Na wstępie dziękuję współgraczom
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Mapa Minnesota jest specyficzna. Specyfika mapy polega na tym, że węgiel i stal są traktowane jako normalne towary i nie uzupełniają automatycznie popytu - należy je wysłać. Dodatkowo węgiel produkowany jest w jednym miejscu, a na początku gry jest za darmo więc np w odróżnieniu od mapy Europa nikt węgla nie buduje. Na mapie jest mało miejsca na porty, co bardzo ogranicza możliwość produkcji czegoś innego niż stal. Stal to podstawowy produkt, który należy ładować na statki. Nam grę utrudniło dodatkowo wylosowanie dwóch żetonach "No Demand". Drugim elementem na który należy uważać jest połączenie kolejowe z kopalniami węgla w Chicago - ktoś w końcu te kopalnie zbuduje, a na koniec gry linie są warte po 9$.
Gratulacje dla Moniki za zwycięstwo. Wyniki były bardzo wyrównane.
Później już w okrojonym składzie graliśmy w
Puerto Rico. To była moja druga gra i wynik osiągnąłem znacznie lepszy niż podczas debiutu, było blisko zwycięstwa, ale ponownie byłem drugi.
PS. jednak graliśmy dobrze, statek karta lokalizacji (kolorową) można zbudować nie mając własnego portu ani połączenia kolejowego do miasta.
Czy za tydzień będziecie powtarzać
Chaos w Starym Świecie? Jeśli tak to chętni dołączę. Filip rozumiem, że gdy będę jechał mam zabrać
AoI