Strona 87 z 153

Re: Mage Knight

: 08 sie 2017, 22:43
autor: EMI_NAT
([/quote]Graj, nie przyglądaj się, tylko graj.[/quote]

Niestety nic innego mi nie pozostało, dzisiaj znów porażka w "podbój jednoosobowy", jedno miasto już podbiłem, zabrakło czasu na drugie

Re: Mage Knight

: 08 sie 2017, 23:40
autor: woytas
Podbijesz oba, to tylko kwestia czasu. Później będziesz się dziwił, że na początku nie dawałeś rady :)

Re: Mage Knight

: 05 paź 2017, 12:12
autor: Gatherey
Ostatnio się zabrałem w końcu za granie tego scenariusza co Volkare szuka miasta. I jakoś tak mam wrażenie, że przy zastosowaniu setupu solo z instrukcji jest on bardzo krótki. Wszystkie kafle mam wykryte praktycznie na przełomie 3/4 rundy, wszystko pozbijane, ale jakoś nie czuję się na tyle silny, żeby się z nim mierzyć. Wprowadzał ktoś jakieś modyfikacje?

Re: Mage Knight

: 05 paź 2017, 19:03
autor: Tony23
Nas scenariusz w którym Volker się porusza bije strasznie...
Zwykle budzimy się nagle na końcu planszy i nie ma jak wrócić do Volkera. Strasznie nie ogarniam u tego scenariusza

Re: Mage Knight

: 05 paź 2017, 20:58
autor: Alwirin
Ale który scenariusz, bo Volkare podróżuje w dwóch (w jednym idzie do portalu, a w drugim szuka miasta)?
Na podstawie granych z Volkare gier wychodzi mi, że już w połowie gry trzeba się nastawić na 2-3 bitwy z Generałem, a do tego czasu wszyscy gracze muszą się stawić w odpowiednim miejscu, by razem wziąć udział w bitwach (szczególnie pierwszej, by jak najmniej ran dociągnąć przed późniejszymi). Przy czym u nas w scenariuszu z szukaniem miasta zdarzało się, że walczyliśmy z Volkarem w polu, a na sam koniec gry był rajd na niezdobyte miasto. Z reguły staramy się też do czasu pierwszej bitwy dobić do limitu 6 kart na ręce, co przeważnie się udaje.

No i można też zepsuć grę poprzez samodzielny szturm na Volkara i dociągnięcie całej talii ran, by następni gracze nie mieli jak ich dobierać :wink:

Mage Knight

: 15 lis 2017, 09:17
autor: Pepo
Witam :)

Orientuje się ktoś może w temacie gry Figurkowej Mage Knight oraz Mage Knight 2.0
Konkretnie chodzi mi o to że, jakieś 10 lat temu grałem w tę gre i zastanawiam się czy figurki z MK są kompatybilne z MK2.0 oraz czy MK uprising.
Na stronie ISA widzę że nie ma boosterów do MK 2.0 i zastanawiam sie czy jest sens to kupować (tak wiem że gra już jest nie wydawana)
Też zastanawia mnie czy ogólnie zestaw piramida podziemia też jest kompatybilny .

Podsumowując chciałbym sb z zakupić figurki do gry ale nie wiem czy można je ze sobą miksować czy nie będzie to działać.

Pozdrawiam

Re: Mage Knight

: 15 lis 2017, 11:01
autor: yNidhogg
Nic z tego nie rozumiem ; ) ale może tutaj jest odpowiedz na pytanie https://boardgamegeek.com/thread/107665 ... compatible

I prośba o zmianę tytułu np na Mage Knight - Resurrection

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:02
autor: grzemek
Czy moje oczy dobrze paczają?! :) Obrazek

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:08
autor: rattkin
Czy to licencja tylko na PL, czy na EN też?

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:17
autor: Kapelatejesy
Na Facebooku napisali, że 4 kwartał 2018. Za to napisali, że to Ultimate Box - ciekawe co pod tym hasłem się kryje.

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:19
autor: grzemek
Kapelatejesy pisze:Na Facebooku napisali, że 4 kwartał 2018. Za to napisali, że to Ultimate Box - ciekawe co pod tym hasłem się kryje.
W pakiecie lost legion i krang

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:25
autor: AkitaInu
bez shadow of tezla? bez sensu ... ;)

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 12:58
autor: Sroczka
Nie uwierzę póki nie zobaczę że będą dodatki po polsku a brak Tezli byłoby wielkim nieporozumieniem w przypadku braku w zestawie.

