Arkham Horror i nasze pomysly

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
thinspoon
Posty: 228
Rejestracja: 08 wrz 2009, 09:18
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: thinspoon »

Szybkie pytanka.
1. Czy istnieją może jakieś przetestowane zasady odnośnie wprowadzenia elementu zdrajcy do AH?
2. Macie sprawdzone sposoby na zwiększenie poziomu trudności gry? Mam wersję polską, więc tylko podstawkę. Jakoś nie udaje nam się przegrywać, mimo starań. Ilość graczy od 4 do 7.

Z góry dzięki za odpowiedzi, tudzież nakierowanie na jakieś źródło.
Awatar użytkownika
Ink
Administrator
Posty: 2822
Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 107 times
Been thanked: 161 times
Kontakt:

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: Ink »

thinspoon pisze:Szybkie pytanka.
2. Macie sprawdzone sposoby na zwiększenie poziomu trudności gry? Mam wersję polską, więc tylko podstawkę. Jakoś nie udaje nam się przegrywać, mimo starań. Ilość graczy od 4 do 7.
Ano zgadza się, w podstawkę doświadczeni gracze przegrywają bardzo rzadko. Jako posiadacz wersji ang. po prostu dokupiłem dodatek i się sprawdził.
Natomiast wcześniej całkiem nieźle sprawdzało się, bez modyfikowania zasad, podkręcanie trudności przez odpowiedni dobór Przedwiecznego i Badaczy. Na przykład Shub-Niggurath i bardzo niebojowi bohaterowie.
Games Fanatic -/- Gradanie -/- Za dużo gier
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

thinspoon pisze:Szybkie pytanka.
1. Czy istnieją może jakieś przetestowane zasady odnośnie wprowadzenia elementu zdrajcy do AH?
Element zdrajcy widziałem tylko w jednej jedynej misji, myślałem nad postacią która losowo utrudnia życie innym badaczom:

Obrazek

Obrazek
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
thinspoon
Posty: 228
Rejestracja: 08 wrz 2009, 09:18
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: thinspoon »

Szkoda. Nie chcę mieszać wersji językowych, więc na dodatki przyjdzie mi jeszcze poczekać. Pozostaje start z większą ilością żetonów zagłady i wzmacnianie potworów. Tłuczenie cały czas tego samego przedwiecznego mi się nie uśmiecha :)

Element zdrajcy bardzo by mi odpowiadał. Jeden lub dwóch kultystów, którzy w krytycznym momencie mogą otworzyć już zamknięte bramy, ewentualnie nawiązać bezpośrednią walkę z resztą ekipy.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Sztorm nad Manufakturą
Ruszamy z tłumaczeniem morskiego dodatku do Arkhama, jego autorem jest kroen z forum FFG, dodatek związany z wodą i wszelkimi przedwiecznymi potwornościami które od pradawnych czasów tam zamieszkują. Dodatkowy moduł planszy z lokacjami morskimi, zaginiony ląd Atlantydy, 5 Przedwiecznych, 10 Badaczy, 115 dużych kart i 45 przedmiotów z nowej kategorii. Do tego 20 unikalnych, morskich bestii. Wszystkich chętnych do współpracy przy lokalizacji tego rozszerzenia zapraszamy do Manufaktury na adres: http://arkham.phorum.pl/viewforum.php?f=18
Serwus!
poooq
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Udostępniona została nowa, poprawiona wersja Kultu Złotego Skarabeusza zgodna z tłumaczeniem zaproponowanym przez Galaktę: Cult of the Golden Scarab PL. Miłej zabawy!
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Z okazji pierwszej rocznicy Manufaktury oddajemy w Wasze ręce nowy, duży dodatek do Arkhama pod tytułem: "Horror na Morzu". Smacznego.

Ekipa Manufaktury
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
Mustafa
Posty: 537
Rejestracja: 31 gru 2007, 12:21
Lokalizacja: Szkocja

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: Mustafa »

Zapowiada się ciekawie, na razie przejrzałem tylko postacie i zauważyłem literówkę U Clarka Prestona, jest utryzmanie a powinno być utrzymanie.
Nie lepiej zamiast ciągnąć kartę, stosować dobierz kartę :wink:
Monsoon Group Rulez

A.J.Mustafa
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Arkusze do wydruku zostały uaktualnione. Do tego dodatek został naznaczony nowym logo na elementach.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Na stronie projektu "Horror na Morzu" pojawiła się plansza i instrukcja: dodatek jest już kompletny, gotowy do wydrukowania i przygotowania do rozgrywki. Znajduje się on tutaj: https://sites.google.com/site/morzehorroru/

Pozdrawiam!
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
poooq
Posty: 1242
Rejestracja: 28 lut 2009, 22:04
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Has thanked: 134 times
Been thanked: 61 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: poooq »

Horror w Vermont: Machinacje Mi-go.

„Myślę, że zaczynam wariować. Możliwe, że wszystko, co do ciebie pisałem, jest snem lub bełkotem szaleńca. Było wystarczająco źle wcześniej, lecz teraz stało się nie do wytrzymania. Wczoraj ze mną rozmawiały – przeklętym brzęczącym głosem mówiły o rzeczach, które boję się ci powtórzyć. Słyszałem je dokładnie pomimo szczekania psów, a kiedy skończyły, przemówił ludzki głos. Trzymaj się od tego z daleka – jest gorzej, niż ja czy ty mogliśmy przypuszczać. Teraz nie tylko nie pozwolą mi wybrać się do Kalifornii, lecz chcą wziąć mnie żywcem – nie tylko do Yuggoth, ale i dalej, poza granice galaktyki i do możliwie najdalszych zakamarków Wszechświata. Kolejne sześć psów zabite, a ja czułem ich obecność przez całą dzisiejszą drogę do miasta. Mogę wymknąć się do Brattleboro, gdzie powinienem być bezpieczny, lecz czuję się tam więźniem tak samo jak w domu. Wiem, że nie mógłbym uciec nigdzie dalej, nawet gdybym rzucił wszystko i próbował. To okropne – nie mieszaj się w to.
Twój Akeley”

Spoiler:
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Awatar użytkownika
dawciu
Posty: 242
Rejestracja: 24 kwie 2012, 22:07
Has thanked: 16 times
Been thanked: 37 times

Re: Arkham Horror i nasze pomysly

Post autor: dawciu »

Witam, rozgrywając kilka partyjek w AH doszedłem do wniosku że niektóre stabilne obszary są rzadko albo wcale odwiedzane, dlatego z kumplami wpadliśmy na pomysł, aby przy początkowym rozstawieniu planszy położyć wskazówki (albo ich część) na stabilnych zielonych obszarach zamiast niestabilnych, co zachęci do odwiedzania tych lokacji. Co sądzicie o takiej modyfikacji?
ODPOWIEDZ