Dzięki BartP!
"Przeczytawszy twoje pytania, nigdy nie kupiłbym tej gry, bo pomyślałbym, że jest zbyt skomplikowana, ale tak nie jest ;]"
Bingo poniekad
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
Dzisiaj zlapalem sie juz na czytaniu i szukaniu Summoner Wars MS (jestem w sumie calkowicie przekonany ze ona jest lzejsza dla znajomych, ktorzy umiejetnosci poznawcze maja stepione drinkami, a nastepnego dnia nic sie nie pamieta z zasad poza funem z gry) ...
W W:I jesli sie nie ogarnia kwestii combosow, stosu i tych subtelnych roznic miedzy przydzieleniem, zadaniem, anulowaniem, przekazaniem, przesunieciem i innymi slówkami mającymi znaczenie (musicie przyznać ze tutaj kazde slowo na karcie jest wazne, mimo ze w potocznej mowie to sa praktycznie synonimy...).
W SW kombinujesz, dobierasz, odrzucasz, atakujesz, rzucasz kostka i albo trafil albo nie ... a efekty specjalne nie tworza stosow ktore moga byc przerwane itp itd
W:I jest fajne i pewnie core seta zostawie sobie (zeby grac ale chyba tylko ze znajomymi majacymi inwazje i chcacymi), ale przy zakupie spodziewalem sie czegos ze znacznie krotszym faq
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) co niedzielni znajomi 'lykna' jak NeuroHex. Kaliber jest neico wiekszy, bo zeby pograc i sie dobrze bawic (zagrozic grajacemu wiecej) to faq nalezy przeczytac kilka razy tak samo jak i instrukcje i duuuzo o tym pomyslec, a im sie nie bedzie chcialo po prostu (mi by sie nie chcialo...)
Tak czy siak, pytanie o kwestie stosu i akcji wymuszonych pozostaje aktualne.