Ostojaostroga pisze: ↑25 mar 2021, 22:26
Byłem zagrałem, i załamałem się.
Bez podania żadnych argumentów, to tutaj można to zdanie zakończyć.
Ale chętnie wysłucham, co takiego w tym projekcie drzemie. Bo ja, choć wprawdzie nie grałem, to na razie zapoznałem się ze wszystkimi udostępnionymi przez twórców materiałami. Jak również i tą zalinkowaną "recenzją", której zresztą twórcy nie kryją, że są bezpośrednio powiązani z projektem. Od takich wpisów, lekko wieje więc wazeliną, zamiast wiarygodnością.
No więc mam do Ciebie jedno bardzo, ale to bardzo ważne pytanie - Czym ta gra
się wyróżnia?
Bowiem po materiałach, z którymi się zapoznałem, brzmi to tak mało oryginalnie, że aż zęby bolą. Takich gier na rynku są
SETKI, jeżeli nie tysiące. Temat, tematem, ale mechanicznie musi się to jakoś wyróżniać, żeby choć trochę mieć szansę w starciu z ostrą konkurencją.
System hitów, czy aktywacji na K6, jest stary jak świat (przestarzały?). I jak pisali przedmówcy - nie jest on najlepszy, szczególnie dla graczy, którzy lubią mieć nad grą kontrolę, a tego zwykle oczekujemy po skirmishach. Osobiście nie znoszę testów na K6 i jest jedna, jedyna gra, w której dla mnie to w miarę działa (Lobotomy), ale ona jest dungeon crawlerem. Do bólu Ameritrashem, bez opisu "strategiczna gra przygodowa". Zresztą sam opis "strategiczna", w grze taktycznej, budzi pewne zastrzeżenia i obawy, co do doświadczenia twórców w niełatwym przecież gatunku.
Dlatego drogi
Ostojaostroga, przydałoby się jakieś twoje uzasadnienie tej oceny 9/10, a przede wszystkim porównanie, do co najmniej kilku gier z tego samego segmentu. I opisanie nam, chorującym na "trolling" szydercom, co ta gra robi lepiej od innych.
P.S. Dobre IP nie robi gry. Powiem więcej - Dobre IP zasługuje na dobrą grę.