ale dopiero dzis ja rozlozylem po raz pierwszy mialem okazje w nia zagrac. Sama gra bardzo dobra, laduje spokojnie w moim top 3:)

Re: Braki w grach - co robić

: 25 paź 2012, 19:46
autor: Areinu
Ja niedawno kupiłem nowego Talismana w sklepie. Wszystko super, aż do samego końca kiedy rozłożyłem planszę. Na zagięciu planszy jest brzydka krecha od niedbałego zagięcia(lub spowodowana czymś innym, ale wygląda w ten sposób). Jak już zacznie się grać to nie zwraca się na tą krechę uwagi, a sama plansza jest w pełni funkcjonalna. Ten defekt jest w sumie niewielki, ale strasznie mnie irytuje za każdym razem kiedy rozkładam planszę. Myślicie, że mam szansę na wymianę? Dodam, że kupiłem grę już parę tygodni temu, jakoś się z tym pogodziłem, ale teraz ten temat sprawił, że znowu się nad tym zastanowiłem.

Re: Braki w grach - co robić

: 28 paź 2012, 23:46
autor: rzaba
Dzieciaki rozpakowywaly Mondo jak byłem w pracy, po paru dniach zauważyłem ze brakuje jednego zetonu Scoring modifier - napisałem do Z-man games, pytając gdzie w Europie mogę to dostać (przezornie podalem tez swój adres). Po paru dniach dostaje maila, ze właśnie wysłali z Kanady, po tygodniu list był u mnie!!! To się nazywa customer service!!!

Re: Braki w grach - co robić

: 29 paź 2012, 01:12
autor: schizofretka
Jakby ktoś nie zauważył, FFG wprowadziło specjalny formularz dotyczący braków: parts.fantasyflightgames.com . Niestety przy wejściu na stronę od razu uderza nas po oczach informacja, że nie wymieniają elementów uszkodzonych lub zgubionych po zakupie :(

Re: Braki w grach - co robić

: 29 paź 2012, 01:23
autor: Pierzasty
schizofretka pisze:Niestety przy wejściu na stronę od razu uderza nas po oczach informacja, że nie wymieniają elementów uszkodzonych lub zgubionych po zakupie :(
U mnie kostki do Descenta zaczęły się rozłazić po pierwszej grze. Jak nie wymienią (bo to nie jest "normalne zużycie", nie spadały na posadzkę ani nic takiego), to koniec zakupów u FFG.

Re: Braki w grach - co robić

: 09 lis 2012, 18:03
autor: me-to
W moim egzemplarzu Descenta są dwa czerwone smoki, zamiast jednego czerwonego i jednego kremowego. Lepszym rozwiązaniem będzie pisanie do Galakty czy bezpośrednio do FFG?

Re: Braki w grach - co robić

: 09 lis 2012, 19:29
autor: Pierzasty
me-to pisze:W moim egzemplarzu Descenta są dwa czerwone smoki, zamiast jednego czerwonego i jednego kremowego. Lepszym rozwiązaniem będzie pisanie do Galakty czy bezpośrednio do FFG?
Do FFG.

VVV: O? Nie wiedziałem, że Galakta w ogóle wymienia. Dobrze wiedzieć.

Re: Braki w grach - co robić

: 10 lis 2012, 00:08
autor: 100rk
FFG wymienia figurki w około 4-5 tygodni, Galakta w 2-3 dni.