Strona 10 z 11

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 14 sty 2024, 15:47
autor: Bohyn
A do dodatków nie widziałeś może?

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 14 sty 2024, 16:57
autor: Dako
Drugi i trzeci dodatek również ma w plikach takie schematy na ten moment brakuje Witchwood
Zakładka Expansions/nazwa dodatku/Files

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 19 sty 2024, 20:54
autor: Mulczas
Dako pisze: 14 sty 2024, 16:57 Drugi i trzeci dodatek również ma w plikach takie schematy na ten moment brakuje Witchwood
Zakładka Expansions/nazwa dodatku/Files
Mówisz masz, oto Wiedzmi las.
numerki są z Big Boxa. Pracuje nad zaktualizowaniem poprzednich dodatków z nowa numeracją.
Pozdrawiam
Obrazek

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 22 sty 2024, 08:26
autor: Bohyn
Mulczas
Nie bądź może już Morza piasku? Chociaż liczb bgg na bigbox
Ja ogarnąłem liczby Z bgg na bigbox dla podstawki

Obrazek[/quote]

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 23 sty 2024, 12:44
autor: Mulczas
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 23 sty 2024, 13:43
autor: Mrukar
Macie pomysł jak chałupniczo zrobić znaczniki dla figurek graczy, żeby wyróżniały sie na planszy?

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 23 sty 2024, 14:17
autor: Dako
Mrukar pisze: 23 sty 2024, 13:43 Macie pomysł jak chałupniczo zrobić znaczniki dla figurek graczy, żeby wyróżniały sie na planszy?
Za 10 pln + wysyłka kolorowe podstawki (9 szt) druk 3D są na allegro do kupienia...

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 06 wrz 2024, 17:14
autor: Michelito42
Czy ktoś kto posiada storage boxa z wszystkimi dodatkami koszulkował karty? Na pierwszy rzut oka wydaje się że nie ma opcji, karty i tak ledwo się mieszczą w wyprasce :/

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 06 wrz 2024, 22:13
autor: Neoptolemos
Nie byłem mocno zaangażowany w ten projekt (bardziej niż tester), ale na 95% big box nie przewidywał miejsca na koszulki. Kart w Destinies się nie tasuje, nie trzyma w ręku, a do tego czasem wymagają skanowania (co bywa problematyczne, jeśli koszulka odbija światło), więc nie polecam koszulkowania - nie ma absolutnie takiej potrzeby. A że kart jest sporo, to pewna oszczędność ;)

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 08 paź 2024, 17:25
autor: mpitas3
Czy ktoś ma podobne wrażenie, że dodatek 2v2 za bardzo ułatwia zdawanie testów? O ile w trakcie gry "przyzwanie towarzysza", a co za tym idzie "sumowanie sukcesów" jest bilansowanie kiblowaniem jednej tury, o tyle w finale praktycznie gwarantuje wygraną. W finale scenariusza "zero" dwa sukcesy to już wygrana. Mam nadzieję, że w kolejnych scenariuszach zbilansowali liczbę potrzebnych sukcesów.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 08 paź 2024, 17:33
autor: BOLLO
Jak wrażenia z grania solo, warto?

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 09 paź 2024, 08:25
autor: EsperanzaDMV
Zagrałem pierwsze trzy scenariusze z żoną a już z braku czasu potem ostatnie dwa solo by dograć grę i poznać historię. Mój punkt widzenia jest taki, że tak jak grając z żywym przeciwnikiem bawiłem się dobrze, tak z grania solo... No nie powiem, bym się jakoś dobrze bawił. Rywalizacja/wyścig w danym scenariuszu jest tu największym napędowym - każda postać ma inne cele, przeciwnik może się domyślić co jest tytułowym "przeznaczeniem" przeciwnika i robi się ciekawie. Przejście Destinies solo wyklucza ten aspekt gry. Ok, poznajemy jedną historię, ale jednocześnie znamy już wtedy całą historię i wiemy co się wydarzyło, przez co nawet jak chcemy potem dograć dany scenariusz pozostałymi postaciami, to nie ma to już większego sensu. No chyba, że będzie się grało raz na rok i zdąży się całkowicie zapomnieć co się działo w danym scenariuszu :lol: W moim odczuciu to jest jednorazowa gra, granie kolejny raz w ten sam scenariusz nie ma większego sensu jak zna się zakończenie.
Podsumowując, najlepiej zagrać od razu w trzy osoby i puścić grę dalej ;) a grę solo mogę polecić tylko by zapoznać się z mechaniką gry.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 11 paź 2024, 11:01
autor: BOLLO
Zatem ostudziłeś mój zapał aby zmierzyć się w tej grze solo. Muszę w takim razie zaangażować w ten tytuł min jednego chętnego.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 01 gru 2024, 21:04
autor: akustyk
Mam pytanie do Was. Czy ktoś może z Was słyszał czy będą powstawać kolejne dodatki? Przechodzę z żoną właśnie ostatni dodatek Wiedźmi Las i pytanie czy sprzedać wszystko czy czekać bo "ktoś gdzieś coś słyszał" o kolejnych dodatkach?

