Strona 2 z 7
Re: Steam Works
: 13 lut 2016, 20:50
autor: baldar
działamy żeby były polskie akcenty tylko i wyłącznie na wspi
eram. to:)
Re: Steam Works
: 13 lut 2016, 21:40
autor: mikeyoski
Rozumiem, że instrukcja będzie nieco lepsza niż angielska?
Tapnięte z mojego T800
Re: Steam Works
: 13 lut 2016, 23:32
autor: Yavi
mikeyoski pisze:Rozumiem, że instrukcja będzie nieco lepsza niż angielska?
Tapnięte z mojego T800
Pewnie tak, bo autor gry jest świadomy braków - rozmawiałem z nim na BGG, do ściągnięcia tam już są uzupełnione wersje. Co do samej gry, to warto czekać - wierzcie na słowo

.
Re: Steam Works
: 14 lut 2016, 15:03
autor: crsunik
A będzie coś więcej w wersji ze wspieram.to niż w wersji angielskiej?
Re: Steam Works
: 24 lut 2016, 23:06
autor: baldar
Pracujemy nad tym:) Nie jest to gra, gdzie można dużo dodać, żeby np, dodatkowymi płytkami nie zachwiać balansu. Ale wersja na wspieram.to będzie nieco bogatsza od anglojęzycznej.
Tak przy okazji recenzja na kostkizostałyrzucone. Z tego, co wiem, Kamil sam współpracuje z TMG i szczęśliwie jego recenzja wpasowała się w naszą kampanię:)
http://www.kostkizostalyrzucone.pl/2016 ... works.html
Re: Steam Works
: 24 lut 2016, 23:26
autor: bulaxyz82
Czy możecie już podać przybliżoną kwotę zakupy na wspieram.to?? i kiedy planujecie podać więcej szczegółów odnośnie samej kampanii??
Re: Steam Works
: 25 lut 2016, 10:29
autor: baldar
Ruszamy w drugim tygodniu marca, ceny są w trakcie ustalania. Oczywiście będzie dużo taniej, tak samo jak w przypadku Simurgha.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 08:56
autor: Tycjan
Już wszystko wiadomo. Kampania startuje
11 marca br.
Jest na co czekać:
http://wspieramto.znadplanszy.pl/2016/0 ... -medialny/
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:14
autor: misioooo
Z polskich akcentów to można by np. dać polskie postacie zamaist jakichś Sir Dukeów i innych gadów ;P
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:27
autor: Tycjan
misioooo pisze:Z polskich akcentów to można by np. dać polskie postacie zamaist jakichś Sir Dukeów i innych gadów ;P
Dobry pomysł. Proponowałbym Maurycego Wokulskiego, bratanka Stanisława

Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:29
autor: Marx
misioooo pisze:Z polskich akcentów to można by np. dać polskie postacie zamaist jakichś Sir Dukeów i innych gadów ;P
Moja propozycja to Lucjan Łągiewka, nasz Leszek (to dla mechanizmów napędzanych parą wodną), Ernest Malikowski itd.
edit. Jaka cena będzie EB w kampanii?

Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:35
autor: misioooo
Janusz Liberkowski - współczesny inżynier. Zdobył tytuł "American Inventor" w chyba 2006 roku

Sylwester Porowski - fizyk z Centrum Badań Wysokociśnieniowych (tam niebieski laser wykombinowali)
Jacek Karpiński - w latach 80tych wykombinował Perceptron - maszynę "uczącą się" (brzmi trochę steampunkowo ;P )
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:42
autor: baldar
nagrody podamy w przeszlym tygodniu. a jeżeli chodzi o naukowcow to pl akcenty na 100 procent znajdą sie w SW:) Mamy nadzieję, że właśnie dzięki Wam. Będą konkursy:) Będzie się działo
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:45
autor: Ink
misioooo pisze:Jacek Karpiński - w latach 80tych wykombinował Perceptron - maszynę "uczącą się" (brzmi trochę steampunkowo ;P )
Przybliż proszę

