Scythe (Jamey Stegmaier)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- mauserem
- Posty: 1817
- Rejestracja: 26 lis 2014, 09:37
- Has thanked: 253 times
- Been thanked: 165 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
ScytheKick - aplikacja na Android albo iOS - za free - obejmuje miedzy innymi funkcje automy nawet z uwzględnieniem dodatków
- Hardkor
- Posty: 4549
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1371 times
- Been thanked: 875 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Chodzi ci o te karty same, które sa w podstawce czy jak?
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
- Tommy
- Posty: 1739
- Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 27 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Właśnie chciałem nawiązać do balansu gry jako nowy gracz w Scythe.
Jesteśmy w naszej grupie po drugim wieczorze ze Scythe (bez czytania, analizowania etc.)
I jak ogólnie gra nas zachwyciła, to wczorajsza rozgrywka... rozwiała dosyć mocno te pozytywne wrażenia.
Niestety powstało na samym początku gry combo, przy którym mogliśmy złożyć grę i zacząć grać od nowa (nie zrobiliśmy tego, zagraliśmy do końca... jakaś nauka z tego wyszła, ale można powiedzieć, że troche stracone 2h, bo reszta nie miała żadnych szans - a przynajmniej tak to wygląda dla nowych graczy w Scythe).
Trochę nam ręce opadły.
Co się wydarzyło dosłownie w pierwszych ruchach:
Jeden z graczy gra Rozwietami - pierwsze co robi to szybkie dwie wymiany (w zasadzie już w dwie tury bo nie musi wybierać różnych pól akcji), zakup mecha, który pozwala się przemieścić do fabryki, tam się przemieszcza i dostaje kartę - za jedną popularność (serduszko) może zrobić upgrade lub zaciąg (ten walec) + do tego ruch...
Finał jest taki, że dzięki umiejętności wybierania w kółko tego samego, kolega okupował dobraną kartę z akcją, rozwinął wszystkie potrzebne a finalnie wszystkie upgrady + wszystkie zaciągi (tylko od czasu do czasu musiał skoczyć gdzieś dostać serduszka), ale tutaj pomogła kwestia ruchu, bo bohaterem w bonusie się poruszał szybciej niż my na początku, robił spotkania i nawet dostawał co było potrzebne - np. popularność.
Ergo - po bodajże 3 rundach miał już kosmiczną bonusową akcję, którą mógł wykonywać w kółko, kilka rund później już porobione upgrady, a potem zaciągi, a my próbowaliśmy zrozumieć jak zacząć i co zrobić ze swoimi frakcjami.
Różnica na starcie była tak gigantyczna, że po 15-20 minutach było po grze.
Ja rozumiem, że gry asymetryczne są trudne do zaprojektowania, ale tutaj nie ma 200 kombinacji nacji etc. Mamy ogromne wrażenie, że testy były niewystarczające, a jeżeli na te kilka nacji już są pobanowane jakieś kombinacje...
A nawet bez dziwnych zestawów nacj i planszetką akcji - sama umiejętność stawiania w kółko i robienia tego co się chce, kiedy inni muszą skakać po akcjach... to po dwóch wieczorach z grą wydaje się wręcz absurdalnie przegięte.
Może mamy takie wrażenia, jako nowi... ale na razie nasz pierwszy home-rule - wywalamy zupełnie Rosjan z gry.
Jak Wy sobe radzicie z tymi nierównościami? Jedną możliwą odpowiedź w sumie już sam zacytowałem - Errata i ban pewnych zestawów (strasznie nieeleganckie).
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
feel the fear in my enemy's eyes"
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
W grze na 2-3 graczy, Rusvieci nie mogą używać swojej umiejki na karcie Factory. Grę wygrywają punkty na koniec - to ze kolega miał jakiś engine, to jeszcze nic nie oznacza.
- Tommy
- Posty: 1739
- Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 27 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Ta gra polega na zbudowaniu silniczka, problem jak ktoś go ma po 2-3 rundach podbitego dodatkową kartą/akcją dającą bardzo duży handicap.
Anyway - banowanie jakiś kombinacji jest jednak "dowodem" na to, że gra nie do końca jest zbalansowana.
