Dzięki Karol, mamy komplet. Pozwól, że zrównam Cię z taflą Bałtyku.Karol Madaj pisze:Zapisuję sie na Burzę nad Bałtykiem
(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Uważaj, bo!
Co Ty o ogóle wiesz o lataniu bombowcem?
Co Ty o ogóle wiesz o lataniu bombowcem?
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja wezmnę PIŁKĘ KOPANĄ lub POMNIKI. Mustafo, bądź gotów
".to jest jednak hobby i rozrywka a nie usługi o znaczeniu żywotnym dla odbiorcy, należy swoje oczekiwania tonować, bo zastosowanie podejścia tak dalece roszczeniowego spowoduje w dłuższej perspektywnie wycofywanie się wydawców z produkcji.." C.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Spoko ostatnio zauważyłem taką prawidłowość :
Konev+SirLothar+Mustafa=gra do kosza
F*ck yeah, ciekawe jak mnie potraktujecie jak przyjdę z Piramidą
Konev+SirLothar+Mustafa=gra do kosza
F*ck yeah, ciekawe jak mnie potraktujecie jak przyjdę z Piramidą
Monsoon Group Rulez
A.J.Mustafa
A.J.Mustafa
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Skończysz w bandażach w Komorze CentralnejMustafa pisze:ciekawe jak mnie potraktujecie jak przyjdę z Piramidą
".to jest jednak hobby i rozrywka a nie usługi o znaczeniu żywotnym dla odbiorcy, należy swoje oczekiwania tonować, bo zastosowanie podejścia tak dalece roszczeniowego spowoduje w dłuższej perspektywnie wycofywanie się wydawców z produkcji.." C.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Jesli nie macie nic przeciwko chętnie pojawię sie na na testach, by zrobić kilka zdjęć i opisać atmosferę jaka panuję na spotkaniach Monsoon Group na www.gryemlin.blogspot.com.
Może nawet znajdzie się ktoś chętny na udzieleni odpowiedzi na kilka pytań dotyczących Waszych spotkań?
Może nawet znajdzie się ktoś chętny na udzieleni odpowiedzi na kilka pytań dotyczących Waszych spotkań?
- Filippos
- Posty: 2466
- Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
- Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Zapraszamy!Rodian pisze:Jesli nie macie nic przeciwko chętnie pojawię sie na na testach, by zrobić kilka zdjęć i opisać atmosferę jaka panuję na spotkaniach Monsoon Group na http://www.gryemlin.blogspot.com.
Może nawet znajdzie się ktoś chętny na udzieleni odpowiedzi na kilka pytań dotyczących Waszych spotkań?
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Uprzedzamy, że niektóre prototypy mogą nie być przeznaczone do fotografowania — zawsze należy wcześniej zapytać autora. Poza tym, bardzo nam miło, że wzbudzamy zainteresowanie
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
- Filippos
- Posty: 2466
- Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
- Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Już wtorek więc najwyższa pora na deklaracje. Kto będzie i z czym.
Ja będę, ale możliwe że wyłącznie jako tester znowu.
Ja będę, ale możliwe że wyłącznie jako tester znowu.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja jestem gotów do sprawdzenia kilku kart celów do Migawek. Chętnie jednak poudzielam się tym razem jako tester.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
- Witold Janik
- Posty: 445
- Rejestracja: 25 sty 2008, 13:00
- Lokalizacja: spod Warszawy
- Kontakt:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Mnie akurat nie będzie.
- Albo my graliśmy źle, albo wy (...), w naszej partii wyniki były w granicach 20-30. Co prawda gra skończyła się szybko (wcześnie papież umarł), ale chyba nie może to mieć aż takiego wpływu.
- U nas papież umarł w ostatniej turze - może stąd różnica.
- U nas papież umarł w ostatniej turze - może stąd różnica.
- ja_n
- Recenzent
- Posty: 2303
- Rejestracja: 28 lip 2004, 10:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja pewnie wpadnę, ale tylko na chwilkę. Najpóźniej o 18.00 będę zmykał.
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Gdyby się dało, to chciałbym prosić o pokonanie kolejkowego zmęczenia i przestestowanie Wydłużenia i to najchętniej w gronie znających podstawkę. Dla równowagi nastepnym razem tylko potestuje, obiecuję
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Dobra dobra A tak na poważnie, mogę zagrac, dawno nie grałem, ale wolę w Letnisko
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
ja powinienem być - ale nie wiem o której, zależy ile będę siedział u klienta.
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Mnie jeszcze w tym tygodniu nie ma, ale za tydzień będę chciał Was pewnie zanudzić imprezówkami .
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
PIŁKA z nową mechaniką. I burza mózgów nt. POMNIKÓW.
