mikeyoski pisze:Kontakt z wydawnictwem jest fatalny. Fatalny. Niby mają w szeregach nowego pracownika w postaci naczelnego Board Times, ale to kompletnie nic nie zmienia. Odpowiedź na maila po dwóch tygodniach, albo i w ogóle. Przykre to
Obecność-lub nie- Krzyśka w naszych szeregach nie ma żadnego wpływu na komunikację z klientami. Jego obowiązki to coś zupełnie innego.
Gromb pisze:Pamiętacie, jak zaczynał atlas ( ten od kleju). Tak się rodzą firmy. Niestety, też miałem problem z kontaktem i wysyłką wspartych pozycji. W końcu pewnie wylądowałem w spamie, jak wielu z nas, ale wciąż w nich wierzę i daje im czas. Jeden etat w wydawnictwie na chwilę obecną, to pstry koń na tym etapie.
Lepiej bym tego nie napisał.
hrachubi pisze:Ja też nie dostałem odpowiedzi na wiadomość w sprawie braków w paczce....
....tylko od razu paczkę z tym czego brakowało
I właściwie w tym kierunku to będzie zmierzało. Przy bardzo małych zasobach ludzkich musimy standaryzować procesy. Konsekwencją tego, będzie niebawem ogłoszenie zasad, które będą obowiązywać po kampaniach. Dla osób, które uzupełniają ankiety nic się nie zmienia. Natomiast wszelkiego rodzaju dosyłki czy wysyłki reklamacji - np. związanych z błędnym zapakowaniem paczki przez nas, uszkodzeniem wysyłki, błędnym zapakowaniem egzemplarza przez drukarnię, będą wychodziły od nas jeden raz w tygodniu. Więcej o tym - wkrótce. Jedno jest pewne- kolejny raz jesteśmy zmuszeni zmienić firmę która zajmuje się tymi wysyłkami po kampaniach. O ile w b2b wszystko działa elegancko, o tyle dosyłki, reklamacje, odsyłki to na chwilę obecną droga przez mękę. Nie po to outsorceujemy cały proces, żeby jedna osoba -u nas- musiała się tym zajmować cały boży dzień- jak np. wczoraj...
toblakai pisze:Piettrucha czy są jakieś nowe informacje na temat premiery dodatku do Roll for the Galaxy? Ostatnio podaliście, że gra trafi do waszego magazynu w drugiej połowie października i chciałem się dowiedzieć czy jest jakaś nikła szansa iż to będzie jeszcze w tym tygodniu?
Ambicja trafi do sklepów które zamówiły swoje kopie w przedsprzedaży, między 31.10 a 04.11.
Także śmiało- zapraszam do składania zamówień w waszych ulubionych sklepach.
____________________________________________________________________________________________
Wróciliśmy z Essen. Mamy do ogrania ok 140 gier, oraz ok 30 prototypów. Za nami blisko 70 spotkań z partnerami z którymi już współpracujemy, oraz nowymi.
Już teraz mogę powiedzieć, że kolejną kampanię na naprawdę duża rzecz uruchomimy 10.11.2016 - ogłoszenie tego co to będzie za jakiś czas.
Kolejną- tym razem implementację kampanii z KS na Polski rynek- na samym początku stycznia.
W międzyczasie zaakceptowaliśmy mockup Najeźdźców- już się produkują- na naszym FB zdjęcie- , oraz wysłaliśmy wszystkie pliki do Odlotowego Wyścigu. Kingdomino oraz "No co tam?" właściwie są już gotowe i niedługo ruszają w morską podróż do Polski.
Mage Wars - Arena jest już w 100% skończona, bardzo niedługo rozpocznie się produkcja. Dołożyliśmy dodatkową korektę, żeby być 100% pewnym, że zrobiliśmy absolutnie wszystko, żeby gra była wolna od wad w tłumaczeniu. Oznacza to prawdopodobnie opóźnienie startu produkcji, natomiast zdecydowaliśmy, że część nakładu - tę dla wspierających- wyślemy do Polski pociągiem. Cena jest co prawda o ok 35% wyższa, natomiast zamiast 7 tygodni, możemy mieć gry u Nas, w Krakowie po ok 20-22 dniach od odebrania ich z drukarni. Skracamy więc czas oczekiwania w ten sposób o połowę.
Mistfall - rozmawialiśmy z NSKN. Żeby przekazać Wam ostateczne informacje na ten temat, potrzebujemy jeszcze odrobinę czasu. To że my jesteśmy klientem NSKN, NSKN klientem drukarni, drukarnia część elementów- w tym nieszczęsne karty, podzleca w innym podmiocie - wydłuża proces decyzyjny. Ważna i dobra rzecz jest taka, że wszystkie strony zgodziły się z naszym stanowiskiem- nie możemy zostawić klientów- czyli Was- bez odpowiedzi oraz z nie takim produktem za jaki zapłaciliście.