I żeby była jasność - wciąz nam się podoba i chęć grania jest wielka - mógłbym już dziś spróbować znowu, ale pewne rzeczy pwoodują zawód.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
feel the fear in my enemy's eyes"
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Dorzucę swoje 3 grosze na temat Russviets
Problem został opisany tu: https://boardgamegeek.com/thread/219387 ... verpowered
1 - Trade (two iron)
2 - Produce (two iron and a worker) - 1st Mech
3 - Move (worker to mountain, hero to village)
4 - Produce (3 iron) - 2nd Mech
5 - Produce (3 iron) - 3rd Mech
6 - Produce (3 iron) - 4th Mech
7 - Move (hero to factory)
Dodatkowo, maja mega przywilej dojscia bardzo szybko do fabryki, przy szczesciu, moga uzywac karty fabryki co ture i budowac ulepszenie kosztem 1 serca.
Nikt nie jest w stanie ich dogonic. Mamy wrażenie, że dzieki powtarzaniu ruchu, reszta graczy jest w tyle kilka rund.
Podobno te kombinacje są zepsute:
Rusviet Industrial & Crimea Patriotic
Jeżeli tak to widać już przy pierwszych rozgrywkach, to rzeczywiście mamy problem
Tutaj wątek o krymie: https://boardgamegeek.com/thread/176180 ... ion-broken
Problem został opisany tu: https://boardgamegeek.com/thread/219387 ... verpowered
1 - Trade (two iron)
2 - Produce (two iron and a worker) - 1st Mech
3 - Move (worker to mountain, hero to village)
4 - Produce (3 iron) - 2nd Mech
5 - Produce (3 iron) - 3rd Mech
6 - Produce (3 iron) - 4th Mech
7 - Move (hero to factory)
Dodatkowo, maja mega przywilej dojscia bardzo szybko do fabryki, przy szczesciu, moga uzywac karty fabryki co ture i budowac ulepszenie kosztem 1 serca.
Nikt nie jest w stanie ich dogonic. Mamy wrażenie, że dzieki powtarzaniu ruchu, reszta graczy jest w tyle kilka rund.
Podobno te kombinacje są zepsute:
Rusviet Industrial & Crimea Patriotic
Jeżeli tak to widać już przy pierwszych rozgrywkach, to rzeczywiście mamy problem
Tutaj wątek o krymie: https://boardgamegeek.com/thread/176180 ... ion-broken
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Zawsze miałem wrażenie że Scythe to gra polegającą bardziej na optymalizacji niż na budowaniu silniczka... Bo jaki to silnik podpiąć się pod surowce i wałkować w koło kilka akcji.Tommy pisze: ↑15 wrz 2020, 09:34Ta gra polega na zbudowaniu silniczka, problem jak ktoś go ma po 2-3 rundach podbitego dodatkową kartą/akcją dającą bardzo duży handicap.
Anyway - banowanie jakiś kombinacji jest jednak "dowodem" na to, że gra nie do końca jest zbalansowana.
I żeby była jasność - wciąz nam się podoba i chęć grania jest wielka - mógłbym już dziś spróbować znowu, ale pewne rzeczy pwoodują zawód.
Co do samego balansu to fakt moze to z jednej strony irytować że nie wszystko w grze hula jednak w grach planszowych nie ma do końca opcji na patch, który naprawi bug w grze. Mi akurat osobiście podoba się podejście Stonmaier Games którzy widzą że coś średnio działa po XXX partiach i na to reagują. Ile jest dobrych gier które odpadły z rynku bo są strategię wygrywajace w grze? Jeżeli balans da się naprawić jedna szybką rzeczą to chyba dobrze ze jest szansa uratować dobra grę nóż miałoby pójść do lamusa bo wygra gracz grający frakcja X?
- Tommy
- Posty: 1739
- Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 27 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
1. Gdzie w instrukcji jest to, że Rosjanie nie mogą używać swojej frakcyjnej umiejętności na 2-3 graczy?mecenas pisze: ↑15 wrz 2020, 09:44Zawsze miałem wrażenie że Scythe to gra polegającą bardziej na optymalizacji niż na budowaniu silniczka... Bo jaki to silnik podpiąć się pod surowce i wałkować w koło kilka akcji.Tommy pisze: ↑15 wrz 2020, 09:34Ta gra polega na zbudowaniu silniczka, problem jak ktoś go ma po 2-3 rundach podbitego dodatkową kartą/akcją dającą bardzo duży handicap.
Anyway - banowanie jakiś kombinacji jest jednak "dowodem" na to, że gra nie do końca jest zbalansowana.
