Strona 2 z 2

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 12:50
autor: TomuSS
Ja nie myślałem nad sama fabuła gry, ale kiedyś zastanawiałem sie nad gra ma czas...
Każda tura gracza mogłaby trwać ileś tam czasu...
Czy może limit na sama grę...
Może już ktoś to zrobił, alenigdy nie spotkałem sie z Tego typu pomysłem..

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 14:12
autor: Don Simon
Space Dealer?

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 16:17
autor: mbork
Szachy? ;)

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 18:53
autor: TomuSS
Szachy to wiem...
Ale ktoś grał w tego space dealer'a?
Jak to się sprawdza w grach planszowych?

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 21:14
autor: mbork
W żadną z tych gier nie grałem (a przynajmniej nie na czas), więc nie wiem. (BTW: jest jeszcze - podobno - Galaxy Trucker.)

Ale wiem, jak to wygląda w Carcassonne.
"No ile można myśleć, rób ruch!" :P

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 21:21
autor: TomuSS
Taa...
Jestem wielkim fanem Carcassonne i wiem o co chodzi ;p
Czasami jest to wręcz denerwujące...
Ale chodzi mi o rzeczywistą grę na czas...
Ciekawy jest po prostu jak to jest rozwiązane i przede wszystkim.... Czy się sprawdza...

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 14 sie 2009, 22:08
autor: Andy
Matio.K pisze:A może by tak gra traktująca o ucieczce z więzienia? Nie, nie zostałem zainspirowany Prison Break, to po prostu dobry materiał :)
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/715

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 23 wrz 2009, 19:52
autor: Ludwig
Witam!

Przeczytajcie sobie opowiadanie: "Czerwone ćwieki", ze zbiorów opowiadań o Conanaie.

Jak dla mnie idealny temat na planszówke.

Kiedyś się nawet tego podjąłem ale z mizernym skutkiem.

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 23 wrz 2009, 23:00
autor: mst
TomuSS pisze:Ale chodzi mi o rzeczywistą grę na czas...
Ciekawy jest po prostu jak to jest rozwiązane i przede wszystkim.... Czy się sprawdza...
Z kwestii uciekającego czasu Kris Burm uczynil mechanikę w grze Tamsk. :-)

Re: Niewykorzystane, acz godne uwagi pomysły na gry

: 01 paź 2009, 13:18
autor: bajcik
W Light Speed (Kosmiczna Eskadra) czas odgrywa ważną rolę