Cykl 1 zrobiliśmy w 10 dni, grając codziennie. Cykl 2 i 3, ponieważ skończyło się wolne (graliśmy od połowy grudnia) zajął nam już trochę dłużej, ale nadal jest to około 60-100 godzin na cykl.
Jeżeli chodzi o story i samą grę, to cały cykl 1 to taki tutorial względem tego co się dzieje w cyklach 2 i 3.
Boss z cyklu 2 najlepszy jak narazie z całej gry, ale też dlatego że ma duży vibe Arthasa z Wrath of the Lich King, bo przychodzi, śmieje Ci sie w twarz, rozwala Ci wszystko co masz i idzie sobie w cholere - i robi to tak co kilkanaście dni
Patrząc na to co już było pokazane z cyklu 4 i 5, to 4 ma vibe Arabian Nights (który uwielbiam, więc już chcę)
Co do fabuły - to cykl 4 KONTYNUUJE fabułę która "kończy" się w cyklu 3, więc absolutnie NIE JEST to żadna nie powiązana historia jak już padało to tu kilkakrotnie
Po przejściu Cyklu 1 (4 razy), Cyklu 2 i 3 (1) oraz zrobieniu połowy teatru (czyli walka z bossami na poziomach wyższych niż podczas normalnej gry), mogę spokojnie wskazać na miejsca które można by poprawić w tej grze, ale mimo to nadal uważam ją za obecnie 10/10 jeżeli chodzi o gry fabularno/potworozabijające. Gramy jednocześnie w Frosthaven i no niestety nie umywa się produkt Isaaca (ani fabularnie, ani emocjonalnie) do ATO.
Co do extra tytanów - każdy nowy tytan daje Ci nowe opcje jeżeli chodzi o podejście do walk - Tytan z Middary np, bardzo pomaga w cyklu 2 a jest poniekąd opcjonalny, zakładam więc że więcej tytanów = więcej opcji = więcej customizacji = więcej różnorodności w rozgrywce = większy fun, więc zapewne warto.
To samo dotyczy się extra potworów z którymi można walczyć - więcej walk = więcej części ciała = więcej innych itemów = więcej customizacji = więcej różnorodności w rozgrywce = większy fun, więc zapewne warto.
A co do kiedy wsadzić nowe potwory / nowych tytanów? Jak przyjdą
My jak nic zagramy w ATO od początku raz jeszcze, jak przyjdą dodatki i narracja, bo chętnych do przejścia jest więcej niż dajemy rade ogarniać w kawiarni, a ja i córka zawsze chętnie "poadminuje" ATO ludziom którzy mają ochotę pograć ale nie chcą pamiętać o każdym możliwym szczególe tej gry.