Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
jacobPL
Posty: 195
Rejestracja: 05 paź 2020, 13:36
Lokalizacja: Warszawa / Poznań
Has thanked: 26 times
Been thanked: 52 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: jacobPL »

garg pisze: 13 gru 2024, 12:42 Dzięki za obszerny i pomocny opis :)

Po Twoim ostatnim dopisku już wiem, że grę na pewno sprzedaję bez zagrania. Nie po to siadam do planszówki, żeby wgapiać się w ekran :( .
No grubo, dzięki panowie za komentarze. Prawie kupiłem w ślepo ^^
osimaru
Posty: 154
Rejestracja: 05 lip 2024, 14:59
Has thanked: 108 times
Been thanked: 62 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: osimaru »

Ostudziłeś mi zapał, tego potrzebowałem. Już przebolałbym jakoś tę apkę (choć nie przyszło by to łatwo), to już widzę ile rzeczy by mnie w tej grze frustrowało. Najbardziej chyba ekonomia ;) No i jeśli historia jest przeciętna to bym był mega rozczarowany po Trudvangu, którym nadal jestem zachwycony w tej kwestii.

A co do leczenia postaci - nie ma jakiejś klasy leczącej? Jesteśmy zdani tylko na leczenie po walce i w trakcie odpoczynku za kasę?
GapcioMaluszek
Posty: 207
Rejestracja: 30 paź 2019, 13:10
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: GapcioMaluszek »

Spoiler:
Sporo jest opinii, że historia w Fateforge jest bardzo dobra ( np. Tryb Solo, Rzut Kostką czy opinie na BGG). Ja jutro zacznę przygodę z tym tytułem, to będę mógł sam ocenić.
olsszak
Posty: 1862
Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
Lokalizacja: GDAŃSK
Has thanked: 28 times
Been thanked: 49 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: olsszak »

GapcioMaluszek pisze: 13 gru 2024, 19:44
Spoiler:
Sporo jest opinii, że historia w Fateforge jest bardzo dobra ( np. Tryb Solo, Rzut Kostką czy opinie na BGG). Ja jutro zacznę przygodę z tym tytułem, to będę mógł sam ocenić.
Historia może być dobra, ale jak sama gra jest przeciętna to szkoda czasu. Lepiej książkę przeczytać.

@Ardel dzięki za zaoszczędzony czas i pieniądze.
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3996
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1360 times
Been thanked: 2857 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Ardel12 »

osimaru pisze: 13 gru 2024, 17:21 Ostudziłeś mi zapał, tego potrzebowałem. Już przebolałbym jakoś tę apkę (choć nie przyszło by to łatwo), to już widzę ile rzeczy by mnie w tej grze frustrowało. Najbardziej chyba ekonomia ;) No i jeśli historia jest przeciętna to bym był mega rozczarowany po Trudvangu, którym nadal jestem zachwycony w tej kwestii.

A co do leczenia postaci - nie ma jakiejś klasy leczącej? Jesteśmy zdani tylko na leczenie po walce i w trakcie odpoczynku za kasę?
Napisałem, że historia jest OK. Niczego nie urwała mi. Nie było wielkich plot twistów. W sumie żadnych...ale jest zgrabnie napisana i dobrze się ją śledzi. Tutaj bym powiedział, że casus jest odwrotny do Tainted Grail, gdzie fabuła była bardzo dobra i chciało się poznawać ten świat, ale mechanika mi obrzydła po 4 rozdziałąch. Tak tutaj mechanicznie jest lepiej, a fabularnie gorzej. Ciężko o złoto w obu aspektach najwidoczniej. Trudvanga nie grałem, więc nie jestem w stanie porównać niestety.

Jest klasa szamana, to może on ma takie opcje, ale nie sprawdzałem innych bohaterów, a gry już niestety nie mam.
GapcioMaluszek pisze: 13 gru 2024, 19:44 Sporo jest opinii, że historia w Fateforge jest bardzo dobra ( np. Tryb Solo, Rzut Kostką czy opinie na BGG). Ja jutro zacznę przygodę z tym tytułem, to będę mógł sam ocenić.
Elegancko, dawaj znać, może jestem odklejony i za dużo wymagam :D
olsszak pisze: 13 gru 2024, 23:26 Historia może być dobra, ale jak sama gra jest przeciętna to szkoda czasu. Lepiej książkę przeczytać.
Sama prawda.
yoyocmg
Posty: 278
Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 43 times
Been thanked: 27 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: yoyocmg »

