Z cięższych gier:
Keylower. Euro do 6 osób. Działa świetnie zarówno na 2 jak i na więcej. W grze jest sporo różnych mechanik (w tym licytacja, blef...). Ok 20-30min/gracza potrzeba, przy myślicielach więcej.
Z lżejszych:
Lords of Waterdeep z dodatkiem - na 6 osób. Przyjemny, lżejszy worker placement w tematyce fantasy (wykonywanie questów, zbieranie drużyn na te zadania etc - rasowe euro ;P ) Niezależnie od ilości graczy 1-1,5h na grę zwykle nam schodzi.
Munchkin może? Tutaj może być 1h, może być 3h... I można pozbyć się kilku osób z ekipy jak się im za bardzo dopiecze ;P Obrażą się i sobie pójdą redukując ilość graczy do "normalnej".
6+ gdy przyjdzie za dużo osób
Re: 6+ gdy przyjdzie za dużo osób
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: 6+ gdy przyjdzie za dużo osób
Caverna (Kawerna) dobrze się skaluje aż do 7 osób. Do wyciągnięcia na stół przy nadliczbowym graczu.
Na 6 osób jest sporo gier, Keyflower i Wysokie napięcie łatwo zaplanować na mniej osób, a ostatecznie zagrać w tyle ile będzie (2-6).
Z własnego doświadczenia powiem jednak, że często znacznie lepszym rozwiązaniem jest podzielenie się na dwa zespoły przy dwóch grach po 3-4 osoby na grę.
Na 6 osób jest sporo gier, Keyflower i Wysokie napięcie łatwo zaplanować na mniej osób, a ostatecznie zagrać w tyle ile będzie (2-6).
Z własnego doświadczenia powiem jednak, że często znacznie lepszym rozwiązaniem jest podzielenie się na dwa zespoły przy dwóch grach po 3-4 osoby na grę.