U mnie dopiero druga gra z nieśmiertelnymi uświadomiła mi jak silna jest ich umiejętność blokowania obiektów przed odpytaniem przez agentów. Można w ten sposób chronić parę swoich ostatnich kroków, ale sprytni agenci zaczną się domyślać gdzie próbujemy zatrzeć ślady. Pożyteczny trick zwłaszcza po skoku Mindslipem.Ardel12 pisze: ↑02 mar 2023, 15:18 Ja np. wykonałem dodatkowy ruch nieśmiertelnym i postawiłem ślad na terenie z mnichami. W całej mojej ścieżce były dwa takie. Na drugim stałem. Przeciwnik spytał o mnichów...no i miał moją najnowszą lokalizację i to jeszcze po skoku dzięki żółtemu tokenowi...kurtyna.
Chociaż to podobno wbrew regułom (dokładania komponentów, które mają o czymś przypominać agentom) to bardzo polecam 8 przezroczystych znaczników / małych kosteczek do zaznaczania obiektów na których stoją 4 nieśmiertelni (i agenci nie będą mogli o nie pytać). Niby trzeba to aktualizować po każdym ruchu nieśmiertelnego (zszedł z Papugi i Książki, wszedł na Kawę i Billboard), ale znacząco przyspiesza turę agentów, bo w rogu planszy łatwo sprawdzą o co mogą pytać a co jest zablokowane.
To na 100% deluxe a jedynie użyli jakichś losowych, starych zdjęćPropi pisze: ↑02 mar 2023, 10:07 Mam wrażenie po zdjęciu numer dwa, że to nie jest wersja deluxe... Są standeesy/karty zamiast drewnianych znaczników postaci i jakieś dziwne czerwone meeple, które chyba mają symbolizować kroki Rekrutera (zamiast czerwonych tokenów stóp). Coś tu mieszają - tylko cena się zgadza