Aeon's End (Kevin Riley)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
c08mk
Posty: 2542
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 110 times
Been thanked: 321 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: c08mk »

Kondzio167 pisze: 07 mar 2022, 11:31 ...
Czekam na nową kampanie legacy ale z dużo mniejszym entuzjazmem ^^
Dla mnie właśnie pierwsze Legacy było miodne. Bardzo mi się podobało budowanie postaci. W najnowszym Legacy w zasadzie wyborów się nie odczuwa. Niby są naklejki ale w ostatecznym rozrachunku nie wnoszą one aż tyle do gry co w pierwszym Legacy. Po przejściu kampanii nie mają one najmniejszego znaczenia w przeciwieństwie do pierwszego Legacy w którym jednak można grać postaciami, które się wymyśliło. Fabuły nowego Legacy może nie będę zdradzał ale jest tam sporo kartkowania książki kampanii (tak jak przy grach paragrafowych) i mi się to nie podoba - ładuję dmg w Nemesis, a za chwilę jakaś karta każe mi kartkować książkę ... W pierwszym Legacy to było elegancko rozwiązane ułożoną za kolejnością talią kart z krótkim esencjonalnym opisem.
aeiou871
Posty: 1034
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 331 times
Been thanked: 482 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: aeiou871 »

Kondzio167 pisze: 07 mar 2022, 11:31
Nie mam tak świeżych wspomnień z tej kampanii, bo pierwszy raz rozgrywałem ją 3 lata temu, ale jeszcze sporo pamiętam. Graliśmy na 3 graczy i przegraliśmy jedną rozgrywkę w toku całej kampanii, później wykorzystałem pozostałe elementy do rozegrania kampanii solo i tam obeszło się bez żadnej porażki, ale to przede wszystkim kwestia zmiany liczby kart gracza w talii tur przy grze jednym graczem z 3 na 4, co znacząco ułatwia grę. Ja mam mało doświadczenia w grze w AE na 4 magów i wydaje mi się to jednym z trudniejszych trybów, może stąd różnice we wrażeniach, podobnie jak wspomniał wyżej Wosho, który z kolei gra głównie w parze.

Jeśli chodzi o fabułę, to
Spoiler:
Co do przeciwników
Spoiler:
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 721
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1370 times
Been thanked: 331 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: JollyRoger90 »

Kondzio167 pisze: 07 mar 2022, 11:31 Hej!

Skończyliśmy wczoraj po roku grania (powiedzmy sobie szczerze, dawkowaliśmy Sobie doświadczenie z tego tytułu) Aeon's End Legacy.
Spoiler:
Graliśmy w 4 osoby. 2 Doświadczone i 2 po kilku partiach w podstawke.

Gra jak pewnie większość wie zaczyna się jako uboższa wersja podstawowego AE. I posuwając się w fabule rozwijamy swoje postacie.
Mamy kilka odczuć po zakończeniu kampanii, którymi chcemy się podzielić ponieważ troche zawiedliśy się na tym tytule, a dwa są one zupełnie inne niż te płynące z komentarzy na BGG.

Poniżej Nasze opinie na temat różnych kwestii.

Fabuła:
Spoiler:
Przeciwnicy / Balans:
Spoiler:
Jak to wyglądało w waszym przypadku?

Wykonanie gry:
W porównaniu do podstawowych edycji AE wydanych w polsce to wydanie tej gry jest o klase dwie wyżej. Chyba najmocniejszy aspekt.
Jedyne do czego można się przyczepić to naklejki które przyklejamy na kartach. Potrafią się odklejać, a wystarczył by troche mocniejszy klej.

AE Legacy a kolekcja AE:
Ogromnym dla mnie atutem tej gry Legacy jest możliwość dołaczenia do podstawowej gry kart oraz bossów z tej wersji co mocno urozmaici rozgrywke podstawową. Jedynie, czego na pewno nie wprowadze to grania wykreowanymi tutaj Magami. Cała reszta pasuje mi idealnie :)

