Polecam zaopatrzyć się w FAQ ze strony ffg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mają tam poprawioną tabelę timingu.
Corporate Troubleshootera (CT) używamy w turze runnera*. Dla pełnego zaskoku możemy go zrezować i użyć w punkcie 2.3 z tabeli Timing Structure of a Run. Przykładowo:
2. Runner podchodzi do ice'a.
2.1 Nikt nie używa żadnych zdolności
2.2 Runner decyduje się kontynuować run.
2.3 Korporacja może rezować ice i robi to. Następnie ma okienko na rezowanie i używanie zdolności innych kart, więc rezuje CT i używa jego zdolności. Do końca tury runnera wybrany ice będzie miał +x siły. Korporacja wybiera właśnie zrezowany ice i dopłaca tyle, żeby runner nie mógł go złamać.
Zazwyczaj kończy się to trashowaniem programów albo śmiercią runnera (oczywiście wszystko zależy od wybranego ice'a) - CT to świetna pułapka. Taki sobie
Rototurret, łatwy do złamania i nie mocno straszny, nagle kończy nam run i kasuje potrzebny program... nieprzyjemne.
Można również zrezować CT wcześniej i czekać, aż runner ruszy na serwer, na którym się znajduje. Zwyczajnie żeby go postraszyć, choć bardziej opłaca się zaskoczyć runnera. Jeśli widzi CT na serwerze, przed runem upewni się, że ma więcej kasy niż korpo. Jak widzi niezrezany upgrade, musi liczyć się z tym, że może to być cokolwiek
*Możemy go użyć w swojej turze, ale jeszcze nie ma kart (o ile się nie mylę), które czyniły by taką akcję opłacalną.