Re: Mechanika NPC
: 28 mar 2019, 22:49
Chyba właśnie dlatego nie chciałem od razu przechodzić do konkretów żeby temat nie szedł w kierunku jakim zmierza.
Umówmy się, temat zapoczątkowałem na podstawie luźnej idei. Nie będę wykonywać prototypu dopóki nie będę pewien, że ma to faktyczny sens. (póki co jestem na etapie zapisywania wszelkich pomysłów w pliku, zaglądania tam raz na jakiś czas i nanoszenia zmian i tak w kółko
).
Temat zakładałem myślą, że może wywiąże się jakaś ciekawa, inspirująca dyskusja.
Pozwolę sobie zaznaczyć, że mój pomysł z Battle Royal nadal w mojej głowie wygląda bardzo dobrze, ale nikt nie mówi, że jest idealny. Powoli zabieram się do zapoznania z tytułami, które mogą być w jakiś sposób podobne i nie jest powiedziane, że konwencja mi się nie zmieni. Nie zmienia to jednak faktu, że temat mechaniki nadal może być wykorzystywany na wiele sposobów gdyby się okazało, że ma prawo bytu.
Umówmy się, temat zapoczątkowałem na podstawie luźnej idei. Nie będę wykonywać prototypu dopóki nie będę pewien, że ma to faktyczny sens. (póki co jestem na etapie zapisywania wszelkich pomysłów w pliku, zaglądania tam raz na jakiś czas i nanoszenia zmian i tak w kółko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Temat zakładałem myślą, że może wywiąże się jakaś ciekawa, inspirująca dyskusja.
Pozwolę sobie zaznaczyć, że mój pomysł z Battle Royal nadal w mojej głowie wygląda bardzo dobrze, ale nikt nie mówi, że jest idealny. Powoli zabieram się do zapoznania z tytułami, które mogą być w jakiś sposób podobne i nie jest powiedziane, że konwencja mi się nie zmieni. Nie zmienia to jednak faktu, że temat mechaniki nadal może być wykorzystywany na wiele sposobów gdyby się okazało, że ma prawo bytu.