Strona 10 z 47

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 08 mar 2017, 21:15
autor: Epyon
Ale właściwie to czemu tak nieelegancko niektórzy zaglądają komuś do portfela?

Stać mnie, to kupuję w ciemno, nie stać, to obchodzę się smakiem albo czekam na instrukcje/recenzje/etc.

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 08 mar 2017, 23:44
autor: kwiatosz
Jesli stac to nie dylemat, sztuka jest kupic gdy nie stać i jesc pozniej przez miesiac ryz z posypka z marzen ;D

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 07:34
autor: ariser
W końcu pojawiają się porządne exy, twierdza żółwiów świetna. :D

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 08:14
autor: AkitaInu
ariser pisze:W końcu pojawiają się porządne exy, twierdza żółwiów świetna. :D
Zgadzam się ale godzilla też była mega :P

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 08:24
autor: pan_satyros
AkitaInu pisze:
ariser pisze:W końcu pojawiają się porządne exy, twierdza żółwiów świetna. :D
Zgadzam się ale godzilla też była mega :P
Ano bajka. Swoją drogą ciekawe podejście do tego KS. Brak EB, cena wyższa o 25$ od BR, ale typowe Addony w pakiecie jako SG (cały ten nawał plastiku zamiast tektury na przykład).

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 11:24
autor: rastula
dla mnie estetyka azjatyckich horrorów świetna - mniejsza o to czy to japońskie czy chińskie i że " nic nie wiedzom o shintoizmie i mandze" ;)... i love this shit


"Godzilla" nadrabia wielkością, ale akurat ona taka se ...

Twierdzy na żółwiu jest świetna i klimatyczna - ale na tą chwilę wykonanie jest na odpieral - połączenie dwóch modeli 3d na kolanie.


rozciągnięcie tego SG ( 1 SG Twierdze zwykłe dla 4 klanów + 2 SG twierdze dla 5 klanu) słabiutkie ... co gdyby cudem kampania się zatrzymała - turtle zostałyby z tekturą? ;)...


tyle uwag krytycznych... czekamy na następny SG :)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 11:47
autor: kali
rastula pisze: co gdyby cudem kampania się zatrzymała - turtle zostałyby z tekturą? ;)...
W innych kampaniach odblokowywali pomimo nieufundowania.

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 11:51
autor: AkitaInu
rastula pisze:dla mnie estetyka azjatyckich horrorów świetna - mniejsza o to czy to japońskie czy chińskie i że " nic nie wiedzom o shintoizmie i mandze" ;)... i love this shit


"Godzilla" nadrabia wielkością, ale akurat ona taka se ...

Twierdzy na żółwiu jest świetna i klimatyczna - ale na tą chwilę wykonanie jest na odpieral - połączenie dwóch modeli 3d na kolanie.


rozciągnięcie tego SG ( 1 SG Twierdze zwykłe dla 4 klanów + 2 SG twierdze dla 5 klanu) słabiutkie ... co gdyby cudem kampania się zatrzymała - turtle zostałyby z tekturą? ;)...


tyle uwag krytycznych... czekamy na następny SG :)
Z tymi żółwiami to racja ale ... raczej nie było żadnej szansy żeby ten cel się nie spełnił więc chyba nie ma co dywagować :)

Tak czy siak figurka i tak jest spoko. Dzisiaj pewnie za ok godziny dowiemy się jakie będą następne SG, stawiam na plastikowe znaczniki prowincji (8 sztuk) i potwora :P

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 11:58
autor: Piehoo
Mamy odblokowanego żółwia. :) Świetne rozwiązanie z jednym poziomem wsparcia.
Raz - człowiek nie będzie wzdychać na jakie dodatki może sobie pozwolić. Trochę obawiałbym się o wersję retail, dużo unikalnych rzeczy oferują tylko dla wspierających.
Dwa - z logistycznego punku widzenia, może to usprawnić cały proces. Strzelam że 75% czasu przy wysyłce to weryfikacja kto zamówił jakie dodatki.

Z rozgrywki faktycznie wygląda na mix. Chaosu, Gry o Tron i Szoguna.

Z oczywistych rzeczy, przed nami na pewno dodatek dla 6 gracza. Fajnie byłoby dostać drugiego smoka. :)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 12:01
autor: AkitaInu
Piehoo pisze:Mamy odblokowanego żółwia. :) Świetne rozwiązanie z jednym poziomem wsparcia.
Raz - człowiek nie będzie wzdychać na jakie dodatki może sobie pozwolić. Trochę obawiałbym się o wersję retail, dużo unikalnych rzeczy oferują tylko dla wspierających.
Dwa - z logistycznego punku widzenia, może to usprawnić cały proces. Strzelam że 75% czasu przy wysyłce to weryfikacja kto zamówił jakie dodatki.

Z rozgrywki faktycznie wygląda na mix. Chaosu, Gry o Tron i Szoguna.