Do PIŁKI potrzebuję jednego-dwóch chętnych Jako pierwszego zgłaszam Mustafę
Do PIŁKI potrzebuję jednego-dwóch chętnych Jako pierwszego zgłaszam Mustafę
".to jest jednak hobby i rozrywka a nie usługi o znaczeniu żywotnym dla odbiorcy, należy swoje oczekiwania tonować, bo zastosowanie podejścia tak dalece roszczeniowego spowoduje w dłuższej perspektywnie wycofywanie się wydawców z produkcji.." C.
- Sir-lothar
- Posty: 366
- Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
@kolejków II dwóch@pijany student
Pozdrawiam.
@kolejków II dwóch
Spoiler:
Spoiler:
- Jan Madejski
- Posty: 736
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Cieszę się, że mogłem zagrać w 3 ciekawe prototypy
Odnośnie Migawek:
Odnośnie Letniska:
Odnośnie Wydłużenia zostało powiedziane wiele i autor pewnie już myśli nad zmianami
Odnośnie Migawek:
Spoiler:
Spoiler:
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Podsumowania żeście nie zrobili Było miło, w chwili największego zagęszczenia mieliśmy 10 gości i to mimo braku Burzy nad Bałtykiem. Kogo nie było, niech żałuje, kto był, temu pięknie dziękuję!
Przybyłem na spotkanie dość zmęczony, szary i wymięty jak ustrój realnego socjalizmu, który usiłował wydłużyć czas swojego panowania. Obok czescy piłkarze (tudzież inna nacja bloku wschodniego) usiłowali wykazać wyższość wschodniego systemu szkolenia nad arabskim, z mizernymi efektami. W końcu, plus minus kilka lat, ustrój się zmienił, ludzie dostali paszporty i pojechali robić migawki ze świata. Część z uczestników wróciła do domu, a pozostali postanowili jeszcze się trochę zabawić i zobaczyć, jak żyło się w dawnych czasach, gdy burżuazja i plebs jeździł sobie na letnisko, dzięki czemu na samym końcu spotkania, ciemną nocą można było zobaczyć coś nie-z-tego-świata. Być może ten prototyp poznamy następnym razem…
Co do Letniska, arytokraci byli za mocni, stąd ich osłabienie w tej wersji — mnie się tam podobało. Z proponowanym przeze mnie udziwnień (niekoniecznie potrzebnych) trik z jakimś utrudnieniem do układania lasu bierze się z obserwacji Waszych układów — kto wiedział albo szybko odgadł, jaki układ jest przestrzennie najbardziej efektywny, ten z niego korzystał, więc będzie tu mała zmienność. Tymczasem grałem raz w taką grę, O-zoo-le mio, czy jakoś tak. W gruncie rzeczy jest to hardkorowa gra licytacyjna z jednym wrednym elementem — zbieramy tam kafle, które najczęściej do siebie nie pasują. Więc licytacja, licytacją, ale trzeba nieźle planować przestrzennie. Utrudnienie/zmienność kart lasu w Letnisku spowoduje, że będzie trzeba robić różne układziki, a graczom familijnym będzie się podobało, że raz mają rzeczkę, a raz mosteczek, raz fajnie się studentom pije pod gruszą, a raz arystokraci siedzą w światynce dumania. Plus lekka zmiana kart pociągu/pogody, żeby trochę poprawić frekwencję arystokratów i powinno być ok. Co do propozycji Jaśka aka Knife — do sprawdzenia.
Migawki — wszystkie elementy graficzne są do dopracowania. Zdaję sobie sprawę, że kilka kolorków źle dobrałem i ciut mapę spaprałem, ale — przyznaję — w tej chwili nie chce mi się tego zmieniać, kiedy trzeba dopracować punktowanie, więc jeszcze się chwilkę pomęczycie Naprawdę nie jestem głuchy na te uwagi i pewnie powstanie druga wersja kart, dopracowana wizualnie, z lepiej umieszczonymi numerkami itp. do pokazywania i zmienią się kolorki na mapie A wracając do mechaniki: Celem jest ustalenie takiej punktacji za bonusy, aby bez nich wygrana była mało realne, choć oczywiście ktoś, kto bardzo dobrze zarządza swoimi kartami oprócz otrzymania premii i tak ma odczuwalnie lepszy wynik za same układy kart.
Murzyni wylecieli z gry, ponieważ premiowali pierwszego gracza przy 3+ graczach i niepotrzebne napinanie się, aby szybko przejść kilka regionów. Odwiedzanie różnych krajów — generalnie najbardziej zawsze się opłaca jechać dookoła świata i trochę wszędzie posiedzieć. Chciałbym jednak jeszcze troszkę pograć bez tego przymusu i zobaczyć, na co wpadniecie Poza tym premia za największą liczbę krajów pojawi się jako jeden z bonusów po prostu, skalibrowany wartością punktową z innymi bonusami (gdy podczas danej partii będzie na stole, będzie się grało jakby po staremu, tak, aby pozwiedzać więcej krajów. Gdy go nie będzie, zaczną się próby takie, jak ta Lothara).
