Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hello
Więc ... przejrzałem ten poradnik ( ale to było bardziej przejrzenie jak wczytywanie się ) i chociaż pomysły są dobre to uważam że patent z notatkami jest absolutnie bez sensu ... owszem to było by cudowne usiąść z 20 kartkami pełnymi informacji i klimatycznymi szkicami postaci ale osobiście uważam że lepiej iść trochę z żywiołem. Osobiście biore psa ide do parku i myśle najpierw o sytuacjach jakie chce aby w grze mogły mieć miejsce .. takie które łatwo można podpiąć pod fabułe a dopiero potem o elementach. Fajnym sposobem ( chociaż trudnym w realizacji ) jest robienie na początku wszystkich pomysłó jakie chcesz a potem w trakcie testowania usuwanie, przerabianie modyfikowanie ich. Kiedy robiłem swoje bushido to na starcie była masa talii jakieś misje um. zdarzenia, bronie, czary, sojusznicy i wiele wiele innych. A potem udawało mi się pojedyncze talie ze sobąłąćzyć stwierdzałem że coś jest niepotrzebne i tak wyszło to co teraz mam. Osobiście polecam Ci stronke deviantart.com Gdyż używam stamtąd ilustracji do swoich wersji testowych i niektóre są naprawde wypaśne ( wiem doskonale że różnica między wersją zrobionąkredkami a ze zdjęciami i ikonkami jest bardzo duża - ilustracje jakie by nie były zawsze poprawiają przyjemność z gry ). I w moim mniemaniu jeżeli by się myślało o wydaniu gry to dopoki nie jesteśmy kimś znanym (:P) należało by pod względem grafiki wybrać coś bardzo mrocznego ^^ takiego co by odstawało od reszty a nie np.: Chaos in old world, dust, warrior knight czy senji. Uważam iż jeżeli ktoś wali na okładke napis albo obrazek jednego typa ( albo typa zasłaniającego 50% ilustracji ) jest poprostu głupi ... bo okładka to coś co powinno przyciągać - to jest pierwsza rzecz która interesuje potencjalnego nabywce
Sorry że ta wypowiedź może być ostro nie spojna ale pisze na lekkim kacu
Oki wetne sie odrazu ^^. Pomysł świetny ... Mad max zawsze mnie cieszył . Ale nie ograniczaj się tylko do gry ekonomicznej. Niech po krainie grasują zgraje mutantów, niech gracze będą zmuszeni do zakupywania najemników któzy by osłąniali ich konwoje gdyż wszędzie znajdują się bandyci niech to będzie coś więcej jak latanie od miasta do miasta i bezsensowna wymiana zasobów. osobiście mało co mnie drażni jak małe projekty ... jestem w cholernej 3 klasie liceum i wisi nad moim łbem matura i nie mam czasu na żadne większe projekty, dlatego chodze po tym forum gdyż daje mi ono przynajmniej odczuć ten magiczny klimat tworzenia ..
Pozdrawiam i życzę natchnienia
Bri pisze:Wrzucę kolejnego posta by uspokoić tą jedną (może dwie osoby ) że wziąłem się za spisanie bieżącego projektu w jedną całość.
Projekt nazwałem "Fallout Survivors" i prowadzę go na tym o to Notatniku Googla
Czekam na relację z prototypu.
Na razie uprość grę, by umożliwiała taką rozgrywkę, a potem kolejno dodawaj nowe.
Sugerujesz by talia wydarzeń dla wszystkich graczy posiadały karty wymuszające duże skoki kursów w danych osadach (np o całą kategorię)? Żeby za-stymulować obrót "nie-chodliwymi surowcami"?
Kilka kart kompletnie zmieniających układ cen i wartości chyba poruszyłoby krew w graczach... Nie wiem ile chcesz losowości w swoim projekcie, ale odrobina niespodzianek jeszcze chyba nikomu nie zaszkodziła.
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Fajny patent, na kartach mógłbyś wrzucić karykatury znanych gwiazd i reżyserów i poprzekręcać im nazwiska żeby nie borykać się z pozwami... A znacznikami wygranej mogłyby być żetony Oskarów i Złotych Malin... Co kilka tur mogłyby pojawiać się festiwale filmowe albo strajki scenarzystów... Gracze mogliby zagrywać na siebie podstępne karty jak "Proces o pedofilię" albo "Wypadek po pijaku". Niezły temat trafiłeś, słowo daję...
Po co piać, gdy można grać?
Odkrycie roku 2019: nie każdego interesuje moje zdanie.
Hm ... growy The Movies. Nie mniej przeniesienie na łono gier planszowych wydaje się być ciekawym pomysłem, szczególnie zważywszy na fakt, iż proponowane rozwiązano wyglądają elegancko.