, bo o ile mnie dobrze uczyli, to koncepcja perceptronu jest dobre 30 lat starsza, a Karpiński perceptron owszem, zbudował, ale też trochę wcześniej niż lata 80.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 09:48
autor: misioooo
Możliwe. Ja tylko bzdury z internetu powielam

nie zmienia to faktu, że naukowiec był zacny. I dzięki bardziej oczytanym w temacie perceptronów babole jak mój nie znajdą się w grze.
Dzięki za czujność i naprostowanie.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 12:20
autor: Yavi
Ja tam bym nie przesadzał z polskimi naukowcami, szczególnie trzymałbym się daleko od współczesnych.
Akurat dla mnie steampunk mocno kojarzy się z Brytanią, nie jestem pewien czy przenoszenie go w realia polskie to dobry pomysł.
Ale jakieś akcenty brzmią ciekawie, jak z 1-2 postacie

.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 12:37
autor: baldar
podkreślam - akcenty wyłącznie. nie będziemy zmieniać grafik itp (nawet gdybyśmy mogli) bo doskonale wpisują się w klimat gry:)
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 13:55
autor: Marx
karawanken pisze:Tycjan pisze:Jeżeli ktoś się będzie wahał, czy wesprzeć wydanie SW podczas nadchodzącej kampanii, to może pomoże mu mój tekst.
Bardzo klimatycznie i to nie tylko dzięki grafikom, ale również pasującej mechanice i zasadom gry.
Link do tekstu:
http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/201 ... teampunku/
Ja zostałem kupiony. Wiadomo kiedy startuje kampania?
Zgadzam się. Rewelacyjna recenzja oraz ta jakość zdjęć. I tak się buduje hype!
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 15:45
autor: detrytusek
Rahdo runthrough
https://www.youtube.com/watch?v=PeH1VoDTSDU
Jakby komuś to miało pomóc. Mnie trochę zniechęciło ale jeszcze nie skreślam.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 15:54
autor: Yavi
Z ciekawości, co Cię zniechęciło dokładnie? :>
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 16:13
autor: detrytusek
Yavi pisze:
Z ciekawości, co Cię zniechęciło dokładnie? :>
Szczerze mówiąc ciężko powiedzieć. To takie ogólne odczucie ale gdybym miał to zwerbalizować to po przeczytaniu tekstu o grze napaliłem się, że będę budował fajne maszyny, które za każdym razem będą wyglądały i działały unikatowo, a na filmie zobaczyłem dokładane do siebie kafelki, które średnio do siebie wizualnie pasują i są jak dla mnie nieczytelne. Na końcu nie zobaczyłem jakiejś odjechanej maszyny z wajchami i dinxami.
Re: Steam Works
: 03 mar 2016, 16:33
autor: Marx
Mechanicznie super, innowacyjny worker placement, budowanie własnych silniczków, dużo możliwości. Jedynie cena może mnie zniechęcić, zobaczymy.
Tymczasem zawartość pudła:
Re: Steam Works
: 07 mar 2016, 17:33
autor: baldar
Recenzja Piotra
http://graniewchmurach.znadplanszy.pl/2 ... -recenzja/
Tylko sprostowanie: Piotr robi błąd - przesuw komponenty (podzespoły) na pasie transmisyjnym po tym, jak gracz jeden z nich pobierze(czyli po turze gracza). Prawidłowo jest wtedy, gdy komponenty przesuwa się pod koniec rundy, kiedy wszyscy gracze wykonają swoją turę.
Re: Steam Works
: 08 mar 2016, 12:37
autor: Piehoo
baldar pisze:Recenzja Piotra
http://graniewchmurach.znadplanszy.pl/2 ... -recenzja/
Tylko sprostowanie: Piotr robi błąd - przesuw komponenty (podzespoły) na pasie transmisyjnym po tym, jak gracz jeden z nich pobierze(czyli po turze gracza). Prawidłowo jest wtedy, gdy komponenty przesuwa się pod koniec rundy, kiedy wszyscy gracze wykonają swoją turę.
Zgadza się. Dorzucilem notkę w stosownym miejscu.
Gra bardzo przyjemna. Nie jest bardzo ciężka, a jest miejsce na ciekawe wybory.
Re: Steam Works
: 09 mar 2016, 09:56
autor: Tycjan
Kampania na Wspieram.to startuje w piątek (11/03/2016) o godz. 12:00.
A tutaj są ceny:
http://wspieramto.znadplanszy.pl/2016/0 ... ie-nagrody 