Z ciekawości zapytam, w takim razie po co kupowałeś grę z aplikacją, jak nie chcesz się gapić w ekran przy planszówce?
garg pisze: 13 gru 2024, 12:42 Po Twoim ostatnim dopisku już wiem, że grę na pewno sprzedaję bez zagrania. Nie po to siadam do planszówki, żeby wgapiać się w ekran :( .
baradnor
Posty: 141
Rejestracja: 04 mar 2022, 11:14
Has thanked: 56 times
Been thanked: 18 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: baradnor »

A ja dam grze szanse. Nie musi to być fabularnie i taktycznie Aeon Trespass, lekkie epic hero fantasy i turlanie wygląda całkiem obiecująco zwłaszcza jak nie planuje się się przejśc gry w trzy posiedzenia ;) Niemniej dzięki za rozbudowaną opinie!
Awatar użytkownika
Wildcard
Posty: 618
Rejestracja: 18 lut 2024, 12:42
Has thanked: 394 times
Been thanked: 226 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Wildcard »

Też czekam na grę, potem malowanie i można siadać :D może nie ma rewelacji ale w takiej cenie można spokojnie poświęcić kilka dni na przejście a potem puścić w świat 8)
Zbaviec
Posty: 80
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 48 times
Been thanked: 23 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Zbaviec »

Dzięki za reckę, że ci się chciało. Ja wciąż czekam na swój egzemplarz i sam go ocenie. 😁
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4786
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1753 times
Been thanked: 1259 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: garg »

yoyocmg pisze: 14 gru 2024, 11:27 Z ciekawości zapytam, w takim razie po co kupowałeś grę z aplikacją, jak nie chcesz się gapić w ekran przy planszówce?
garg pisze: 13 gru 2024, 12:42 Po Twoim ostatnim dopisku już wiem, że grę na pewno sprzedaję bez zagrania. Nie po to siadam do planszówki, żeby wgapiać się w ekran :( .
Bo gra z aplikacją grze z aplikacją nierówna. Na przykład Opowieści z Pryncypii wymagają czytania fabuły z ekranu, a prawie wszystko inne odbywa się na stole. Grało mi się doskonale właśnie dzięki temu, że większość czasu spędzałem nad planszą.

Descent z kolei wymagał ode mnie robienia prawie wszystkiego na tablecie - plansza była potrzebna tylko po to, żeby rozłożyć te bajeranckie figurki i budynki, a także - raz na jakiś czas - przesunąć figurkę. I gra poszła na sprzedaż.

Kupując Fateforge miałem nadzieję, że jest jej bliżej do Pryncypii. A z opisów (nie tylko Ardela) sądzę, że dorwali się do niej programiści zamiast projektantów gier. Siedzenie przed ekranem nie jest moim preferowanym sposobem spędzania wolnego czasu - stąd moje rozczarowanie.
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3996
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1360 times
Been thanked: 2857 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Ardel12 »

Zbaviec pisze: 14 gru 2024, 15:09 Dzięki za reckę, że ci się chciało. Ja wciąż czekam na swój egzemplarz i sam go ocenie. 😁
Po ograniu i napisaniu wychodzi, że mogłem spędzić znacząco lepiej ten czas xD ale jak grę sam na celowniku nie miałem, bo takie lajtowe tytuły po prostu nie są dla mnie, a z opisów biło do mnie, że to lekka i prosta gra, to jak kumpel umożliwił to odpuścić nie mogłem xD

Wszyscy mi się zaczęli odgrażać, że zagrają i sami ocenią :D dobrze, dobrze, więcej opinii to tylko plus, a ja z chęcią wejdę w dyskusję, choć na FB to mi Tryb Solo krótko odpisał, że jemu się podoba i tyle :D pewnie trzeba czekać na reckę, bo jak poda wszystkie przemyślenia pod randomem, to mu filmik nie zejdzi
garg pisze: 14 gru 2024, 15:28 Bo gra z aplikacją grze z aplikacją nierówna. Na przykład Opowieści z Pryncypii wymagają czytania fabuły z ekranu, a prawie wszystko inne odbywa się na stole. Grało mi się doskonale właśnie dzięki temu, że większość czasu spędzałem nad planszą.
Dokładnie. Sam lubię taką posiadłość szaleństwa 2ED, ale tam też niewiele brakuje do grania wyłącznie na kompie. Chyba jedyna gra, gdzie przełykam taką ilość czasu w apce. W Descenta grałem w 2ED i tam była to odmiana od grania z mistrzem, ale też dużo czasu klikało się i po jednej kampanii czy iluś misjach(nie pamiętam co tam było dostępne do podstawki) odpuściłem.