I żeby była jasność - wciąz nam się podoba i chęć grania jest wielka - mógłbym już dziś spróbować znowu, ale pewne rzeczy pwoodują zawód.
Co do samego balansu to fakt moze to z jednej strony irytować że nie wszystko w grze hula jednak w grach planszowych nie ma do końca opcji na patch, który naprawi bug w grze. Mi akurat osobiście podoba się podejście Stonmaier Games którzy widzą że coś średnio działa po XXX partiach i na to reagują. Ile jest dobrych gier które odpadły z rynku bo są strategię wygrywajace w grze? Jeżeli balans da się naprawić jedna szybką rzeczą to chyba dobrze ze jest szansa uratować dobra grę nóż miałoby pójść do lamusa bo wygra gracz grający frakcja X?
2. może zbyt wymiennie to używam... będę bardziej dokładny: budowanie zoptymalizowango silniczka, albo optymalizacja ruchów, żeby zbudować najlepszy/wydajniejszy silniczek
3. Przecież ja nie napisałem, że errata jest błędem, czy BAN! Jeżeli to poprawia balans gry - why not? Ja sam wywodzę się z gier karcianych i BANy kart czy kombinacji są na porządku dziennym. Napisałem tylko, że nasze wrażenie braku balansu jest chyba podstawne, skoro wyszły już oficjane BANy - tyle.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
feel the fear in my enemy's eyes"
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Spoko, wszystko rozumiem. Rozgrywamy 40 partii , siadamy przy piwie i dyskutujemy..No tak, jak dobrze zagrasz tymi i tymi, to masz przeage przy dobrej taktyce, a w zestawieniu z tamtymi tamci mają troche mniejsze szanse w zestawieniu z tym i tym.mecenas pisze: ↑15 wrz 2020, 09:44 Co do samego balansu to fakt moze to z jednej strony irytować że nie wszystko w grze hula jednak w grach planszowych nie ma do końca opcji na patch, który naprawi bug w grze. Mi akurat osobiście podoba się podejście Stonmaier Games którzy widzą że coś średnio działa po XXX partiach i na to reagują. Ile jest dobrych gier które odpadły z rynku bo są strategię wygrywajace w grze? Jeżeli balans da się naprawić jedna szybką rzeczą to chyba dobrze ze jest szansa uratować dobra grę nóż miałoby pójść do lamusa bo wygra gracz grający frakcja X?
Tutaj po 2 partii widać, że coś jest skopane i:
A) Albo my nie umiemy grać i skupiamy się na złych rzeczach przez co nie widzimy swojej ścieżki na wygraną.
B) Ktoś wydał grę w stylu "nie testowaliśmy tylko wcale"
A jak widać, Zarzutów na necie odnośnie szczególnie wspomnianych 2 kombinacji, jest bardzo sporo.
- sin
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
To bardziej rekomendacja, ale polecam ją zastosować. Informację o tym można znaleźć w FAQ (https://stonemaiergames.com/games/scythe/faq-scythe/), skonsolidowanej instrukcji (https://app.box.com/s/9nsnr33sd41iztcssgec64jex0svqshb - strona 53) czy instrukcji w Igrając z Wiatrem (https://app.box.com/s/rj3jrw0rab2uiz02u ... 7739979932 - strona 7):
Also, in 2-3 player games (where each player is likely to get more encounters), the Rusviet player cannot use their faction ability to place their player token on their Factory card on sequential turns.
RUSVIET VARIANT: You may have noticed that the Rusviet faction is prety powerful. Our extensive blind playtesting process did not reveal them to be overpowered, but your experience may be different. If so, we recommend that the Rusviet faction ability of sequential turns with repeated actions cannot be used on a Factory card (particularly in 2-3 player games where the encounter-per-player ratio is higher). Also, the Rusviet faction should never be paired with the Industrial player mat.
WARIANT ROSWIECJI: Zauważyliście zapewne, że frakcja Roswiecji jest całkiem mocna. Choć w trakcie długotrwałych testów nie stwierdziliśmy, żeby była silniejsza od innych, wy możecie mieć odmienne wrażenia. Jeśli tak, zalecamy, aby nie używać zdolności powtarzania tej samej akcji z użyciem karty Fabryki (szczególnie przy 2-3 graczach, gdy współczynnik spotkań na gracza jest wyższy). Oprócz tego frakcja Roswiecji nigdy nie powinna grać z wykorzystaniem planszy „Przemysł”.
