Strona 2 z 43

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 20 cze 2018, 03:24
autor: sqb1978
Brzmi jak uproszczenie Eldritch Horror

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 20 cze 2018, 06:44
autor: bjago999
sqb1978 pisze: 20 cze 2018, 03:24 Brzmi jak uproszczenie Eldritch Horror
Zgadzam się ..

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 10:43
autor: Morsereg
autentycznie nie mam zielonego pojecia jakim cudem wam to przypomina EH
dlatego, ze beda akcje ruchu, walki i odpoczynku?

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:12
autor: Zorak
Morsereg pisze: 21 cze 2018, 10:43 autentycznie nie mam zielonego pojecia jakim cudem wam to przypomina EH
dlatego, ze beda akcje ruchu, walki i odpoczynku?
Faktycznie, pod tym wzgledem EH oferuje duzo więcej ;-)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:20
autor: Quba40
Morsereg pisze: 21 cze 2018, 10:43 autentycznie nie mam zielonego pojecia jakim cudem wam to przypomina EH
dlatego, ze beda akcje ruchu, walki i odpoczynku?
Prędzej wygląda jak Zombicide, co budzi we mnie wielki niesmak, jak można sprowadzić tematykę mitów Cthulhu do wyrzynki tony przeciwników :roll:

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:28
autor: Brylantino
Fakt - póki co brzmi to mega słabo. Osobiście myślałem, że to znowu będzie jakaś strategia, tylko w klimatach Cthulhu, a tutaj mamy kolejną, bezmyślną przygodówkę ze śledczymi itp. Jakby mało tego na rynku było.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:34
autor: Zack
Brylantino pisze: 21 cze 2018, 11:28 Fakt - póki co brzmi to mega słabo. Osobiście myślałem, że to znowu będzie jakaś strategia, tylko w klimatach Cthulhu, a tutaj mamy kolejną, bezmyślną przygodówkę ze śledczymi itp. Jakby mało tego na rynku było.
Nie musi być od razu strategia, mogła by być nie-bezmyślna przygodówka 😆 Trochę ciekawej mechaniki do eksploracji, ukrywania się przed monstrami, omijania niebezpieczeństw itp. i byłoby mega.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:44
autor: Zorak
Zack pisze: 21 cze 2018, 11:34
Brylantino pisze: 21 cze 2018, 11:28 Fakt - póki co brzmi to mega słabo. Osobiście myślałem, że to znowu będzie jakaś strategia, tylko w klimatach Cthulhu, a tutaj mamy kolejną, bezmyślną przygodówkę ze śledczymi itp. Jakby mało tego na rynku było.
Nie musi być od razu strategia, mogła by być nie-bezmyślna przygodówka 😆 Trochę ciekawej mechaniki do eksploracji, ukrywania się przed monstrami, omijania niebezpieczeństw itp. i byłoby mega.
Brzmi jak Horror w Arkham LCG ;-)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 11:46
autor: sqb1978
Morsereg pisze: 21 cze 2018, 10:43 autentycznie nie mam zielonego pojecia jakim cudem wam to przypomina EH
dlatego, ze beda akcje ruchu, walki i odpoczynku?
Tym, że EH ma już wszystko co zostało powyżej napisane o DmD plus trochę więcej :)
No dobra figurek nie ma.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 13:04
autor: Morsereg
ale co druga kooperacja ma to samo

do tego trzeba pamietac, ze to dopiero pierwsze wzmianki o mechanice. nie wiadomo jak to naprawde bedzie wygladac.
osobiscie tez mam nadzieje, ze to nie bedzie parcie do przodu, po drodze zabijajac tony potworow.

poczekamy zobaczymy

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 13:18
autor: c08mk
Tak przypadkiem tytuł wpadł mi w oko jak się przewijał przez BGG i teraz u nas na forum. Po przeglądnięciu dostępnych informacji zgadzam sie z przedmówcą.
sqb1978 pisze: 21 cze 2018, 11:46 ... EH ma już wszystko co zostało powyżej napisane o DmD plus trochę więcej :)
No dobra figurek nie ma.
Od siebie też mogę dodać, że gra która startuje z kickstartera na 99% będzie miała exclusivey niedostępne później w sklepach.
Ogólnie póki co gra prezentuje się jako remake (bo nawet nie retheme) tego co już mamy od FFG w wydaniu bez exclusiveów.
Zgadzam się też z poprzednim stwierdzeniem, że jeżeli większość reguł gry będzie zawarte na kartach kamapnii, to gra straci dużo na grywalności. Niestety tego typu gry zachwycają na początku, a po pewnym czasie się do nich nie wraca przez zbytnią komplikację reguł.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 13:44
autor: sqb1978
Poczekamy zobaczymy. Też liczę, że to będzie jednak coś więcej. Mi osobiście wystarczy jeśli ta gra będzie się tak różnić od EH, jak się różni Rising Sun od Blood Rage

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 16:27
autor: bjago999
Na start wygląda to tak jak opisaliscie, ale w momencie jak KS ruszy może rzuca jakiś gameplay gdzie każdy sobie oceni i wtedy decyzja. Mnie i tak przyciągają figurki (no może bez wampira :))

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 17:12
autor: lukkk
Hej,

są jakieś informacje odnośnie tego, czy gra będzie skręca bardziej w stronę skrimiszu typu Shadow of Brimstone czy raczej będzie w stylu Arkham Horror?

