Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja sądzę, że zamiast przepraszać, to lepiej nie robić. I czasem pewne słowa są zupełnie niepotrzebna.
Wracając do tematu. Z tytułów, które nie były wymieniane (przynajmniej nie zauważyłem), a które mają znaczną bezpośrednią interakcję i są zbliżone wagowo do wymienionego Elasunda, polecałbym np. Im Schatten des Kaisers. Ociekająca tematem, zacięta walka między graczami o obsadzenie poszczególnych dzielnic, czy też walka o karty czynią grę godną uwagi.
Wpieriod! - niekoniecznie efektywnie, ale efektownie.
Tylko na temat:
interakcja - rozumiana inaczej niż zabieranie coś komuś, a jednak dużo bardziej widoczna niż w PR, to po mojemu:
Industria,
gry typowo licytacyjne: Razzia i Modern Art,
albo specyficznie licytacyjne np. Metropolys czy Samurai
no i różnego rodzaju logiczne i losowo logiczne (Blokus, Ingenious)
Pod względem intensywności interakcji uszeregowałbym je tak: Shogun, Yspahan, W roku smoka.
Tu bym się nie zgodził -> WRS moim zdaniem jest dużo bardziej interakcyjne niż Yspahan, bo i wybór postaci na początku i walka o miejsce na torze inicjatywy i w następstwie tego ograniczanie wyboru akcji przeciwnikom - to zdecydowanie elementy interakcji.