Gra dochodzi do wielu osób, więc pewnie niedługo się przekonamy komu i jak podeszła.
yoyocmg
Posty: 278
Rejestracja: 18 wrz 2016, 11:49
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 43 times
Been thanked: 27 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: yoyocmg »

garg pisze: 14 gru 2024, 15:28 Bo gra z aplikacją grze z aplikacją nierówna.
Tak, to prawda, ale twórcy Fateforge raczej nigdy nie ukrywali ile będzie apki w grze. W każdym filmie z zapowiedzi KSowych jest o tym wzmianka i wystarczy się trochę bardziej zainteresować tematem przed zakupem. Jak chcecie mieć apkę, tylko do czytania fabuły, to kupujcie gry, gdzie apka nie jest wymagana do grania i robi, tylko za dodatek.

Co do samej gry, kupiłem w przedsprzedaży od Galakty, dlatego, że jest to kampania, która nie wymaga dziesiątek godzin, mechaniki są dość proste, historia jest według opinii ok, a rozgrywka jest dość dynamiczna i nie trzeba spędzać nad jednym podejściem kilku godzin. Fajnie, że gra nie jest przekombinowana i ogromna, bo takich gier przygodowych teraz trochę brakuje na rynku.
Zbaviec
Posty: 80
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 48 times
Been thanked: 23 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Zbaviec »

Jeżeli chodzi o recenzje osób, które dostają materiał do recenzji od wydawcy, to chyba nie każdy może napisać to co myśli, bo współpraca może się skończyć. Więc do takich recenzji należy podchodzić ostrożnie. Ja opieram się o to co czytałem o tej grze necie czy na BGG czy widzieli na Youtube i mam nadzieję, na dobrą zabawę. Apka z kampanią, rozkładane kafle mapy oraz mam nadzieję strategiczne podejście do walk może być fajnie. Co do ekonomi to jak kolega wyżej pisał również i na zagranicznych forach wskazują, że ciężko zainwestować w sprzęt i umiejki bo kasę zjada leczenie i pozbywanie się kart korupcji bodajże.
GapcioMaluszek
Posty: 207
Rejestracja: 30 paź 2019, 13:10
Has thanked: 22 times
Been thanked: 73 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: GapcioMaluszek »

Zagrałem dziś pierwszy akt, na 2 osoby. Graliśmy Najemniczką i Szlachcicem, więc taktyka typowo na walkę w zwarciu. Zajęło nam to 4h, graliśmy bez większych przerw.
Zasady są dosyć proste, chociaż było trochę niejasności na początku.

Całość fabuły jest w aplikacji, jest tutaj sporo czytania, plusem na pewno jest to, że odgłosy walki, gwaru ulic czy pobytu u kowala rzeczywiście dodają klimatu. Fabularnie było kilka decyzji, chociaż porównując do Trudvanga, którego ostatnio ogrywałem, było ich mniej, za to ciekawym rozwiązaniem w Fateforgu jest "mikromakro", czyli mapa nie tylko służy nam do przesuwania figurki naszej drużyny, ale rzeczywiście musimy patrzyć, gdzie chcemy iść i szukać znaków szczególnych pewnych lokacji. Ciekawy zabieg, który pozwala też oderwać się od aplikacji.

Co do walk, rozłożenie wszystkiego chwilę trwa, ale w dwie osoby idzie to w miarę sprawnie, sama walka dzieli się na kilka faz, jest szybka i dynamiczna. W pierwszym akcie walki nie były zbytnio ciężkie, w każdym pojedynku musimy w określonej ilość rund spełnić jakiś warunek i uciec, ilość rund walki można zwiększyć o 1, ale za karę czekają na nas negatywne efekty z kart zepsucia - zgarneliśmy takie, nie polecam.