Czekam na nową kampanie legacy ale z dużo mniejszym entuzjazmem ^^
Mi się spodobało na tyle, że przeszedłem legacy dwa razy na dwóch graczy (z dwoma różnymi osobami).
Nie jestem jakimś pro graczem, ale naszych magów rozwinęliśmy na tyle dobrze, że ani za pierwszym ani za drugim podejściem nie było jakiś dramatycznych problemów w rozdziale 7 i 8. Przy czym za drugim podejściem było utrudnione tworzenie maga, bo wszystkie oczywiste umiejki zostały wykorzystane w pierwszym rzucie :)
Zatem moim zdaniem, coś wam nie poszło przy tworzeniu ich.
Co do fabuły to owszem miałka, ale nie zwróciłem na to większej uwagi, a grając, za pierwszym razem zwłaszcza, miałem ogromne wypieki na twarzy, z ekscytacji :)
Również super, że można połączyć karty z podstawkami AE. Na pewno skorzystam, mając już wszystko co wyszło w PL do AE
Awatar użytkownika
Kondzio167
Posty: 323
Rejestracja: 13 mar 2012, 23:28
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 107 times
Been thanked: 60 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Kondzio167 »

Spoiler:
Może to faktycznie kwestia gry w 4 osoby + jakieś nieoptymalne decyzje w rowoju
c08mk
Posty: 2542
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 110 times
Been thanked: 321 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: c08mk »

Kondzio167 pisze: 08 mar 2022, 13:56 ...
Może to faktycznie kwestia gry w 4 osoby + jakieś nieoptymalne decyzje w rowoju
Gra w 4 osoby jest najtrudniejsza, bo zanim kolejka dojdzie do gracza który ma przygotowane jakieś combo to nemezis 2x zdąży wyczyścić stół. Ułatwieniami w tym trybie są głównie karty i zdolności pozwalające rzucać czary innych graczy.
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 721
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1370 times
Been thanked: 331 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: JollyRoger90 »

c08mk pisze: 08 mar 2022, 14:26
Kondzio167 pisze: 08 mar 2022, 13:56 ...
Może to faktycznie kwestia gry w 4 osoby + jakieś nieoptymalne decyzje w rowoju
Gra w 4 osoby jest najtrudniejsza, bo zanim kolejka dojdzie do gracza który ma przygotowane jakieś combo to nemezis 2x zdąży wyczyścić stół. Ułatwieniami w tym trybie są głównie karty i zdolności pozwalające rzucać czary innych graczy.
Racja, co do rozgrywki na 4 osoby.
Graliśmy w tym wariancie w zwykłego AE 2-3 razy i jakoś nie gra to, ciężko nam się grało.
Odrobine poprawia sytuacje sprawa z Wiecznej wojny, gdzie masz karty tur z wyborem 1/2 lub 3/4 (czy jakoś tak)
Generalnie sweet spot moim zdaniem to 2 osoby, a na 3 osoby to ostateczność :)
Awatar użytkownika
szutek
Posty: 442
Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:42
Has thanked: 17 times
Been thanked: 34 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: szutek »

Gram z synem 7,5 roku i daje radę. Wiadomo że decyzje nie zawsze w pełni optymalne, ale pod względem zasad rozgrywki nie ma większego problemu. Sam pewnie by nie zagrał, ale spokojnie swojego maga ogarnia.
Awatar użytkownika
szutek
Posty: 442
Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:42
Has thanked: 17 times
Been thanked: 34 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: szutek »

Jaki polecacie najwygodniejszy system przechowywania wszystkiego co wyszło ? Na ten moment wydaje mi się, że najlepsze będzie pudło do Legacy z insertem i samodzielnie zrobionymi przegródkami. Ktoś ma jakiś lepszy patent ?
aeiou871
Posty: 1034
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 331 times
Been thanked: 482 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: aeiou871 »

szutek pisze: 27 mar 2022, 18:51 Jaki polecacie najwygodniejszy system przechowywania wszystkiego co wyszło ? Na ten moment wydaje mi się, że najlepsze będzie pudło do Legacy z insertem i samodzielnie zrobionymi przegródkami. Ktoś ma jakiś lepszy patent ?
dużo zależy od tego, czy koszulkujesz karty czy nie. Jeśli nie, to powinieneś zmieścić wszystko w pudle po Legacy, jeśli tak, to nadal można w nim upchnąć masę kart. W zdjęciu poniżej (można dopatrzyć się tam jakichś spoilerów) zamieszczam zebraną zawartość 6 fal w 3 z 6 pudeł, w kartach w koszulkach. Pytasz zapewne o to, co wyszło po polsku - polecam zrobienie przegródek na 3 poziome rzędy kart w pudle po Legacy, a pozostałe elementy gry trzymać w innym pudle.
Spoiler:
Majzownik
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2020, 15:06
Has thanked: 31 times
Been thanked: 64 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Majzownik »

