Re: Tash-Kalar: Arena of Legends
: 02 maja 2014, 13:02
Na pewno nie.
Fascynaci planszówek - łączcie się!
https://www.gry-planszowe.pl/
Mam już angielskie wydanie, więc nie kupię. Nie ukrywam, że polska wersja znacznie ułatwiłaby mi granie. Współgracze raczej słabo władają angielskim, muszą wciąż zaglądać do kartki z tłumaczeniem kart, jest to na dłuższą metę męczące i przez to nie gramy w T-K zbyt częstorastula pisze:noowy - jak masz się denerwować to po prostu nie kupuj polskiego wydania...
Piękne grafiki, szkoda, że Summoner Wars tak nie wyglądająTycjan pisze:Zobaczcie jak wygląda 28 przykładowych kart z polskiego wydania gry Tash-Kalar: Legendarna Arena: http://info.znadplanszy.pl/2014/06/16/t ... -medialny/
W TK jest "układanie wzorów", ale każdy taki wzór daje dodatkowe skutki i bonusy. Samo układanie wzorów nic nie da, bo trzeba to robić pod konkretne zadania, które są aktualnie widoczne, żeby zbierać punkty.Bea pisze:Na ile mechanika jest podobna do tej gierki?
http://www.zabawydladzieci.com.pl/gra-s ... zna-logix/
To tylko jeden z trzech wariantów gry. Dlaczego wszyscy sprowadzają Tash-Kalar tylko do rozgrywki High Form, a zapominają o Deathmatchu?Tycjan pisze:Samo układanie wzorów nic nie da, bo trzeba to robić pod konkretne zadania, które są aktualnie widoczne, żeby zbierać punkty.
Referencje do kart z małych liter... miszcz. Oby to nie była finalna wersja.Tycjan pisze:Zobaczcie jak wygląda 28 przykładowych kart z polskiego wydania gry Tash-Kalar: Legendarna Arena: http://info.znadplanszy.pl/2014/06/16/t ... -medialny/
IMHO ta gra tak samo jak Neuroshima Hex powinna być grana wyłącznie na 2 graczy. Ewentualnie dopuszczam możliwość grania w zespołach, jest tam dość ciekawy tryb "oddawania" tury pod kontrolę partnera, który może ją ustawić tak jak mu się podoba pod siebie.janekbossko pisze:Zastanawiam sie nad kupnem i rozmawialem z kolega ktory gral.
U nas w 4 osobowej grupie gra nie chwycila. Podobno na 4 osoby chaos i nic nie da sie zaplanowac. Powiedzial ze, w uproszczeniu, jak polozyl w jednwj rundzie swoje iles tam zetonow to zanim przyszla jego kolej to sytuacja sie na tyle zmienila ze nici byly z jego planow. Gra sie tylko swojej turze odpowiadajac na to jak wyglada plansza w danej chwili bez planowania...
Nie pytalem w jaki tryb gral, wiem ze w 4 osoby i nikomu sie gra nie podobala. Kazdy stwierdzil ze gra jest zwyczajnie slaba itd...
Jak wyglada sprawa trybow?
To gra bardziej na 2 os?
E, bzdura. Jak zwykle, jak jest losowość, to znaczy, że coś jest słabe. Jest losowość i losowość, wyzwanie dla designu gry, to tak ją objąć, by z niej uczynić kontrolowalny element mechaniki.zedd pisze:IMHO ta gra tak samo jak Neuroshima Hex powinna być grana wyłącznie na 2 graczy. Ewentualnie dopuszczam możliwość grania w zespołach, jest tam dość ciekawy tryb "oddawania" tury pod kontrolę partnera, który może ją ustawić tak jak mu się podoba pod siebie.janekbossko pisze:Zastanawiam sie nad kupnem i rozmawialem z kolega ktory gral.
U nas w 4 osobowej grupie gra nie chwycila. Podobno na 4 osoby chaos i nic nie da sie zaplanowac. Powiedzial ze, w uproszczeniu, jak polozyl w jednwj rundzie swoje iles tam zetonow to zanim przyszla jego kolej to sytuacja sie na tyle zmienila ze nici byly z jego planow. Gra sie tylko swojej turze odpowiadajac na to jak wyglada plansza w danej chwili bez planowania...
Nie pytalem w jaki tryb gral, wiem ze w 4 osoby i nikomu sie gra nie podobala. Kazdy stwierdzil ze gra jest zwyczajnie slaba itd...
Jak wyglada sprawa trybow?
To gra bardziej na 2 os?
Przy 3 lub 4, gdzie każdy jest sam robi się z niej niestety dość losowy festiwal p.t. "przywalę Ci, bo źle Ci z oczy patrzy, a potem dwóch innych graczy dokopie Ci także".
W dodatku w bardzo dobrej cenie - 5 euro, a jak ktoś kupi dodatek za 10 euro, to taki upgrade dostanie za darmopalladinus pisze:Dodam jeszcze, że CGE chce wydać upgrade kit, co by właściciele pierwszej edycji nie czuli się oszukani