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 13:02
autor: Blacksad
"Mage Knight – legendarna, ogromna gra planszowa stworzona przez weterana branży – Vlaada Chvátil. Buduj swoją armię, stwórz własną talię akcji i czarów, zdobywaj miasta, eksploruj podziemia… Graj w wielu różnych trybach rozgrywki! Wydanie gry zawierać będzie podstawową wersję gry oraz dwa rozszerzenia. Zagraj w najlepszego planszowego RPGa wszechczasów w powiększonej edycji Mage Knight! Premiera: 4 kwartał 2018"

http://portalgames.pl/pl/portal-games-2 ... ydawnicze/

Znaczy pod choinkę pewnie będzie, choć niepokoi brak pełnego zestawu dodatków.

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 14:26
autor: esztfke
Świetna wiadomość. Teraz nic, tylko patrzeć na wysyp Januszy próbujących jak najszybciej jeszcze sprzedać na rynku wtórnym po absurdalnej cenie

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 14:55
autor: Błysk
No nie, co ja zrobię ze swoją podstawką? W sensie spoko, że będzie, ale szkoda, że samych dodatków nie będę mógł kupić.

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 16:10
autor: Bary
Błysk pisze:No nie, co ja zrobię ze swoją podstawką? W sensie spoko, że będzie, ale szkoda, że samych dodatków nie będę mógł kupić.
Możesz spokojnie sprzedać za sensowną cenę. Na wersję od Portalu trzeba conajmniej rok poczekać (a jeszcze poślizgi mogą się zdarzyć). Ciekawe natomiast, jak tłumaczenie. Będzie robione od nowa, czy Portal użyje materiałów Lacerty?

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 16:32
autor: Rafal75
jeszcze niedawno nie było nawet mowy o dodruku polskiej podstawki, teraz bedzie podstawka z dwoma dodatkami w PL i też jest nie tak...

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 16:51
autor: Sarseth
Sroczka pisze:Nie uwierzę póki nie zobaczę że będą dodatki po polsku a brak Tezli byłoby wielkim nieporozumieniem w przypadku braku w zestawie.
Zasłyszane z fanowskiego FB Mage Knighta
Bo Tezla, z tego co mi się o uszy obiło, to produkt z którym Vlada nie miał nic wspólnego i to twór Wizzowców... Chyba nawet to (i o blokowanie czeskiej wersji jezykowej) rozpętało wojnę między wydawnictwem a tworcą...
No ale to plotki. Plotki ale wydają się być wysoko prawdopodobne i wyjasniałyby sytuację braku Tezli w Boxie
Więc możliwe, że Tezla nigdy już nie wyjdzie? Za to bym się spodziewał alternatywnego dodatku kiedyś?

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:03
autor: Rafal75
jak tylko Tezla sie pokazała, Vlada się do niej nie przyznawał...

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:08
autor: maqzaq
Czy wiadomo jaki poziom cenowy? 300+ czy szykować 500+ ? :D :D

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:11
autor: czeczot
Z dodatkami? ja obstawiam 400-450

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:29
autor: Moonday
Wiadomość o planach wydania MK przez Portal to niezła petarda. Całkiem odważna decyzja. Ciekawi mnie jak się dogadali na naszym rynku, skoro prawo do wydania wersji polskiej pierwotnie nabyła Lacerta. Swoją drogą Portal pokazuje, że jednak da się wydać MK wraz z dodatkami. Ciekawe jak się gra sprzeda. Oczywiście, to jest tylko zapowiedź, ale obstawiam, że w końcu moja cierpliwość zostanie nagrodzona... A byłem już tak blisko zakupu angielskojęzycznych dodatków :) Pozostaje czekać i liczyć na to, że będzie w tym roku na święta ;)

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:52
autor: Rafal75
Mi sie wydaje że jest bardzo duży popyt na tą grę. I bedzie sie sprzedawała. Jeszcze niedawno w internecie można było kupic podstawke PL za 450 zł a teraz już za tą cenę można kupić i podstawkę i dwa dodatki. Dzisiaj widziałem.

Re: Mage Knight

: 27 sty 2018, 17:57
autor: kastration
esztfke pisze:Świetna wiadomość. Teraz nic, tylko patrzeć na wysyp Januszy próbujących jak najszybciej jeszcze sprzedać na rynku wtórnym po absurdalnej cenie
A niech Janusze sprzedają, cena spadnie przynajmniej z absurdalnej do normalnej. I tak nic nie tracisz. Info o nowym wydaniu to hit i chętnie poczekam nawet rok.