Ja trzymam swoją kolekcję w pudle od Legacy z insertem od redrewno. Zmieściłem tam wszystko co wyszło po polsku + pełne 10-kartowe talie dla każdego maga, w koszulkach premium i z przekładkami. Wprawdzie musiałem zrezygnować z talii Modyfikatorów (już się nie mieściły, a korzystam z cyfrowego randomizera) - ale jestem przekonany, że gdyby nie te wszystkie iskry i kryształy, które dołożyłem żeby stworzyć talie magów (w połączeniu z ilością i grubością moich separatorów), to i Modyfikatory by się zmieściły.

Obrazek

Dodanie do kolekcji Nowej Ery zmusi mnie jednak do reorganizacji tego systemu, prawdopodobnie wszystkie karty Nemezis wylądują w nowym pudełku (oby było równie wysokie co Legacy!), a w dotychczasowym pozostaną Magowie i Rynek zasobów.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 5269
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1568 times
Been thanked: 1142 times
Kontakt:

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Hardkor »

szutek pisze: 27 mar 2022, 18:51 Jaki polecacie najwygodniejszy system przechowywania wszystkiego co wyszło ? Na ten moment wydaje mi się, że najlepsze będzie pudło do Legacy z insertem i samodzielnie zrobionymi przegródkami. Ktoś ma jakiś lepszy patent ?
Może nie wszystkiego co wyszło, ale ogółem polecam insert redrewno.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 481
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 251 times
Been thanked: 388 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: SetkiofRaptors »

Majzownik pisze: 27 mar 2022, 22:20 Ja trzymam swoją kolekcję w pudle od Legacy z insertem od redrewno. Zmieściłem tam wszystko co wyszło po polsku + pełne 10-kartowe talie dla każdego maga, w koszulkach premium i z przekładkami. Wprawdzie musiałem zrezygnować z talii Modyfikatorów (już się nie mieściły, a korzystam z cyfrowego randomizera) - ale jestem przekonany, że gdyby nie te wszystkie iskry i kryształy, które dołożyłem żeby stworzyć talie magów (w połączeniu z ilością i grubością moich separatorów), to i Modyfikatory by się zmieściły.

Obrazek

Dodanie do kolekcji Nowej Ery zmusi mnie jednak do reorganizacji tego systemu, prawdopodobnie wszystkie karty Nemezis wylądują w nowym pudełku (oby było równie wysokie co Legacy!), a w dotychczasowym pozostaną Magowie i Rynek zasobów.
Czy separatory drukowałeś samodzielnie?
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Majzownik
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2020, 15:06
Has thanked: 31 times
Been thanked: 64 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Majzownik »

Tak. Wydrukowałem dwustronnie na papierze 320 (właściwie to papier 80 + samoprzylepny papier 240), zalaminowałem i zaokrągliłem brzegi. Zrobiłem separatory dla każdego maga, nemezis i kosztowy podział rynku. Efekt oceniam na -70% czasu rozkładania/składania gry.

Obrazek
Awatar użytkownika
equiv
Posty: 58
Rejestracja: 10 lut 2021, 23:56
Has thanked: 10 times
Been thanked: 15 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: equiv »

Majzownik pisze: 28 mar 2022, 13:14 Tak. Wydrukowałem dwustronnie na papierze 320 (właściwie to papier 80 + samoprzylepny papier 240), zalaminowałem i zaokrągliłem brzegi. Zrobiłem separatory dla każdego maga, nemezis i kosztowy podział rynku. Efekt oceniam na -70% czasu rozkładania/składania gry.

