Strona 2 z 7
Re: Thrash'n Roll
: 30 maja 2015, 23:50
autor: Wothan
gamefabrica pisze:Maxxx76 pisze:Macie zgodę na Turbo, MMP, Trash'em All, Antyradio?
Oczywiście
- dzięki za troskę. BTW Trash'em All jest wymyślonym brandem na potrzeby gry.
Było takie pisemko pod koniec ubiegłego stulecia... nawet mam kilka numerów w piwnicy
Re: Thrash'n Roll
: 31 maja 2015, 08:59
autor: BartP
Z tym że Thrash'em All.
Edit: wszedłem właśnie na KS-a. Niestety ze względu na 10 euro różnicy między early bridem a normalnym poziomem, nie liczcie na za dużo ofert po 40 euro. Skończy się pewnie 100 * 30 = 3000 i tyle. 1/4 ceny zniżki, którą się straciło to za duże zniechęcenie dla spóźnialskich.
Jaka będzie SCD?
Re: Thrash'n Roll
: 31 maja 2015, 09:53
autor: mig
Póki co, rzeczywiście, dynamika akcji nie powala :/
Re: Thrash'n Roll
: 31 maja 2015, 10:31
autor: Maxxx76
20000 € to jednak bardzo dużo przy cenie 30-40 € za sztukę...
Re: Thrash'n Roll
: 31 maja 2015, 10:45
autor: mig
Maxxx76 pisze:20000 € to jednak bardzo dużo przy cenie 30-40 € za sztukę...
Myślałem, że tematyka bardziej chwyci. Może trzeba było zrobić grę o zespołach Country?
Ale jeszcze sporo czasu jest, więc może się ruszy
Re: Thrash'n Roll
: 08 cze 2015, 19:26
autor: hrachubi
Pojawił się update na KS:
zdjęcia prototypu i krótki
"overview of play"
Re: Thrash'n Roll
: 09 cze 2015, 11:59
autor: Andreal
mig pisze:Maxxx76 pisze:20000 € to jednak bardzo dużo przy cenie 30-40 € za sztukę...
Myślałem, że tematyka bardziej chwyci. Może trzeba było zrobić grę o zespołach Country?
Ale jeszcze sporo czasu jest, więc może się ruszy
Ruszy, albo i nie ruszy. Pomimo tematyki mnie osobiście szata graficzna odrzuca, jest zbyt kolorowo i "oczojebnie", życzę jednak sukcesu.
Re: Thrash'n Roll
: 09 cze 2015, 15:08
autor: Losiek
Andreal pisze:Pomimo tematyki mnie osobiście szata graficzna odrzuca, jest zbyt kolorowo i "oczojebnie", życzę jednak sukcesu.
+1, zdecydowanie zbyt pstrokate. I znów sześcienne znaczniki na okrągłych polach. Czy nie można tych dwu elementów do siebie dopasować?
Re: Thrash'n Roll
: 11 cze 2015, 12:43
autor: hrachubi
Rzucili instrukcje ENG:
http://www.gamefabrica.pl/media/TnR_en_web.pdf
...i chyba ubywa wspierających
Re: Thrash'n Roll
: 11 cze 2015, 12:52
autor: Kowal
Fajny pomysł , ale dla mnie również zbyt kolorowo jak na ten klimat.
Re: Thrash'n Roll
: 16 cze 2015, 10:12
autor: TailorGames
Re: Thrash'n Roll
: 16 cze 2015, 10:46
autor: BartP
Jak dla mnie powinniście zrobić restart kampanii. Źle zaczęliście, teraz trudno to odkręcić.
Re: Thrash'n Roll
: 17 cze 2015, 07:02
autor: hrachubi
Dzięki Rahdo po kilku (kilkunastu?) dniach stagnacji w ciągu doby liczba wspieraczy wzrosła dwukrotnie. Ale i tak dopiero 1/3 kwoty zebrana
Re: Thrash'n Roll
: 17 cze 2015, 08:51
autor: tophat
Gdyby gra była słaba i nie warta funta kłaków, to nawet Rahdo by nie pomógł. Co tu dużo mówić - gra jest warta wydania, tylko chłopaki mają ewidentny problem z promowaniem.
Re: Thrash'n Roll
: 17 cze 2015, 09:12
autor: BartP
Takie rzeczy jak darmowa wysyłka do Kanady... Jeśli Kanadyjczyk się wkurzył, że cena jest wysoka, to już raczej nie wróci, nic go nie powiadomi, że wysyłka jest darmowa w tym momencie, za późno te wszystkie ogłoszenia niestety.
Poza tym wydawca coś słabo udziela się na BGG.
Re: Thrash'n Roll
: 17 cze 2015, 09:51
autor: misioooo
Ja wczoraj obejrzałem Rahdo.
Gra mi się podoba, wydaje się, że mechanicznie wszystko ładnie się zazębia i mamy krótką kołderkę - chcemy zrobić 100 rzeczy, a akcji starczy raptem na kilka. Tytuł wydaje się dosyć mózgożerny, na pewno do "lekkich" nie należy według mnie. Mi się podoba, ale mojemu portfelowi nie. Zresztą, zawsze będzie można kupić w sklepie za jakiś czas z rabatami, promocjami i zniżkami pewnie w cenie podobnej do porannego ptaszka
Re: Thrash'n Roll
: 17 cze 2015, 19:49
autor: ahrian
wsparłem. zostało 11 dni i szykuje się falstart, ale jeśli wystartujecie ponownie - chociażby na wspieram.to - wesprę ponownie!
Re: Thrash'n Roll
: 18 cze 2015, 19:01
autor: Ademius
Ja też już wsparłem i czekam na ufundowanie.
Ponieważ chwila gdy już ludzie ją przegadali jak gra wpadła jako nowa raczej nie wróci może przydała by się mała reklama ?
Może reklama na
www.boardgamegeek.com/ lub wyróżnienie na KS?
Re: Thrash'n Roll
: 18 cze 2015, 19:53
autor: rastula
powiem szczerze, że wspieranie polskiego projektu na amerykańskiej platformie po zachodniej cenie nie jest nijak dla mnie atrakcyjne...
Re: Thrash'n Roll
: 18 cze 2015, 21:32
autor: ahrian
rastula pisze:powiem szczerze, że wspieranie polskiego projektu na amerykańskiej platformie po zachodniej cenie nie jest nijak dla mnie atrakcyjne...
mnie zachęciła pierwsza część Twojego zdania - polski projekt ;] zobaczymy co z tego będzie, też wolałbym kampanię na wspieram.to, ale skoro ma być KS, to niech będzie KS.
Re: Thrash'n Roll
: 26 cze 2015, 23:30
autor: TailorGames
Hura, udało się!
Wielkie podziękowania dla wszystkich wspierających.
Re: Thrash'n Roll
: 27 cze 2015, 08:42
autor: Majek10
Gratulacje.
Czym różni się pledge za 35 euro i 40 euro?
Re: Thrash'n Roll
: 29 cze 2015, 11:29
autor: TailorGames
Akcja zakończona sukcesem! Dzięki dla wszystkich wspierających.
Re: Thrash'n Roll
: 29 cze 2015, 14:43
autor: mig
Gratulacje.
Fajnie, ze się ufundowało, ale szkoda, ze w tak niewypasionej formie.:/
Tak, czy inaczej- czekam z niecierpliwością na wrzesień
Re: Thrash'n Roll
: 29 cze 2015, 14:55
autor: ozy
Gratulacje!