Dlatego zostały oficjalnie zbanowane - informacja o tym jest nawet w instrukcjach do dodatków (Roswiecja w Igrając z Wiatrem, Chanat w Fenrisie).
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2020, 10:06 przez sin, łącznie zmieniany 1 raz.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
-
- Posty: 762
- Rejestracja: 08 gru 2012, 01:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 58 times
- Been thanked: 157 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Rosjanie wydaje mi się, że mają to do siebie że z jednej strony są też najłatwiejszą frakcją do grania w tej grze. Dużym problemem Scythe jest to, że nie możesz wykonać dwóch akcji pod rząd i wykorzystać sprawnie innych zalet pozostałych frakcji.Vasquez pisze: ↑15 wrz 2020, 09:55 Spoko, wszystko rozumiem. Rozgrywamy 40 partii , siadamy przy piwie i dyskutujemy..No tak, jak dobrze zagrasz tymi i tymi, to masz przeage przy dobrej taktyce, a w zestawieniu z tamtymi tamci mają troche mniejsze szanse w zestawieniu z tym i tym.
Tutaj po 2 partii widać, że coś jest skopane i:
A) Albo my nie umiemy grać i skupiamy się na złych rzeczach przez co nie widzimy swojej ścieżki na wygraną.
B) Ktoś wydał grę w stylu "nie testowaliśmy tylko wcale"
A jak widać, Zarzutów na necie odnośnie szczególnie wspomnianych 2 kombinacji, jest bardzo sporo.
Pamięam X stron temu ktoś wrzucał info, że najmocniejszą frakcją jest Chamat Krymski z przewalaniem kart na surowce - czy widać to po dwóch partiach? nigdy w życiu, bo trzeba trochę zrozumieć jak nimi grać, by wykorzystać tę przewagę do maksimum.
Widać gracze też mieli farta/pecha, że kto trafił na Rosjan szybko ogarnął jak wykorzystać ich potencjał do maksimum przez co też uwydatnił się ten problem. Przy moich partiach ogrywała nas Polania non-stop, bo gracz, który nimi grał świetnie rozumie tę grę. Rosjanie za tojakoś nie kojarzę by kiedykolwiek aż tak brylowali...
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Dzięki za podesłane komentarze i FAQ. Będziemy testować, bo gra mimo pierwszych mankamentów i grania bez FAQ, BARDZO nam się podoba.sin pisze: ↑15 wrz 2020, 10:01 To bardziej rekomendacja, ale polecam ją zastosować. Informację o tym można znaleźć w FAQ (https://stonemaiergames.com/games/scythe/faq-scythe/), skonsolidowanej instrukcji (https://app.box.com/s/9nsnr33sd41iztcssgec64jex0svqshb - strona 53) czy instrukcji w Igrając z Wiatrem (https://app.box.com/s/rj3jrw0rab2uiz02u ... 7739979932 - strona 7):
- Tommy
- Posty: 1739
- Rejestracja: 25 lut 2008, 15:18
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 108 times
- Been thanked: 27 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Dzięki! Niestety granie z samą instrukcją z pudełka niewystarczasin pisze: ↑15 wrz 2020, 10:01To bardziej rekomendacja, ale polecam ją zastosować. Informację o tym można znaleźć w FAQ (https://stonemaiergames.com/games/scythe/faq-scythe/), skonsolidowanej instrukcji (https://app.box.com/s/9nsnr33sd41iztcssgec64jex0svqshb - strona 53) czy instrukcji w Igrając z Wiatrem (https://app.box.com/s/rj3jrw0rab2uiz02u ... 7739979932 - strona 7):Also, in 2-3 player games (where each player is likely to get more encounters), the Rusviet player cannot use their faction ability to place their player token on their Factory card on sequential turns.
I tutaj się nie zgodzę - poza jedną feralną partią z Rosjanami - wspomnianą dziś, dwie inne wygrał właśnie Chamat Krymski dzięki mieleniu karty na surowiec co od pierwszej partii wydało nam się... mocne. Nie przegięte, ale zwyczajnie mocniejsze niż nasze inne frakcyjne skille.
To chyba jest na tą chwilę główny problem - widać ogromne nierówności pomiędzy tymi skillami + to co można na plszach akcji wykonać - i nie jest zblinasowane w innych miejscach. Rozjanie mogą coś, ale za to w kilku miejscach mają sporo gorzej...
