Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Adar
Posty: 242
Rejestracja: 05 sty 2015, 12:03
Lokalizacja: Wałcz

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: Adar »

Co się stanie, jeśli wszystkie karty ze stosu wspólnego zostaną wyparte? W sensie że pomiędzy graczami nie będzie już kart do zakupienia? Tworzy się nowy stos czy po prostu nic się nie dzieje - nie można kupować nowych kart?
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2603
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 630 times
Been thanked: 536 times
Kontakt:

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: Jiloo »

KONIEC GRY
Jeśli zostałeś jedynym graczem z punktami Zdrowia Psychicznego, wygrywasz. Jeśli skończą się karty we wspólnej talii, gracz z największą liczbą punktów Zdro­wia Psychicznego wygrywa. W przypadku równej ilości punktów - remisu -­ wygrywa gracz z większą ilością kart w swoim zestawie. Dalszy remis skutkuje ogólnym obłędem.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
Adar
Posty: 242
Rejestracja: 05 sty 2015, 12:03
Lokalizacja: Wałcz

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: Adar »

Jakimś cudem umknął mi ten akapit. :oops: Dzięki!
Awatar użytkownika
piotrest
Posty: 169
Rejestracja: 01 lut 2010, 14:03
Lokalizacja: Włocławek
Has thanked: 24 times
Been thanked: 7 times

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: piotrest »

Jiloo pisze:Grają 3 osoby i jedna osoba ginie – co dzieje się z kartami dostępnymi? Likwidujemy rzędy dostępne dla pokonanego i tworzymy taki jak dla dwóch osób?
Podpinam się pod pytanie. Czy usuwam/wypieram do pudełka 6 kart Dostępnych (po 3 na wspólnego gracza) i dokładam ze wspólnej talii 2 kart żeby było 5 w rzędzie (+oczywiście Wtajemniczeni)?
marcindlubacz
Posty: 98
Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
Been thanked: 2 times

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: marcindlubacz »

Mam pytanie odnośnie bieżącej tury. gra na dwie osoby. ikona odrzucenia i wsparcia mówi ,że jeśli którykolwiek z graczy odrzuci możesz aktywować zdolność. czyli tylko drugi gracz może skorzystać z zagrania karty z taką ikoną przez pierwszego gracz. a pierwszy gracz może liczyć tylko na to co sam sobie zagra?
Czyli ma trochę pod górkę czy jest inaczej niż myślę?
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2603
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 630 times
Been thanked: 536 times
Kontakt:

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: Jiloo »

Gracz zawsze może liczyć tylko na to co sam zagra w bieżącej turze. Nic nie przechodzi z jednego gracza do drugiego. Ale... chodzi o to, że przecież nie musisz odrzucać swojej karty, możesz zmusić innego gracza do odrzucenia karty. Odrzucanie, dobieranie można zagrać na dowolnego gracza, nie tylko na siebie.
Dociągnięcie/Odrzucenie Karty:
Jeśli na ikonie jest wartość dodatnia, wybierz gracza, by dociągnął daną liczbę kart ze swojej talii. Jeśli ikona ma wartość ujemną, wybierz gracza, by odrzucił daną liczbę kart z ręki. Jeśli ikona ma wartość jednocześnie dodatnią i ujemną, wybierz gracza, który wykona te dwie czynności: dociągnął karty, a następnie odrzucił.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
marcindlubacz
Posty: 98
Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
Been thanked: 2 times

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: marcindlubacz »

Nie połączyłem tych dwóch faktów ze sobą. Dzięki za szybką odpowiedź.
marcindlubacz
Posty: 98
Rejestracja: 14 maja 2015, 10:23
Been thanked: 2 times

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: marcindlubacz »

Pytanie odnośnie lokacji.
jak wystawie lokację to w następnej turze mogę skorzystać z jej zdolności czy działa już tylko obrona którą przeciwnik musi zbić?
Czy przeciwnik musi zbić wytrzymałość budowli w jednej turze czy może w dwóch trzech turach?
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2603
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 630 times
Been thanked: 536 times
Kontakt:

Re: Cthulhu Światy (Cthulhu Realms)

Post autor: Jiloo »

marcindlubacz pisze:Pytanie odnośnie lokacji.
jak wystawie lokację to w następnej turze mogę skorzystać z jej zdolności czy działa już tylko obrona którą przeciwnik musi zbić?
Zdolności na lokacjach działają co turę.
Czy przeciwnik musi zbić wytrzymałość budowli w jednej turze czy może w dwóch trzech turach?
Wszystkie obrażenia w jednej turze.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
ODPOWIEDZ