Ślimaki / Snails - pytania o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
JollyRoger90
Posty: 732
Rejestracja: 28 lut 2020, 20:33
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1376 times
Been thanked: 336 times

Re: Ślimaki / Snails - pytania o zasady

Post autor: JollyRoger90 »

Dokładnie, jak Ci już wyżej napisali, masz dwie opcje do wyboru:

1) teleportacja na pole o zasiegu 2
(Zadnego ataku na nikogo)



LUB



2) atak na dowolne pole i zadanie każdemu 5 obrazen i uszkodzenie terenu.
(żadnego przemieszczania twojego ślimaka)




Nie wiem co ty tam rozkminiasz jeszcze .
kermitto
Posty: 3
Rejestracja: 17 paź 2024, 18:35
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ślimaki / Snails - pytania o zasady

Post autor: kermitto »

zuang1995 pisze: 09 lip 2025, 01:28 Tylko, że wtedy nie ma sensu 1 tekst skoro DRUGIM możemy go ZAWSZE ZASTĄPIĆ. Jedynie w sytuacji, gdzie chcemy iść na pole ze swoim ślimakiem, co byłoby bez sensu mieć 2 ślimaki na 1 Hexie i być bardziej narażonym.
Więc idąc tym tropem lepiej TELEPORTOWAĆ SIĘ GDZIE CHCEMY niż do zasięgu 2 i JESZCZE DODATKOWO zadamy 5 dmg każdemu ślimakowi RYWALA.
Dlatego czekam na wypowiedź autora, bo nie jestem pewien tej karty.
Ok, już widzę problem. Czytasz na kartach rzeczy, których tam nie ma :)

Tak jak koledzy wyżej napisali - pierwsza opcja jest TYLKO teleportacją. Druga opcja jest TYLKO atakiem. W żaden sposób te zbiory na siebie nie nachodzą.

Co ważne, czytasz tam jeszcze inne rzeczy, których nie ma :) Np. opcja druga to atak na wszystkie ślimaki na wybranym polu. Ty czytasz, że to atak na ślimaki rywala. No więc nie :) Jak jest atak na wszystkie, to na wszystkie, czyli jeśli będą tam twoje ślimaki, to też oberwą.
zuang1995
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2022, 19:16
Been thanked: 7 times

Re: Ślimaki / Snails - pytania o zasady

Post autor: zuang1995 »

mbuka pisze: 09 lip 2025, 11:37 Przecież w drugiej opcji nie ma ani słowa o teleportacji, ani też o ślimakach rywala. Po prostu zadajesz 5 obrażeń każdemu ślimakowi na jednym kafelku.
Ku...a przepraszam .... skoro bombowiec i wcześniej mowa o 2 ruchu to myślałem, że tekst " Wybierz dowolne pole odnosi się też do przeniesienia się tam. Zatem to chodziło o to, że po prostu wybieram DOWOLNE POLE , zadaj na tym polu 5 obrażeń i pole zostaje uszkodzone. Nie wiem dlaczego zinterpretowałem to inaczej.... chyba za dużo gier pojedynkowych, smaczków w tekście i głębszych interpretacji, że pomyślałem o "teleporcie" (wybierz dowolne pole).
Przepraszam wszystkim zatem. Dziękuję również za pomoc :) .
ODPOWIEDZ