Obrazek
Skąd wziąłeś brakujące iskry i klejnoty żeby złożyć decki dla każdej postaci?
Domyślnie w wspaniałych portalowych wydaniach ich brakuje.
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2602
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 630 times
Been thanked: 536 times
Kontakt:

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Jiloo »

W polskiej edycji nie ma separatorów? Miałem angielską i zawsze były dodawane, miałem wszystko ładnie posegregowane.
Spoiler:
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Majzownik
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2020, 15:06
Has thanked: 31 times
Been thanked: 64 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Majzownik »

equiv pisze: 28 mar 2022, 13:20Skąd wziąłeś brakujące iskry i klejnoty żeby złożyć decki dla każdej postaci?
Domyślnie w wspaniałych portalowych wydaniach ich brakuje.
Kilka sztuk dostałem od portalu (nie byli skłonni podesłać mi wszystkich brakujących), resztę nazbierałem odkupując resztki że zużytych Legacy i nadmiary od ludzi którzy mają wszystko i tych iskier aż tyle nie potrzebują.
Jiloo pisze: 28 mar 2022, 13:22 W polskiej edycji nie ma separatorów? Miałem angielską i zawsze były dodawane, miałem wszystko ładnie posegregowane.
Spoiler:
W polskiej edycji tylko Legacy miało separatory.
Grzech
Posty: 597
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:55
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 13 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Grzech »

Separatory to oddzielny zakup 5 USD od War Eternal - nie pamiętam czy wcześniej były już dostępne.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 481
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 251 times
Been thanked: 388 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: SetkiofRaptors »

No takie są te wydania Portalu - nastawione na dobrą cenę. Jednym się to podoba drugim nie, ale mamy grę koło 100 zł na polskim rynku. Zawsze oszczędzają, przykładem mogą być czasem nawet niewielkie detale jak wyklejka wewnątrz pudełka Roota (od spodu pokrywy) którą w angielskiej edycji zobaczymy a u nas szary karton. Ja tam wolę tańsze gry. Przynajmniej nie wygląda to u nich jak Tyranach Underdark'u ;) gdzie oszczędzano chyba na wszystkim a gra nadal kosztowała 160 jeśli mnie pamięć nie myli.
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
equiv
Posty: 58
Rejestracja: 10 lut 2021, 23:56
Has thanked: 10 times
Been thanked: 15 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: equiv »

SetkiofRaptors pisze: 28 mar 2022, 13:42 No takie są te wydania Portalu - nastawione na dobrą cenę. Jednym się to podoba drugim nie, ale mamy grę koło 100 zł na polskim rynku. Zawsze oszczędzają, przykładem mogą być czasem nawet niewielkie detale jak wyklejka wewnątrz pudełka Roota (od spodu pokrywy) którą w angielskiej edycji zobaczymy a u nas szary karton. Ja tam wolę tańsze gry. Przynajmniej nie wygląda to u nich jak Tyranach Underdark'u ;) gdzie oszczędzano chyba na wszystkim a gra nadal kosztowała 160 jeśli mnie pamięć nie myli.
A teraz to tak oszczędzają że na to New Age można czekać i czekać.
Trochę słabe że od dawna nie ma żadnych informacji a już ponad rok minął od Legacy
sasquach
Posty: 2022
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1042 times
Been thanked: 666 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: sasquach »

https://portalgames.pl/pl/statusy-nowosci/
Tu masz aktualne statusy. New Age jest w przygotowaniu, a Buried Secrets jest w produkcji. Oba mają datę premiery na ten rok.
mariutto
Posty: 3
Rejestracja: 08 mar 2022, 10:55

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: mariutto »

Cześć,
kupiłem podstawową podstawkę i podeszła świetnie. Chciałbym teraz coś dołożyć i zastanawiam się czy wybrać Wieczną Wojnę, czy Legacy.
W Legacy zdaje się więcej wszystkiego - zwłaszcza Nemesis i rynku?, ale chyba też zdecydowanie łatwiejsze te Nemiesis?

Niespecjalnie zależy mi na przechodzeniu Legacy ale akurat mam możliwość kupienie z drugiej ręki w cenie podobnej jak WW.

Przejrzałem wątek ale nie znalazłem odpowiedzi. :)
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 452
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 377 times
Been thanked: 368 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Chudej »

mariutto pisze: 04 kwie 2022, 21:49 Cześć,
kupiłem podstawową podstawkę i podeszła świetnie. Chciałbym teraz coś dołożyć i zastanawiam się czy wybrać Wieczną Wojnę, czy Legacy.
W Legacy zdaje się więcej wszystkiego - zwłaszcza Nemesis i rynku?, ale chyba też zdecydowanie łatwiejsze te Nemiesis?

Niespecjalnie zależy mi na przechodzeniu Legacy ale akurat mam możliwość kupienie z drugiej ręki w cenie podobnej jak WW.

