Re: Tainted Grail, dodanie kilku home rules
: 11 paź 2021, 20:55
Bardzo lubię Tainted Grail ale jestem w stanie to zrozumieć. To ten sam typ gry co 7th Continent i niektórym poprostu nie leży ten typ rozgrywki przez grindowanie. Dla mnie to część zabawy i część progresu ze to co na początku zajmowało czas i przynosiło mały uzysk zasobów w drugiej połowie gry idzie szybko i zasobu wpadają hurtowo. Rozwinął się nasz ekwipunek, mamy większą wiedze o świecie i umiejętności samej gry.seki pisze: ↑11 paź 2021, 20:10Nie ukończyłem. Po 6 rozdziale miałem dość, ułożyłem karty robiąc reset i sprzedałem. Nawet mnie specjalnie nie ciekawi jak się skończyło. Fabularnie gra mi się podobała ale nie podobał mi się grind, posuwanie fabuły mocno w ciemno i walka. Walka choć może się komuś podobać, dla mnie wyzuta była z emocji, zbyt czasochłonna jak na to co oferowała w zamian czyli układanie pasjansa (dopasowywanie znaczków dokładanych kart do już istniejących). Generalnie grę oceniłem jako niezłą. Robi wrażenie z powodu rozmachu, ciekawego klimatu, fabuły, to jak opisy zostały skonstruowane, że nawet czytane wyrywczo miały fabularny sens. Ogólnie mówiąc fabularnie bardzo fajny tytuł ale mechanicznie jej design bardzo mnie irytował i miałem absolutnie jej dość po 17h rozgrywki.