Strona 2 z 34

Re: Impulse

: 08 sie 2015, 19:45
autor: Rafal_Kruczek
tassman pisze:
Rafał Kruczek pisze: Tak. tekst zdolności wmaga czytania ze zrozumieniem. Są niuanse i niekoniecznie jasno sfromułowanie zdolnosci.
Eeee... graliśmy w trójkę. Jedna osoba średnio z angielskim. Po 3 - 4 turach już rozumiała karty i bardzo żadko kazała sobie coś przetłumaczyć. Zwroty się bardzo często powtarzają.
Sa róznego rodzaju kwiatki (cytuję z pamięci)
"Command [2] ship fleet for two moves" vs "Command [2] fleets for one jump. All fleets must end on the same card".
W jednym przypadku chodzi o jedną dwustatkową flotę a w drugim o dwie floty dowolnego rozmiaru.
Albo "Research two cards size two from deck" przy czym jedno "two" jest zastąpione przez "[2]" i sa dwie karty
"Research [2] cards size two from deck" i "Research two cards size [2] from deck".
Grałem z wieloma osobami i nie zawsze to było od razu zrozumiałe na czym polega różnica.
Jak dla mnie gra jest bardzo dobra, ale wymaga trochę czasu żeby ją dobrze poznać...

Re: Impulse

: 09 sie 2015, 02:17
autor: tomuch
Wracając jeszcze do tekstu, czy jesteście w stanie powiedzieć, czy tekstu jest mniej/więcej niż w Innowacjach (oczywiście jakoś to uśredniając, pewnie są karty, gdzie jest mało tekstu - vide jeden krótki dogmat z Innowacji).

I jeszcze druga sprawa. Czy ew. zmiana tematu wpłynęłaby jakkolwiek na rozgrywkę? Czy jest to jedyny możliwy temat dla tej gry (np. ze względu na rodzaj akcji)?

Re: Impulse

: 09 sie 2015, 08:05
autor: tassman
Tekstu jest mniej. Co do tematu, to raczej 4X tu podchodzi najlepiej, ale może znajdzie się ktoś z lepszą wyobraźnią.

Re: Impulse

: 09 sie 2015, 10:38
autor: Rafal_Kruczek
tomuch pisze:Wracając jeszcze do tekstu, czy jesteście w stanie powiedzieć, czy tekstu jest mniej/więcej niż w Innowacjach (oczywiście jakoś to uśredniając, pewnie są karty, gdzie jest mało tekstu - vide jeden krótki dogmat z Innowacji).

I jeszcze druga sprawa. Czy ew. zmiana tematu wpłynęłaby jakkolwiek na rozgrywkę? Czy jest to jedyny możliwy temat dla tej gry (np. ze względu na rodzaj akcji)?
tassman pisze:Tekstu jest mniej. Co do tematu, to raczej 4X tu podchodzi najlepiej, ale może znajdzie się ktoś z lepszą wyobraźnią.
4X - to mechanika nie tematyka. To że kosmiczne podboje w tematyce SF są dominujące nie znaczy że nie da sie zrbić 4X w innej tematyce.
Ja zaczalem sobie to wyobrażać jako rywalizację miedzy plemionami zmiaeszkujacymi jedno terytorium.
Świat: starożytność/ średniowiecze z elementami magii.
Statki : ludzie : wojownicy(cruiser) i szamani(transport)
Sektor galaktyki -> Magiczny las z umieszoną w środku świątynią
Bramy -> polany/ punkty widokowowe
Karty-> ołtarze/obeliski gdzie można odprawiać rytuały/składać ofiary.
Minerały -> wsparcie od 4 bóstw.
Research -> totemy w wiosce
itp. itd.
Może też bardziej tradycyjne osadnictwo , gdzie karty reprezentowały osady
W każdy, razie kosmos jest bezpieczniejszy tematycznie. Nie wymagał też prawie żadnej grafiki ALBO tez przynajmniej Chrisowi Cieslikowi sie zdawało.