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 02 gru 2024, 10:11
autor: Irr3versible
akustyk pisze: 01 gru 2024, 21:04 Mam pytanie do Was. Czy ktoś może z Was słyszał czy będą powstawać kolejne dodatki? Przechodzę z żoną właśnie ostatni dodatek Wiedźmi Las i pytanie czy sprzedać wszystko czy czekać bo "ktoś gdzieś coś słyszał" o kolejnych dodatkach?
Czy będą dodatki to nie mam pojęcia, ale na pewno są scenariusze graczy - był nawet jakiś konkurs. Imo warto sprawdzić przed puszczeniem gry w świat.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 02 gru 2024, 10:18
autor: Gargi
A jak jest z tymi fanowskimi scenariuszami? Są tam chyba 3 po polsku : wystarczy podstawka ?

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 02 gru 2024, 17:58
autor: Warrtain
Gargi pisze: 02 gru 2024, 10:18 A jak jest z tymi fanowskimi scenariuszami? Są tam chyba 3 po polsku : wystarczy podstawka ?
Aż sprawdziłem, tylko do jednego angielskiego potrzebne są dodatki a tak to do wszystkich pozostałych łącznie z polskimi wystarczy podstawka.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 03 gru 2024, 11:43
autor: akustyk
Irr3versible pisze: 02 gru 2024, 10:11
akustyk pisze: 01 gru 2024, 21:04 Mam pytanie do Was. Czy ktoś może z Was słyszał czy będą powstawać kolejne dodatki? Przechodzę z żoną właśnie ostatni dodatek Wiedźmi Las i pytanie czy sprzedać wszystko czy czekać bo "ktoś gdzieś coś słyszał" o kolejnych dodatkach?
Czy będą dodatki to nie mam pojęcia, ale na pewno są scenariusze graczy - był nawet jakiś konkurs. Imo warto sprawdzić przed puszczeniem gry w świat.
Nie ma szału z tymi dodatkowymi scenariuszami a szkoda. Zmarnowany potencjał. Gramy teraz z żoną w ostatni dodatek Wiedźmi Las. Fajnie zrobiony, fajne muzyczka dopasowana słowiańska, historia pierwsza bardzo fajna. Ciekawie ułożona "plansza". Klimacik zacny.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 03 gru 2024, 11:48
autor: Dako
akustyk pisze: 03 gru 2024, 11:43
Irr3versible pisze: 02 gru 2024, 10:11
akustyk pisze: 01 gru 2024, 21:04 Mam pytanie do Was. Czy ktoś może z Was słyszał czy będą powstawać kolejne dodatki? Przechodzę z żoną właśnie ostatni dodatek Wiedźmi Las i pytanie czy sprzedać wszystko czy czekać bo "ktoś gdzieś coś słyszał" o kolejnych dodatkach?
Czy będą dodatki to nie mam pojęcia, ale na pewno są scenariusze graczy - był nawet jakiś konkurs. Imo warto sprawdzić przed puszczeniem gry w świat.
Nie ma szału z tymi dodatkowymi scenariuszami a szkoda. Zmarnowany potencjał. Gramy teraz z żoną w ostatni dodatek Wiedźmi Las. Fajnie zrobiony, fajne muzyczka dopasowana słowiańska, historia pierwsza bardzo fajna. Ciekawie ułożona "plansza". Klimacik zacny.
No niestety a szkoda bo mi tak osobiście marzy mi się takie coś jak wsparcie wydawnictwa lub fanowska aplikacja w stylu Valkyrie ze scenariuszami czyli jak coś co mamy w Posiadłości Szaleństwa ;)

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 22 gru 2024, 02:04
autor: profes79
Ktoś może podpowiedzieć, które dodatki zwiększają liczbę graczy powyżej trzech? Znajoma kupiła grę sądząc, że gra jest do 5 osób i po rozpakowaniu podstawki miała lekkiego zonka. Teraz trzeba uzupełniać :)