Potyczki są dosyć proste do wygrania (poza ostatnią z bossem, tam ledwo ledwo się udało, przedłużając o rundę i kończąc na ostatnich HPkach), jednak myk jest tutaj taki, że ciężko między walkami się uleczyć, więc trzeba grać dosyć ostrożnie, żeby nie stracić zbyt wielu HP. I co walkę mieliśmy dylemat, czy bezpiecznie skończyć po wypełnieniu celów, czy zaryzykować i zebrać więcej kryształów, jedzenia albo skrzyń z dobrociami. Całe przygotowanie walki jest w apce, tak jak i pokazanie, którzy wrogowie reagują podczas naszych ruchów, ale jednak oceniłbym, że podczas walki większość działań robimy sami, apka nie jest bardzo inwazyjna.

Zastrzykiem endorfin jest na pewno faza odpoczynku, podczas której możemy kupić przedmioty, umiejki, uleczyć się (też odpłatnie) albo zrobić misję poboczną. Dzięki temu, że do 1 fazy odpoczynku udało nam się mieć full/prawie full hp, mieliśmy 10 kryształów, więc kupiliśmy sobie po umiejce, takiej wypasionej. I poszliśmy na misję poboczną, zwiedzić miasto.

Całościowo, jako noob przygodowy (grałem do tej pory tylko w Descenta od Rebela, Trudvanga i teraz zacząłem w Fateforge) oceniam grę pozytywnie, ma to co mnie bawi: dosyć proste zasady, bardzo dobre i ładne wykonanie, dynamiczne walki, były emocje podczas potyczek. Ciekaw jestem, co zmieni się w kolejnych aktach, czy będą dłuższe? Czy walki będą trudniejsze?

Na ten moment daję 8/10 w skali BGG, ale wiadomo, to na razie 1/3 gry, więc może się zmienić.
Awatar użytkownika
garg
Posty: 4786
Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Has thanked: 1753 times
Been thanked: 1259 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: garg »

yoyocmg pisze: 14 gru 2024, 18:04
garg pisze: 14 gru 2024, 15:28 Bo gra z aplikacją grze z aplikacją nierówna.
Tak, to prawda, ale twórcy Fateforge raczej nigdy nie ukrywali ile będzie apki w grze. W każdym filmie z zapowiedzi KSowych jest o tym wzmianka i wystarczy się trochę bardziej zainteresować tematem przed zakupem. Jak chcecie mieć apkę, tylko do czytania fabuły, to kupujcie gry, gdzie apka nie jest wymagana do grania i robi, tylko za dodatek.

Co do samej gry, kupiłem w przedsprzedaży od Galakty, dlatego, że jest to kampania, która nie wymaga dziesiątek godzin, mechaniki są dość proste, historia jest według opinii ok, a rozgrywka jest dość dynamiczna i nie trzeba spędzać nad jednym podejściem kilku godzin. Fajnie, że gra nie jest przekombinowana i ogromna, bo takich gier przygodowych teraz trochę brakuje na rynku.
Jak napisałem - miałem nadzieję, ale się rozczarowałem :(

Nie uważam, że gra jest dobra, czy zła, bo w nią przecież jeszcze nie grałem. Po prostu nie doceniłem, jak bardzo Fateforge'a tworzyli programiści zamiast projektantów gier.

Jeśli potrafisz ocenić, ile czasu zajmuje podczas rozgrywki zabawa z aplikacją, chwała Ci za to. Szczególnie, jeśli potrafisz to zrobić na etapie kampanii KS, kiedy gra jeszcze powstaje :mrgreen: . Ja tego nie umiem i dlatego dałem twócom kredyt zaufania. Prawdopodobnie popełniłem błąd i dlatego mój Fateforge pójdzie na sprzedaż.