Re: Impulse

: 09 sie 2015, 10:39
autor: tassman
Ahhh.... Wybaczcie. Za rano za gorąco....

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 09:38
autor: Czacha Games
Małe pytanko: pogralibyście w edycje polską? Być może sie pojawi :D
Pracujemy nad tematem z kolegą Carlem :D
Jeśli bedzie z Waszej strony chęć edycji PL to myslę, że podejmiemy temat.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 09:42
autor: AkitaInu
Czacha Games pisze:Małe pytanko: pogralibyście w edycje polską? Być może sie pojawi :D
Pracujemy nad tematem z kolegą Carlem :D
Jeśli bedzie z Waszej strony chęć edycji PL to myslę, że podejmiemy temat.

Byłoby spoko. Mam co prawda angielską ale jak będą nowe grafiki to napewno kupię :) Na BGG ktoś wrzucał posta z przerobionymi grafikami, wyglądała cudownie :)

Aha - i jeżeli będziecie wydawać to dajcie troche wyższe pudełko ;)

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 09:44
autor: tomuch
Grałbym!

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 10:23
autor: adman
Biorę.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:17
autor: Rafal_Kruczek
AkitaInu pisze:
Czacha Games pisze:Małe pytanko: pogralibyście w edycje polską? Być może sie pojawi :D
Pracujemy nad tematem z kolegą Carlem :D
Jeśli bedzie z Waszej strony chęć edycji PL to myslę, że podejmiemy temat.

Byłoby spoko. Mam co prawda angielską ale jak będą nowe grafiki to napewno kupię :) Na BGG ktoś wrzucał posta z przerobionymi grafikami, wyglądała cudownie :)

Aha - i jeżeli będziecie wydawać to dajcie troche wyższe pudełko ;)
Zagrać bym zagrał... :) W angielska wersję zresztą też.
Kupic raczej bym nie kupił ponownie chyba, że nowa wersja by miała inne( czytaj Lepsze), niż oryginalne grafiki.
Są przynajmniej 2 fanowskie przeróbki:
http://bgg.cc/thread/1234892/custom-white-edition
http://bgg.cc/thread/1479478/impulse-fan-redesign
i Asmadi Games coraz to bardziej zaczana przykładać się do wizualnej oprawy swoich gier( np. 3 edycja Innovation) wiec może by byli otwarci na ofijalną wersje z innymi grafikami.
I instrukcje i pomoce dla graczy pewnie też dalo by sie dopracować.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:24
autor: lukwych
Wersja po polsku z "nowymi" grafikami - kupuję:)

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:31
autor: adman
Rafal_Kruczek pisze: Są przynajmniej 2 fanowskie przeróbki:
http://bgg.cc/thread/1234892/custom-white-edition
http://bgg.cc/thread/1479478/impulse-fan-redesign
i Asmadi Games coraz to bardziej zaczana przykładać się do wizualnej oprawy swoich gier( np. 3 edycja Innovation) wiec może by byli otwarci na ofijalną wersje z innymi grafikami.
I instrukcje i pomoce dla graczy pewnie też dalo by sie dopracować.
Ja wolę wersję karcianą. Jakoś hexy nie do końca by mnie przekonały. Nowe grafiki bardzo poproszę.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:31
autor: Muad'Dib
Jestem za, od dawna myślę o tym tytule ;)

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:41
autor: myszor
Niech mój głos służy za kolejnych 50 wpisów "ja też" ;) Zróbcie to!

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:43
autor: 8janek8
Ja także.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:51
autor: Czacha Games
Postaramy się dopiąć temat widząc Wasze zainteresowanie. Rozmowy w każdym razie trwają. Szykujemy też absolutną nowość Chudyka - może uda sie zrobic jej swiatową premiere w polsce i to po polsku. Plany są, rozmowy trwają, zobaczymy...