Anyway - zastosujemy FAQ/Errata - zbanujemy co jest polecane i do przodu.
"I used to roll the dice
feel the fear in my enemy's eyes"
feel the fear in my enemy's eyes"
- Breżniew
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 122 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Ja to widzę tak, że zdolność frakcyjna Roswiecji jest najbardziej oczywista do wykorzystywania przez początkującego gracza i pewnie dlatego ta frakcja wydaje się potężniejsza od innych. Ja osobiście postrzegam każdą z podstawowych frakcji za na swój sposób potężną i każdą z nich da się grać optymalnie i konkurować z innymi. Inna rzecz że w naszych rozgrywkach w komputerowy Scythe najczęstszym zwycięzcą jest Krym i chyba Polania. Ciekawe, że nie Roswiecja A gramy już z dwoma kolegami już jakiś czas (ze 20 rozgrywek już było - oprócz tego każdy z nas coś tam pogrywa sobie na boku indywidualnie).
U nas bywały rozgrywki w których pomiędzy pierwszym a ostatnim graczem było 80 pkt różnicy na koniec, a bywały i takie w których na 5 graczy różnice mieściły się w przedziale 10 punktów, a walka na pozycjach 1-3 była na przysłowiowe noże.
Zdarzało się i tak, że wg mnie najmniej spektakularna Saksonia robiła na planszy co chciała i wcale nie wykorzystywała do tego swojej zdolności frakcyjnej. Albo Polania wygrywała z dużą przewagą zaliczając jedno spotkanie.
Nawet jeśli Scythe jest momentami niezbalansowane to mi osobiście to nieszczególnie przeszkadza. Czy wygram czy nie, rozgrywka jest zawsze dobrą zabawą - może tylko czasem ma się poczucie, że idzie ciężej niż ostatnim razem
U nas bywały rozgrywki w których pomiędzy pierwszym a ostatnim graczem było 80 pkt różnicy na koniec, a bywały i takie w których na 5 graczy różnice mieściły się w przedziale 10 punktów, a walka na pozycjach 1-3 była na przysłowiowe noże.
Zdarzało się i tak, że wg mnie najmniej spektakularna Saksonia robiła na planszy co chciała i wcale nie wykorzystywała do tego swojej zdolności frakcyjnej. Albo Polania wygrywała z dużą przewagą zaliczając jedno spotkanie.
Nawet jeśli Scythe jest momentami niezbalansowane to mi osobiście to nieszczególnie przeszkadza. Czy wygram czy nie, rozgrywka jest zawsze dobrą zabawą - może tylko czasem ma się poczucie, że idzie ciężej niż ostatnim razem
- Hardkor
- Posty: 4549
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1371 times
- Been thanked: 875 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Przypadkiem przy Rosji nie jest napisane, że nie kładzie znacznika na PLANSZY GRACZA czy jak to się tam nazywa, a jednak karta fabryki to coś osobnego- osobna akcja. Ja zawsze tak to rozumiałem i nigdy nie graliśmy, że można fabryke użyć pod rząd więcej niż raz.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
-
- Posty: 1049
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
- Lokalizacja: chrzanów
- Has thanked: 870 times
- Been thanked: 524 times
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Dwa lata temu graliśmy ligę w Scythe - sami doświadczeni, mocni gracze. Zrobiłem potem statystyki frakcji i planszetek. W zasadzie nie było jednej najmocniejszej frakcji. W czubie były: Rusviet, Albion, Togawa i Saksonia. Trochę za nimi Krym. Jeszcze niżej Polania i zdecydowanie najsłabiej wypadła Nordia. Wśród planszetek wygrało Rolnictwo
- sin
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
- sin
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Dosłownie parę postów wcześniej wklejałem ekstrat z instrukcji dodatków oraz skonsolidowanej, że nie zmieniał, a rekomendował (w opozycji do kombinacji frakcji z planszetkami, które zostały wprost zbanowane), i nie zawsze, a tylko w rozgrywkach dla 2-3 graczy.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
- Hardkor
- Posty: 4549
- Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1371 times
- Been thanked: 875 times
- Kontakt:
Re: Scythe (Jamey Stegmaier)
Akurat Scythe uczyłem się od kogoś grać. Dzięki za cytat
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)