Z oczywistych rzeczy, przed nami na pewno dodatek dla 6 gracza. Fajnie byłoby dostać drugiego smoka. :)
Nie do końca. Jeżeli będą np. 3-4 dodatki to będzie tak samo, będziesz mógł wzdychać a oni i tak muszą sprawdzić co i jak przy wysyłce ;)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 13:11
autor: rastula
też się zgadzam, że CMON wie co robi.

maksymalne uproszczenie procesu - w sumie i tak większość wydaje u nich średni 100 USD na grę - więc zrobili taka grę. łatwo i przejrzyście nie tylko dla geeków i starych KS owców.


może będzie dodatek płatny na 6 garcza - rzecz dla pragnących wszystkiego alebo tych co faktycznie grają w 6 graczy ( mnie się nie zdrzyło w życiu :). reszta nie poczuje się zagubiona w gąszczu dodatków i nie poczuje się potem "oszukana", "niepełna"...


dajesz 100 i dostajesz to WSZYSTKO CO TU MAMY - a nie no tu masz 60 (wersja taka OK) ale jak dasz 20 to masz wersję OK +, a jak jeszcze 35 to jest wersja OKOK... już mi się nie chce wspierać ...

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 13:12
autor: kwiatosz
Dzięki partnerstwu z Portalem powoli docierają do portalowego modelu przedsprzedaży, tylko jeszcze dla wygody Kickstartera używają :mrgreen:

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 13:50
autor: ariser
No i mamy rzeczy dla 6 gracza w SG. ;) Wg update'u nie potrzeba żadnych zmian w zasadach/komponentach. :)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 13:51
autor: yac00b
Nowe SG:

Obrazek

Obrazek

Niestety, jednak Fox Clan, a nie Sushi :(

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:00
autor: kwiatosz
Dobrze rozumiem, że to będzie dorzucone, a nie będzie do dokupienia? Jeśli tak to przewspaniale :)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:03
autor: AkitaInu
kwiatosz pisze:Dobrze rozumiem, że to będzie dorzucone, a nie będzie do dokupienia? Jeśli tak to przewspaniale :)
Tak, za free.

Niestety następnbe stretch goale to będą figurki więc nie zobaczymy nic nowego w najbliższych dniach. Ale, z drugiej strony mam nadzieje że pokażą w końcu pierwszy dodatek bo nie wierzę że nie bedzie ;-)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:10
autor: kwiatech
RS przypomina mi bardzo Ikusa (1986) w nowej (nowoczesnej?!) szacie. Sprawdzona, lekko zmodyfikowana mechanika, dodanie kilku innych (Szogun, BR) i już mamy HIT :)
Spójrzcie na walutę, zamki (fortece), Figurki z liderami (flagi), zasłonki (tutaj świetnie zostało to rozwiązane) :)
https://boardgamegeek.com/image/1032291 ... size=large
https://boardgamegeek.com/image/3431696/ikusa

Zaznaczam, że z w/w tytułów nie grałem w żadną. Wysunąłem takie wnioski po obejrzeniu gameplayów :)
Nie mogłem się powstrzymać :)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:14
autor: kwiatech
Super sprawa z tym 6 graczem jako SG :) Zawsze się może przydać :D

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:17
autor: Deem
Pamiętacie w którym momencie poprzednich kampanii CMoNa (chyba głównym punktem odniesienia będzie kampania Blood Rage'a) pojawiały się płatne add-ony? Logika podpowiada, że nie ma się co łudzić i coś płatnego dorzucą, ale serce wierzy, że ta stówka plus przesyłka to mógłby być cały koszt.

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:27
autor: rastula
blood rage był 75 + kolejna opcja frakcja za 25

rising sun 100 w dodatkową opcją w cenie



:)...

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:30
autor: kwiatech
Mam nadzieję, że w prowincjach będzie na tyle miejsca, żeby pomieścić ten cały plastik. Mam obawy co do tego :D

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:32
autor: bubu
Na bank wrzucą płatny klan.
A kto wie czy nie dwa. Z plastikiem jako KSE.

Na bannerze Fox Clan widać, że jego startową prowincją jest pomarańczowa.
Patrząc na mapę- żółta, seledynowa, czerwona, zielona i fioletowa są w pudełku.
Zostaje brązowa (wysepka na dole) i szara (między seledynową a czerwoną po prawej stronie).

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:37
autor: rastula
bubu pisze:Na bank wrzucą płatny klan.
A kto wie czy nie dwa.

Masz na myśli 7 i 8 klan? Tak niby dla większej różnorodności nawet podczas rozgrywek 6 osobowych.


Proszę bardzo, co prawda nie kupię (bez przesady), ale jak dla mnie spoko - jeśli dzięki kupującym będzie więcej SG dla wszystkich odblokowanych.

Ja bym stawiał na płatne metalowe monety( raczej nie wezmę, bo jeśli to będzie kopia tych tekturowych to mam już takie w Tokaido de lux) a kasę lepiej wydać na legendary coins asian ( które sa po prostu najlepsze i kropka)...

Może faktycznie większa plansza, też się pojawi jako dodatek ( tez moim zdaniem uczciwy deal).



No i znów dziwny zwyczaj rozbijania całego elementu gry na kilka SG. 90 wódz, 90 żetony, mam nadzieję że kolejne 90 to będzie reszta figurek z klanu ...choć raczej stawiam kolejne 90 shinto i następne 90 bushi...oby nie po 90 na figurkę ...


ale na ocenę "bogatości" naprawdę trzeba poczekać do 48h rush.

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:38
autor: bubu
Tak, dla różnorodności zdolności klanów i startowej pozycji.
(edytowałem powyżej)

Re: [KS] Rising Sun (Eric M. Lang)

: 09 mar 2017, 14:39
autor: mmag
Jakoś nie mogłem się powstrzymać... 8)

Obrazek