Rosji nie mogę ścieśnić ze względów obiektywnych (to taki niestety rozległy kraj ) a także raczej nie będę ciąć na dwa regiony, bo jak pokazały poprzednie próby, nadmiar regionów zaczyna szkodzić mechanice.
Postaram się do przyszłego tygodnia rozwiązać w trochę bardziej elegancki sposób bonusy i stworzyć takie, które otrzymuje ten, kto spełni jego warunki pierwszy i takie, za które punkty może dostać każdy.
Przybyłem na spotkanie dość zmęczony, szary i wymięty jak ustrój realnego socjalizmu, który usiłował wydłużyć czas swojego panowania. Obok czescy piłkarze (tudzież inna nacja bloku wschodniego) usiłowali wykazać wyższość wschodniego systemu szkolenia nad arabskim, z mizernymi efektami. W końcu, plus minus kilka lat, ustrój się zmienił, ludzie dostali paszporty i pojechali robić migawki ze świata. Część z uczestników wróciła do domu, a pozostali postanowili jeszcze się trochę zabawić i zobaczyć, jak żyło się w dawnych czasach, gdy burżuazja i plebs jeździł sobie na letnisko, dzięki czemu na samym końcu spotkania, ciemną nocą można było zobaczyć coś nie-z-tego-świata. Być może ten prototyp poznamy następnym razem…
Co do Letniska, arytokraci byli za mocni, stąd ich osłabienie w tej wersji — mnie się tam podobało. Z proponowanym przeze mnie udziwnień (niekoniecznie potrzebnych) trik z jakimś utrudnieniem do układania lasu bierze się z obserwacji Waszych układów — kto wiedział albo szybko odgadł, jaki układ jest przestrzennie najbardziej efektywny, ten z niego korzystał, więc będzie tu mała zmienność. Tymczasem grałem raz w taką grę, O-zoo-le mio, czy jakoś tak. W gruncie rzeczy jest to hardkorowa gra licytacyjna z jednym wrednym elementem — zbieramy tam kafle, które najczęściej do siebie nie pasują. Więc licytacja, licytacją, ale trzeba nieźle planować przestrzennie. Utrudnienie/zmienność kart lasu w Letnisku spowoduje, że będzie trzeba robić różne układziki, a graczom familijnym będzie się podobało, że raz mają rzeczkę, a raz mosteczek, raz fajnie się studentom pije pod gruszą, a raz arystokraci siedzą w światynce dumania. Plus lekka zmiana kart pociągu/pogody, żeby trochę poprawić frekwencję arystokratów i powinno być ok. Co do propozycji Jaśka aka Knife — do sprawdzenia.
Migawki — wszystkie elementy graficzne są do dopracowania. Zdaję sobie sprawę, że kilka kolorków źle dobrałem i ciut mapę spaprałem, ale — przyznaję — w tej chwili nie chce mi się tego zmieniać, kiedy trzeba dopracować punktowanie, więc jeszcze się chwilkę pomęczycie Naprawdę nie jestem głuchy na te uwagi i pewnie powstanie druga wersja kart, dopracowana wizualnie, z lepiej umieszczonymi numerkami itp. do pokazywania i zmienią się kolorki na mapie A wracając do mechaniki: Celem jest ustalenie takiej punktacji za bonusy, aby bez nich wygrana była mało realne, choć oczywiście ktoś, kto bardzo dobrze zarządza swoimi kartami oprócz otrzymania premii i tak ma odczuwalnie lepszy wynik za same układy kart.
Murzyni wylecieli z gry, ponieważ premiowali pierwszego gracza przy 3+ graczach i niepotrzebne napinanie się, aby szybko przejść kilka regionów. Odwiedzanie różnych krajów — generalnie najbardziej zawsze się opłaca jechać dookoła świata i trochę wszędzie posiedzieć. Chciałbym jednak jeszcze troszkę pograć bez tego przymusu i zobaczyć, na co wpadniecie Poza tym premia za największą liczbę krajów pojawi się jako jeden z bonusów po prostu, skalibrowany wartością punktową z innymi bonusami (gdy podczas danej partii będzie na stole, będzie się grało jakby po staremu, tak, aby pozwiedzać więcej krajów. Gdy go nie będzie, zaczną się próby takie, jak ta Lothara).
Rosji nie mogę ścieśnić ze względów obiektywnych (to taki niestety rozległy kraj ) a także raczej nie będę ciąć na dwa regiony, bo jak pokazały poprzednie próby, nadmiar regionów zaczyna szkodzić mechanice.
