kwiatosz pisze:Przygodówkę to raczej szkoda z tego robić, przynajmniej w klasycznym rozumieniu.
Tutaj się nie zgodzę, coś w klimacie A Touch of Evil byłoby super. Zdecydowanie ameri przy takim podejściu.
kwiatosz pisze: Ciekawe byłoby coś w stylu SH Consulting Detective, ale oczywiście wiem, że się nie sprzeda i nie tak prosto naprodukować tyle tekstu w klimacie.
O tym samym pomyślałem. Taka gra po polsku to by było coś! Czy się nie sprzeda - nie wiem. Na pewno nie będzie to gra dla każdego, ale jeśli będziecie chcieli odwzorować klimat z książek, to na pewno rodzinna gra z tego nie wyjdzie.
kwiatosz pisze:Ja najchętniej bym zobaczył grę 1vs reszta - jeden gracz gra siłami ciemności i sieje zepsucie we wsiach i miasteczkach, a drużyna inkwizytorów mu się przeciwstawia. Tylko nie poziom taktyczny, jak Descent, a strategiczny. Pojedyncze procesy bądź opanowania miast przez zło składałyby się na ogólną porażkę bądź zwycięstwo ciemności. Tak bym to widział najchętniej
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomysł zdecydowanie super. Z tym, że wprowadziłbym element rywalizacji między graczami - każdy z nich jest inkwizytorem i kieruje swoją siatką informatorów, jednocześnie rywalizując między sobą o to kto szybciej/lepiej rozwiąże zagadkę. Przy takim podejściu zagadki mogłyby być zestawami kart i można byłoby je sprzedawać jako dodatki
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(vide Posiadłość Szaleństwa)
Inny pomysł to niesymetryczna gra karciana, coś w stylu Android: Net Runner. Jeden z graczy to inkwizytor, a drugi to siły ciemności
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)