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 21 cze 2018, 17:58
autor: Marx
Poczekajmy na wiecej info. SMOG tez sie zapowiadal nijaki, a okazal sié swietná grá.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 10:54
autor: teschen
https://www.youtube.com/watch?v=dxhvN9jMd1Q

Moje pytanie: Czy to już jest przerost formy? :shock:

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 11:10
autor: bigbluedragon
teschen pisze: 07 lip 2018, 10:54 https://www.youtube.com/watch?v=dxhvN9jMd1Q

Moje pytanie: Czy to już jest przerost formy? :shock:
Zależy czy ta figurka będzie normalnie do gry po planszy czy tylko będzie stała :P ale jak dla mnie wyglądają fajnie tylko z taką dużą figurką ciekawe czy koszt wysyłki pozostaną w standardzie CMON ;)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 11:11
autor: Kilson
Fajna rzecz... do postawienia na wystawie sklepu, ale nie widzę innego zastosowania ;)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 11:46
autor: bigbluedragon
Może mieć swoją specjalną plansze gdzie stoi a cała akcja dzieje się na mniejszych planszetkach dookoła, wprowadza wtedy poczucie epickiej walki z wielkim bossem :) i tylko tak sobie wyobrażam jej wykorzystanie w grze :p bo jak ma stać gdzieś obok jak monument to bez sensu ją brać (bo zakładam że to jednak będzie KS ekskluzywny add-on)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 14:14
autor: sewhoe
teschen pisze: 07 lip 2018, 10:54 https://www.youtube.com/watch?v=dxhvN9jMd1Q

Moje pytanie: Czy to już jest przerost formy? :shock:
Do tego faktycznie potrzebna będzie przerośnięta forma :)

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 14:47
autor: morthi
bigbluedragon pisze: 07 lip 2018, 11:46 (...) poczucie epickiej walki z wielkim bossem :) i tylko tak sobie wyobrażam jej wykorzystanie w grze :p
A ja nie wyobrażam sobie jak badacze mają stanąć przeciw przedwiecznemu - to jest zaprzeczenie wszystkiego o czym pisał Lovecraft. W tym świecie bada się tajemnice i stara się ukończyć przygodę pozostając przy zdrowych zmysłach, a nie rzucać z siekierą na istotę, której pojawienie się wypacza otaczającą ja rzeczywistość i jednym machnięciem macek zmiata cała drużynę bohaterów.
Podobnie jest z mniejszymi istotami.

Zastanawia mnie jaką mechanikę walki CMON zastosuje w tej grze.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 15:11
autor: bigbluedragon
morthi pisze: 07 lip 2018, 14:47
bigbluedragon pisze: 07 lip 2018, 11:46 (...) poczucie epickiej walki z wielkim bossem :) i tylko tak sobie wyobrażam jej wykorzystanie w grze :p
A ja nie wyobrażam sobie jak badacze mają stanąć przeciw przedwiecznemu - to jest zaprzeczenie wszystkiego o czym pisał Lovecraft. W tym świecie bada się tajemnice i stara się ukończyć przygodę pozostając przy zdrowych zmysłach, a nie rzucać z siekierą na istotę, której pojawienie się wypacza otaczającą ja rzeczywistość i jednym machnięciem macek zmiata cała drużynę bohaterów.
Podobnie jest z mniejszymi istotami.

Zastanawia mnie jaką mechanikę walki CMON zastosuje w tej grze.
Tylko walka nie koniecznie musi być właśnie siekierką :P może to być realizowanie poprzez wykonywanie jakiś celi dookoła tej wielkiej postaci, które spowodują, że zostanie ona uwieziona na następne lata, bądź też po prostu uda im się uciec z życiem. A sama jej obecność powodować wspomniane odchodzenie od zmysłów bohaterów biorących udział w misji i inne specjalne efekty ;).

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 07 lip 2018, 16:17
autor: bjago999
Z tego co jest na stronie CMON/w wywiadach cały mechanizm rundy podobny do eldritch z modularna plansza o ile dobrze zrozumiałem. Robisz akcje, potem faza spotkan które generalnie są pozytywne, zbierasz jakies klamoty i jak nazbierasz na czas to przedwieczny nawiedza ten świat w formie śmiertelnej i go klepiesz. Jak badacze zginą przed przywołaniem to przegrywają, jak po przyznaniu to ważne żeby ktoś przeżył i pokonał bossa. Modularnosc planszy ma robić różnice między konkretnymi rozgrywkami. Więcej pewnie się dowiemy 10tego.

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 08 lip 2018, 15:34
autor: Markus
teschen pisze: 07 lip 2018, 10:54 https://www.youtube.com/watch?v=dxhvN9jMd1Q

Moje pytanie: Czy to już jest przerost formy? :shock:
Granica absurdu została wyraźnie przekroczona
Szkoda że Lang pakuje się w takie produkcje. I

Re: Death May Die (Eric Lang CMON)

: 08 lip 2018, 18:11
autor: DziejopisWawel
teschen pisze: 07 lip 2018, 10:54 https://www.youtube.com/watch?v=dxhvN9jMd1Q

Moje pytanie: Czy to już jest przerost formy? :shock:
Przypomina tytanów z bitewniakowego warhammera 40k
Spoiler:
Co do tego modelu R'lyeh to zwraca na siebie uwagę i chyba o to chodziło nie?
Nie mniej jednak zgadzam się z przerostem formy ale znając życie i tak się znajdą backerzy którzy wyłożą te zawrotne sumy aby sobie coś takiego sprawić.