Postaram się do przyszłego tygodnia rozwiązać w trochę bardziej elegancki sposób bonusy i stworzyć takie, które otrzymuje ten, kto spełni jego warunki pierwszy i takie, za które punkty może dostać każdy.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
-
- Posty: 659
- Rejestracja: 28 sty 2010, 15:41
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 89 times
- Been thanked: 46 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Bardzo dziękuję za testy. Byłem wczoraj głównie "biorcą", więc następnym razem obiecuję być tylko "dawcą" i bardzo chętnie zagram w przygodówkę @Knife
Wydłużenie wzbudziło wiele emocji, głównie negatywnych, i musiałem przepraszać graczy za wprowadzenie kartek Popracuję nad wilofunkcyjnymi kartkami, najwyżej nie wejdą. Trybuna Ludu działa fajnie i tylko trzeba potestować. Wyszedł ciekawy problem wieloktrotnych remanentów, który trzeba jakoś rozwiązać być może zastępując remanent kartą rozmowy kolejkowe.
Migawki coraz bardziej mi się podobają i zasadniczo jest emocjonująco i satysfakcjonująco choć downtime bywa upierdliwy i dochodzi spontanicznie do wspomnień podróżniczych, ale nie wiem czy to właśnie autor miał na myśli Podobają mi się też misje chociaż przez nie gra przybiera trochę na wadze (patrz: downtime).
Letnisko jestem zadowolony, bo w końcu strategia "na arystokratów" nie była wygrywająca. Teraz jeszcze trzeba zrobić tak , żeby nie była przegrywajaca, ale to już jest łatwiejsze Na poczatku lipca i tak w Polsce zawsze pada, więc pierwsza karta pogody, to będzie deszcz a druga chmury, potem juz losowo. Do przetestowania jest wariant z prognozą pogody. Żeby nie było za łatwo, to może wykładać dwie karty przyszłej pogody z których losowo wejdzie jedna, jak to z pogodą? Nierozwiązany pozostaje problem premii na koniec za najwiecej lasów/obszarów. To bedzie ważne do zbalansowania strategii "na studentów".
Pomysł stalkera na planowanie przestrzenne mi się podoba, ale to już chyba muszę sprawdzić z jakimś graficznym projektem kart. To mógłby być też sposób na ograniczenie ilości lasów w koło domu. Pomyślę nad tym.
Wydłużenie wzbudziło wiele emocji, głównie negatywnych, i musiałem przepraszać graczy za wprowadzenie kartek Popracuję nad wilofunkcyjnymi kartkami, najwyżej nie wejdą. Trybuna Ludu działa fajnie i tylko trzeba potestować. Wyszedł ciekawy problem wieloktrotnych remanentów, który trzeba jakoś rozwiązać być może zastępując remanent kartą rozmowy kolejkowe.
Migawki coraz bardziej mi się podobają i zasadniczo jest emocjonująco i satysfakcjonująco choć downtime bywa upierdliwy i dochodzi spontanicznie do wspomnień podróżniczych, ale nie wiem czy to właśnie autor miał na myśli Podobają mi się też misje chociaż przez nie gra przybiera trochę na wadze (patrz: downtime).
Letnisko jestem zadowolony, bo w końcu strategia "na arystokratów" nie była wygrywająca. Teraz jeszcze trzeba zrobić tak , żeby nie była przegrywajaca, ale to już jest łatwiejsze Na poczatku lipca i tak w Polsce zawsze pada, więc pierwsza karta pogody, to będzie deszcz a druga chmury, potem juz losowo. Do przetestowania jest wariant z prognozą pogody. Żeby nie było za łatwo, to może wykładać dwie karty przyszłej pogody z których losowo wejdzie jedna, jak to z pogodą? Nierozwiązany pozostaje problem premii na koniec za najwiecej lasów/obszarów. To bedzie ważne do zbalansowania strategii "na studentów".
Pomysł stalkera na planowanie przestrzenne mi się podoba, ale to już chyba muszę sprawdzić z jakimś graficznym projektem kart. To mógłby być też sposób na ograniczenie ilości lasów w koło domu. Pomyślę nad tym.
- Jan Madejski
- Posty: 736
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Kartki po prostu zbyt dobrze odwzorowywały rzeczywistośćKarol Madaj pisze:musiałem przepraszać graczy za wprowadzenie kartek
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Jak to z Pogodą? Sam Ci to podpowiadałem. W koncu skoro nie ma koneva, ktoś musi sprzedawać tanie pomysły mnie wystarczałaby zapowiedź/prognoza, co będzie jutro, losowy wybór, nie wiem, czy to o 1 zasadę nie za dużo.Karol Madaj pisze:Żeby nie było za łatwo, to może wykładać dwie karty przyszłej pogody z których losowo wejdzie jedna, jak to z pogodą?
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!