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 22 gru 2024, 06:26
autor: Dako
profes79 pisze: 22 gru 2024, 02:04 Ktoś może podpowiedzieć, które dodatki zwiększają liczbę graczy powyżej trzech? Znajoma kupiła grę sądząc, że gra jest do 5 osób i po rozpakowaniu podstawki miała lekkiego zonka. Teraz trzeba uzupełniać :)
Niestety każda z jej czterech części przeznaczona jest dla 1-3 graczy choć dodatek Destinies: Złączeni losem pozwala zagrać w 4 osoby ale w trybie rywalizacji dwuosobowych drużyn.
Osobiście akurat jego nie kupiłem więc się nie wypowiem czy to ciekawie działa.
Na stronie kaczek jest dokładny opis i obecnie jedyna chyba możliwość zakupu:
https://luckyduckgames.com/pl/games/180 ... zeni-losem

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 01 sty 2025, 10:33
autor: profes79
Rozgrywka w scenariusz pierwszy ( z Bestią) pozostawiła u mnie lekki niesmak. W grze teoretycznie będącej coopem okazuje się, że każdy z graczy rzeźbi własne cele, które są w dodatku co do zasady sprzeczne z celami innych graczy. Tj. wszystkim może i chodzi o rozwiązanie zagadki Bestii ale każdy robi to w inny sposób, w dodatku zakończenie dobre dla jednej z postaci de facto jest negatywne dla obydwóch pozostałych (to, które osiągnęliśmy) a podejrzewam, że w przypadku innych postaci (bądź drugiego zakończenia dla tej pierwszej będzie podobnie. Współpraca byłą iluzoryczna i praktycznie zbędna.
Mam nadzieję, że w scenariuszach "kampanijnych" będzie nieco inaczej.

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 01 sty 2025, 10:39
autor: Wildcard
Nie będzie inaczej bo to nie jest coop :mrgreen:

"Destinies is a competitive, story-driven, game of adventure and exploration, mixing an app and a board game."

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 01 sty 2025, 11:32
autor: Neoptolemos
Brak kooperacji był (afaik) jednym z głównych założeń przy projektowaniu Destinies.

W tym roku pojawi się The Dark Quarter, który jest bardzo mocno oparty na mechanice Destinies, ale przy tym jest w pełni coopem (do 4 osób i z o wiele bardziej powiązaną wewnętrznie kampanią).

Re: Destinies (Michał Gołębiowski, Filip Miłuński)

: 01 sty 2025, 11:45
autor: antonio3333
Grałem w Destinies i powiem tak, że podstawka pod względem historii mi się podoba, ale jak przeszedłem wiedźmi las to byłem lekko zdegustowany jakością tego dodatku. Mechanika podróży między lokacjami mocno wkurzała, a z biegiem scenariusza to miałem przekonanie takie, że najlepiej latać miedzy lokacjami i w minimalnym stopniu wchodzić w interakcje z lokacją. Sama opowieść też była według mnie miałka i czułem jakby była napisana dla dzieci, ale wydawnictwo chciało być "cool" i wplotło w to jakieś ostrzejsze sceny. Gdyby ktoś mi przedstawił Destinies od wiedzmiego lasu to bym bronił się nogami i rękami by nie grać w resztę dodatków. Kolejnym mankamentem dla mnie było, że jak nie za bardzo wiemy co robić to możemy mocno marnować tury, a często się zdarzało nam to, że nastawiamy się na jeden cel, ale po drodze gra próbuje na siłę wcisnąć nam drugie zakończenie. Tak miałem w ostatnim i 2 scenariuszu wiedźmiego lasu kiedy mogłem je skończyć w sumie po 8-9 turach a się ciągnęły przynajmniej 16+ tur. No i ostatnim mankament dla mnie to kosci, które w kluczowych momentach mogą popsuć cały plan. Tak miałem w 2 scenariuszu gdzie rzuciłem 5 kośćmi i dostałem same 1 na kościach. No szlag człowieka trafia.

Szczerze nie wiem czy zasiądę do pozostałych dodatków czy raczej będę omijał szerokim łukiem ten tytuł. Będzie trzeba mnie mocno namawiać. Całe szczęście, że nie posiadam tej gry w swojej bibliotece :P Za podstawkę dałbym 8/10, dodatek to takie 5,5/10.