Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sewek79 pisze: ↑04 wrz 2024, 09:49
A teraz coś innego. Czyżby znowu Czacha coś przekręciła? Nie wiem jakim cudem Wspólnik miałby wyleczyć jakiegoś Bohatera - no nie ma takiej zdolności. Może jak Bohater ją wyleczy, to schodzi, jakiś błąd w tłumaczeniu?
Nie natrafiłem na tą postać, scenariusz czegoś nie dorzuca do ich akcji? Jak nie, to wygląda na bug.
sewek79 pisze: ↑04 wrz 2024, 09:49
I druga sprawa - wiele wersji specjalnych figurki (wychodzących z kart misji) - tutaj ten Wspólnik jako wersja specjalna Zakonnicy - nie ma żadnego łupu. Rozumiem że tak trzeba grać, a nie że ci wrogowie zrzucają łupy swoich "defaultowych" wersji.
Nie wszyscy wrogowie dają nam nagrody, akurat chyba żaden z nazwanych/specjalnych nie daje.
Witam
Mam takie pytanko. Czy, jeżeli bohater kończy daną misję jako powalony, to może przystąpić do następnej misji? Jeżeli tak, to w jaki sposób w fazie odpoczynku pozbywa się on żetonów ran? Z góry dziękuję za odpowiedź
Fiodoroff pisze: ↑06 paź 2024, 19:17
Witam
Mam takie pytanko. Czy, jeżeli bohater kończy daną misję jako powalony, to może przystąpić do następnej misji? Jeżeli tak, to w jaki sposób w fazie odpoczynku pozbywa się on żetonów ran? Z góry dziękuję za odpowiedź
Jeśli mniej niż trzech bohaterów zostało powalonych to misję zaliczasz i przechodzisz do następnej. Rany automatycznie się zerują ale zostaje karta obrażeń którą otrzymujesz po powaleniu - możesz ją zdjąć w fazie odpoczynku za odpowiednią liczbę florenów. Jeśli nie masz kasy lub faza odpoczynku wg scenariusza nie jest przewidziana to grasz w następnej misji z tą kartą obrażeń i ograniczeniem na niej opisanym
Fiodoroff pisze: ↑06 paź 2024, 19:17
Witam
Mam takie pytanko. Czy, jeżeli bohater kończy daną misję jako powalony, to może przystąpić do następnej misji? Jeżeli tak, to w jaki sposób w fazie odpoczynku pozbywa się on żetonów ran? Z góry dziękuję za odpowiedź
Jeśli mniej niż trzech bohaterów zostało powalonych to misję zaliczasz i przechodzisz do następnej. Rany automatycznie się zerują ale zostaje karta obrażeń którą otrzymujesz po powaleniu - możesz ją zdjąć w fazie odpoczynku za odpowiednią liczbę florenów. Jeśli nie masz kasy lub faza odpoczynku wg scenariusza nie jest przewidziana to grasz w następnej misji z tą kartą obrażeń i ograniczeniem na niej opisanym
Witam
Chciałbym upewnić się czy dobrze rozumiem zasadę aktywacji wrogów w przypadku kiedy są oni reprezentowani na planszy taktycznej przez np 2 lub 3 figurki ,a na zegarze czasu przez jeden żeton.
Kiedy wskazówka zatrzymuje się na polu z żetonem wroga aktywujemy jedna figurkę? Czy przesowamy żeton zawsze w tym wypadku o 5 pol jeśli tyle posiada punktów akcji ale nie wykorzystała wszystkich?
Czy jest żeton który umiesCzamy przy figurce , aby zaznaczyć która z nich była już aktywowana ??
Top: Posiadłość Szaleństwa 2ed , Sword&Sorcery, Alone, Machina Arcana, Turbo , War Of Warcraft wersja Pl :)
Tdx22 pisze: ↑28 paź 2024, 05:32
Witam
Chciałbym upewnić się czy dobrze rozumiem zasadę aktywacji wrogów w przypadku kiedy są oni reprezentowani na planszy taktycznej przez np 2 lub 3 figurki ,a na zegarze czasu przez jeden żeton.
Kiedy wskazówka zatrzymuje się na polu z żetonem wroga aktywujemy jedna figurkę? Czy przesowamy żeton zawsze w tym wypadku o 5 pol jeśli tyle posiada punktów akcji ale nie wykorzystała wszystkich?
Czy jest żeton który umiesCzamy przy figurce , aby zaznaczyć która z nich była już aktywowana ??
Jeśli żeton wskazuje np. gwardzistów to aktywujemy wszystkich gwardzistów na planszy. W przypadku wroga nawet jak nie użyje wszystkich punktów to i tak przesuwamy jego żeton jakby zużył wszystkie
Barolek pisze: ↑28 lip 2024, 23:09
To ja mam pytanie w kwestii trafień bezpośrednich. W instrukcji jest napisane, że nie można ich blokować. Chodzi o pancerz i żetony osłony czy w ogóle nie da się ich wybronić? Jeśli się nie da to po co temu wrogowi ze strzelbą, nie pamiętam nazwy ale pojawia się w prologu 0.0 i ma umiejętność przebicie, po co ma on na karcie statystykę, że żeby wybronić jego atak trzeba mieć sukces obrony na +7?
Prostuję-trafienie bezpośrednie to egzekucja nie sprawdzasz nawet wyników kości bo to trafienie omija nawet rzuty na obronę...sorry za wprowadzenie w błąd wcześniej pisałem o rzutach...
Witajcie mam problem z powaleniem bohatera...instrukcja mówi"jeżeli powalony ma się aktywować zamiast tego dobiera kartę" w oryginalnej instrukcji jest tak samo...czyli co turę biorę kartę dodatkowej rany i stosik rośnie....czy może jedna karta w pierwszej aktywacji po powaleniu i koniec...jak to traktujecie?