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 11:51
autor: TTR_1983
Wydajcie, tylko najpierw wg mnie postawcie na jakiś mega hit, bo nie wiem o co chodzi ale jakoś kampanie wam nie idą. Pewnie to kwestia zaufania.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 12:22
autor: garg
TTR_1983 pisze:Wydajcie, tylko najpierw wg mnie postawcie na jakiś mega hit, bo nie wiem o co chodzi ale jakoś kampanie wam nie idą. Pewnie to kwestia zaufania.
Nie wiem, jak z zaufaniem, ale np. ja nie wsparłem Akademii Giermków z powodu ceny - mogę kupić 20 złotych wersję niemiecką i to jest dla mnie odczuwalna różnica przy grze za 80 złotych. Nie mówiąc o cenie półkowej (bo 80 złotych to był Early Bird), która jest jeszcze wyższa.

Podobnie będzie z innymi Waszymi tytułami.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 12:23
autor: Czacha Games
W kwietniu ukażą sie nasze dwie gry Nie Testowalismy tego wcale- tutaj kampania sie powiodla oraz Gangsterzy(mimo niepowodzenia kampanii inwestujemy srodki w jej wydanie) bo uwazamy ze to fajna gra. Bedzia na rynku to sami ocenicie jakosc naszych gier i moze wtedy zaufacie bardziej. A co dk megahitow to pewniebysmy taki zrobili ale to kwestia gustu i dla kogo co jest megahitem. Potencjalnych tytulów do wydania mamy kilkanascie gdzie mamy juz gotowe warunki i umowy do podpisania ale to co dla nas jest fajne okazuje sie dla Was nie za bardzo a nie stzc nas na inwestycje kilkuset tysiecy na 3-4 tyuly naraz. GFP wystartowalo z Dominionem i trafili i dalej poszlo. My jie trafilismy na megahit na starcie ale to nie znaczy ze takoego nie zrobimy. Narazie uczymy sie rynku, polskich graczy i reszty. To nasa pierwszy rok na rynku wiec spokojnie powoli mamy czas. Poaz tym zawsze mozecie nam podpowiedziec jaki mega hit byscie chcieli to podzialamy.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 12:36
autor: ramar
Wszystko zależy od jakości (patrz stare wydania Innowacji przez Asmadi, a Lacerty) i ceny (przykład właśnie Innowacji i Glory to Rome). Poczekamy na konkrety 8)

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 13:07
autor: Furan
Impulse w wersji angielskiej mam, nad polską w dobrej cenie mógłbym pomyśleć. (:

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 15:33
autor: Czacha Games
Jesli zrobimy Impuls (a wiele na to wskazuje) to bedzie w nowej szacie graficznej . Co do jej wygladu to dajcie jeszcze chwile :D sa szanse na fanowską dla polskiej edycji. Carl zalewnil mnie dzis ze beda tez karty promo tylko do polskiej wersji i tylko dla wspierajacych. Mamy tez kilka innych bonusow zaplanowanych ale obecnie szacujemy kosztowo jak to bedzie wygladalo. Wersja fanowska jest wieksza i ma troszke inny rodzaj komponentow wiec moze byc drozej a tego bysmy nie chcieli. W kazdym razie temat dopracowujemy. Wkrotce wiecej szczegolow. Chcemy zeby polska edycja byla baaardzo wypasiona w porownaniu do wersji Asmadi. Nasluchujcie zatem wiesci od nas.

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 15:41
autor: Kal-El83
GFP trafiło z RollFTG ...po drodze był jeszce mistfall a teraz dopiero jest dominion ;)
To tak tylko dla uszeregowania faktów :P

A w temacie, to też wersja pl by mnie interesowała :)

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 15:43
autor: ramar
Azazelek pisze:GFP trafiło z RollFTG ...po drodze był jeszce mistfall a teraz dopiero jest dominion ;)
To tak tylko dla uszeregowania faktów :P

A w temacie, to też wersja pl by mnie interesowała :)
Dominion podstawka był fundowany chyba w czerwcu zeszłego roku, tak więc...

Trzymam kciuki za Impulse :D

Re: Impulse

: 16 mar 2016, 15:55
autor: Czacha Games
Od Dominiona zaczeli rok temu. Tersz sa dodatki btw :D

Ale nie o nich tu mowa i wątek :D