Przejrzałem wątek ale nie znalazłem odpowiedzi. :)
Tak naprawdę nie ma tu złej odpowiedzi. Wieczna Wojna daje ci ten sam format z trochę podkręconym wyzwaniem, a Legacy daje kampanię, która z czasem mechanicznie się rozkręca (niestety pierwszy "scenariusz", o ile tak można to nazwać, jest słaby, jeśli ktoś już miał jakąkolwiek styczność z tą serią, ale potem już jest coraz lepiej). Jeśli wystarczy ci dołożenie więcej tego samego (bo tym jest WW dla osoby, która już ma podstawkę), to bierz Wieczną Wojnę. Jak cię interesują elementy legacy (które są tu fajnie zrobione) to bierz Legacy. Obie są świetne i warte posiadania w kolekcji.
Majzownik
Posty: 170
Rejestracja: 06 sty 2020, 15:06
Has thanked: 31 times
Been thanked: 64 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Majzownik »

Legacy ma ten plus, że dostarczane jest w wielgasnym i wysokim pudle, w którym będziesz mógł przechowywać sporą kolekcję AE 😀
Poza tym, nemezis z Legacy nie wszyscy są łatwi (skalują się w trakcie rozwoju kampanii - używając ich do 'normalnych' rozgrywek, ci początkowi faktycznie nie są zbyt wielkim wyzwaniem, ci z końca wręcz przeciwnie). A do tego mają ciekawe mechaniki, które mi bardzo przypadły do gustu.
Jeśli w podobnej cenie do WE, to jest to okazja bez dwóch zdań. Jedyne mankamenty to brak nowych magów (tymi z Legacy raczej nie będziesz grał) oraz wyraźna różnica w jakości wykonania elementów gry w porównaniu do zwykłych aeonów (karty słabsze bez płótnowania, za to planszetki nemezis z porządnego kartonu).
Wiedmolol
Posty: 47
Rejestracja: 18 lis 2021, 01:08
Has thanked: 29 times
Been thanked: 40 times

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Wiedmolol »

Mam dość sporą kolekcję Aeon's End w angielskiej wersji językowej i o ile nie udało mi się jeszcze ograć wszystkiego co mam to muszę stwierdzić, że Legacy mnie tak średnio interesuje ze względu na te mechaniki kampanii. Jak już koledzy wspomnieli magowie raczej nie będą wykorzystywani w normalnych rozgrywkach. Nemezis są raczej ciekawi, ale też nie każdy będzie mógł być użyty w kolejnych grach. Karty do marketu czy bazowe karty nemezis - jest całkiem sporo kart, które są albo zbyt słabe, albo zbyt mocne. Na końcu gry otwierasz instrukcję, która informuje, które karty możesz zachować do normalnej gry plus na BGG widziałem wątki, które jeszcze z tym dyskutowały(bo jeśli twój market wylosuje dużo kart z mechaniką "pulse tokens" to możesz mieć bardzo ułatwioną rozgrywkę). Wychodzi na to, że Legacy kupujesz raczej głównie dla kampanii(plus dla pudełka do mieszczenia reszty dodatków :D ).

Wieczna Wojna z tego co wiem jest najtrudniejszym dodatkiem i po paru rozgrywkach muszę przyznać, że jest ciężko. Ogólnie więcej tego samego co w podstawce.

Jeśli chcesz kupić któryś dodatek już teraz to musisz zdecydować na czym Ci bardziej zależy. Jeśli Ci się nie spieszy to wg mnie najlepiej poczekać na New Age bo dodaje fantastyczną opcję ekspedycji, które są takimi mini-kampaniami. W międzyczasie, jak chcesz więcej contentu to polecałbym te mniejsze dodatki typu Otchłań, Bezimienni itp. o ile znajdziesz w dobrej cenie.
Awatar użytkownika
Wojco
Posty: 19
Rejestracja: 15 maja 2011, 16:14
Been thanked: 1 time

Re: Aeon's End (Kevin Riley)

Post autor: Wojco »

Co sądzicie o karcie Arcane Nexus (Nieprzeniknione Ogniwo)? Osobiście mam wrażenie, że zawsze, gdy ta karta pojawia się w grze, rozgrywka staje się dużo prostsza i mniej wymagająca. Nie widzę tego problemu przy innych kartach. Nie sądzicie, ze ta karta jest trochę za silna w stosunku do swojego kosztu? Jakie są wasze doświadczenia?
ODPOWIEDZ