Ale nie winię za to nikogo - po prostu źle przewidziałem, w jakim kierunku pójdzie development gry.
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)

Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
Zbaviec
Posty: 80
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 48 times
Been thanked: 23 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Zbaviec »

Hej. Właśnie rozpakowałem i posortowałem całą zawartość FateForge. Okazało się, że po otwarciu dodatku, do magnetycznego pudełka nie mieszczą się wszystkie karty z dodatku, ale idzie to przeżyć. Natomiast zastanawia mnie coś innego. Na przekładkach do tego pudełkach są oznaczenia kart jakie powinny się znajdować za przekładką. I tak mamy opowieści bez oznaczenia numerycznego, ilość kart 48, następnie karty od numeru 100 do 299, natomiast karty te są ponumerowane od 100 do 230 (wiem niektóre karty mają te same numery ponieważ są to te same przedmiot). Potem mamy przekładkę oznaczoną 300-499, a karty mają oznaczenie do 407 i nie ma tu powtórek. Też tak macie czy w moim pudełku czegoś brakuje?
Kurzynsky
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2022, 17:40
Has thanked: 65 times
Been thanked: 27 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Kurzynsky »

Hej,
Jutro odbieram swoją kopię gry. Mam jedno pytanie ..
Czy gra jest „jednorazowa”? Kampanię zapewne po raz pierwszy zagram z żoną ale zastanawiam się czy nie będziemy wiedzieli zbyt wiele zasiadając do niej w konfiguracji na 4 os? Czasami siostra ze szwagrem wpada .. czy lepiej grać wszystko od razu na 4 os ?

Pozdrawiam
darioinvader
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2021, 17:15
Has thanked: 56 times
Been thanked: 20 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: darioinvader »

Też tak mam z numeracją i zastanawiałem się o co chodzi. Założyłem, że to pewnie w dodatku są karty z brakującymi numerami, bo i trochę miejsca zostało w pudełku na karty. Ale okazuje się, że chyba nie do końca tak jest...?
Awatar użytkownika
misiulu
Posty: 39
Rejestracja: 30 cze 2023, 13:17
Has thanked: 75 times
Been thanked: 23 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: misiulu »

Z tymi numerami tak nas szybko to też u mnie karty nie wypełniają wszystkich numerków. Ale pytanie mam do was czy w dodatku macie kosteczki życia i energii do nowej postaci? W instrukcji jest wymienione, że powinno być, a u mnie nie ma :( A jak u was?
mario5x
Posty: 8
Rejestracja: 21 sty 2018, 00:07

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: mario5x »

U mnie też nie ma i nie wiem czy to reklamować
mario5x
Posty: 8
Rejestracja: 21 sty 2018, 00:07

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: mario5x »

Najgorzej że planszetka strażnika puszczy ma wady druku, napisałem do galakty ale zostanie rozpatrzone po 30 grudnia
mario5x
Posty: 8
Rejestracja: 21 sty 2018, 00:07

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: mario5x »

A i w instrukcji do dodatku jest że 74 karty pudełka odkryć, a mam 73 od 500 do 530( w tym dwie po 529) i od 541 do 571. Czego mi brakuje?
Pouzy
Posty: 107
Rejestracja: 19 sty 2020, 19:14
Has thanked: 15 times
Been thanked: 34 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Pouzy »

Nic Wam nie brakuje. Tak ma być. Te pytania padały też w wątku na bgg.
Zbaviec
Posty: 80
Rejestracja: 09 wrz 2020, 07:40
Has thanked: 48 times
Been thanked: 23 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Zbaviec »

U mnie kosteczki życia i "many" zaklinaczki była w dodatku. Całość zmieściła się do podstawki. Fajnie ktoś przemyślał pudełko oraz sposób rozmieszczenia w nim komponentów. Bardzo przyjemne kości, fajne kryształki, karty mimo że nie są płótnowane to wydają się dobrej jakości i również przyjemne w dotyku. Raczej nie będę używał koszulek na nie. Żetony przeciwników mega grube i trzeba je wyciskać z wyczuciem, żeby ich nie rozwarstwiać. Ich pomysł i wykonanie jest fajne, bez tony plastiku. Teraz tylko znaleźć chwilę przeczytać instrukcję i grać. 😁
Mrretroboy
Posty: 9
Rejestracja: 15 kwie 2022, 18:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Fateforge: Kroniki Kaan / Chronicles of Kaan (Gordon Calleja)

Post autor: Mrretroboy »

Hej
Gra wygląda przepięknie, problematyczne i zastanawiająca jest numeracja kart, tak jak gdyby nie było wszystkich, u mnie w dodatku w wyprasce brakowało 1 żetonu i nie ma kości energii i życia które są wypisane w instrukcji.pisalem już do Galakty w tym temacie. (Z racji tego że postanowiłem grać postacią z dodatku zeskanowalem żeton i wydrukowałem sam)

Jak dotąd brak odzewu od Galakty
ODPOWIEDZ