Tak sobie myślałem dzisiaj w międzyczasie o tej grze i o to przemyślenia:
1) przeplatanka boss battlera z DC ( w sumie już ktoś wyżej pisał ) Najpierw szybkie walki z duża ilościa mobów ,a potem np 20-30min walki z bossem z kartami AI , minionami itp
2) Poziomy trudności - po "przejściu" gry możemy sobie wskoczyć tak jak to się ma w D2-D4 na wyższy i grać jeszcze raz. Może jakiś system ,że możemy sobie zmienić postać aby było ciekawiej.
3) Itemy - sporo kart itemów z koniecznym podziałem - normal , magic , rare , legendary i uniq .
4) co mi się marzy to słowa runiczne ( opcjonalnie do kupienia fajne tokeny run takie jakieś kamyki z symbolami jak z D2) - runki losowało by się z klimatycznego worka. ( może nie było by ich 30 różny rodzajów jak w grze,ale jakiś uproszczony system i np 5-6 rodzajów ,a system na zasadzie 6sz - najgorszych potem ,5szt ciut lepszych , 4,3,2 i 1 najlepsza i losujesz z wora jak gra nakaże .
5) Rozwój postaci - tutaj fajnie jakby w jakiś sposób odzwierciedlili drzewko umiejętności. Pytanie w jakiej formie by to zostało zrobione. Wydaje mi się że robienie 100lvl w grze planszowej było by ciężkie i był by to przerost formy i chyba lepiej to skompensować do mniejszej ilości ,ale każdy lvl daje konkret tj wzrost życia oraz np wybór karty skilla / statów / pasywek zgodnie z drzewkiem rozwoju lub ulepszenia wcześniej wybranego skilla. NP gracz by stał przed wyborem czy ostatecznie na tym 20lvl mieć np 3 skille na 5 poziomie i 5 wbitych statów ,czy może lepiej 10 wbitych statów i np 3 skille na 2 poziomie i 1 skill na 4 poziomie ( co w obu przypadkach daje sumę 20 )
6) dynamika walki, tutaj największa zagwozdka ,ale wyobrażam sobie plansze złożoną z różnych płytek terenu coś jak w typowych DC , do tego różne przeszkody / drzwi / drzewa / budynki , plansza nie za duża żeby jedna rozegraż w max 1-2h , duża dynamika i respawnujące się potwory , gra miała by nagradzać na zasadzie im więcej potworów ubijesz tym więcej się pojawi .. trzeba by balansować żeby nie przedobrzyć i nie zdechnąć
7) losowość - tutaj kolejne pytanie jak bardzo gra miała by być losowa zarówno pod względem wypadania przedmiotów ( możliwość ,że wypadnie naj unikat z najsłabszego potwora ) czy jednak względnie stonowana losowość czyli jakiś konkretny przedział itemków z danego potwora
8 ) system walki tj balans pomiędzy skillami ,a itemkami. Czyli co daje nam item ,a co skill i jak to się ze sobą łączy. Tutaj też to musiało by być uproszczone ,żeby potem nieprzeliczać na kalkulatorze wartości. Gra powinna być tak zrobiona ,żeby walka ze zwykłym mobkiem była szybka. Jakieś szybkie trafił / zranił i jeb. Tutaj też nie wyobrażam sobie np 20 figurek potworów na mapie i potem weź każdego rozpatrz, chyba że by był jakiś inny nieznany mi system szybkich walk z masa potworów.